Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    14-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.King Monty

    Heerlijke lactose- en glutenvrije Belgische chocolade op basis van romige rijstmelk voor veganisten en allround chocoholics. Chocolade, wie droomt er niet van? Het nieuwe Belgische chocoladelabel King Monty lanceert 100% plantaardige chocolade van pure cacao (geluk) gecombineerd met romige rijstmelk en Belgisch ondernemerschap. De chocolade wordt met veel liefde voor Moeder Natuur gemaakt en is daarom ecologisch verantwoord. Wedden dat deze lactose- en glutenvrije chocolade ook jouw chocoladehart doet smelten? Of je nu veganist dan wel chocoladeliefhebber puur sang bent.

    Lang leve King Monty

    Koning Montezuma –oftewel King Monty- heerste in de 15de eeuw over de Azteken en was werkelijk verzot op “Xocolatl” (chocolade). Het was hij die de Spaanse conquistadores zijn eigen gesmolten bruine goud liet ontdekken. Het is dan ook dank zij hem dat de Spanjaarden dit lekkers op hun beurt bij ons in Europa introducerden en verder ontwikkelden door er bijvoorbeeld meer ingrediënten aan toe te voegen. Dus thank God for King Monty, want dankzij hem kunnen ook wij Belgen van chocolade genieten.

    Gentse troonopvolgers

    King Monty vind je natuurlijk enkel nog maar in de geschiedenisboeken terug, maar zijn Gentse troonopvolgers delen nog steeds zijn passie. Meer zelfs, de Gentse arts Dr Jean Van Laethem wil dat werkelijk iedereen kan genieten van chocolade dus ook zij die kampen met een lactose- intolerantie of glutenallergie. Een reep waar eenieder zijn tanden kan inzetten zonder zich schuldig te moeten voelen. Dat is zijn streefdoel.

    De zoektocht naar – en uiteindelijk ook de ontwikkeling van gezonde chocoladeproducten begon als een hobby, maar werd al meer, véél meer. Ook zijn zoon Frédéric besloot in de chocoladehandel te stappen, om in de voetsporen van King Monty én zijn vader de liefde voor chocolade verder te verspreiden.

    Jarenlang werd in hartje gent, in het ondergronds laboratorium van de dokter geëxperimenteerd, niet alleen de liefde voor de chocolade had de dokter gemeen met King Monty. Beiden aanbidden ook Moeder Natuur. Zo ontwikkelde Dr Van Laethem het idee om enkel nog te werken met wat Moeder Natuur ons biedt, voor de ontwikkeling van zijn eigenste King Monty chocolade. En zo werd koemelk vervangen door rijstmelk. Minstens even lekker, een pak gezonder én aardig voor Moeder Natuur.

    King Monty’s kroonjuwelen.

    Het resultaat van jarenlang experimenteren, proeven en opnieuw proberen ! Lactose- en glutenvrije chocolade met een royale smaak. 100% plantaardig. 100% geluk. Een ultiem genot voor veganisten, zij die lactose- en glutenvrije dienen te eten én gewoon alle chocolatics out there!.

    Voor onderdanen met een grote honger:

    King Monty oftewel Dr Van Laethem en zoon- houdt van royale porties chocolade. Zes verschillende chocoladetabletten van maar liefst 90g aan plantaardige chocolade zijn er voor die momenten dat het net wat meer mag zijn of wanneer je jouw chocolademoment ook met vrienden wil delen. Sharig is caring! Adviesverkooprijs 2.99€ per stuk (90g).

    Verkrijgbaar in King Monty’s lievelingssmaken: OBV (vegan) melkchocolade: Classics cacao: ook wel ‘the original’. Een chocoladereep met de volle smaak van melkchocolade, liefde en zachte rijstmelk. Hazelnoot crunch: knapperig lekker door het crunchy effect van hazelnoten. Pop Rice: de gepofte rijst zorgt voor een verrassend luchtige chocoladereep met bite. OBV Pure chocolade: Pure darkness: pure zwarte weldaad voor het lichaam, King Monty zelf, had zijn chocolade het liefst zwart, en jij binnenkort vast ook. Sunny Orange: hemels lekker door de pure zeste van sinaasappel. 71% Purest Ecuador: gemaakt van cacaobonen uit het Zuid-Amerikaanse Ecuador. Deze chocoladereep bevat 71% cacao.

    Voor onderdanen met een kleine honger:

    Goed nieuws voor zij die ervan overtuigd zijn dat chocolade elk smaakmoment én je humeur beter maakt! King Monty is namelijk ook beschikbaar als mini-chocoladereepjes, ideaal voor dat kleine hongertje of wanneer je zin hebt in een tussendoortje on the go!

    Verkrijgbaar in snacking size in de 4 smaken: Hazeloot crunch (melk), Pop Rice (melk), Sunny Orane (puur) en 71% Purest Ecuador (puur). Adviesverkoopprijs 1.45€/stuk.

    De kroon op het werk: chocolade in blik!

    Dat King Monty Moeder Natuur een warm hart toedraagt hoeven we hopelijk niet meer te zeggen. Door de chocolade ook in staafjes aan te bieden in een uniek retro blik zorgt King Monty ervoor dat de verpakking ook een twee leven kan krijgen. Upcycling it is! Geniet eerst van een King Mony staafje uit het vuistje, roer ermee in een kop warme melk of deel het gewoon uit en tover het lege blik dan met wat creativiteit tot een decoratief collectors’ item voor thee, kruiden, balpennen, …

    Verkrijgbaar in de smaken Classic cacao (melk), Hazelnoot crunck (melk), Pop Rice (melk), Puur Darkness (puur), Sunny Oranje (puur) en 71% Purest Ecuador (puur). Adviesverkoopprijs 4.99€/stuk.

    Chocopasta:

    Je boterham vol choco smeren en erna geen schuldgevoel hebben is voor velen iets waar ze enkel maar van kunnen dromen. King Monty dacht bij zichzelf, “if you can dream it, you can do it” en creëerde een palmolievrije chocopasta die 100% vegan is en daarbij nog eens 100% biologisch. Tel dat alles op en je hebt 100% genieten! Adviesverkooprijs 4.99/€stuk.

    King Monty heeft zijn chocoladekroonjuwelen voor iedereen beschikbaar gemaakt bij Delhaize en kleinere speciaalzaken.

     











    14-05-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SodaStream zet opnieuw schouders onder Mei Plasticvrij
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bruiswatermerk steunt campagne om afval van wegwerpplastic te verminderen. SodaStream, het bruiswatermerk dat afval van wegwerpplastic overbodig maakt, is officiële partner van de derde editie van de sensibiliseringsactie Mei Plasticvrij. Met het partnership wil SodaStream ook juist in deze periode het burgerinitiatief helpen om zoveel mogelijk Belgen te overtuigen om bewuster te consumeren en het afval van wegwerpplastic terug te dringen.

    Green commitment

    SodaStream laat mensen bewuster kiezen om minder afval van wegwerpplastic te creëren door van kraantjeswater verfrissend bruisend water te maken in een herbruikbare fles voor thuis én onderweg. In 2019 heeft SodaStream in de Benelux bijgedragen aan het vermijden van bijna 200 miljoen plastic flessen voor eenmalig gebruik. Op wereldschaal waren dat er in totaal circa 5 miljard. Dit jaar is SodaStream van plan om wereldwijd 6 miljard extra flessen te helpen vermijden.*

    Recent kondigde SodaStream een commitment aan om de komende vijf jaar wereldwijd maar liefst 67 miljard plastic wegwerpflessen te besparen. Bovendien zullen alle SodaStream-smaken begin 2021 de overstap maken van plastic naar metalen flessen, waardoor de komende vijf jaar nog eens bijna 200 miljoen plastic flessen voor eenmalig gebruik worden vermeden.*

    Campagne van de hoop

    Ineke Van Nieuwenhove van Mei Plasticvrij: “Heel wat mensen willen zich inzetten voor het milieu, voor een wereld zonder afval van wegwerpplastic. Naast tips zetten we ook game changers in de spotlights. Dit wordt de campagne van de hoop. Want de coronacrisis is hét moment om duurzame keuzes voor de toekomst te maken. Groene natuur, zuivere lucht, blauwe oceanen, dat is wat we écht nodig hebben. En afval van wegwerpplastic hoort daar niet in thuis.”

    Tamara Kroon, Marketing Director SodaStream Benelux: “Terwijl we allemaal een uitzonderlijke tijd meemaken, hoop ik dat we, wanneer COVID-19 achter ons ligt, niet vergeten dat we veel beter voor onze planeet moeten zorgen. Afval van wegwerpplastic verminderen is daar een essentieel onderdeel van. We omarmen met SodaStream dan ook graag initiatieven zoals Mei Plasticvrij. Juist nu de consument wordt gevraagd om zijn winkelgedrag aan te passen, is het belangrijk dat de reductie van afval van wegwerpplastic top of mind blijft.”

    Tips

    Voor tips om minder afval van wegwerpplastic te creëren, ga naar Meiplasticvrij.be. Recepten voor zelfgemaakte cocktails (ook alcoholvrije) op basis van SodaStream-bruiswater vind je op SodaStream.be/recepten.

    Naar aanleiding van Moederdag (10 mei) doneert SodaStream 2 euro per Moederdagpakket dat besteld wordt op SodaStream.be/bubbels-voor-moeder voor Moeder Aarde aan Mei Plasticvrij.

    Een thuis, een planeet

    Onlangs lanceerde SodaStream een emotionele videoboodschap waarin het belang van zorg voor onze planeet wordt benadrukt, zelfs in deze moeilijke tijd waarbij we thuis ‘opgesloten’ zitten: “we moeten thuisblijven om hier doorheen te komen, maar eens we dit overwonnen hebben, laten we dan niet vergeten om beter voor de planeet te zorgen – onze thuis”. Bekijk de video ‘One home, one planet’: https://youtu.be/I_kCSEPxUSc

    www.sodastream.be

    14-05-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bistro R Nossegem

    De transformatie van restaurant Orange naar Bistro R ligt ondertussen reeds enkele jaren achter ons en de nieuwe formule die gewezen sterrenchef Roland Debuyst samen met zijn echtgenote Aysa introduceerde, betekende een schot in de roos.

    Roland Debuyst zette zelf de toon voor deze nieuwe formule : ‘we gaan voor eenvoud’. Dat wil niet zeggen ‘minderwaardigheid’, integendeel! De eenvoud is al zichtbaar in de eetzaal: Die is nog even ruim, maar er staan minder tafels en er is nu een loungehoek met heerlijk uitnodigende zetels waar een vijftiental mensen het zich gezellig kunnen maken met een glaasje wijn en wat zalige fingerfood (denk aan eendenrillette, mousse van bloedworst met piment d’Espelette en andere hapjes).

    Ook de keuken werd vereenvoudigd. Door kosten in de keuken te besparen (de soberdere bereidingsprocessen vereisen minder personeel) is er meer budget vrij om verse kwaliteitsingrediënten aan het menu toe te voegen. Heerlijk Belgische producten, maar ook zoveel meer. Rundsbavette met boter en witlofplantjes, Kuregemse ‘Champignons de Bruxelles’, deskundig bereide segrijnslakjes (niet verdronken in lookboter), gekonfijte varkenswangetjes en andere kostelijke gerechten met mooie stukken vlees van bij Pierre Lesage krijgen de hoofdrol in dit zwart-geel-rode verhaal met een open blik naar culinair Europa. Er is ook heel wat lekkers uit de zee op de kaart te vinden: grijze garnaaltjes, tongschar, heek en griet vervolledigen het vismenu. Dat is allemaal te vinden op de ingeperkte kaart. Verder kunnen gasten ook kiezen voor een knap driegangenmenu ‘influence’ aan 42.90€, in all-in formule 63.90€. Er is eveneens een 2-gangenlunch beschikbaar aan 26.6E, wijn 10€ en een 4-gangenkreeftenmenu aan 59.90€.

    Dit alles in een modern, speels maar bijzonder sfeervol en gezellig kader. In de zaal of op het terras is nu plaats voor een zestigtal gasten die kunnen genieten van de nieuwe kaart of van het aanbod in de bar: Belgische bieren, whisky’s en gins en de wijnkaart die van Orange werd overgenomen. Die klinkende naam maakt nu plaats voor Bistro R! Meer dan ooit is Bistro R het nest waar Roland zijn creativiteit en inventiviteit kan ontwikkelen, zachtjes laat opborrelen, rustig marineert en ze laat openspatten in succulente, evenwichtige tongstrelende topcreaties. Kortom Bistro R met de R van Roland, renovatie, ronduit heerlijk tafelen: reden genoeg om terug te komen!

    Roland dirigeert ondertussen figuurlijk van op een afstand. Hij runt immers ook Kasteel Mariadal in Zaventem, Alfonsburger in Zaventem en Dilbeek naast zijn consultantactiviteit in het Vlaams Parlement. Bistro R kreeg zopas een nieuwe chef, nl Olivia Junger-Villon. Afgestudeerd aan de Bonneveine hotelschool in Marseille was ze in enkele Franse restaurants actief vooraleer ze naar België afzakte. Met veel respect voor de natuurlijke ingrediënten brengt ze in Bistro R ook een vleugje mediterrane charme en zon en krijgt ze de kans om de jeugdige invloeden van de Franse keuken volop te etaleren. Facetten die bij onze proeverij alleszins kwamen bovendrijven.

    Wij genoten als voorgerecht van een tartaar van tonijn en gebakken ganzenlever als voorgerecht en een mini tarte tatin en een americain à la minute als hoofdgerechten. De tartaar van tonijn werd een leuke decoratieve presentatie met fijne paprikareepjes en een mayonaise van avocado, boordevol smaak. Ook onze ganzenlever met room met kaas, bloemkool couscous, gel van Porto, aardappelwafel en pens met truffel werd een uitgesproken delicatesse.

    Even smaakvol en decoratief werd de mini tarte tatin van appelen met heerlijk gebakken ganzenlever en room van hazelnoot, terwijl de americain à la minute een leuke gemengde sla, cornichons, uitjes, tomaatreepjes en heerlijk krokant gebakken en goudgele frietjes meekreeg.

    Bistro R – Leuvensesteenweg 614, 1930 Nossegem (Zaventem)

    Telefoon: 02 – 757 05 59 http://www.bistro-r.be

    Iedere middag geopend van 11.30 u (keuken open vanaf 12.00 u), iedere avond geopend vanaf 18.00 u (keuken open vanaf 18.30 u) tot 21.00 u, 22.00 u in het weekend. Gesloten op zaterdagmiddag, zondag en maandag.

    Bistro R biedt ook een volledig ingerichte vergaderruimte voor 2 tot 20 personen, toegankelijk vanaf 8u30. Desgewenst is een aangepaste catering mogelijk.

    Momenteel biedt Bistro R een aantrekkelijk afhaalkaart met bovendien een wekelijks wisselende menukaart.







    13-05-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ijsboerke en Hoogstraten aardbeien slaan de handen in elkaar.

    Met een rijke traditie aan co-brandings breidt IJsboerke zijn range Belgian Originals uit met een knaller van formaat: Hoogstraten Aardbeien. De match tussen aardbeien en roomijs was snel gevonden en nu vult Hoogstraten Aardbeien een imposante reeks van samenwerkingen aan met sterke Belgische merken: Jules Destrooper, Rombouts Koffie en Chocolade Jacques.

    In 2019 lanceerde IJsboerke de premium 500 ml range Belgian Originals van IJsboerke roomijs, verrijkt met authentieke ingrediënten van de bovengenoemde Belgische licentiepartners. Als aanvulling op de drie bestaande smaken binnen deze range Belgian Originals, lanceert IJsboerke, simultaan met de start van het aardbeienseizoen, een premium aardbei-roomijs in samenwerking met Hoogstraten Aardbeien. Het roomijs heeft een erg natuurlijke smaak door een hoge concentratie aardbeienpuree van Hoogstraatse aardbeien en bevat echte stukjes aardbei die elke keer weer voor een smaakexplosie zorgen!

    Met een gebalanceerde combinatie van ‘plezier van hier’ en ‘kwaliteit van bij ons’ brengen deze twee authentieke bedrijven uit de Antwerpse Kempen een lokaal topproduct op de markt. Het aardbei-roomijs van IJsboerke en Hoogstraten is verkrijgbaar in de supermarkt en via de thuisleveringen van www.ijsboerkaanhuis.be .





    12-05-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beste vegetarisch en vegaistisch restaurant

    Culina Hortus en Vanilla Black zijn Beste Vegetarisch en Beste Veganistisch Restaurant van de Wereld 2020

     

    We’re Smart® Green Guide onthult vegetarische wereldtop. We’re Smart®, dé referentie in de culinaire wereld van groenten, maakte vandaag het Beste Vegetarische en Beste Veganistische Restaurant van het jaar bekend. Dat werden respectievelijk Culina Hortus uit Lyon (Frankrijk) en Vanilla Black uit London (Verenigd Koninkrijk).

    Frank Fol, de bekende Groentekok®, kondigde de winnaars aan tijdens een online event, samen met de lancering van de We’re Smart® Green Guide 2020. De online gids recenseert bijna 1.000 restaurants wereldwijd en rangschikt hen van 1 tot 5 radijzen, volgens het aantal groenten en fruit die ze gebruiken in hun gerechten.

    De uitreiking van de awards voor We’re Smart® Best Vegetarian Restaurant World 2020 en We’re Smart® Best Vegan Restaurant World 2020 vindt traditioneel plaats op de eerste dag van De Week van Groenten & Fruit. Het event ging dit keer uitzonderlijk online door als gevolg van de COVID-19 crisis; een situatie die de wereld dwingt om haar productie- en consumptiepatronen te herzien. De We’re Smart® World's richtlijnen en oplossingen voor een gezonde en betere wereld zijn in dat opzicht meer dan ooit relevant.

    Culina Hortus uitgeroepen tot We’re Smart® Best Vegetarian Restaurant World

    Culina Hortus uit Lyon (Frankrijk) is We’re Smart® Beste Vegetarische Restaurant 2020. Het geesteskind van het Franse culinaire duo Thomas Bouanich en Maxime Rémond, met de jonge en getalenteerde Adrien Zedda als chef-kok, is hét nieuwe gastronomische adres voor de haute - en 100% vegetarische - cuisine.

    Frank Fol, The Vegetables Chef® en oprichter van We’re Smart®: "Hoewel Adrien Zedda nog maar 26 jaar is, mag hij zich al beschouwen als één van de beste chefs ter wereld. Bij Culina Hortus tovert hij groenten op een uitzonderlijk creatieve manier om tot een waar feest, met verfijnde, uitgebalanceerde, gezonde en vooral heerlijke gerechten. De terechte winnaar van We’re Smart® Best Veggie in the World 2020 en een welverdiende 5 radijzen!"

    Adrien Zedda, chef-kok bij Culina Hortus: “Ik ben enorm trots en ontroerd met onze verkiezing tot beste vegetarische restaurant in de wereld. Deze prijs is een prachtige erkenning voor het hele team en mezelf, voor het werk dat we jaar in, jaar uit met veel betrokkenheid en liefde voor het vak en onze klanten verrichten. Zoals alle chefs ben ik gepassioneerd door het product waarmee ik werk. In mijn geval zijn dat groenten, in al hun diversiteit, qua smaak, kleur en textuur.”

    Vanilla Black bekroond tot We’re Smart® Best Vegan Restaurant World

    Vanilla Black in Londen won We’re Smart® Beste Veganistische Restaurant 2020. Chef Andrew Dargue en zijn vrouw Donna Conroy richtten Vanilla Black op omdat ze niet alleen de opvattingen over de vegetarische keuken willen uitdagen, maar over gezonde voeding in het algemeen.

    Frank Fol: “Fantastisch om te ontdekken dat vegan ook topgastronomie kan zijn. De verrassende combinaties, texturen en smaken - zonder een stukje vlees te zien - zijn genoeg om zelfs de meest fervente vleeseter te bekeren. Andrew Dargue en zijn team zijn een terechte winnaar van We’re Smart® Beste Veganistische Restaurant 2020, bekroond met 5 radijzen."

    Andrew Dargue, chef-kok bij Vanilla Black: “Als team zijn we gepassioneerd door het verleggen van de grenzen van de veganistische keuken. Deze award inspireert ons om door te gaan en onze creativiteit verder te ontwikkelen.”

    We’re Smart® Green Guide 2020: 964 groenterestaurants in 43 landen

    Culina Horta en Vanilla Black maken deel uit van de 964 restaurants in de We’re Smart® Green Guide 2020, die vanaf 4 mei online beschikbaar is. De gids is dé referentie voor de culinaire groentenwereld en beoordeelt 's werelds beste groentenrestaurants.

    Frank Fol: “We rangschikken elk restaurant van 1 tot de zeer gewaardeerde 5 radijzen op basis van het creatieve gebruik van seizoensgebonden ingrediënten, het percentage fruit- en groentengerechten op het menu en verschillende andere duurzaamheidscriteria. De editie van 2020 bevat recensies en beoordelingen van 178 gloednieuwe restaurants in 5 nieuwe landen, waarmee het totaal op 964 restaurants in 43 landen over de hele wereld komt. Een indrukwekkende 79 restaurants hebben nu de felbegeerde waardering van 5 radijzen, 23 meer dan vorig jaar!”

    We’re Smart® Future Awards 2020

    Op 21 september worden de andere winnaars van de We’re Smart® Future Awards 2020 bekend gemaakt, waaronder het nieuwe nr. 1 groenterestaurant van de wereld en de Innovatie van het Jaar. Het We’re Smart® team maakt ook de beste groenterestaurants in 13 landen bekend.

    Naast de awards zal er aandacht zijn voor twee bijzondere culinaire onderwerpen: fermentatie en vliegtuigmaaltijden, met o.a. Sang Hoon Degeimbre, één van de beste chefs in ons land en dé pionier op het vlak van fermentatie. In de 10 weken voor de awardshow onthult We’re Smart® World stapsgewijs de TOP 100 groenterestaurants ter wereld.





    11-05-2020 om 07:57 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JBc verkoopt matching mondmaskers in rolijke designs
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Opbrengst gaat naar vzw 't Kietelt . Mondmaskers, de komende periode is er geen ontsnappen aan. Dan kan je maar beter voor vrolijke motieven en kleur gaan. Belgische kledingketen JBC verkoopt daarom vanaf midden mei stoffen mondmaskers met toffe prints én gaat meteen ook voor zero waste door te werken met stofoverschotten van de zomercollectie. De opbrengst gaat bovendien integraal naar vzw ‘t Kietelt.

    Nu bepaalde activiteiten stilaan heropstarten in België, wordt het dragen van een mondmasker aangeraden en in bepaalde omstandigheden zelfs verplicht. Zo is het vanaf 4 mei voor iedereen vanaf 12 jaar een must om een mondmasker te dragen op het openbaar vervoer. Ook op de werkvloer moeten er mondmaskers gedragen worden als er geen 1,5 meter afstand gehouden kan worden. In een latere fase wordt het ook op scholen de norm.

    Als familiewinkel wil JBC de Belgische gezinnen helpen bij het opvolgen van die maatregelen. Ze lanceren daarom een unieke collectie stoffen mondmaskers in 11 vrolijke prints. De maskers werden gemaakt uit stofoverschotten van de zomerkledingcollectie, zodat je je mondmasker kan matchen met je outfit om een echt fashion statement te maken.

    “Er is momenteel een enorme vraag naar mondmaskers en het ziet er ook naar uit dat we ze nog een hele tijd zullen moeten dragen”, zegt Ann Claes, CEO van JBC. “Net zoals je niet elke dag hetzelfde wil dragen, zullen mensen hier ook in willen variëren. Dan is het des te leuker als je mondmasker matcht met je outfit. Ook kinderen zullen het heel tof vinden om een mondmasker in dezelfde vrolijke print als hun kleedje of T-shirt te dragen.”

    Er zullen 10.000 maskers beschikbaar zijn voor 2,5 € per stuk. De opbrengst (1€ per masker) gaat volledig naar vzw ‘t Kietelt, dat zich inzet voor kinderen in België die opgroeien in armoede. Deze kinderen worden op hun verjaardag nog eens extra geconfronteerd met de armoede thuis. Vzw ‘t Kietelt maakt van die ene speciale dag een echt feest met een leuke verjaardagsdoos met versiering, traktaties voor de kindjes in de klas, benodigdheden voor een feestje thuis en natuurlijk een mooi cadeau voor de jarige.

    Zo draag én bewaar je je mondmasker

    Het is natuurlijk belangrijk om je mondmasker correct te gebruiken, zodat het effectief werkt. Bij de JBC-mondmaskers zit een handleiding die stap voor stap toelicht hoe het mondmasker te gebruiken.

    Volgende tips kunnen alvast helpen: - Was je handen grondig voordat je het masker opzet en raak hierbij enkel de elastieken aan. Hetzelfde geldt bij het afzetten van het masker. - Het mondmasker moet neus, mond en kin bedekken én goed aansluiten. - - Vermijd om het masker aan te raken als je het draagt. Gebeurt het toch, was dan je handen grondig. - Een mondmasker moet elke 8 uur (of 4 uur bij intensief gebruik) vervangen worden.- Het moet na elk gebruik in de wasmachine gewassen worden op 60°. - Een mondmasker in de diepvries of koelkast steken heeft géén zin, want de koude doodt het virus niet.

    Hoe leg je dat uit aan kinderen?

    Vooral voor kinderen en jongeren is het soms moeilijk om te begrijpen waarom het dragen van een mondmasker belangrijk is. Hier geeft JBC de tip om het hen niet op te leggen, maar hen wel genoeg uitleg te geven. Ook het benadrukken van het feit dat zo’n mondmasker een leuk fashion statement kan zijn, kan helpen bij tieners om hen te overtuigen.

    - Geef het goede voorbeeld en toon aan je kinderen dat jij als ouder ook een mondmasker draagt. - Het kan helpen om hun favoriete knuffel of pop te betrekken en die ook van een mondmasker te voorzien. - Laat hen zelf hun masker uitkiezen, dat maakt het persoonlijker en geeft hen een betrokken gevoel. - Las thuis momenten in waarin het mondmasker gedragen wordt, zodat je kind eraan kan wennen in een veilige omgeving. - Leg uit dat het masker ervoor zorgt dat je microben bij jou blijven. Sommige microben zijn goed, anderen kunnen je ziek maken. We kunnen die niet altijd zelf onderscheiden, vandaar dat een masker ons helpt om die microben weg te houden van elkaar.

    Praktisch

    De JBC stoffen mondmaskers zijn vanaf midden mei per stuk verkrijgbaar in de JBC winkels. Ze kosten 2,5 € per stuk en de opbrengst gaat naar vzw 't Kietelt. Er zijn 10.000 stuks beschikbaar.

     

     

    10-05-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Be the queen of your own castle with Unisa

    Tie your look together with matching Unisa shoes and bags

    As many experts have told us over the last couple of weeks, wearing 'real' clothes at home makes you feel more powerful, normal and happy. So why not take it a step further and create a matching power outfit? Unisa's SS20 collection consists of a wide range of beautiful and stylish, yet comfortable shoes. Combine them with a matching bag and you'll feel like the queen of your own castle!

    Bring in the sun

    Yellow equals happiness. Sunny days, summer vibes. The Castilla sandals, made of ecolino (recycled plastic), have a wedghe heel, making them easy to walk in. In other words, these yellow beauties are sustainable, comfortable and stylish. Match them with the Zkaissy mini bag, and you'll bring summer into your home in no time!

    Down to earth

    Keep things simple and elegant with this earthy toned combination. The Znadia is a small and stylish bucket bag, that is still large enough to carry your essentials. Combine the bag with the mixed fabric Gero sandels for the perfect earthy look.

    On Wednesdays, we wear...

    Pink! And not just any pink, fluo pink! The fluo trends has made its comeback and these items cleary show us why. With the poppy Zsaid bag and Farola sneakers, you'll truly feel like the a modern queen strutting around your living room!







    09-05-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jonge dieren spotten

    Alles groeit en bloeit. Het is lente! Al moeten we deze lente tevreden zijn met wandelen en fietsen in eigen omgeving. Om dat wat specialer te maken, hebben we een leuke suggestie: de Swarovski Optik verrekijker. Handig om mee te nemen in een fietstas of rugzak. En nog handiger om jonge dieren goed te kunnen zien!

    Schattig, grappig, lief… het zijn de woorden die we het meest gebruiken als we pasgeboren en jonge dieren zien. Zelf worden we er vrolijk van. Tijdens je zoektocht mag je uiteraard niet te dicht bij de dieren komen, want je wil de jongen of hun gezin niet storen of wegjagen. Met de verrekijker kun je de mini’s vanop afstand goed zien. Maar welke verrekijker is nu geschikt?

    Tijdens de zoektocht naar een verrekijker kom je verschillende modellen, groottes en prijzen tegen. De factor vergroting is een belangrijk element bij het kiezen. In de modelnaam staan meestal twee getallen (bijvoorbeeld 8x25). Het eerste getal vertelt iets over de vergroting. Zo wil het cijfer 8 zeggen dat het onderwerp 8 keer dichterbij wordt gehaald (of 8 keer vergroot). Het tweede getal staat voor de diameter van de lens. Een mooi voorbeeld van een compacte verrekijker is de CL Pocket 8x25 of 10x25 van Swarovski Optik. Lichtsterk en lekker in de hand. De iets grotere CL Companion heb je ook in 8×30 of 10×30. Een ideale compagnon op je tocht in de natuur!

    Met de juiste verrekijker op zoek naar jonge dieren? De max! Een jonge eekhoorn die voor het eerst uit zijn holletje komt, een nestje met vogels die pas uit het ei zijn, of een reetje in de verte. Met wat basiskennis en geduld, kun je ook niet-alledaagse dieren bij ons aantreffen: bevers, otters, wolven, vossen, enz. Heel wat dieren, zoals reeën, zijn actief net na zonsopgang. Dan moet je je observatieplekje al innemen voor het licht wordt. Andere dieren, zoals dassen, komen pas naar buiten bij valavond. Maar dat maakt het net extra spannend!

    Meer informatie op www.swarovskioptik.com.

    Foto's: © SWAROVSKI OPTIK & © Pixabay







    08-05-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guess continues the sustainable mission

    with its FW20 pre-collection 

    GUESS JEANS FW20 pre-collection

    Over the last few years, GUESS has built its commitment to sustainability. The all-American brand has expanded their Eco collection worldwide and will continue to do so. GUESS' goal is to have 20% of their global materials certified as sustainable by 2021. And this new FW20 pre-collection is another step in the right direction.

    We’re working diligently to create more holistically sustainable product—including denim—in partnership with the Ellen MacArthur Foundation’s Make Fashion Circular Initiative. We’re focusing with our vendors on key fabrics and materials that are eco-friendly and processes that minimize water consumption. Sustainability is now a key measurement of vendor effectiveness in our vendor scorecards. We’re also working on ambitious targets for greenhouse-gas-emissions reduction, for both our direct business and supply chain operations. - CEO Carlos Alberini

    Womenswear

    Womenswear in this collection is literally all about denim: from dresses, to skirts, shirts, jackets and jeans. Guess finds its inspiration in seventies-inspired silhouettes, like flared high-waist jeans, form-fitting dresses and skirts that accentuate the feminine curves and lightwashed, oversize jackets.

    Menswear

    The Pre FW20 collection holds many great basics for men. Jeans in all kinds of fits, colors and styles. Perfect to build a minimal, capsule wardrobe. These jeans are to be combined with stylish sweaters and long-sleeved shirts, or a statement jacket.

     

               

               

               











    07-05-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Sweetest Mom ever!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Les Tartes de Françoise

    Toon je liefste mama hoeveel je van haar houdt en schenk haar een lekkere aardbeientaart met een leuk kaartje dat je kan personaliseren!

    100% Belgische aardbeien op een royaal laagje slagroom en een knapperig zandkoekjesdeeg.

    De medewerkers van Les Tartes de Françoise garanderen een kwaliteitsvolle service waarbij alle veiligheidsmaatregelen uitermate gerespecteerd worden. (thuislevering en afhaling in onze ateliers gebeuren in alle veiligheid)

    Info en online reservaties via onze website www.tartes.be

    06-05-2020 om 16:42 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Al Fresco als levewsijze - tafelen in de tuin

    Geluk is vaak dichter te vinden dan we denken. In de lommer van je eigen tuin bijvoorbeeld. Nu de lente de wereld weer in een frisgroen jasje heeft gestoken, opent de zon onze ogen voor al het moois onder onze neus. Trek dus naar buiten voor de lunch of het diner en geniet met de stijlvolle tuinmeubelen van Overstock Garden van elegant al fresco dining in je eigen tuin.

    À table met allure

    De strakke lijnen van de Fermo-collectie van Overstock Garden dompelen je etentjes meteen onder in klasse en stijl, of je nu kiest voor comfort op het terras of een lekker zomers gevoel met de voeten in het gras. Het rechthoekig onderstel biedt stabiliteit op elke ondergrond, zonder in te boeten aan verfijndheid.

    Het onderstel van de Fermo-tafel is beschikbaar in wit of zwart aluminium. Kies afhankelijk van je beschikbare ruimte en je voorkeur voor één van de verschillende lengtes; 2m, 2m40, 2m80 of 3m40. De tafelbladen komen in vijf verschillende uitvoeringen: keramiek beschikbaar in 12 verschillende dessins (gaande van Calacatta-marmer tot Pierre Bleu-blauwsteen), teak of één van de budgetvriendelijkere opties zoals Ceramic Glaze Glass (8 mm dikte) en Cera + Glass (9,5 mm dikte) in grijs en glas (dikte 8 of 12 mm in wit, lichtgrijs en donkergrijs).

    Go picknick

    Wie het graag klassiek heeft zonder het designaspect te verliezen, zit goed met de Norma- of Sevilla-picknickbank. Afhankelijk van zijn lengte, bieden beide modellen plaats aan 8 (240 cm) of 10 (280 / 300 cm) personen en Norma biedt nog een optie van 360 cm voor 12 personen. Het moderne design maakt van beide picknickbanken een betrouwbare allrounder voor zowel een knutselnamiddag als een smakelijke barbecue.

    Voor extra comfort kan je bij elke zitbank opteren voor extra kussens. Bij Norma en Fermo kan je gaan voor waterbestendige all weather kussens (dikte 2 cm) in Sunbrella stof gevuld met dry foam van 50 op 40,5 cm. De zitkussens voor de Sevilla picknickbank in kleurvaste greige Olefin stof (46 x 34 cm) hebben een dikte van 4 cm en zijn voorzien van bevestigingsstraps.

    De Sevilla picknickbank is beschikbaar in een volledig witte en een volledig zwarte aluminium uitvoering, met daarnaast ook nog de twee kleuren met zittingen en tafelblad in teak. Het teakhouten blad wordt omzoomd door het stalen frame wat voor een modieuze, contrasterende band zorgt. Met Norma ga je uitsluitend voor verfrissend wit en gebruiksvriendelijk aluminium. https://www.overstockgarden.be







    06-05-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back to work!

    After almost two months of constant redecorating, cleaning the house and doing home-workouts (or, just Netflix-ing all day), for many of us the time has finally come to go back to work! After weeks in pyjamas and sweatpants though, it's not easy to remember how we got up every day, brushed our hair and put on normal clothes. But not to worry! We've come up with a phased plan of our own: to get you dressing up again in no-time.

    Step 1: top

    Let's start at the top. This one might be the easiest of all, since we're used to this thanks to the many Zoom-calls. A colorful top, or a bold printed item, brightens up your outfit and is a great business look.

    Step 2: bottom

    Next up: bottoms. This one might be the hardest to adjust to, since we've been walking around bottomless or in our sweatpants for weeks now. In these loose and wide bottoms and skirts however, you'll feel just as comfortable.

    Step 2-and-a-half: top-and-bottom-in-1

    If step 1 and 2 are a bit too much all at once, we have a loophole for you. Just wear a dress or a jumpsuit. That's two in one!

    Step 3: shoes

    Okay, shoes now. Flipflops or slippers don't count. If you're someone that has a hard time when it comes to changes, a sneaker is the most comfortable choice to make the switch. If you want to go for that real business look all at once, opt for a high heel.

    Step 4: accessories

    Accessoiries make your outfit. Adding these to your look will uplift your outfit very easily.

    That's it. You made it. You got dressed! Hooray! Now, back to work!













    05-05-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Neubau eyewear

    combineert urban lifestyle met duurzame missie

     

    "See & Do Good" missie: Trendwatchers zijn het erover eens: duurzaamheid, craftsmanship en lokale productie worden belangrijker. Met hun 'See & Do Good' motto, zet neubau eyewear hier al jaren op in. Neubau ontwerpt monturen die mensen helpen om de schoonheid rondom zich meer te appreciëren. Daarbij streven ze ernaar om de wereld een mooiere, meer duurzame een eerlijkere plek maken.

    Duurzame materialen : Hun duurzame visie start reeds bij de bouwstenen van de brillen: de materialen. Om hun kwaliteitsvolle, urban-inspired monturen te produceren maakt neubau gebruik van innovatieve, biobased materialen. Zo werken ze met onder andere naturalPX en natural3D, ontwikkeld met castorbonen uit India. Deze grondstoffen zijn afkomstig van boeren die werken op een ecologisch verantwoorde manier.

    Zo werden de monturen uit de nieuwste Côte du Soleil collectie gemaakt van het innovatieve natural3D, 100% biogebaseerd materiaal én met 3D-technologie geprint. Ook de nieuwste Natural 3D collectie is geproduceerd op een ecologisch verantwoorde manier, met het gebruik van olie afkomstig uit het zaad van de wonderboom.

    Groene productie

    Naast het feit dat neubau werkt met duurzame materialen, is ook hun productieproces erg duurzaam. Alle brillen worden namelijk lokaal geproduceerd in Oostenrijk. Oostenrijk heeft één van de meest strikte milieuwetgevingen, waardoor neubau aan de hoogste ecologische standaarden voldoet. Daarnaast draait de productie volledig op groene energie. Neubau gebruikt een combinatie van zonne- en windenergie, hydropower, biomassa en biogas.

    7 duurzame neubau feiten

    •De monturen van neubau worden gemaakt uit duurzame materialen, zoals biobased plastic, titanium en roestvrij staal. - •Zelfs de polymere frames zijn 65% of 100% biobased. Slechts 0,5% van alle plastic materialen in de wereld worden gemaakt van biobased materialen! - •Sinds 2017 zette neubau 121.000 plastic flesjes om in brillendoekjes. - •De recycleerbare brillendozen van neubau hebben een ecologische voetprint die 90% kleiner is dan die van een traditionele brillendoos. - •Neubau beschikt over een luchtzuiveringssysteem dat 97% van de koolstofemissies kan filteren. - •Door de productie in Oostenrijk spaart neubau jaarlijks minstens 1 ton CO2 uit, enkel en alleen door het transport dat beperkt kan worden. - •Sinds 2019 beschikt neubau over een Code of Conduct voor hun leveranciers, met strikte voorwaarden op vlak van duurzaamheid.

    Step by step, we're taking neubau eyewear towards a greener future.









    05-05-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moederdagtap
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SodaStream levert persoonlijke Moederdagpakketten thuis af vóór 10 mei

     

    Bubbels voor de liefste (groot)moeder. SodaStream zorgt ervoor dat je je (groot)moeder op Moederdag thuis kan verrassen met een sprankelend cadeau: je kan online een SodaStream Spirit bruiswatertoestel bestellen die vóór zondag 10 mei thuis wordt geleverd, met als gratis extraatje een mooie roos en een persoonlijk kaartje van de (klein)kinderen erbij. Om Moeder Aarde ook te steunen, schenkt SodaStream voor ieder verkocht pakket 2 euro aan Mei Plasticvrij.

    De Moederdagpakketten, in beperkte voorraad, zijn vanaf vandaag tot woensdag 6 mei door (klein)kinderen voor hun (groot)moeder te bestellen via www.sodastream.be/bubbels-voor-moeder.

    Het pakket bestaat uit een SodaStream Spirit bruiswatertoestel, een herbruikbare literfles en een koolzuurcilinder (waarmee je 60 liter bruiswater maakt), een roos én een kaartje met een boodschap van de afzender. Dit pakket kost even veel als een reguliere bestelling. Op deze manier wil SodaStream een geste doen naar alle moeders, die het verdienen om juist nu in het zonnetje gezet te worden.

    Verfrissend voor thuis en beter voor het milieu

    Tamara Kroon, Marketing Director SodaStream Benelux: “Wij vinden dat moeders een bruisende Moederdag verdienen, zeker in deze uitzonderlijke tijd. Daarnaast help je met dit originele cadeau om thuis te blijven, want dankzij SodaStream maak je makkelijk zelf bruiswater van kraantjeswater. Je hoeft dus niet meer naar de winkel voor flessen bruiswater. Hiermee bespaar je niet alleen nu maar ook in de toekomst duizenden plastic wegwerpflessen. We moeten ook nu vanuit huis allemaal samen voor de planeet blijven zorgen.”

    Donatie per pakket

    Om ook Moeder Aarde een extra steun te geven, schenkt SodaStream per verkocht pakket 2 euro aan Mei Plasticvrij, de jaarlijkse bewustwordingscampagne over de impact van plastic consumptie op het milieu. www.sodastream.be

     

    04-05-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De cadeautip voor Moederdag

    theemachine met 100% biothee

     

    » 100% kwaliteitsthee van Special.T x Kusmi Tea - » Nieuwe BIO smaak: Peach & Apricot - » Master.T theemachine: infusietechnologie zonder druk voor een stille werking én een LATTE-functie

    Theedrinken staat voor heerlijk wegdromen en een moment van rust, alleen of samen met een bijzonder iemand. De bio theeinfusies van Special.T dragen bij aan de bijzonderheid van dat moment. Geïnspireerd door het beste van planten en hun aroma's en afkomstig uit de meest prestigieuze tuinen ter wereld: deze theesmaken zijn de ideale gift om jouw mama te verwennen op Moederdag!

    Aquarosa

    Mama Mia, how can i resist you!? Met Aquarosa haal je een lekkere zoet-zure melange in huis die geen theïne bevat. Onder zijn mooi gloeiendroze kleur verbergt deze hibiscusinfusie - geïnspireerd door Karkadé - subtiele toetsen van rode vruchten en zwarte bessen. Laat haar genieten van me-time, voor elk moment van de dag, warm of als ijsthee.

    Prince Vladimir

    Deze Earl Grey is een in 1888 gecreëerde melange als eerbetoon aan Prins Vladimir I. Een interessante combinatie die speelt met de contrasten tussen de frisheid van citrusvruchten en de zachte toetsen van vanille en kruiden. De aroma's van vanille en sinaasappel gecombineerd met kruidige toetsen maken deze Earl Grey een referentie van het huis Kusmi Tea.

    Nieuwe smaak: Peach & Apricot dream

    Een witte biologische thee met de zoetheid van perzik en subtiel gekruid met een vleugje abrikoos. Een fruitige en delicate witte thee om bij weg te dromen.

    De blaadjes voor de witte Pai Mu Tan thee zijn geoogst in een biologische tuin in het Chinese Fujian. Zij geven deze thee zijn frisse en subtiele geur. De fruitige en plantaardige accenten zijn in perfecte harmonie met de toetsen van perzik en abrikoos. Een heerlijk zonnige mix die zowel koud als warm zorgt voor een subliem theemoment.

    Master.T theemachine

    Thee in capsules, kan dat? Ja! Hele theeblaadjes zijn bewaard in hermetisch gesloten capsules om ze te beschermen tegen licht, lucht en vocht en om hun aromatische rijkdom volledig te behouden. De SPECIAL.T-machine herkent elke theecapsule en past de infusie aan tot op de graad en de seconde nauwkeurig met één druk op de knop. In alle eenvoud het perfecte kopje thee voor je mama!











    04-05-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The New M.A.C. Bronzer collection

    Turn up the heat. Introducing the new M·A·C Bronzer collection – a limited-edition summer lineup of hot hues for eyes, lips, face and body. Foiled Shadow returns in fresh, sunkissed shades while all-new Strobe Face Glaze delivers the dewiest glow. Take tan to the next level with a 360-degree collection in metallic bronze packaging that’s drenched in an exclusive water droplet design.

    Foiled Shadows

    A beloved formula, here again. Four rich summertime shades of metallic shadow deliver maximum lustre in a long-lasting, lightweight formula with a debossed foil design. Use it dry for a metallic shimmer finish, or wet for a slick foiled finish.

    Strobe Face Glaze

    Totally new! This face gloss adds dewy shine over foundation or bare skin. Glow comfortably with a hydrating, non-drying and lightweight formula.

    Radiant Matte Bronzing Powder

    Matte but never flat, this next-generation bronzing powder effortlessly fakes a sunkissed look, thanks to translucent pigments and a baked, talc-free formula. Each shade feels balmy and comfortable – and wears for 12 hours.

    143SES Medium Face Fan Brush

    Sweep on a seamless touch of tan. This soft, dense, synthetic brush is shaped into a full, medium-sized fan and works well with bronzing powders and cheek products.

    Fix+ in Bronzelite

    The cult-status setting, hydrating and refreshing spray, now infused with bronze pearlescent particles. Shake it up and mist on for sun-drenched shimmer.

    Strobe Body Lotion in Bronzelite

    Glow from shoulders to toes. This all-over moisturizer adds a subtle bronzed glow while softening and smoothing skin.

    Available as of 07/05/2020 at maccosmetics.be.









    03-05-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spice things up at home with Hunkemoller

    Life is too short to wear boring undies. Deze quarantaine periode is de perfecte gelegenheid om jouw lingeriegarderobe onder handen te nemen. Daag jezelf en je lover uit en kies voor een uitdagende look in de slaapkamer en spice things up met de Hunkemöller Private Collection. Laat je inspireren door deze 3 looks en maak er een onvergetelijke Stay at Home van.

    1. Denk aan lingerie met kanten details en pikante body’s in het zwart of dieprood.

    2. Daarnaast zijn er een aantal limited edition items verkrijgbaar zoals kanten kimono’s, visnet kousen en satijnen jurkjes.

    3. Zoek je liever de grens op? De Private collectie is geïnspireerd op Japanse bondage. Dit is terug te zien door het gebruik van banden, touw, kettingen en lint.

     









    02-05-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Good Lock box: special 'Moederdag' en 'vaderdag'

    Onze Paasbox was een enorm succes. Daarom lanceert GOOD LOCK BOX zijn tweede en derde editie ter ere van Moederdag en Vaderdag. Twee specifieke dozen voor mama’s en papa’s! Want geef toe: wel kind staat nu niet te springen om zijn ouders prachtige cadeaus te geven? De keuze is aan u! Een heerlijk moment om te delen met uw kinderen en Moeder- of Vaderdag te vieren.

    Wat is GOOD LOCK BOX?

    Het principe van de GOOD LOCK BOX werd binnen de 72 uur na aankondiging van de lockdown gelanceerd. Het is een grote surprise box boordevol creatieve workshops voor kinderen van 3 tot 12 jaar die thuis wordt geleverd via de Post.

    GOOD LOCK BOX werd gelanceerd door twee mama’s die andere ouders de nodige tools wilden aanreiken om hun kinderen op een intelligente en ludieke manier te stimuleren in deze bizarre periode. Ouders moeten momenteel namelijk een evenwicht zien te vinden tussen thuis lesgeven, hun werk, de huishoudelijke taken… en dat is alles behalve evident. Daarom is GOOD LOCK BOX de ideale oplossing!

    De eerste GOOD LOCK BOX Paasspecial was een enorm succes in de media en op commercieel vlak. Er werden honderden boxen geleverd. Dit was goed voor honderden blije kinderen en tientallen bedankjes voor ons bedrijf. Daarom wilde GOOD LOCK BOX de creativiteit van kinderen nog meer prikkelen met twee nieuwe edities van de activiteitenbox.

    Special Moederdag – 10 mei 2020

    GOOD LOCK BOX is het ideale geschenk voor mama’s en om hen te verwennen met creatieve, onweerstaanbare en gepersonaliseerde knutselwerkjes onder het motto “100% homemade”! Levering vanaf begin mei.

    1. Een herbarium met levering van al het benodigde materiaal. U moet enkel nog op zoek gaan naar de gewenste bloemen en planten.

    2.Een dromenvanger met alle vereiste benodigdheden. Laat uw verbeelding de vrije loop!

    3.Ballonnen en de nodige informatie om zelf een ballondier (hond, konijn…) te maken à la Jeff Koons.

    4.Jonge herboristen kunnen aan de slag met de wetenschappelijke workshop die speciaal werd ontwikkeld door het Museum “Het PASS” (Parc d’attractions scientifiques - een Waals wetenschapsmuseum en avonturenpark).

    5.Een fruit- of broodmandje
    om zelf te versieren.

    6.Een eenvoudig taartrecept en accessoires om de taart te decoreren om mama te verwennen. Alle kinderen ouder dan 10 jaar kunnen de taart zelf bereiden en jongere kinderen kunnen hulp vragen aan hun papa of oudere broer of zus.

    7.Een kaart (om te personaliseren met stickers) om mama te verrassen met een leuk tekstje of gedichtje.

    Special Vaderdag – 14 juni 2020

    De box is momenteel in volle voorbereiding, maar hij zal net als alle voorgaande boxen even rijkgevuld, origineel en gestructureerd zijn! Beschikbaar vanaf begin juni.

    De doos wordt thuis geleverd… maar er is meer!

    Wanneer u een GOOD LOCK BOX koopt, krijgt u toegang tot een privégroep op Facebook met de naam “Nos défis Good Lock Box”. Om de twee dagen worden er nieuwe uitdagingen gelanceerd waaraan een verrassing is gekoppeld. Dankzij deze uitdagingen kan u uw creaties delen met andere kinderen en leren van anderen dankzij de ondersteuning van experts en beroemdheden uit het artistieke en culturele milieu of de wellness-sector. Daarnaast kan u deelnemen aan de wereldwijde solidariteitsbeweging voor het Coronavirus die tekeningen verzamelt voor zieke kinderen in de ziekenhuizen.

    Net als voor de eerste editie, verzamelen onze partners momenteel geschenken en kortingsbonnen die specifiek zijn gericht op gezinnen.

    Onze bijdrage voor de zieke kinderen van het Universitair Kinderziekenhuis Koningin Fabiola

    GOOD LOCK BOX engageert zich ook voor de maatschappij. De vennootschap ondersteunt het kinderziekenhuis met een gift voor de vzw “Red Mijn Kind”. Voor elke verkochte box, doen we een gift aan het goede doel.

    Een box voor “ouders”

    GOOD LOCK BOX heeft ook gedacht aan de “oudere” mama’s en papa’s, om ook hen te bedanken tijdens deze lockdownperiode. Een recept, tafelset, materiaal voor scrapbooks met foto’s uit oude fotoalbums en andere verrassingen.

    GOOD LOCK BOX viert de verjaardag van het hele gezin!

    Het is vaak erg moeilijk om een verjaardag te vieren zonder taart of geschenkjes! GOOD LOCK BOX heeft aan alles gedacht. Contacteer ons via de rubriek “VERJAARDAGEN” op onze website voor uw box op maat.

    www.goodlockbox.be









    01-05-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-04-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gervi : 3 in 1: zwembad, jacuzzi & fitness spa

    Snel geïnstalleerd, zelfs op een klein terras

     

    » Belg kiest meer voor verfrissing in eigen tuin - » Zwemmen, ontspannen en sport thuis in één waterconcept - » Aqua fitness groeiende trend voor doeltreffende beweging

    Er zijn tal van redenen waarom steeds meer mensen kiezen voor verfrissing thuis: een hete zomer zoals die van afgelopen jaar, de nood aan ontspanning in een leven dat 24/7 onder druk staat, en natuurlijk het gemak om thuis te sporten. Een zwembad is een droom van velen, alleen heeft niet ieder de plaats, het budget of het geduld om - zoals bij een klassieke versie het geval is - een jaar te wachten tot alles geïnstalleerd en gebruiksklaar is. Home-wellness-specialist Gervi brengt met het Endless Pools-zwembad de ultieme oplossing met heel wat extra’s: een snelle installatie - zelfs op een klein terras - met zwemmen, bubbelen en sporten in één waterconcept.

    Snel en eenvoudig: Een klassiek zwembad laten uitgraven en installeren kost veel geld en vooral ook veel tijd. Van de krabbel onder de offerte tot de eerste duik in het water gaat al snel een jaar. Tenzij je kiest voor een Endless Pools-zwembad. Home-wellness-specialist Gervi tilt deze vrijstaande zwembaden met een kraan (indien nodig uiteraard) over je huis en twee dagen later kan je samen met je gezin al genieten van een heerlijk frisse plons.

    Door de beperkte afmetingen van een Endless Pools-zwembad hoef je trouwens geen reusachtige tuin te hebben om een zwembad te installeren. De Endless Pools-zwembaden staan perfect in een kleine tuin of zelfs op een terras. De jetstream waarmee je tegen de stroom in kan zwemmen, laat je kilometers afleggen op slechts enkele meters lengte. De ontspannende bubbels achteraf stel je met een druk op de knop in. Want Endless Pools is zwembad, jetsream en bubbelbad in één.

    Fitness Spa

    Het is de jetstream die van een Endless Pools-zwembad een ideale fitness-compagnon maakt. In het comfort van je eigen woning sporten en meteen daarna je eigen douche in duiken, geen vieze vloeren of luidruchtige kleedkamers te bespeuren – een gemak dat de Belg duidelijk weet te appreciëren: Gervi zag de verkoop van haar Endless Pools vorig jaar met maar liefst 67% stijgen, wat een nieuwe trend lijkt in te zetten.

    Het succes van de Endless Pools ligt daarnaast ook bij haar all season-gebruik. Doordat een Endless Pools-zwembad veel kleiner is dan een standaard zwembad, ligt de kost voor het verwarmen veel lager. Je kan dus zowel zomer als winter het water onbezorgd op temperatuur houden, zodat je de kalender rond kan genieten van je eigen zwembad. www.gervi.be - www.gervi-outdoor.be







    30-04-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-04-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beach vibes ... in eigen tuin!

    Spaas creëert instant zomersfeer met nieuwe pastelkaarsen & theelichtjes. De zomer zal er straks sowieso anders uitzien, maar aan sfeer zal het niet ontbreken als het aan Spaas ligt. De kaarsenproducent heeft zijn zomercollectie opgebouwd rond vrolijke pasteltinten en brengt zo de trend van ‘happy life’ – een mix van bohemian style en beach vibes – naar je tuin en terras. Ideaal voor een zalig zenmoment in roze, muntgroene of fris gele poedertinten.

    Het zijn bizarre tijden, maar gelukkig kunnen het mooie weer en een gezellige buitenruimte – hoe klein ook – de nodige ontspanning brengen. Pastel staat fris en vrolijk én geeft tegelijk een rustgevend gevoel. Perfect dus om die vakantiestemming naar je tuin te brengen, op je terras, aan je eettafel of rond het zwembad. Bovendien hou je met de citronella-collectie de muggen op afstand.

    In de Spaas-zomercollectie 2020 is de pure citronellageur Lemon Breeze aangevuld met Asian Garden (citronella & citroengras), Ginger Love (citronella & gember) en Summer Blossom (citronella & zomerbloesems). Daarbij heb je een ruime keuze uit klassieke theelichtjes, kaarsen in transparant reliëfglas of met soft glow. Stuk voor stuk elegante blikvangers die je onderling makkelijk kan combineren.

    Ook nieuw zijn de niet-geurende tafelkaarsen met trendy prints van flamingo’s, toekans en tropische planten. Daarnaast kregen de tuinschalen een moderne variant erbij: wit terracotta met zwarte kaarsvulling. En met de tuinschaalhouder maak je van je tuinschalen in een handomdraai stijlvolle tuinfakkels.

    Praktische info

    • De nieuwe Spaas-collectie zomerkaarsen is verkrijgbaar in de meeste tuincentra en supermarkten.

    • Richtprijzen: Transparant reliëfglas: 2,99 euro - Glas met decoratieve print: 3,99 euro - Tuinschaal citronella: 3,19 euro - Citronella theelichten (18 stuks): 2,48 euro -        Citronella softglow: 3,25 euro - Citronella tuinkaars met hangertje: 3,19 euro - Design tuinschaal wit met zwart: 4,10 euro

    In 1853 gestart als lokale kaarsenfabrikant in Hamont, is Spaas vandaag uitgegroeid tot een belangrijke speler in de internationale kaarsenmarkt. Spaas is marktleider (250 werknemers) in België en heeft in tal van Europese landen een sterke positie uitgebouwd. Vandaag staat de vijfde generatie aan het roer.

    De missie van Spaas bestaat erin om mensen te inspireren om een vleugje warmte toe te voegen aan het leven van elke dag. Daar werken we dagelijks aan, in onze contacten en in de communicatie met onze stakeholders. www.spaas.eu









    29-04-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!