La Redoute vormt een nieuwe tandem met een jong creatief merk. Het merk dat deze lente/zomer 2018 samenwerkte met het in Parijs gevestigde Finse bedrijf Aalto en Flore Girard de Langlade, zal dit keer de krachten bundelen met het Parijse label Koché.
Het merk dat in 2015 door Christelle Kocher werd gelanceerd, ontwierp voor La Redoute een minicollectie voor vrouwen. “Christelle Kocher gaat elegant om met de codes van streetwear en haute couture”, vertelt Sylvette Boutin-Lepers, hoofd Créateurs et Partenariats Image bij La Redoute.
De ontwerpster, die haar recente cruisedefilé in Marseille op een veerboot hield, houdt ervan om culturen en textielsoorten te mixen, zoals sportkleding en kant. De stukken van de samenwerking, die te koop zullen worden aangeboden voor prijzen tussen de 30 en 129 euro, herinterpreteren de klassiekers van Koché, in een geest van casual sportswear.
|