Danone kondigt internationale samenwerking aan tussen Activia en Shakira voor de nieuwe ‘Dare To Feel Good’-campagne
Ook in België wordt het startschot gegeven voor de boeiende samenwerking van Activia met wereldster Shakira. De ster van Colombiaanse oorsprong ondersteunt immers de nieuwe ‘Dare to Feel Good’-campagne van Danone. Dit internationale partnership zal de Activia communicatie ‘Voel je goed vanbinnen’ opvrolijken. In de nieuwe creatie staat dans centraal om te vieren dat Activia een lach op je buik tovert.
De nieuwe tv-spot werd in Barcelona opgenomen. Hoofdrolspeelster Shakira danst er in een sprookjesbos, omhuld in sterrennevels, en toont hoe goed ze zich vanbinnen voelt. “Ik geloof dat zorg dragen voor je innerlijke gezondheid de sleutel is tot je eigen welzijn, en dansen is één manier om aan anderen te laten zien dat ik me goed voel vanbinnen én vanbuiten,” aldus Shakira.
De soundtrack van de tv-spot is Shakira.s nieuwe single „Dare (La La La)., onderdeel van haar gloednieuwe album „Shakira” dat op 25 maart 2014 verschijnt. Vinizius Young & Rubicam ontwikkelde de reclamespot die de kern vormt van Activia.s allereerste internationale reclamecampagne. Deze zal op 16 maart voor het eerst in meer dan 50 landen wereldwijd worden uitgezonden. Luca Casaura, Activia Global VP Marketing bij Danone geeft meer uitleg: “Shakira is de verpersoonlijking van de ambitie die we hebben op het vlak van innerlijke gezondheid. Als wereldberoemd artiest is ze het perfecte voorbeeld van waarom een goed gevoel vanbinnen essentieel is.”
Tijdens haar hele carrière verkocht de Colombiaanse singer-songwriter en Grammy-winnares Shakira wereldwijd meer dan 60 miljoen albums. Bovendien sleepte ze heel wat prijzen in de wacht, ze is niet alleen de enige Zuid-Amerikaanse artiest die een nummer 1-hit scoorde in de Verenigde Staten, maar ze had in het voorbije decennium maar liefst 4 van de 20 best verkopende hits. Op 18-jarige leeftijd stichtte ze de Pies Descalzos (Barefoot) Foundation, die momenteel instaat voor het onderwijs en de voeding van meer dan 6000 arme kinderen in Colombia en andere landen. Zo lanceerde de stichting onlangs projecten in Haïti en Zuid-Afrika.
Activia is aanwezig in meer dan 70 landen op de 5 continenten, en is daarmee het grootste verse zuivelmerk, dat in 1987 door Danone Dairy werd gelanceerd. Het bevat een unieke mengeling van bacteriën die door de experts van Danone werden geselecteerd, onder meer het exclusieve Bifidus Actiregularis (meer dan 4 miljard Bifidus Actiregularis bacteriën per portie van 125 g). De gefermenteerde zuivelproducten van Activia zijn het resultaat van meer dan 20 jaar onderzoek en expertise.
![](http://blogimages.seniorennet.be/wozani/1565501-1adeb200f7e4c9ece58b09fd33a2fdb9.jpg)
|