Inhoud blog
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    10-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Napoleon: 3 accessoires om te reizen zonder uit je tuin te komen

    Wat als je dit jaar nu eens iets origineler koos in plaats van de eeuwige worstjes en brochettes?

    Denk je dat je alles weet van barbecueën? Dan vergis je je! Als je gasbarbecue van Napoleon al een belangrijk deel van je gezin uitmaakt, dan zal zijn ruime gamma vernieuwende accessoires toch al je vastgeroeste ideeën op losse schroeven zetten. Mosselen met look of pizza van het huis? Ontdek 3 onbekende manieren om buiten te koken.

    Zoals in Italië

    Denk je dat je alleen een luchtige en krokante pizza kan klaarmaken in de oven? Dat klopt niet. Met de barbecue kun je ook pizza’s bakken die al je verwachtingen overtreffen, en dat dankzij de pizzakit van Napoleon. Deze kit bevat een professionele pizzaspatel, een steen om op te bakken, een pizzasnijder en een kaasschaaf om de kaas voor je pizza te raspen en te snijden. Voeg nog enkele houtsnippers om te roken toe aan je barbecue en je krijgt een resultaat dat vergelijkbaar is met bakken op een echt houtvuur come in Italia.

    Op zijn Spaans

    Mosselen, knoflook, room, tijm... allemaal gebakken op een plancha in geëmailleerd gietijzer van Napoleon. De plancha is ongetwijfeld een van de meest onmisbare accessoires voor je gasbarbecue. Deze plancha garandeert een gelijkmatige warmte en gezond en gebruiksvriendelijk koken. Breng je vrienden samen rond de barbecue en kijk hoe de mosselen één voor één opengaan.

    Lekkers van bij ons

    Wil je binnenkort uitpakken voor het communiefeest van zoon- of dochterlief? Kies dan voor een gerecht aan het spit. Speenvarken of de typische zondagse braadkip? Met de rotisseriekit van Napoleon is het kinderspel. Laat je vlees braden met de automatische spitmotor, zo heb je tijd om je gasten in de watten te leggen. De fijnproevers zullen in de wolken zijn!

    NAPOLEON pizzakit: € 69 - Houtsnippers om te roken: € 9,99 - NAPOLEON plancha in geëmailleerd gietijzer: € 125 - Rotisseriekit uit Rogue-gamma: € 169 - Rotisseriekit uit Prestige-gamma: € 189

     









    10-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tommy Hilfinger X mercedes-Benz spring 2019 capsule collection

    The first TommyXMercedes-Benz capsule collection builds on Tommy Hilfiger’s multi-year strategic partnership with the four-time Formula One® World Champions. Designs blend the iconic designer’s classic American cool sportswear heritage with the innovative technical expertise of the Formula One® team. Timeless styles including the chino, bomber jacket and jeans are elevated with functional elements, such as climate control finishes and crease-resistant yarn in a red, white and blue color palette highlighted with hints of gray and black. Tommy Hilfiger’s signature stripe is reinvented in a minimalist approach placed on metal zipper pulls, small trim details and hood lining, while blue pop linings add an unexpected twist to classic outerwear. The collection is clean and sophisticated for the modern Tommy Man.







    09-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Transvulcania op La Palma - de meest uitdagende ultraloop

    Het Canarische eiland La Palma is bekend om de prachtige natuur die je ontdekt tijdens rustige wandelingen. De deelnemers aan de wedstrijd Transvulcania, op 11 mei 2019, zullen La Palma iets minder rustig ervaren want tijdens deze ultraloop moet een super-prestatie neergezet worden: een marathon of halve marathon en zelfs een ‘verticale kilometer’. Het landschap van La Palma is eeuwen geleden ontstaan door vulkanische activiteiten en de gevolgen van dat vulkanisch geweld zie je tot op vandaag: kratermeren, gestolde lavastromen, zwarte zandstranden. Het is in dit bevreemdende maar prachtige decor dat je prachtige wandelingen kan maken. In de lente is La Palma op zijn mooist dankzij een onvoorstelbare bloemenpracht. Wandel langs de Vulkanenroute, geniet van het geel van de bloemen in combinatie met de groene pijnbomen en het zwart van de vulkanen. Onvergetelijk mooi !

    Transvulcania…. een onwerkelijke sensatie !

    Het is ook in dit unieke kader dat op 11 mei de Tranvulcania wordt georganiseerd. De ultrarun heeft in de loop der jaren een grote bekendheid verworven en deelnemers komen uit alle hoeken van de wereld. Er worden 3600 lopers verwacht waarvan sommigen ieder jaar terugkeren want: ‘I need to feel the same thrill again’ en ‘the sensation is unreal’ . De route die de ultra-lopers volgen is spectaculair én zwaar. Het parcours loopt door een vulkaanlandschap, langs de top van het Nationaal Park Caldera de Taburiente met onderweg de uitdagende klim naar de Roque de los Muchachos.

    Lopers kunnen zich inschrijven voor verschillende competities. Er is de Ultramarathon, 74 km lang en met meer dan 4000 meter hoogteverschil. Iets minder zwaar, maar toch, zijn de marathon (45 km) en de halve marathon (24 km). Dan is er ook nog de Vertical kilometer, een echte kuitenbijter met een hoogteverschil van 1200 meter over een afstand van 7,6 km. De beloning aan de eindstreep van deze super klim is een panoramisch uitzicht over het noordoosten van La Palma. Tenslotte kunnen kinderen en jongeren, ook met hun ouders, deelnemen aan de Transvulcania Kids-Junior. Uiteraard gaat het er hier wat rustiger aan toe en wie weet krijgen de kids daar de smaak te pakken voor het grotere werk, als ze wat ouder zijn. Meimaand op La Palma, voor genietende recreanten-wandelaars in een prachtige natuur vol kleuren, voor ultralopers die op dit Canarische eiland het decor vinden om hun grenzen te verleggen. www.transvulcania.es/en/discover-transvulcania/

    La Palma is het meest noordwestelijk gelegen eiland van de 7 Canarische eilanden. Het is een unieke vakantiebestemming door zijn veelzijdige en adembenemende natuur en het ongerepte vulkaanlandschap. Het eiland is een paradijs voor wandelaars en avonturiers die er graag op uit trekken. Ook voor reizigers die op zoek zijn naar rust, is het eiland een echte aanrader: massatoerisme is er nog niet doorgedrongen. www.visitlapalma.es fotos la palma tourist board





    09-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Walibi verlaagt prijzen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wie op een rustige dag zijn bezoek plant, kan heel wat euro’s uitsparen

    Zin om aan een voordelig tarief volop te genieten van alle nieuwigheden die Walibi Belgium dit seizoen in petto heeft? En liefst aan een zo laag mogelijke prijs? Voortaan zien bezoekers op de website van Walibi Belgium dat de online tickets per dag een andere prijs hebben. Wie zijn ticket dus online aankoopt, en zijn bezoek minimum drie dagen op voorhand inplant, kan flink wat euro’s uitsparen.

    De prijschommeling hangt af van de drukte in het pretpark voor een bepaalde periode. Op dagen dat het park minder bezoekers verwacht, gaat de prijs omlaag. Wie Walibi op een drukke dag bezoekt, zal hoogstens de normale toegangsprijs betalen. De prijzen aan de kassa blijven geldig voor bezoekers die liever ter plaatse hun inkom betalen.

    In de luchtvaartsector zijn consumenten reeds enkele jaren bekend met het concept van schommelende prijzen. Walibi Belgium past dit principe nu ook toe op de pretparksector.

    Walibi Belgium is hét pretpark vol sensationele attracties voor de hele familie ! Walibi is in 1975 ontstaan en maakt sinds 2006 deel uit van Compagnie des Alpes. In 2016 werd PULSAR gebouwd, de splashcoaster die werd verkozen tot Beste Nieuwe Attractie ter wereld. De bouw van deze wereldpremiere was ook de start van het investeringsplan van 100 miljoen euro dat het park de komende jaren zal transformeren dankzij de bouw van acht Worlds of Walibi. Vorig jaar werd Walibi verkozen tot Beste Pretpark van België tijdens de Diamond Themepark Awards.

    Sinds 1987 kunnen de bezoekers van Aqualibi genieten van tropische temperaturen in het grootste waterpark van België. In 2011 werd het waterpark volledig opnieuw heropgebouwd, met onder andere extra glijbanen en een zone voor kids, Mini Beach. In 2015 werd “high-speed free fall” glijbaan Flash de zevende sensationele glijbaan van het waterpark. Vorig jaar werd Aqualibi verkozen tot Beste Waterpark van België tijdens de Diamond Themepark Awards.

     

     

    08-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Organiseer je eigen wijn- en gastronomie cruise

    Een Nicols vaarvakantie op rivieren en kanalen met een zelf bestuurde boot, dat is iets om naar uit te kijken voor deze zomer. Je boot is een prima uitvalsbasis, een soort drijvende vakantiewoning, voor uitstappen allerhande. Je kan zelfs je eigen wijn- en gastronomische cruise organiseren !

    Vooraf dit, als je een boot huurt bij Nichols heb je geen vaarbewijs nodig. Er is ook geen vaarervaring vereist en bij de start van je vakantie zijn er techniekers die je leren omgaan met de boot. En dan maar snel op weg…. naar ? Er is keuze te over want er zijn verhuurcentra van Nicols in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Portugal. Mocht een wijnregio of streekgastronomie je aantrekken dan volgen hier enkele tips voor een onvergetelijke slow-cruise.

    Frankrijk - Canal de Bourgogne: Venarey-les-Laumes is een belangrijke verhuurplaats van Nichols. Het stadje ligt langs de Canal de Bourgogne in het Franse departement Côte d’Or. Langs het kanaal bezoek je historische monumenten zoals de beroemde abdij van Fontenay. Als je boot is aangemeerd op een rustig plekje kan je ook fietsen of wandelen langs een jaagpad. Een riviercruise in Bourgogne is natuurlijk ook weggelegd voor de lekkerbekken want je proeft er de beste wijnen van de wereld en de Bourgondische keuken heeft een internationale vermaardheid.

    Portugal – Alentejo in alle vrijheid: Veel mensen kennen de rivier de Douro in Noord-Portugal maar ook in het zuiden van het land is er vaarplezier. Grande Lago is het grootste stuwmeer van Europa en het ligt in de schitterende Portugese provincie Alentejo. Ben je op zoek naar een op en top rustige vakantie dan is Grande Lago jouw bestemming. Je kan hier in volstrekte vrijheid varen en aanmeren bij tal van kleine eilandjes, om te zonnen, zwemmen in schoon, warm water, vissen en te genieten van wijnen en streekgerechten. Alentejo heeft tal van lekkere wijnen (gelabeld als Alentejo DOC) en overal waar je komt kan je petiscos eten, hartige hapjes met producten uit eigen streek.

    Duitsland – Een keten van meren: Het Noord-Duitse Mecklenburg is een minder bekende regio maar komt altijd verrassend uit de hoek, zeker tijdens een bootvakantie. Vanuit het middeleeuwse stadje Lübz maak je een formidabele tocht van het ene meer naar het andere. Op deze merenketen (Fleesensee, Kölpinsee, Müritzsee, Jabelsee) wacht een bootreis in harmonie met de natuur. Ook deze Nicols-bootvakantie heeft het karakter van een gastronomische cruise want overal word je verleid door restaurants met Seeterrasse, dus mét uitzicht op het water. Wat staat er op het menu ? Probeer de visgerechten, de wijnen uit Stargarder Land (het meest noordelijke wijngebied van Duitsland) en vergeet de bieren niet, met voorop de Lübzer Pils, gebrouwen in het stadje waar je reis begint en eindigt.

    Meer info: www.nicols.com







    08-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les Sorbets de Nina Ricci

    Exquisite freshness

    This is one of the most divine sensations. A sorbet that provides you with a frisson, right when the temperature is reaching its heights.

    So, what if Les Belles de Nina metamorphosed into iced desserts, for a limited edition? Let’s then look forward to good weather because, this year, the perfumes Nina, Luna and Bella are being reinterpreted in a chilled version.

    Here come Les Sorbets of Nina Ricci, all three being florally indulgent, like granitas, with addictive flavours that immediately awaken the senses. A promise of sensuality with an irresistible urge to dive into it. One hashtag: this year, #myriccisplash will be the sole driving force for lovers of freshness.

    Melting into forbidden fruit

    What is the point of presenting the iconic apple bottles of the Belles de Nina again? Except that this year, more appealing than ever, these limited editions seem to have been already nibbled.

    Forbidden fruit finally bitten into.

    Their glass becomes matt with an icy look, while the three bottles take on the pastel tones of ice bombs: raspberry pink for Nina, iceberg blue for Luna, pistachio green for Bella. The whole bottle is adorned with gilded hints that quite simply glitter.

    The packs of these Limited Editions are also original, they are dressed up in stylish stripes suggesting the delights of fine weather, while wearing light shirts over tiny pots of ice-cream.

    The Sorbets of Bella - Cocktail frappé

    The fizzing result of a chilled nectar of fruits. Underlined by a hint of green mandarin, grapefruit, rhubarb and pomegranate appearing in this juice signed by Sonia Constant, just as refreshing as if had they all been cryogenized. An accord suited out to add a frisson with a hint of rose jelly and vibrant woody notes. Without forgetting a handful of crumpled violets and shiso, whose green fragrances add a flavoured scent of naturalness.

    The Sorbets of Luna - Pear granita

    Imagine an alliance of fresh fruits and a barely iced bouquet of flowers… At the heart of this water created by Fabrice Pellegrin, the scents of the zest of bergamot and a juicy nashi pear mingle with jasmine, magnolia and peony, which seem (thanks to the arrival of a crystalline harmony) to form a floral composition, dripping with dew. But what about tenderness? Then comes a hint of almost milky cedar with a soft touch of musk...

    The Sorbets of Nina - Ultra-chilled pralines

    The surprise of an iced delight. If an original version of Nina had a particular sign, it might be its daringly delicious caramel side. This indulgent signature can be found in a new variation orchestrated by Olivier Cresp, thanks to an irresistible praline note. But this suave hint does not detract from the overarching freshness: right from the first spritz, this new olfactory delightunravels a surprise, thanks to the acidic vivacity of lemon, satsuma and raspberry. An elixir full of energy, rounded off smoothly by a delicate harmony of gardenia and jasmine.

    Nina? Luna? Bella?

    All three are deliciously indulgent. Let your heart sway between them. They are coloured like so many tasty dreams, so fall into this temptation.

    Nina Ricci The Sorbets of Bella - € 75,00 - Nina Ricci The Sorbets of Luna - € 75,00 - Nina Ricci The Sorbets of Nina - € 75,00

     











    08-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEMA introduceert geheel nieuw Food assortiment met Pasen

    Dit wordt smullen met Pasen!

    Voor een vrolijk paasfeest ben je bij HEMA aan het juiste adres. Naast de traditionele paaslekkernijen introduceert HEMA dit jaar een aantal verrukkelijke nieuwe producten in het assortiment, zoals een paasei van ruby chocolade, dat van nature roze is. Daarnaast vind je Bunny Crisps en Carrot Cake Popcorn in de schappen. En wie van bakken houdt, kan deze paasdagen aan de slag met de vrolijke bakmixen voor Sheep Cupcakes of Cinnamon Rolls. Het hele HEMA paasassortiment vind je vanaf nu in de schappen of op https://www.hema.com/nl-be/pasen

    Nieuw: luxe paaseieren

    Voor wie echt wil uitpakken, heeft HEMA vanaf nu heerlijke, extra luxe paaseieren nieuw in het assortiment. Zoals het choco dripp egg, dit 25 cm hoge(!) paasei is gemaakt van melkchocolade en gevuld met een romige vanillevulling, afgetopt met discodip. Voor pink lovers is het roze ruby egg een must. Dit paasei is gemaakt van de bijzondere ruby chocolade die van nature, dus zonder kleurstoffen, roze is en een unieke fruitige smaak heeft. Het ei is gedecoreerd met crisps en bolletjes witte chocolade en is maar liefst 16 cm hoog. Ook is er een chocolade ei met fudge. Dit melkchocolade ei van 14,5 cm is versierd met witte chocolade en fudge van karamel. Tot slot introduceert HEMA een luxe gouden melkchocolade ei, versierd met horizontale strepen van witte chocolade. Deze prachtige, luxe eieren zijn niet alleen heerlijk om zelf te eten, maar ook leuk om cadeau te doen.

    Bekende smaken, nieuwe paaseitjes

    HEMA staat bekend om haar verrassende en diverse smaken paaseitjes. Ook dit jaar is er weer een aantal heerlijke nieuwe smaken aan het assortiment toegevoegd. Het gin-tonic eitje is gemaakt van witte chocolade en heeft een milde, frisse smaak met een klein bittertje. Daarnaast introduceert HEMA de oer-Hollandse stroopwafel in paaseivariant. Het stroopwafel paaseitje is gemaakt van melkchocolade en is gevuld met stukjes wafel en karamel. Het praliné karamel eitje, gebaseerd op dé klassieker onder de Belgische bonbons, heeft een hazelnoot-karamelvulling. De nieuwe paaseitjes kosten €2,- per zakje.

    Net even anders

    Wil je een keer iets anders met Pasen? Pak dan de bunny crisps (heerlijke aardappelchips in konijn vormpjes) of een zak carrot cake popcorn uit het schap. Met de nieuwe bakmixen (inclusief decoratiemateriaal) van HEMA maak je in een handomdraai heerlijke sheep cupcakes of cinnamon rolls. Ook zijn er ‘paaslammetjes’ van karamel-zeezout chocola en ‘paasoren’ speciaal voor de kids (of stiekem voor jezelf!). Het hele HEMA paasassortiment vind je vanaf nu in de schappen of op https://www.hema.com/nl-be/pasen.

    Paaseieren zoeken

    Het leukste aan Pasen is natuurlijk het jaarlijkse paaseieren zoeken. Dat vindt HEMA ook en daarom mogen alle kinderen in meer dan 700 HEMA filialen op zoek naar ‘blije eitjes’. Alle gevonden eitjes houd je bij op een kaart. Wanneer je alle acht blije eitjes in de winkel gevonden hebt, verdien je een gratis chocoladeverrassing. Voor deze paasei-zoektocht ga je van 10 t/m 22 april naar een HEMA bij jou in de buurt.

    Pasen is elk jaar weer een feestje; vrolijke lentekleuren, blije kindergezichten en natuurlijk een uitgebreid paasontbijt. Maar de kers op de taart is natuurlijk het jaarlijkse paaseieren zoeken. Kinderen kunnen in alle HEMA filialen van 10 t/m 22 april op zoek naar paaseitjes. Met het zoekformulier, verkrijgbaar in de winkel, gaan de kinderen op pad. Overal zijn blije eitjes ‘verstopt’ in de vorm van een sticker op de grond.

    Zodra je een paaseitje hebt gevonden, noteer je het bijbehorende nummer op je formulier. Als je alle acht blije eitjes hebt gevonden, krijg je een gratis chocoladeverrassing. Deze kan bij de kassa worden afgehaald met een juist ingevuld formulier. Voor deze actie geldt: zolang de voorraad strekt.

    Duurzaamheid is belangrijk voor HEMA. Daarom is de cacao die in alle paaseieren gebruikt wordt UTZ-gecertificeerd, wat betekent dat bij de teelt rekening wordt gehouden met mens en milieu.

     









    07-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De 5 coolste aciviteiten op het domein van de Grotten van Han

    In Han ga je natuurlijk de Grot en het Wildpark bezoeken. Maar er is zoveel meer te beleven op het Domein. Wat dacht je van een exclusieve expeditie naar het hart van de aarde? Of een bijzondere foto safari bij het krieken van de dag? En ook erg origineel: een culinaire wandeling in het Wildpark! Een ware beleving !

    1. Expeditie naar het hart van de aarde : “Père Noël” is de naam van één van de mooiste grotten van België, amper vijftig jaar geleden ontdekt. Het is een verborgen schat met indrukwekkende kalkafzettingen. Slechts een paar honderd mensen ter wereld hebben de gelegenheid gehad om deze uitzonderlijk mooie grot te bezoeken. In kleine groepjes en onder begeleiding van een ervaren speleoloog ontdek je dit (fysiek veeleisende!) parcours. En op het einde van expeditie staat de champagne klaar!

    2. Speleo-parcours: Doorheen de ondergrondse wereld van Han kan je ook een alternatief speleo-parcours volgen. Een beveiligd parcours waarbij je door de modder van de rivier en neergestorte stenen ploetert. Puur genieten voor durfals, klein en groot!. Laarzen, helm en overall krijg je bij de ingang

    3. Ontdek de mysterieuze wereld van de wolf : De wolf, we vinden hem terug in zoveel sprookjes en legendes, soms gevreesd, soms aanbeden. Na een bezoek aan het Domein van de grotten van Han heeft de wolf voor jou geen geheimen meer. Samen met een boeiende natuurgids die je werkelijk alles kan vertellen over de Canis Lupus, ontdek je zijn pakkende, maar helaas ook droevige verhaal.

    4. Geniet van een verrukkelijke wandeling : Wanneer de maan door de bomen schijnt en de dieren koning te rijk zijn vertrek je op een bourgondische tocht doorheen het wildpark. Te voet en aan boord van de safari-car geniet je van heerlijke regionale hapjes terwijl de enthousiaste gids je inwijdt in het parkleven en de dieren!

    5. Op fotosafari: Fotografen opgelet! Tijdens dit bijzondere evenement krijg je de gelegenheid tijdens het ochtendgloren, als de natuur op haar mooist is, prachtige foto’s te nemen. In zeer kleine groepjes ga je aan boord van de safari-car die je zo dicht mogelijk bij de dieren brengt. Een klein ontbijtje wordt voorzien op de brug bij de veelvraat, van waar je een geweldig uitzicht hebt over de vallei!

    Het Domein van de Grotten van Han, hartje Ardennen, ligt op 1,5 u rijden van Brussel. Het Domein heeft het grootste onderaardse grottencomplex van Europa en bestaat al meer dan 200 jaar. Het Domein van de Grotten van Han is ook bovengronds een toeristische topper met een uniek Wildpark waar je op safari kan gaan om o.a. de big 5 van Europa te ontdekken. Je vindt er een uitstekende toeristische infrastructuur met bars, restaurants, musea en unieke logiesmogelijkheden, zoals de Tree Tents en de Pelsjagershut voor Teambuildingsmogelijkheden! www.grotte-de-han.be/nl







    07-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pasen bij HEMA

    Bij HEMA haal je het voorjaar en Pasen in huis. De vrolijkste paastakdecoratie, de leukste verstopeieren en de mooiste woonaccessoires. Met de producten van HEMA zorg je ervoor dat jij klaar bent voor het nieuwe seizoen. Shop het HEMA paasassortiment vanaf nu in de winkel of via hema.be.

    Haal Pasen in huis

    Bij HEMA vind je allerlei producten om jouw huis paas-klaar te maken. Versier je paastak met verschillende ei-hangers, schattige kuikentjes en natuurlijk onze vrolijke honeycombs. Nieuw dit jaar zijn de houten letterhangers. Deze kleurrijke hangers zijn verkrijgbaar in alle 26 letters van het alfabet. Daarnaast bevat de paascollectie diverse woonaccessoires, zoals een glazen stolp met hazen oren, keramieken eieren en een glazen ei die je zelf kan vullen.

    Pasen voor het hele gezin

    Houden jullie ervan om creatief bezig te zijn? HEMA heeft genoeg leuks om mee te knutselen. Zo kun je natuurlijk eieren verven, dit kan met verf, maar dit jaar hebben wij ook een vrolijk stempelset, toverwikkels en 3D stickers om je eieren extra mooi te maken. Ook eieren zoeken wordt dit jaar nog leuker met HEMA. Van de leukste mandjes om je gevonden eieren in te stoppen tot grote papieren eieren om kleine cadeautjes in te verstoppen.

    Paastafel

    Een kleurrijke paastafel kan dit jaar natuurlijk niet ontbreken. Met HEMA zorg je ervoor dat je alles in huis hebt voor een gezellig paasontbijt. Dek de tafel met placemats die je ook kunt gebruiken als kleurplaat, blije-eierdopjes en bijpassende bordjes. Speciaal voor Pasen is er dit jaar ook een kinderserviesset in het paasthema, gemaakt van bamboe. Daarnaast bevat de collectie diverse servetten en tafelkleden, leuke houten cocktailprikkers, handig papieren wegwerpservies en papieren rietjes, verkrijgbaar in FSC mix papier. Maak de tafel af met bijpassende producten uit onze wooncollectie.

    Sinds 1926 maakt HEMA het dagelijkse leven van haar klanten makkelijker en leuker. Met producten die opvallen door een goede kwaliteit, een goed ontwerp en een scherpe prijs. HEMA heeft bijna 700 winkels in 7 landen, 17.000 medewerkers en circa 32.000 producten en diensten. Echt HEMA.









    06-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lift HD - Lift - Defines - Sculpts

    HERSTELT HET VOLUME, HERDEFINIEERT DE GEZICHTSCONTOUREN EN BIEDT METEEN OOK EEN KRACHTIGE ANTI-AGING BOOST. MAAK KENNIS MET DE NIEUWE LIFT HD® VAN COLLISTAR. VOOR EEN LIFTEND EFFECT ZONDER BOTOX!

    In full HD: het acroniem voor High Definition. Collistar stelt haar nieuwste cosmetische wonder voor, het resultaat van baanbrekend schoonheidsonderzoek: LIFT HD® Het antiaging product dat de gezichtscontouren lift, definieert en remodelleert en zo het volume herstelt zoals een nietchirurgische lifting dat doet. De lijn bevat vijf producten, in de typische vuurrode verpakking:

    Ultra-lifting Face and Neck Cream : Dit jeugd elixir met zijn unieke zijdezachte textuur, bevat geconcentreerd Tens- Activ® en LIFT HD® Complex alsook speciale multireflecterende poeders. De rijke, voedende crème werd speciaal ontworpen om elke morgen zachtjes ingemasseerd te worden. Hij wordt gemakkelijk geabsorbeerd en staat garant voor een krachtige, intensieve werking tegen huidveroudering. Om de lancering van LIFT HD® in de kijker te zetten, combineert Collistar deze specifieke dagcrème met zijn Ultra-Lifting Patches voor wangen-ogen-lippen (zolang de voorraad strekt). 50 ml - € 49,99

    Ultra-lifting Eye and Lip Contour Cream : Een injectie van jeugdigheid voor de gevoeligste en meest kwetsbare zones van het gezicht. Naast de actieve bestanddelen, Tens-Activ® en het LIFT HD® Complex, bevat de formule ook actief extract van paardenkastanjebloem dat de huid verstevigt door de lederhuid en opperhuid te verankeren. Het vermindert rimpels, ‘lift’ de oogleden en garandeert een doelgerichte regenererende werking tegen huidveroudering. Speciale multireflecterende poeders helpen wallen, donkere kringen en kraaienpootjes te verminderen. De rijke textuur is van nature kalmerend en aangenaam om aan te brengen. Ook geschikt voor de gevoelige huid. 15 ml - € 38,99

    Ultra-lifting Mask-Cream Night Recovery : Deze unieke behandeling is geïnspireerd op het krachtige nachtelijke bioritme van de huid dat haar vermogen om zichzelf te herstellen bevordert. Het geheim van de behandeling zit in een bijzonder marine microalg extract. Daarbij worden de voordelen van 8 uur slaap gebundeld in amper 4 uur. Dit rijke, verzachtende specialty product wordt snel geabsorbeerd en zit in een handige tube. ‘s Morgens is de huid verbluffend glad en opgevuld, alsof ze vernieuwd is. Elke nacht opnieuw nemen de anti-aging effecten toe, omvang en diepte van de rimpels nemen af en het gezicht krijgt zijn stevigheid en veerkracht terug. 75 ml - €39,99

    Ultra-lifting Vials Instant Effect : FACE-NECK-DÉCOLLETÉ : Dankzij LIFT HD® Complex garanderen de iconische lifting ampullen van Collistar nu nog betere resultaten. De ampullen zijn ideaal als noodbehandeling om snel tekenen van vermoeidheid te wissen. Ze strijken de gelaatstrekken glad en vervagen rimpels in een oogwenk door het gezicht te omhullen met een onzichtbare elastische film die de huid ogenblikkelijk lift. Een rijke combinatie van actieve bestanddelen doet de huid er gerevitaliseerd, steviger en versterkt uitzien. 6 vials 1,5 ml + 2 vials GRATIS - € 38,49

    Ultra-lifting Patches : CHEEKS-EYES-LIPS: De patches van Collistar hebben een grondige omwenteling in de cosmetica markt veroorzaakt. Nu komt Collistar met nieuwe patches op de markt met een baanbrekend nieuw design en in een vorm die speciaal werd gecreëerd om de wangen, oogcontour en lipomtrek te liften. De combinatie van liftende actieve ingrediënten en baanbrekende hydrogel lift de wangen, vermindert kraaienpootjes en strijkt de lijntjes rondom de lippen glad in amper 15 minuten. De kleur? Rood uiteraard. Wegwerpbare verpakking met twee patches = 1 behandeling. € 49,99

    De LIFT HD® lijn ligt vanaf april 2019 in de winkels

     

     







    06-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy Administrative professionals day 2019 - 24 April 2019

    If you are an administrative professional, you have definitely become a trusted value in the team. We all know by now that daily administrative tasks are vital for any company. Your role is diverse and you go above and beyond your regular duties. You have built up a constructive relationship with the management and you are a treasured employee. THANK YOU SO MUCH!

    So what can we do from a management point of view?

    A compliment or kind word: it may seem like a no-brainer but saying Thank You and Good Job means the world. Transfer mails of happy clients and leave a big greeting card on their desk!

    Money: a salary increase or an extra bonus? This will come as a sweet surprise! Relax: give them some more personal time to unwind. A gift card for a spa treatment or local restaurant will be highly appreciated. Invest in the future: Offer them professional challenges or workshops and ask them to oversee a specific project.

    And last but not least: a gift voucher for a personal shopping spree. It's the perfect anti-dote for all stressfull situations at work. We are happy to share with you our favorite selection of work inspired outfits...











    05-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goodmorning Sunshine

    Lazy days at the beach with Banana Moon SS19 - Goodmorning sleepyhead!

    Lazy days are calling, some days you just need to take some you-time and not program anything for the rest of the day.

    You wake up and feel the warm sunshine on your already sunkissed skin, the temperature rises and the only thing you're thinking about is putting on some swimwear and hitting the pool or beach.

    We advise our sleepy heads to use neutral colors, earth tones, orange, yellow, white.. Take a moderate active morning swim or use your best collecting shells skills at the beach. But the time you have finished, you can easily go into siesta mode. The perfect moment to start dreaming about your next vacay.







    05-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boerderijvakantie in Slovenië - groen-actief- gezond - gezellig

    Het groene Slovenië is een prima bestemming voor een vakantie op de boerderij. De Slovenen zijn ‘de groene denkers van Europa’ en verwelkomen je met open armen in hun thuis, in charmante boerderijen, midden de velden, de boom- en wijngaarden.

    Mocht je nog twijfelen aan een vakantie in het groen in Slovenië dan kunnen volgende cijfers je beslist overtuigen: er zijn 27.000 km rivieren en waterlopen die een land doorkruisen dat met 56 % bossen is bedekt. En moet je nog overtuigd worden van een boerderijvakantie dan is het goed om weten dat een Sloveense boerderij gemiddeld maar 6 ha groot is. Die kleinschaligheid betekent gezelligheid, warmte én proeven van lokale producten in een authentiek familiebedrijf.

    Gastronomische ontdekking

    De beste plaats om de Sloveense keuken met zijn streekgerechten te leren kennen is een boerderij. Je ontdekt er de smaak van een voedzame jota, een soep met bonen, zuurkool, aardappel en spek…. echte boerenkost. Ook een Kransjka klobasa staat geregeld op het menu want deze karinthische worst is een beschermd Sloveens product. Tijdens een boerderijvakantie kan je ook zelf kokkerellen, leren hoe je bijvoorbeeld Potica cake maakt, een typisch Sloveens dessert.

    Boerenleven met de ganse familie

    Voor kinderen is een verblijf op de boerderij als een droomwereld. Zij ontdekken het boerenleven, als ze de dieren eten geven, het gras hooien, de bijenkorven controleren, eieren roven of meehelpen in de keuken. Het contact met de boerderijdieren is voor de kleinsten een onvergetelijke ervaring en de ouders genieten natuurlijk mee.

    Natuur zonder grenzen

    Op een boerderij ligt de natuur voor het grijpen, zeker in Slovenië. Je stapt zo het groen in, het platteland dat doorkruist wordt met bewegwijzerde wandel- en fietspaden. En onderweg is van alles te beleven, voor ouders en kinderen, van zonnen op een rivierstrandje en baden in een bergmeer tot heerlijk genieten op een caféterras, met een verfrissende pivo of een glas smaakvolle wijn.

    Vakantie met een thuisgevoel

    Het thuisgevoel ervaren tijdens je vakantie. Dat is misschien wel de grootste troef van verblijf op een boerderij in Slovenië. Je bent in ander land, met andere gewoonten, met een andere taal maar door de warme gastvrijheid voel je je helemaal niet zo ver weg van huis. Op het einde van een boerderijvakantie zijn ouders en kinderen het altijd roerend eens: wat hebben wij genoten van deze THUIS ! En je houdt er nog een vriendschap aan over ook, goed om volgend jaar wéér naar Slovenië te reizen.

    Locals zijn de beste reisgidsen!

    Boerderijen waar gasten verblijven zijn de beste plaatsen om informatie in te winnen over bezienswaardigheden, excursies, toffe eetadresjes en geheimtips allerhande. De boeren kennen hun streek als geen ander, zijn vertrouwd met de lokale cultuur en gewoonten en ze zetten hun gasten maar al te graag op de weg naar ontdekkingen en verrassingen.

    De vereniging van tourist farms in Slovenië telt 800 leden en de boerderijen vind je in alle regio’s en ook dichtbij de grote toeristische centra en bezienswaardigheden. Er is voor elk wat wils: wijnboerderijen, kampeerplaatsen, gastronomische plekken en boerderijen met logiesmogelijkheden in diverse categorieën, van een eenvoudige kamer met ontbijt tot een gastenkamer met een viersterren comfort.

    Voor meer info over vakantie op de boerderij in alle Sloveense regio’s:

    www.slovenia.info/uploads/publikacije/turisticne-kmetije/tourist-farms-slovenia-en.pdf







    05-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carmen van Eijfinger geeft een instant kleurboost aan je interieur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Behangpapier met een knipoog naar het fascinerende werk van Frida Kahlo. Kleurrijke geschilderde bloemen uitbundig bloeiend tegen fris crème, donkergroen, beige, pauwblauw of theatraal zwart. Wallpowers met een patroon van verweerde kleurrijke tegels. Een gestileerde fleur de lis, gestempelde abstracte bloemetjes en verfijnde takjes lijken speels op de ondergrond te zijn geborduurd. Zwierige slingerende ranken in lijmdruk en een geappliqueerd bladmotief geven je wand een levendig karakter vol reliëf en structuur.

    Of je nu kiest voor uitbundige dessins of een meer ingetogen sfeer, Carmen voegt altijd karakter toe aan je interieur.

    04-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Soins repigmentants: Ă©Ă©n conditioner, twee doelen

    KLEUR BEHOUDEN EN VERZORGEN : Voor het eerst in haar 50-jarig bestaan, gebruikt Leonor Greyl, het iconisch en natuurlijk haarverzorgingsmerk, al haar kennis en ervaring om de klassieke kleurtechnieken met haar bestaande behandelingen te verzoenen. Dit creëert een geheel nieuwe lijn: SOIN REPIGMENTANT.

    Één enkele formule VOOR 5 TINTEN

    De Soin Repigmentant bestaat in vijf tinten om alle haarschakeringen mooi te laten uitkomen, of deze natuurlijk zijn of niet en van de lichtste tot de donkerste tinten. Om de Soin Repigmentant te ontwikkelen, deden Caroline Greyl en haar man David Thomas Brooks een beroep op een bekende kleurspecialist uit Parijs: Stéphane Pous.

    "Om de meest precieze pigmentering te verkrijgen, hebben we tests uitgevoerd op extensies en haarstukjes. Daarna, toen we zeker waren van onze keuzes, hebben we elke formule live uitgetest op de klanten in het salon en klanten van het Institut Leonor Greyl, om de kleurweergave van het product nog te verbeteren," legt Stéphane Pous uit.

    Een natuurlijke EN BESCHERMENDE VERZORGING

    Trouw aan het DNA van Leonor Greyl, bestaat de Soin Repigmentant voor meer dan 96% uit natuurlijke ingrediënten. Een ware cocktail van krachtige oliën en plantenextracten die de haarvezel kunnen beschermen en mooier maken. Limnanthesolie, rijk aan onverzadigde vetzuren, houdt de kleur beter vast, versterkt de vezel en maakt hem glad. De proteïnen uit amandelen en rijst herstellen en beschermen de haarvezel. Zuid-Amerikaanse Babassuboter, rijk aan triglyceriden, voedt en versoepelt uitgedroogd haar vooral wanneer het haar herhaaldelijk wordt onderworpen aan chemische behandelingen.

    De niet-irriterende formule is gegarandeerd vrij van bewaarmiddelen, bevat geen sulfaten, parabenen of siliconen.

    De-yellowing ICY BLONDE

    Voor wie? Om heel lichtblond tot blond haar op te frissen.

    Mening van de expert : Het grootste probleem met deze kleuren, is dat ze na verloop van tijd gelig worden. Met de formule van de verzorging ‘Icy Blonde’ kan oxidatie voorkomen worden, zodat de kleur feller wordt en gele accenten geneutraliseerd worden.

    Precious VENETIAN BLONDE

    Voor wie? Om accenten van lichtbruin tot Venetiaans blond te benadrukken.

    Mening van de expert : Deze kleur werd per toeval ontwikkeld en was tijdens de tests heel populair. De formule van de verzorging “Venetian Blonde” brengt licht in de goudkleurige accenten en zorgt ervoor dat de glans van de kleur langer blijft.

    Anti-dull ICY BROWN

    Voor wie? Om bruin tot donkerblond intenser te maken.

    Mening van de expert: In de loop van de tijd heeft honingbruin en donkerblond haar de neiging om kleur te verliezen en hier en daar naar goudblond te neigen. De formule van de verzorging “Icy Brown” brengt meer licht en intensiteit in de kleur.»

    Warm NATURAL COPPER

    Voor wie? Om bruine en koperkleurige tinten «warmer» te maken.

    Mening van de expert : Koperkleur blijft een tint die nog steeds erg in trek is bij vrouwen. Met de “Natural Copper” formule kunnen de warme accenten benadrukt worden en blijft de kleur langer zitten.

    Anti-red DARK BROWN

    Voor wie? Om bruine tot kastanjebruine haren te doen schitteren.

    Mening van de expert : Vrouwen met donkere haren huiveren bij de gedachte van rosse accenten. De formule van de Soin Repigmentant “Dark Brown” versterkt de kleur, brengt glans in het haar en voorkomt oxidatie, die verantwoordelijk is voor het verschijnen van rosse accenten.

    Makkelijker in gebruik: De Soin Repigmentant maakt alle haartinten mooier

    Hoe gebruiken?

    De verzorging wordt na het wassen op handdoekdroog haar aangebracht, ter vervanging van de haarbalsem. Na het wassen het product gelijkmatig verdelen van de hoofdhuid naar de haarlengtes. Laat 2 tot 5 minuten intrekken en voeg geleidelijk water toe zodat het gaat schuimen. Masseer zachtjes en daarna grondig spoelen.

    Wanneer gebruiken?

    Gebruik om de twee à drie wasbeurten om de kleur te behouden en na elke wasbeurt om de kleuraccenten intenser te maken. Na drie wasbeurten vervaagt het product op een natuurlijke wijze. Het product dekt geen witte haren en veroorzaakt geen vlekken.

    Tube : 200 ml – Prijs : €43,90 - Beschikbaar vanaf: 01/04/2019







    04-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Logis doet zijn intrede op de Tour de France als officiële leverancier!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Over 4 maanden gaat de 106e editie van de Tour de France van start. LOGIS is de belangrijkste Europese keten van zelfstandige restaurant- en hotelhouders en viert zijn 70-jarig bestaan door officiële leverancier van de Tour te worden! Als voorname economische speler is LOGIS niet meer weg te denken en vervult het sinds zijn oprichting een fundamentele rol bij de opbouw van de regio's. Logis deelt gemeenschappelijke waarden met de Tour de France zoals generositeit, nabijheid, menselijkheid en inzet en wil met zijn optreden naast Amoury Sport Organisation (ASO) als officiële gastheer van 6 tot en met 28 juli 2019 dichtbij de Fransen zijn.

    LOGIS DENKT LOKAAL: In november 2018 heeft de keten LOGIS de taak van Officiële Leverancier en Officiële Gastheer van de Tour de France op zich genomen. De Tour de France is een populair evenement dat wereldwijd bekend is en symbool staat voor de waarde van de regio's, de cultuur, het erfgoed en de Franse knowhow die, zoals het Logis-netwerk, over alle Franse regio's is verspreid.

    LOGIS: ENKELE GETALLEN

    • 2200 hotels en restaurants waarvan 200 in Europa - • 42.000 kamers - • 18.000 werknemers - • 2.000 erkende chefs - •     vertegenwoordigd in 8 landen

    • Nr. 1 van de Europese ketens van zelfstandige hotel- en restauranthouders - •          Nr. 2 op wereldniveau - •      10% van de hotelmarkt in Frankrijk - •    140 miljoen euro omzet in 2018 (+8% vs n-1) - • 1 miljoen gegenereerde overnachtingen

    "Het feit dat Logis vandaag de dag de belangrijkste Europese keten is van zelfstandige hotel- en restauranthouders die als persoon en op plaatselijk niveau actief zijn, is te danken aan de liefde die onze 2.200 houders en chefs voor hun 'terroir' hebben en aan hun reële rol in het plaatselijke economische leven. …Een verblijf bij LOGIS is een bijdrage aan een wereld met meer lokale activiteit. Dit jaar zal de Tour de France, net zoals elk jaar, ons prachtige land doorkruisen en daarbij onze regio's in het zonnetje zetten. LOGIS wordt dus vanzelfsprekend een van de officiële leveranciers. 2019 is het jaar van het honderdjarig bestaan van de gele trui en van ons zeventig jarig bestaan. De cirkel is, zo te zeggen, rond." Fabrice Galland, voorzitter van de Fédération Internationale des LOGIS

    "Logis en de Tour de France samen: dit spreekt vanzelf. De Tour de France is net een stad van 5.000 inwoners die elke dag verhuist. De organisatie boekt voor juli kamers in meer dan 500 hotels en is op zoek naar een bedrijf met een netwerk door heel Frankrijk: de wielrenners kunnen bij onze Logis Vélo terecht en we kunnen de Tour, het rondreizende sportevenement bij uitstek, overnachtingen bieden vlakbij de etappesteden. Voor ons de ideale partner." Christian Prudhomme, Directeur van de Tour de France

    LOGIS, 70 JAAR GESCHIEDENIS EN INNOVATIE TEN DIENSTE VAN DE REGIO'S

    Logis, dat in 1948 werd opgericht om de landelijke familiehotels te ondersteunen, telt nu 2.200 etablissementen in Frankrijk en Europa. Al 70 jaar ijvert de keten voor een wereld met meer lokale activiteit en de zekerheid voor de reizigers om overal waar ze verblijven dezelfde kwaliteit, servicegerichtheid en authenticiteit te vinden en daarbij het behoud van de totale vrijheid van de hotel- en restauranthouders!

    Alle Logis-etablissementen zijn in de regio's actief en dragen bij aan een lokale economie met korte afzetkanalen waarbij regionale producten een belangrijke rol spelen. Logis staat ook voor beleving en biedt een breed scala aan thematische uitstapjes, waaronder ruim 600 Logis Vélo om de plaatselijke schatten te ontdekken. Deze verblijfconcepten zijn ontwikkeld om het verblijf van de reizigers met specifieke uitrustingen en maaltijden en aanbevolen routes te vergemakkelijken. Daarnaast zal Logis, in het kader van zijn partnerschap met de Tour de France, exclusieve initiatieven ontplooien om tijdens het drie weken durende evenement alle hotels en restaurants van de keten in de schijnwerpers te zetten!

    LOGIS WORDT PARTNER VAN DE FRANSE WIELERBOND EN RAAKT ZODOENDE NOG STEVIGER IN DE REGIO'S VERANKERD

    Naast het partnerschap met de Tour gaat LOGIS ook een partnerschap aan met de FFC (Franse wielerbond) en roept de Trophée LOGIS des Régions (regionale Logisprijs) in het leven. Deze prijs zal worden uitgereikt aan 12 winnaars van regionale wielerkoersen op de weg die uitgenodigd worden om de aankomst van de Tour de France bij te wonen door op 28 juli 2019 deel te nemen aan de LOGIS-karavaan op de Champs Élysées! Voor de keten een uitgelezen kans om alle verblijfsmogelijkheden, de Logis Vélo alsook het programma voor onze O'Logis-klanten bekendheid te geven. www.logishotels.com

    Logis is al 70 jaar createur van authentieke ervaringen en de grootste keten van onafhankelijke restaurant-hotelexploitanten in Europa met 2.200 vestigingen in 8 landen.

    Logis verzekert een gepersonaliseerd en vriendelijke ontvangst, accommodatie van goede kwaliteit en een keuken die lokale seizoensproducten gebruikt om huisgemaakte gerechten te bereiden.

    De garantie goed te eten en goed te slapen in een mooi ingericht etablissement leiden tot een zeer goede beoordeling van onze gasten, 8.6/10 (90.000 gecontroleerde beoordelingen).

    Alle Logis-etablissementen zetten de streek waar ze gevestigd zijn voorop; ze stimuleren de lokale economie, geven de voorkeur aan korte afzetkanalen en regionale producten.

    03-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In the mighty jungle - vacay proof shoes

    Tropical fever hits Floris van Bommel!

    When I pack for a destination far away, I always go back and forth between 'taking high heels or not?' and 'do I need fancy dinner flats?' and finally go for hiking shoes, basic sneakers and flip flops and end up with a selection of not so Instragrammable shoes. Life is hard right?

    Floris van Bommel challenges you to take that extra pair on vacation with you, without feeling uncomfortable. Sweet pink, shiny sandles to walk that bumpy road that leads to that lovely restaurant downtown, tropical pumps with a reasonable heal to dance the night away at the local cocktail bar and sassy sneakers for there is no time to return to the hotel before going out for dinner moments!







    03-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ceremony season is coming

    When the first rays of sunlight come out, you know ceremony season is almost there. Summer means evenings and weekends filled with weddings, garden parties and birthday bashes. Buy your party proof outfits now and don't forget your mini-yous!

    Time to dress up your kids! Go for cuteness overload with oufits in blushy pink or adorable prints. Keep it simple but classy with an outfit in solid colours. Dress up your boy like a real gentleman with a crisp shirt and bow. Or let the cool kid out with a fun pair of jeans and shirts with a quote.







    02-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grohe presenteert de eerste 3D-metaalgeprinte kranen

    Shaping the future of water

    >> GROHE is het eerste sanitairmerk in Europa dat 3D-metaalgeprinte kranen aanbiedt - >> Fascinerende symbiose van de nieuwste hightech en GROHE-vakmanschap - >> De Allure Brilliant Icon 3D en Atrio Icon 3D-lijnen zijn verkrijgbaar in limited edition - >> Optische illusie: water als visuele ervaring

    Premium fabrikanten in de auto- en vliegtuigindustrie werken al langer met de futuristisch ogende 3D-printtechnologie. Binnen de sanitaire sector investeerde nu ook GROHE, het wereldwijde toonaangevende merk voor complete badkameroplossingen en keukenkranen, in 3D-metaalprinttechnologie. Daarmee geeft het Europese sanitairmerk vorm aan de toekomst van water.

    Deze nieuwe technologie stelt GROHE in staat om een fascinerende symbiose te brengen van de nieuwste hightech en vakmanschap. De mogelijkheden in productontwerp worden hierdoor volledig geherdefinieerd. Het eerst resultaat zijn de GROHE Atrio Icon 3D en GROHE Allure Brilliant Icon 3D kranen, die begin deze week tijdens de ISH-beurs in Frankfurt gelanceerd werden.

    Grenzen overwinnen: water als visuele ervaring

    GROHE tilt productdesign en ‘Pure Freude An Wasser’ naar een nieuw niveau met de herinterpretatie van de Atrio en Allure Briljant-lijnen. GROHE's 3D-metaalprintproces maakt vrijwel elke geometrie mogelijk en staat toe vormen terug te brengen tot hun pure essentie. Dit bespaart niet enkel waardevolle grondstoffen, maar biedt ook een nieuwe interactieve ervaring van water. De ultradunne wanden van de GROHE Atrio Icon 3D en het holle interieur in het bekende silhouet van GROHE Allure Brilliant maken de waterstroom tot een magische, optische illusie. De 3D-kranen van de twee lijnen worden zo een esthetisch hoogtepunt.

    Michael Seum, Vicepresident Design bij GROHE AG, benadrukt:"Bij GROHE geloven we dat iets compleet nieuws een gedurfde visie nodig heeft. Wat wel of niet mogelijk is, wordt een kwestie van perspectief. Met Icon 3D openen we een volledig nieuwe manier van denken over productontwerp in de toekomst. We overwinnen grenzen door met behulp van 3D-metaalprinting producten te maken die op het eerste zicht onmogelijk lijken. Deze productiemethode biedt de mogelijkheid om kranen in kleine hoeveelheden te ontwerpen volgens de wensen van onze klanten. Er zijn geen grenzen aan individuele personalisatie".

    Thomas Fuhr, Executive Director Operations GROHE AG, voegt hieraan toe: "Om een pionier in de industrie te zijn en ons technologisch leiderschap verder uit te bouwen, investeren we niet alleen in onderzoek en ontwikkeling, maar ook in innovatieve productieprocessen in onze fabrieken. Met 3D-metaalprinting luiden we een nieuw tijdperk in de productie in Duitsland in, wat ons duidelijk onderscheidt van onze concurrenten. Essentieel voor ons is dat we onze gekende GROHE-kwaliteit behouden en vertalen in een 3D-metaalgeprint product. Hiervoor hebben we ons eigen proces ontwikkeld, waarvan de magie in het poeder verschuilt zit: een unieke formule van granulaten die we zelf maken.”

    Cutting-edge digitale technologie combineert vakmanschap voor de creatie van unieke producten

    Icon 3D combineert de nieuwste digitale technologie met het gekende GROHE-vakmanschap. Het uitgebreide productieproces definieert de exclusiviteit van de Icon 3D-serie: elk product is uniek; de oplage van de collectie is dan ook beperkt tot enkele stuks per jaar.

    De onderdelen worden geproduceerd door het printen van metaal met behulp van een poederbed lasersmeltproces. Elk onderdeel van de kraan bestaat uit ongeveer 4.700 lagen die elk 0,06 millimeter dik zijn, waardoor de kraan een uitstekende smeedsterkte heeft. Na het printen wordt het onderdeel mechanisch behandeld op een CNC-freesmachine. Als laatste stap van de afwerking volgt een handmatige slijp- en borstelprocedure. Video credits: GROHE AG

    Vanaf april 2019 is GROHE Icon 3D op aanvraag verkrijgbaar als exclusief stuk voor de badkamer.

     

     





    02-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Knutselen voor volwassenen: d emodulaire banken van Leolux en Pode

    » Modulair bouwen met Leolux en Pode - » Persoonlijk design voor iedereen

    Het succes van modulaire meubels lijkt ons wel biologisch ingeprent: als kind spelen we met blokken en richten we poppenhuizen in. Leolux en Pode weten dat ook. Zij lanceren twee modulaire banken die perfect inspelen op de menselijke goesting in personalisatie en verandering. Banken als Flint en Ziggy roepen meteen de innerlijke interieurarchitect in je op.

    Sflinternieuw

    Flint van Leolux behoudt in elke uitwerking zijn elegante rondingen. Hij heeft uitgebreide mogelijkheden: een standaard bank, een hoekbank, divans en aanbouwelementen. De designer, Beck Design, heeft het ontwerp zo geconstrueerd dat er grote en kleine opstellingen mee gemaakt kunnen worden. Een hoek van 90 graden bijvoorbeeld, of een creatieve schuine combinatie.

    Zoals het Leolux siert, heb je, naast het modulaire karakter van de bank, ook tal van andere mogelijkheden tot personalisatie. Er zijn verschillende soorten stof en leer en de siernaden worden naar wens uitgevoerd in een afwijkende kleur. De Flint banken, elementen en poef zijn leverbaar met hogere voetjes (+2 cm).

    Een droombank van A tot Ziggy

    Ook Pode, het zusje van Leolux, houdt van persoonlijk design. Flint mag dan wel rond en elegant zijn. Designer Pascal Bosetti ontwierp Ziggy met een jonge en levendige sfeer in het achterhoofd, strakke lijnen en een hoekig uiterlijk sluiten daar volledig op aan. Net zoals met Flint, creëer je je eigen meubel met Ziggy. Een standaard tweezit, een hoekopstelling of beide. Er zijn tal van mogelijkheden die van Ziggy een dankbaar design maken.

    De elementen kunnen zowel apart als samen worden aangekocht. Voor de aparte rug- en lendenkussens is er keuze tussen verschillende kleuren en stoffen. De bank wordt losjes gestoffeerd zodat de zachte vulling goed tot zijn recht komt. Ziggy heeft verschillende accessoires, zoals een eiken dienblad en een vouwkussen.

     

     







    01-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!