Op 8 november opende de Belgische modeketen LOLALIZA een nieuwe boetiek in Ternat. Hiermee is de kaap van 111 winkels bereikt. Het gaat hard voor deze keten met een hart voor vrouwen!
De winkel maakt deel uit van het gloednieuwe The Leaf Shopping, dat volledig in het teken van duurzaamheid staat. Er werd gekozen voor duurzame materialen en energiezuinige technieken, maar gaat er ook bijzondere aandacht naar de buurt, toegankelijkheid voor minder-validen, beplanting, onderhoudsvriendelijkheid en hergebruik van gerecupereerde materialen. Ook de lancering van herbruikbare LolaLiza tassen, past binnen het kader van een duurzamer bewustzijn.
CEO Joachim Rubin: "LolaLiza streeft ernaar om dicht bij de klanten te staan, en hen de best mogelijke beleving in onze winkels aan te bieden. Dit door de omkadering, maar ook door de geleverde diensten. We zetten alles in het werk om de klanten te inspireren en te adviseren zodat ze zich nog beter in hun vel voelen. En zo ook in onze nieuwste winkel te Ternat."
"LolaLiza exists to empower women in their femininity"
Vrouwelijkheid heeft altijd al centraal gestaan bij LolaLiza. De collectie onderscheidt zich door de kleurige prints, de verfijnde details en de positieve vibes. Die identiteit wil LolaLiza in de toekomst nog versterken door sneller in te spelen op de trends en nog scherper gefocust te zijn op de doelgroep: actieve vrouwen die op zoek zijn naar de “easy chic with a twist”.
LolaLiza werd in 2001 opgericht en maakt deel uit van de PP Retail Group, het bedrijf van de dynamische familie Appelstein die een jarenlange ervaring heeft in de textielwereld. In 2001 startte het bedrijf met 7 winkels, toen nog onder de naam L&L. Tussen 2006 en 2012 groeide het bedrijf van 26 naar 74 winkels. In 2013 opende de eerste LolaLiza winkel in Nederland, in 2014 volgende de eerste Franse boetiek. Momenteel telt LolaLiza 111 boetieks, waarvan 94 in België, 11 in Frankrijk, 3 in Luxemburg en 3 in Nederland. Het bedrijf stelt zo’n 700 mensen te werk.
|