Reisorganisatie Corendon is onder haar klanten op zoek naar reporters die deze zomer de badplaatsen van de reisorganisatie bezoeken en deze in een korte videofilm willen vastleggen. Corendon roept iedereen op die het leuk vindt om filmpjes te maken én te delen zich aan te melden als Corendon reporter en zo niet alleen hun reiservaringen met familie, vrienden en kennissen te delen maar met iedereen die van reizen houdt en inspiratie wil opdoen.
Corendon’s CEO Steven Van der Heijden: ‘Wie kan er nu beter een bestemming in beeld brengen dan onze eigen klanten? Ze komen vaak al jaren in een bepaald land of een bepaalde plaats en weten als geen ander wat een bestemming allemaal te bieden heeft. Ik nodig ze dan ook van harte uit hun mooiste reiservaringen in een korte film met ons te delen.’
Online reviews: De ervaringen die reizigers online met elkaar delen zijn doorgaans voornamelijk geschreven reviews. En vaak zijn deze alleen gericht op de accommodatie waar men verblijft. De bestemming zelf komt zelden aan bod. Daar wil de reisorganisatie samen met haar klanten verandering in brengen en wel met bewegende beelden. Want één beeld zegt immers meer dan 1000 woorden.
Meedoen: Iedereen die één van de top 100 (bad)plaatsen van Corendon bezoekt deze zomer kan meedoen. In een filmpje van ongeveer twee minuten moeten de mooiste plekken van de vakantiebestemming aan bod komen en geeft de reporter aan waarom hij/zij voor deze bestemming heeft gekozen, wat zijn/haar favoriete hotspot is en voor welke doelgroep de bestemming interessant is. Filmpjes kunnen tot en met 31 augustus 2016 worden ingestuurd. Per bestemming wordt één winnende film gekozen die een prominente plek op de website van Corendon krijgt, uiteraard met bronvermelding.
Meer informatie over de Corendon Reporter op www.corendon.nl/reporter
|