Maasmechelen Village en haar verwante merkendorpen wordt gekenmerkt door nationale en internationale luxemerken, een charmante sfeer, een warme en superieure service alsook een waaier van evenementen. Ontdek ‘s werelds meest gerenommeerde designermerken in luxueuze boetieks, 30% tot 60% voordeliger, t.o.v de originele winkelprijs en dit het hele jaar door.
Maasmechelen Village is aldus David Winkels fier om meerdere toppers van wereldklasse aan te bieden. Typerend ook voor dit merkendorp is de dynamen en vernieuwing van het merkenaanbod. Zo werkt men, net als een department store naar de meest attractieve merkenmix toe: als de klant (lees: gast ) maar centraal staat. Daarenboven werd dit jaar financieel een tandje bijgestoken en hebben de aandeelhouders achter Maasmechelen Village extra vertrouwen gegeven door – voor een bedrag van 190 miljoen euro – schulden om te zetten in preferentiële aandelen. Daarenboven werd een nieuwe financiëring voor de komende 5 jaar afgesloten hetgeen het merkendorp klaarmaakt voor een sterke toekomst.
Het aanboren van nieuwe markten door beter in te spelen op de mogelijkheden om kapitaalkrachtige gasten naar Maasmechelen te brengen, biedt op middellange en lange termijn de kans om de negatieve curve volledig om te buigen. Tot het actuele aureool van Maasmechelen Village behoren o.m. Escada, Stijn Helsen, Guess, Lacoste, Gaastra, United Colors of Beneton, Armani, River woods, Mc Gregor, Marlies Dekkers, Versace en Wolford. In de wachtrij staan zelfs nog enkele bijkomende wereldtoppers die nog voor het jaareinde in Maasmechelen Village zullen gepresenteerd worden.
Het zit allemaal in de details als het gaat om de fijne kunst van het shoppen, elk van de zogenaamde Chic Outlets shopping villages biedt onder de noemer ‘village services’ een reeks van superieure diensten. In Maasmechelen zijn dit o.m. gratis wifi, restaurants en cafés, een speeltuin, gratis parking en de Maasmechelen Village gift card. Chic Travel is een ander onderdeel waarbij je jezelf kan trakteren op een fantastisch dagje uit met de Shopping Packages waarbij je kan genieten van een scala aan speciale diensten, de dagelijkse Shopping express shuttle vanuit het centrum van Brussel, shopping arrangementen en andere luxe reisdiensten. Bovendien kan je mijlen of punten sparen door te shoppen in Maasmechelen en dit via diverse partners inclusief Flying Blue, Miles & More, Etihad Guest en British airways. Ook de Chic Outlet shopping app is een ideale voorbereiding op een dagje shoppen in Maasmechelen.
Maar ook op het vlak van ‘villages services’ kan men een aantal facetten verfijnen en verruimen en blijft het team achter Maasmechelen Village innoveren. Hoe dan ook, de luxury shopping experience in Maasmechelen is geen alleenstaand item. Culinair bieden Giuliano en Ellis gourmet burger leuke verrassingen, er is het Terhills hotel met sterrenrestaurant Danny zonder de enorme mogelijkheden van Connecterra over het hoofd te zien.
Een adequate samenwerking met de diverse partners die op de site aanwezig zijn moet de aantrekkingskracht van Maasmechelen Village een duidelijke boost geven. Enkele van hen lichten we de komende dagen graag toe in aparte artikels. Deze samenwerking zal voor alle partners positieve resultaten meebrengen. Vanuit een coherente hospitality visie krijgt elke partner trouwens extra ontwikkelingskansen en creëert men een bloeiende ‘mijn’-site.
|