de zonnebrillen van Marcolin in preview
GUESS EYEWEAR - MODEL GU7750 – 125 €
Dit glamoureuze maskermontuur is een duidelijke referentie aan de wereld van de mode: een metalen structuur met bewerkte glazen die zorgen voor een 3D effect en er een uniek montuur van maken. Het GUESS logo is leesbaar op de armen in metaal. De glazen zijn van nylon en in een dégradé van twee kleuren.
SWAROWSKI EYEWEAR - MODEL SK0289 - 200 €
Dit montuur haalt haar inspiratie uit de magie van een nachthemel. Deze tijdloze bril, rond en oversized, combineert op perfecte wijze het bewerkte metaal en metalen tinten met een fascinerende mix van Swarovski kristallen rond de glazen.
TOD’S EYEWEAR - TO0310 – 240 €
Voor het eerst getoond naar aanleiding van de défilé Herfst/ Winter 20-21 van Tod’s, werd dit avant-garde model ontworpen voor een verfijnde en elegante vrouw. De nieuwe iconische T van het merk, die groter is, maakt deel uit van de niet te missen details van de collectie en vormt de link met de andere niet te missen accessoires van dit uitzonderlijke merk.
TOM FORD EYEWEAR - FT0882 - Neughman - 255 €
Dit model met een vintage design werd herzien en gemoderniseerd. Het pilootmontuur, in een ronde en oversized vorm, is volledig van acetaat. Ze roept de jaren 70 op en is zeer comfortabel. De voorkant heeft een dubbele brug en kleppen aan de zijkant. De T, het iconische logo van het merk, valt op de uitgerekte armen op.
De groep Marcolin, die hoort bij de wereldleiders in de eyewear industrie, onderscheidt zich door haar streven naar uitmuntendheid, haar voortdurende vernieuwing en mogelijkheid om Italiaanse design en savoir-faire te combineren voor elk merk. Het portfolio van het bedrijf omvat: Tom Ford, adidas Sport, adidas Originals,Bally, Moncler, Sportmax, Ermenegildo Zegna, Longines, OMEGA, GCDS, Victoria’s Secret, Victoria’s Secret PINK, Atelier Swarovski, Barton Perreira, Tod's, Emilio Pucci, BMW, Swarovski, Dsquared2, Guess, MAX&Co., Diesel, Covergirl, Kenneth Cole, Timberland, GANT, Harley-Davidson, Marciano, Skechers, Candie’s, Rampage, Viva, Marcolin en Web. In 2019 heeft het bedrijf haast 14 miljoen monturen verkocht. www.marcolin.com


|