FRISK® lanceert ‘Fresh Effect’, de intense frisheid voor neus en keel Lopende neus. Hoestje. Kriebel in de keel… Zoals elk najaar liggen de verkoudheden weer op de loer. Een perfecte timing voor FRISK® om zijn nieuwe muntjes voor te stellen: ‘Fresh Effect’. Deze driehoekige pastilles zijn dan ook intens fris en komen in twee smaken: Eucalyptus en Strong Menthol.
Met ‘Fresh Effect’ lanceert FRISK® de opvolger van ‘2h Clean Breath’. Het nieuwe concept gaat voor een frisse adem én intense frisheid voor neus en keel. De intense frisheid van deze nieuwe FRISK® geeft je een direct vrij gevoel in neus en keel. Mooi meegenomen, nu het snotterseizoen officieel is aangebroken.
Praktisch:•FRISK® Fresh Effect is verkrijgbaar in supermarkten, krantenwinkels, benzinestations en stationsshops - 50 suikervrije pastilles verpakt in een handig blikje - Richtprijs: 2,19€ (supermarktkanaal) – 2,29€ (OOH kanaal)
Achter het kleine muntje FRISK® schuilt een groots succesverhaal. Het bedrijf ontstond in 1986 toen de suikervrije powermint werd ontwikkeld. Al snel werd het verfrissende muntje – opgenomen in de groep Perfetti Van Melle. Frisk is momenteel in België het sterkst groeiende merk binnen het segment frismakers.
Perfetti Van Melle is een zoetwarenconcern dat beroemde zoetwaren- en kauwgummerken produceert en verkoopt in meer dan 130 landen. Perfetti Van Melle is actief in de Pacific, Azië, Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Noord- en Zuid-Amerika. In de top tien van suikerverwerkende bedrijven bezet Perfetti Van Melle wereldwijd de derde en in Europa de tweede plaats met sterke merken zoals FRISK®, Mentos®, Fruittella®, Klene®, Look-O-Look®, Chupa Chups® en Smint®.
|