Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    17-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Björn Borg in collaboration with Britain fashion designer Liam Hodges

    Swedish sports fashion brand Björn Borg drop their new collaboration – a limited edition collection with hyped fashion designer Liam Hodges.  

    Liam has been labelled a as a designer for the mad and bad ones with influences drawn from the modern male subcultures, English Paganism, Hip-Hop, Skatewear and Post-Punk. His unique approach to fashion and his Brittish heritage has made him into of the most interesting designers today.

    Since 2013, Liam Hodges has been running his own brand which is a luxury streetwear brand for those who forsake conformity each and every day. When Liam’s world and creativity collided with the Swedish sports fashion brand this limited edition collection came to life – it’s Liam’s first underwear collaboration – a collection of mens’ printed underwear.

    The collection can be found in Björn Borg stores, bjornborg.com, Selfridges and other exclusive retailers. Prices start at €39,95 for two slips.





    17-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Berryaloc: kitchen walls

    De specialist in vloerbekleding BerryAlloc stelt een gamma praktische en eenvoudig te installeren producten voor om de spatwanden in de keuken te vernieuwen.

    De wandpanelen werden ontwikkeld met het oog op een vlotte renovatie van een werkvlak of een fornuis. De panelen zijn uiterst eenvoudig te installeren (lijmen of met clips) en er is voor iedere smaak en behoefte een gepaste oplossing. Het moeilijkste? Een keuze maken tussen de vele motieven, kleuren en vormen.

    Vind alle producten en verdelers op de officiële website van het merk www.berryalloc.com







    17-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tommy Hilfiger returns to New York city

    WITH TOMMYNOW “SEE NOW, BUY NOW” RUNWAY EVENT AND DEBUT OF THE FALL 2019 TOMMYXZENDAYA COLLABORATION

    Tommy Hilfiger, which is owned by PVH Corp. [NYSE: PVH], announces the Fall 2019 TOMMYNOW “See Now, Buy Now” experiential runway event featuring the TommyXZendaya collection, co-designed by Tommy Hilfiger with global TOMMY HILFIGER brand ambassador, Zendaya. The show continues the celebration of inclusion, diversity and empowerment that the American designer and actress brought to the TOMMYNOW runway in Paris for Spring 2019. Following shows in Europe and Asia, TOMMYNOW is returning to New York City for the first time since the platform first premiered there in Fall 2016. The Fall 2019 experiential runway event will take place on Sunday, September 8th at 8:30 p.m. EST at the Apollo Theater.

    The legendary Apollo Theater in Harlem has hosted some of the world’s most iconic entertainers including Aretha Franklin, Ella Fitzgerald, Patti LaBelle, and The Supremes. The event will be infused with a cinematic ‘70s Harlem twist, bringing Zendaya’s confident sense of style and optimistic spirit to audiences onsite and virtually around the world.

    “It feels full circle to bring our TOMMYNOW “See Now, Buy Now” runway event back to New York City after a worldwide tour,” said Tommy Hilfiger. “We are proud to put on a show that is always different to what our industry has seen before and the important dialogue it supports. I was immediately excited by Zendaya’s suggestion to bring TOMMYNOW to Harlem as we continue to celebrate the diversity and inclusivity at the heart of our collaboration and brand DNA.”

    Following the success of the first six TOMMYNOW shows, TOMMYNOW Starring TommyXZendaya builds on Tommy Hilfiger’s signature “See Now, Buy Now” format. Premiering at the show is the Fall 2019 TommyXZendaya collaborative collection, which redefines power dressing. The collection’s tailored pieces celebrate Zendaya’s bold and empowering style infused with Tommy Hilfiger’s modern twist. Consumers can shop styles the moment they hit the runway across an ecosystem of channels in more than 70 countries, including tommy.com, TOMMY HILFIGER stores, select wholesale partners, and social media.

    TOMMYNOW continues to act as an incubator for innovation to bring inspiring and unique activations to audiences on-site and globally. This season, Tommy Hilfiger is introducing an online virtual reality (V.R.) commerce experience that eliminates the need for a headset. Building on the trend of elevating the shopping experience though V.R. technology, it is the first time in the industry that such a web-based V.R. experience is introduced at such scale. The V.R. functionality is available via desktop and mobile tommy.com, and provides audiences worldwide with unparalleled access to the TOMMYNOW show at the Apollo. Users can visit a virtual pop-up merchandise shop, browse product on backstage dressing racks and shop styles worn by models. Shoppable tags on each product displayed link to product lay-down and a global redirect to shop the item in its own e-commerce environment. On the day of the show, 360-camera views placed at the location of the V.R. views at the Apollo Theater will broadcast live feeds into the experience. This will provide a real-time window into the TOMMYNOW world throughout the evening from angles including the red carpet, backstage, and front row. The V.R. experience will launch on September 8th at 8:30 pm EST/September 9th at 2:30 a.m. CEST.

    As part of Tommy Hilfiger’s commitment to create exciting retail experiences to further reach and engage with the next generation of consumers, a dedicated TommyXZendaya experience bus will be located outside of the Apollo Theater on the day of the show. The Fall 2019 collaborative collection will be exclusively available for purchase ahead of its global debut that same evening, while engaging activations will bring guests into the world of TommyXZendaya. The following week, the bus will journey to a New York City hotspot for consumers to browse and shop runway styles. The bus design celebrates the seasonal collection inspiration, with the interior and exterior featuring warm burgundy tones, the “TZH” monogram logo and snake-skin inspired print.

    Tommy Hilfiger has a long history of supporting philanthropic endeavors that foster healthy communities and empower young people to succeed. This season, Tommy Hilfiger is an official corporate sponsor of the Apollo, as well as Harlem-based performance training center, Vy Higginsen’s Mama Foundation for the Arts. All sales proceeds of festival-inspired TommyXApolloXZendaya T-shirts, designed exclusively for this event and sold at the TOMMYNOW show, will be donated to the Apollo. The same style will be for sale on the TommyXZendaya experience bus, with all proceeds going to the Mama Foundation. Music talent from the Mama Foundation will perform at the runway event. Nichelle Gainer, cultural historian and author of Vintage Black Glamour, will curate content for the immersive tunnel inside the Apollo that will immerse TOMMYNOW guests through Harlem’s iconic music eras.

    #TOMMYNOW coverage will be accessible through the brand’s Instagram, Twitter and Facebook social media channels and online at tommy.com.

    Friends and followers of the brand are invited to join the conversation on social media using #TommyHilfiger and @TommyHilfiger.

     







    16-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze winter op exotische ontdekkingsreis met All Ways cruises

    We kennen het allemaal: dat gevoel na de laatste kleurrijke herfstdagen waarbij we met pijn in het hart moeten vaststellen dat er nog een donkere winter voor de boeg staat. Op een bepaald moment komt onvermijdelijk de lokroep van een zonnige en warme bestemming. Wees het wintergrijs voor en boek nu een mooie reis.

    Cruises bieden heel wat interessante mogelijkheden om fascinerende landen te ontdekken en tegelijk die batterijen terug op te laden.Ideeën nodig? De Belgische touroperator All Ways Cruises heeft een aantal fantastische reispakketten samengesteld op de machtigste rivieren ter wereld.

    De sterkte van All Ways is het basisconcept: met schepen op mensenmaat, met eigen begeleiding en in het gezelschap van gelijkgestemden op ontdekkingsreis gaan naar landen en regio’s met een degelijk niveau op cultureel en historisch gebied.

    Het voordeel om die gebieden per schip te verkennen is veel meer dan enkel het comfort van je hotel dat meereist. De rivieren en stromen waarop gevaren wordt zijn de slagaders van de bezochtte landen.

    All Ways Cruises stelt deze winter volgende reizen voor:

    De koninklijke Mekong: een reis naar Vietnam en Cambodja, op de machtige Mekongrivier en het Tonlé Sap Meer. Een klein schip brengt je tot in het hart van de paaldorpen met hun drijvende markten, of naar bruisende steden als Saigon, varend langs rijstvelden en Boedhistische tempels. Na de monumentale pracht van de zeven opeenvolgende hoofdsteden van het oude Khmer-koninkrijk eindigt de reis met een apotheose in de tempels van Angkor Wat. (van 26 november tot 8 december 2019)

    In het hart van Myanmar (Birma): Ontdek via een riviercruise op de Irrawaddy rivier alle highlights van dit ‘Gouden Land’. Laat het landschap traag voorbijglijden en geniet van de kleurenpracht, de duizende kloosters en gouden pagodes. Bezoek de tempels van Bagan. Dit is een gastvrij land dat zoveel te bieden heeft maar nog maar net open is voor toerisme. (januari 2020)

    Indische kleuren langs de Ganges: van Calcutta tot Benares zal kleurrijk Indië geen enkele passagier onberoerd laten. Op de Ganges maak je kennis met de cultuur van het spirituele India, met het hindoeïsme en het boeddhisme. Het rivierschip brengt je in een wonderschoon landschap van savannes, jungles en theeplantages, afgewisseld met lieflijke dorpjes, tempels en koloniale architectuur. Deze authentieke reis is voorbehouden voor maximaal 56 passagiers. (februari 2020)

    Laos, onbekende parel: vaar in de Gouden Driehoek, het mythisch gebied in de drie landen Thailand, Laos en Birma. Treed in de historische voetsporen van de mensen die naar Laos werden verbannen. Vaar door het landschap van bergen, rijst- en theevelden. Laos is ook onlosmakelijk verbonden met zijn opiumvelden. Laat je op de oevers van de Mekong verrassen door een diverse etnische gemeenschap met een mix van unieke klederdrachten, architectuur, ambachten en smaken. Hoogtepunten zijn de prachtige turquoise watervallen van Kuang Si en de hoofdstad Vientiane. (maart 2020)

    In het Amazonewoud: Ga op avontuur en vertrek op een spectaculaire expeditie in de Ecuadoriaanse jungle. Via een tocht op de Napo rivier krijg je de unieke kans om de ongerepte natuur en de extreme biodiversiteit van het Ecuadoriaanse Amazonegebied te ontdekken, samen met een specialist. Deze heel aparte cruise brengt je ook tot bij de Quechua gemeenschap, met hun fascinerende manier van leven, en tot in de hoofdstad Quito. (maart 2020)

    Meer info op www.all-ways.be





    15-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek de kraamafdeling van Nausicaa

    Wanneer je Nausicaá, het Nationaal Zeecentrum in Boulogne-sur-Mer, bezoekt wil je uiteraard het gigantische aquarium zien en de fantastische onderwaterwereld van dichtbij bewonderen. Maar Nausicaá is zoveel meer dan een aquarium. Het is een centrum waar de bezoeker kan kennismaken met de onderwaterwereld en is uniek in zijn soort. Het is speels, maar ook educatief en wetenschappelijk onderbouwd en richt zich vooral op de relatie tussen mens en zee.

    Nausicaá zet zich in om het publiek bewuster te maken door hun kennis te delen. Daarom werken ze ook mee aan heel wat programma’s en onderzoeksactiviteiten, maar ook aan kweekprogramma’s tussen de Europese aquaria. Zo kunnen ook een 20-tal bezoekers per dag een exclusief kijkje nemen achter de schermen en wandelen in de voetstappen van de verzorgers.

    De kweekprogramma’s

    Het Nationaal Zeecentrum mocht in 27 jaar heel wat geboortes aankondigen. Veel van die jongen zijn intussen volwassen dieren en de bezoekers hebben ze bewonderd, zien groeien en bloeien. Deze geboortes vallen onder de kweekprogramma’s die NAUSICAA coördineert of waaraan het instituut deelneemt. Onder hen zijn de epaulethaai, de zwartvoetpinguïn, de zeepaardjes en de roggen.

    In juli werd in Nausicaá enkele vioolroggen geboren. Meteen na hun geboorte worden de jongen in een kweekschool geplaatst en meerdere keren per dag gevoed door oplettende verzorgers. De kleintjes hebben een stevige eetlust en groeien snel. Dankzij de expertise van Nausicaá zullen de roggen binnenkort in de permanente tentoonstelling terecht komen of toevertrouwd worden aan partneraquaria in het kader van uitwisselingsprogramma’s.

    Kraamafdeling voor kwallen, koraal, haaien, roggen…

    Al die kweekprogramma’s zijn voor de bezoeker super boeiend want elke kweek, elke geboorte is verbonden met een interessant verhaal dat jong en oud verwondert. Er is bijvoorbeeld de kameelgarnaal die zich al dansend voortbeweegt. De jongen worden over de aquaria verspreid waar ze een goede beschermer zijn voor het koraal.

    En dan zijn er ook de pinguïns. De baby’s zijn maar 15 cm groot en hebben een witte pels. Er zijn reeds zeventien jongen in Nausicaá geboren.

    Nausicaá heeft ook een belangrijke rol in het kweken wat kwallen en koralen. Omdat ze het koraal niet uit hun natuurlijke omgeving willen halen hebben ze hiervoor een geraffineerde techniek ontwikkeld, het ‘stekken’. Stekjes van koraalpolliepen worden gekweekt en daarna overgeplaatst naar de stranden in de Nausicaá-tentoonstelling. Ook kwallen worden gekweekt, met succes dankzij de vakkennis die door de jaren heen is opgebouwd.

    In het spoor van gepassioneerde verzorgers

    De taak van de verzorgers in Nausicaá is veel ruimer dan waken over de gezondheid van de dieren en het voederen. Het is ook aan hen om de ontmoeting tussen de bezoekers en de dieren in goede banen te leiden, om het bezoek leuk en leerrijk te maken. Het is fantastisch om de verzorgers aan het werk te zien, bijvoorbeeld tijdens het voederen. Dat gebeurt op vaste tijdstippen en je krijgt er ook een pak interessante informatie bij want de verzorgers zijn zo vertrouwd met de dieren, ze kennen ze door en door. Het is ook langs deze weg dat men de bezoekers bewust maakt van het belang van de oceanen, van het feit dat we anders moeten omgaan met onze planeet en met onze natuurlijke bronnen. Om deze doelstelling te bereiken heeft Nausicaá zelfs een subsidiefonds opgericht dat projecten voor natuurbescherming wereldwijd steunt. (Illustraties d mallevoy)

    Praktisch

    NAUSICAA, Nationaal Zeecentrum - Boulevard Sainte Beuve - BP 189 - 62200 Boulogne-sur-Mer - www.nausicaa.nl

     

     

     





    14-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRAX, inspired by the streets of Milan

    BRAX FW19

    Milanese street style is known for individuality, quality and a keen feel for trends. Inspired by this, BRAX blends black and camel with rose, cranberry and a lively red. Casual silhouettes join fashion-forward chino trousers.

    The key looks are not to be misseed : a coloured check coat, jumbo cord chinos, denim with a checked flock print, and what's more, a knitted coat in Leo-Norwegian mix. With an eye on the colder temperatures, the colour scheme of this collection theme warms the heart, with rose, cranberry and a powerful shade of red combined with camel and natural shades.







    13-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Every word counts

    Caroline Biss takes lettering to the next level

    What's in a word? More than you can imagine!

    Because names, and words, do matter, a lot.

    The subtle influence they have over our minds. Our choice of words – as entrepreneurs, wanderlusters and fashionista's can wake, inspire or excite us.

    This season Caroline Biss invites us to let every moment count and inspire you! Word!





    13-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRAX presents 'feelluxury ' oullover; colour, merino & extra fine cotton

    BRAX Feel Good FW19

    Own your colour is the motto of the casual, radiant pullover with painstakingly applied details, such as the slit at the side or the embroidered tuck in the middle of the back. But its inner qualities are also impressive, since the merino wool mix has a thermoregulatory effect. Thanks to their smoots surface and radiant colour, the merino styles of the newly developed "Feel Luxury" focal theme can be combined both casually and for smarter occasions.

    The pieces in the collection, which of course incorporate the raw material merino, offer a high level of comfort for the wearer as they feel pleasant and non-scratchy on the skin. The merino items are 100% cottolined, which makes them particularly suitable for those with allergies or sensitive skin. Quality details and a broad range of forms make the BRAX merino pieces of FW19 easy to combine with other items.

     







    12-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rock is an attitude

    DE CAPSULE DIE 20 JAAR IKKS WOMEN VIERT !

    2019 is absoluut een zeer belangrijk jaar voor IKKS. Na de presentatie van zijn nieuwe muze: Laetitia Casta, viert het merk 20 jaar IKKS WOMEN met een speciale capsule voor dit evenement van 20 iconische revisited stukken en exclusieve tassen.

    ROCK IS AN ATTITUDE !

    20 jaar of de leeftijd van de ultieme vrijheid! Meer dan ooit waait er een rock-sfeer door IKKS en die willen ze steeds sterker tot uiting laten komen! Voor dit evenement is de ontwerpstudio van IKKS WOMEN in de archieven van het merk gedoken om een capsule te creëren die doordrongen is van het originele rock-DNA van het label.

    20 ICONISCHE STUKKEN REVISITED

    Ontdek of herontdek, in een ultravrouwelijke rocksfeer, tijdloze leren stukken, de emblematische dierenhuidprint en de onvermijdelijke military/officier knipoog die zo kenmerkend zijn voor het merk.

    « Rock Is An Attitude is een revisited concentraat van instinctieve stukken van de IKKS-dressing. Als een ode aan de vrijheid, doet deze capsule de silhouetten prachtig uitkomen en worden de persoonlijkheden uitvergroot.» | Marianne Dreuilhe, Stijl-directrice van IKKS WOMEN |

    De capsule ROCK IS AN ATTITUDE zal beschikbaar zijn in de IKKS-winkels en op ikks.com vanaf september 2019.

    Het merk IKKS maakt zich los van de codes, en strijdt voor de vrijheid van expressie op basis van drie stijlpijlers. Denim geeft de richting aan van de collecties, die afwisselend elegant, street of bohemian zijn. De Urban Rock ademt een eigenzinnig karakter uit door stukken in leer, radicaal zwart en wilde prints. De Military stijl injecteert kaki accenten, en levert stukken op die onmisbaar zijn. Sinds 2012 is er een gamma accessoires dat de uitdaging aangaat om een lijn te bieden die zowel betaalbaar is als aantrekkelijk. Aanwezig in 45 landen, met 3 merken: IKKS WOMEN, IKKS MEN en IKKS JUNIOR en gedragen door een team gepassioneerde mensen rond hun voorzitter, Pierre-André Cauche, met meer dan 1800 medewerkers en 3600 verkooppunten. In 2019 versterkt IKKS zijn engagement voor de vrijheid in al haar vormen, met haar mantra #LESESPRITSLIBRES.









    11-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La Forêt stelt voor Desert design van Atnaud Mautoères:

    INTERIOR EYE CATCHER – Marokkaanse tapijten – 17 oktober tot 7 november

    Voor haar komende tentoonstelling in La Forêt besloot Lucia Esteves om de collectie handgeweven tapijten van Arnaud Maurières te presenteren. Deze plantenkweker en landschapskunstenaar kent internationale roem en is gepassioneerd door de textielcreaties van vrouwen uit de Oost-Marokkaanse woestijn: tapijten van een verbluffende schoonheid.

    Lucia Esteves: “Arnaud haalt deze vrouwen uit de schaduw, wat me bijzonder raakt, vooral omdat ook mijn grootmoeders actief waren in de textielwereld. De traditie wordt van vrouw tot vrouw doorgegeven en is als een rode draad die vroegere, huidige en toekomstige generaties aan elkaar rijgt. Bovendien geven de tapijten blijk van een uitzonderlijke moderniteit, al verbeelden ze evenzeer een terugkeer naar de bron, naar de symbolische en voorouderlijke waarden die deze vrouwen volgens mij willen uitdrukken. Een universele taal die iedereen aanspreekt, over alle tijds- en fysieke grenzen heen, hier en nu.”

    Al meer dan een eeuw worden de meeste collecties van Marokkaanse tribal weefsels door handelaars bijeengebracht, die ze op hun beurt aanschaffen bij opkopers die dorpen doorkruisen waar ze met de mannen van de weefsters onderhandelen. De vrouwen zelf hebben dus hoegenaamd geen contact met de mensen die hun creaties kopen. In haast elke collectie en publicatie circuleert er dan ook de meest krankzinnige informatie over de oorsprong, de interpretatie van de motieven, de productie en het gebruik van deze stoffen.

    Arnaud Maurières en Eric Ossart verzamelen kunst en design sinds de jaren 90. Het is puur toeval dat ze de uitzonderlijke tapijten van de Aït Khebbach ontdekken, tijdens een reis door de oostelijke woestijn van Marokko, in december 2010. Met behulp van hun vriend Lahcen Aït Khouya en diens familie doorkruisen ze de woestijn om de weefsters te ontmoeten. Uit gesprekken met de vrouwen blijkt dat het om een recent fenomeen gaat: ze weven deze tapijten nog maar sinds de jaren 80, als gevolg van een langdurige droogte die de nomaden ertoe verplichtte een meer sedentaire levenswijze aan te nemen. Nu ze geen tenten meer moeten weven of herstellen, beginnen de vrouwen slaapmatjes te maken voor de hele familie. Ze bedenken motieven en combineren de meest onwaarschijnlijke kleuren en stoffen. De vrouwen van de Aït Khebbach krijgen de smaak steeds meer te pakken en proberen elkaar de loef af te steken met hun creativiteit.

    La Forêt by Lucia - Franz Merjaystraat 156a - 1050 Brussel - www.laforetdelucia.be







    10-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.België boven (in de kleerkast)

    Trots op onze Belgische modemerken

    Onze liefde voor mode en voor het vaderland gaan feilloos hand in hand tijdens de week van de Belgische mode van 14 t/m 19 oktober. Hiermee worden de Belgische modemerken en hun winkeliers in de kijker gezet. De verleiding voor de grote internationale modeketens loert om elke winkelstraat en het is daarom van (nationaal) belang de consument bewust te maken van de voordelen van het kopen van Belgische mode.

    Een greep uit het aanbod van Belgische merken ...

    INTERNATIONAL FAME -

    Caroline Biss

    Caroline Biss. Heeft u zich ooit al afgevraagd waarom dit Belgische merk zo'n internationaal klinkende naam heeft? Begin jaren 60 tijdens de begindagen van het merk was Caroline een immens populaire naam. Ook de dochter van de Kennedy's kreeg deze naam mee en eind jaren 50 zag ook Caroline van Monaco het levenslicht. Ah ja, en the rest was history right?

    Jeune Premier

    “From Paris to Seoul, the coolest bag of the hour is Belgian. The brand : Jeune Premier.” Deze slogan is niet bij de haren gegrepen. Dit Belgische boekentassenmerk verkoopt 120.000 stuks per jaar. Momenteel hebben zij een distributie via 1100 verkooppunten en dit in 36 landen wereldwijd. Dit jaar lanceerde ze nog de easy lock, een ergonomische sluiting voor de swipe generatie.

    BUY LOCAL

    L'Histoire de Louise by e5

    De L'Histoire de Louise collectie brengt vrouwelijke, romantische en hedendaagse kleding voor stijlbewuste dames. Wij polsten bij Olivia - Marketing Manager bij e5 mode - naar haar favoriete stuk uit de wintercollectie. Zij koos resoluut voor de geruite blazer; multi inzetbaar – mooi als pak, maar ook meer dan geslaagd op een jurk of jeans.

    LolaLiza

    Zelf een jurk customizen onder de 100 euro? Dat kan met LolaLiza. Een van de kernwaarden van LolaLiza is women empowerment. Via een online tool en de nieuwste digitale innovatie ‘LolaLiza Atelier’ kunnen fans hun eigen jurk ontwerpen en laten produceren. Hiermee lanceert het merk een unicum in de Europese modesector.

    Lore Van Keer

    Lore Van Keer ontwerpt perfecte objecten voor een imperfecte wereld. Haar sieraden brengen rust, schoonheid en tijdloze luxe om chaos te compenseren. Met halfedelstenen en edelstenen, zilver en goud, ontwikkelt Lore haar eigen minimalistische esthetiek. Ze zoekt de grenzen op van het ontwerpen van sieraden, balancerend op de rand van abstracte deconstructie.

    LOOKING FORWARD

    Marié Mero

    "Onder de noemer #proudtowearmariemero wil Marie Méro haar klanten fier maken en bedanken dat ze het merk dragen. We willen graag dankzij onze klanten, die ons iedere dag inspireren uitgroeien tot een lifetime value brand." - Ruben Van der Elst (CEO Marie Méro)

    "Leeftijd is vandaag geen onderscheidende factor meer, integendeel. Vrouwen uit verschillende generaties inspireren elkaar en vullen elkaar aan, dat voelen we ook bij onze klanten." - Steven Van der Elst (CEO & Head of design Marie Méro)

    Mayerline

    "Positief zijn is een bewuste keuze", aldus Mimi Lamote van Mayerline. En die kleerkast volgt vanzelf! De garderobe van de Mayerline-vrouw overstijgt namelijk de seizoenen en laat haar zijn wie ze zelf wil. Op die manier kan ze haar persoonlijkheid volop tonen en erop vertrouwen dat de toekomst geweldig zal zijn. Dare to look perfect!

     

     















    09-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back to work: daar zijn de slapeloze nachten weer ...

    Ah ****, je bent die rapportering vergeten door te sturen! Als een zombie staar je voor je uit naar het plafond. Michael Jackon's Thriller is er niets naast. Je bent een wrak. Een druk leven, veel werk en stress zijn niet bevorderend voor je nachtrust. Vaak lig je ook nog eens uren te piekeren. Herkenbaar? Geen paniek, met volgende tips van de Sleeplife experten lig je niet meer wakker van oververmoeidheid. Toch nog moe na een goede nachtrust? Ook dit zochten we voor je uit.

    1. Ontspan en denk niet aan je werk.

    Als je makkelijk wil inslapen, moet je enkele uren voordat je naar bed gaat volledig ontspannen. Een warm bad, een goed boek, je favoriete nummer … helpen om de stress van je af te schudden. Nog snel even je e-mails checken of piekeren over werkgerelateerde zaken doe je beter niet. Makkelijker gezegd dan gedaan. Probeer je werk opzij te schuiven. Breng in plaats daarvan tijd door met je kinderen of partner. Quality tiiiiime!

    2. Weet wat je eet (en drinkt)

    Hoewel je van vetten en suikers wel slaperig wordt, verstoren ze je slaap. Dat komt doordat je lichaam veel energie nodig heeft om ze te verteren. Heb je nog een hongertje ’s avonds? Ga voor een lichte maaltijd. Ook cafeïne kan de oorzaak zijn van slecht slapen. Cafeïne houdt je alert. Zelfs als je enkele uren voor het slapengaan nog een kopje koffie drinkt, zit de cafeïne nog in je lichaam. Net als alcohol verstoort cafeïne je REM-slaap. Je raakt niet in een diepe slaap en zal bijgevolg slecht doorslapen

    3. Beweeg je vrij

    Ook sporten is een goede slaaptip. Te weinig beweging kan namelijk slaapproblemen veroorzaken. Als je gaat joggen, loop je letterlijk de zorgen van overdag van je af. Bovendien vermindert een goede conditie stress en slaap je beter. Fysieke inspanningen bevorderen dus je slaap, behalve als je ze vlak voor het slapengaan doet. Je hartslag kan dan nog te hoog zijn, waardoor je gaat zweten en onrustig bent.

    4. #kannietslapen: die gsm moet echt weg!

    Kijk jij ook nog altijd eens naar je sociale media op je smartphone of tablet voor je gaat slapen? Mobiele toestellen produceren ‘blauw licht’ en hebben een negatieve invloed op het hormoon melatonine. Ze wekken de indruk dat er nog licht is, waardoor je ogen minder snel vermoeid worden. Je blijft langer wakker en je biologische klok en slaapritme worden overhoop gehaald. Slapeloosheid steekt de kop op en de dag nadien zul je meer last hebben van moeheid. Laat zulke toestellen dus beter in de woonkamer achter.

    5. Zorg voor een aangename temperatuur

    Over het algemeen slaap je best in een kamer waar het tussen de 16 en 22°C is. Heb je de temperatuur in je slaapkamer niet in de hand? Aan de temperatuur in je béd kan je wel wat doen. Synthetische materialen ventileren doorgaans niet zo goed, waardoor je het in de zomer vaak te warm hebt. Of – erger nog – kletsnat wakker wordt. Kies zoveel mogelijk voor natuurlijke materialen, zoals een katoenen overtrek (-satijn of -flanel) en een donzen dekbed. De vezels ademen, waardoor ze warmte opnemen en weer afgeven. Tegelijk hebben ze een isolerende werking. Daardoor krijg je het nooit te warm of te koud. Dat in combinatie met een ventilerende pocketveren- of latexmatras én een katoenen pyjama zorgt voor een ideale temperatuur de hele nacht door. Zowel in de zomer als in de winter.

    6. Slaap je wel in het juiste bed?

    In bed recupereert je lichaam optimaal van de inspanningen overdag. Tenminste, als je bed afgestemd is op je lichaam en slaapbehoeften. Laat daarom je SLAAP-DNA® meten. Zo weet je precies waar je lichaam de meeste ondersteuning nodig heeft. Als je de nacht doorbrengt in een bed dat ergonomisch samengesteld is, verkleint de kans op slaapproblemen en word je uitgerust wakker. Zonder rug- of nekpijn, hoofdpijn of schouderpijn. Good morning sunshine!

    7. Vergeet je ontbijt ook niet

    Heb je een goede nachtrust gehad, maar dommel je na de eerste werkmeeting toch weer in? De kans is groot dat je last hebt van insulinepieken. Met deze ontbijtideeën, kom je de hele dag door.

    • Ga voor een vezelrijk ontbijt en kies voor trage, vezelrijke koolhydraten. Denk maar aan zuurdesembrood, donker brood, pitten of zadenbrood, gepofte quinoa of havermout als ontbijt.
    • Een absolute winner als koolhydraatarm ontbijt is groenten- of fruitbeleg zonder toegevoegde suikers. Ook geroosterde of gegrilde groenten bezorgen je gegarandeerd een energierijke start van je dag!
    • Heb je een slowjuicer in huis? Ideaal om sapjes of smoothies te maken van groenten of fruit! Een slowjuicer perst in plaats van te centrifugeren, waardoor er geen wrijvingswarmte vrijkomt en de enzymen intact blijven.Als je een ontbijtsmoothie van vruchten en plantaardige drank maakt, probeer je fruit dan zoveel mogelijk met de schil te gebruiken. Voeg ook wat zaden of noten toe. De fruitsuikers worden dan trager opgenomen. De voordelen? Je krijgt langer energie van je smoothie en je vermijdt een suikerdip!
    • Probeer steeds gezonde vetten en eventueel wat (plantaardige) eiwitten toe te voegen. Denk maar aan een eitje, een lepeltje kokosolie of wat hummus. Die zorgen niet alleen voor verzadiging, maar geven ook extra energie.






    08-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gemme: een juweel van een kaars

    Het Belgische “Made with magic” juwelenmerk Solya lanceert een eigen 100% veganistische kaarsencollectie. De kaarsen hebben een subtiel parfum van katoen en zijn een echt herbruikbaar decoratie-element! Wanneer de kaars opgebrand is, krijgt de gebruiker de beschikking over de halfedelstenen die verwerkt zijn in de plantaardige kaarswas.

    Solya gebruikt halfedelstenen uit de eigen juwelencollectie en verwerkt deze in de eerste kaarsencollectie, beschikbaar in 16 originele varianten: rode jaspis, tijgeroog, lapis lazuli, amazoniet, amethist of roze k

    COLLECTIE ‘GEMME’: EEN UNIEKE ERVARING

    Wanneer de kaars is opgebrand, krijgt de gebruiker de beschikking over de edelstenen die hij of zij vervolgens kan schoonmaken en uitstallen in een etalagekast of in een vaas. Er zijn oneindig veel mogelijkheden! Ieder kaars werd gemaakt met maar één doel: de gebruiker aangenaam verrassen. Wie smelt er niet figuurlijk weg bij een kaars waarin bladgoud verwerkt zit?

    MILIEUZORG, EEN PRIORITEIT De Solya kaarsen zijn volledig handgemaakt in de Brusselse atelier van het merk. De gebruikers? Iedereen die op zoek is naar natuurlijke, authentieke en lokaal gefabriceerde kaarsen. Solya draagt ook zorg voor het milieu. Iedere kaars is immers gemaakt van 100% natuurlijke en bioafbreekbare sojawas en met een houten kaarsenpit. Het hout maakt bovendien een zacht knetterend geluid waardoor de kaars ook de authentieke sfeer van een open haard creëert.





    08-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunst op zee

    MSC CRUISES INTRODUCEERT ‘S WERELDS EERSTE ‘FINE ART EXPERIENCE’ AT SEA

     

     

    De originele Danse Dessin Tekeningen van Edgar Degas aan boord van MSC Grandiosa ! MSC Grandiosa is de nieuwste aanwinst van de MSC Cruises vloot en het eerste cruiseschip ter wereld waarop gasten kunnen genieten van de schone kunsten met de ‘Fine Art at Sea Experience’. Omgeven door de ‘Danse Dessin’ tekeningen van Degas, een boeiende kunstcollectie van originele en iconische impressionistische werken, gebruiken de gasten de maaltijd en brengt de reiservaring naar een nog hoger niveau.

    Gehuisvest in een speciaal hiervoor ontworpen installatie binnen het chique “L’Atelier Bistro” in het hart van de Mediterrane Promenade van het schip, bevindt zich de Edgar Degas-tentoonstelling, de eerste selectie uit deze unieke collectie die aan boord van een cruiseschip te zien is. De Danse Dessin serie portretteert 26 studies van dans en beweging en werd eerder tentoongesteld in vooraanstaande galerijen en musea. Het werk van Degas is de belichaming van de ziel van een romantisch Parijs en past bijzonder goed in het concept van de nieuwe Franse Bistro aan boord van de MSC Grandiosa. De gasten kunnen helemaal opgaan in het leven en werk van Degas, dat belicht wordt door vijf video’s die bij de kunstwerken te zien zijn.

    Met elk schip dat aan de vloot van MSC Cruises wordt toegevoegd, probeert het bedrijf de ervaring van de gasten te verrijken met nieuwe en unieke elementen die elders op zee niet te vinden zijn. Dit laatste initiatief brengt de wereld van de schone kunsten en die van techniek samen, waardoor een ongeëvenaarde vorm van entertainment wordt verkregen die exclusief voor de gasten bestemd is en die kunst dichter bij hen brengt.

    De introductie en presentatie van de gerenommeerde werken maakt deel uit van de samenwerking tussen MSC Cruises en THE AIMES, experten in het creëren van multi-sensorische, interactieve ervaringen, waarbij innovatieve technologie wordt ingezet om mensen warm te laten lopen voor kunst en cultuur. De tentoonstelling werd samengesteld door Marco Smarrelli, kunsthistoricus, criticus en lid van THE AIMES.

    Volgens Marcello Smarrelli, samensteller van tentoonstelling, was Degas “ondanks zijn ogenschijnlijk romantische onderwerpen, iemand die graag experimenteerde en die zeer geïnteresseerd was in het gebruik van de nieuwe technologieën die in die jaren van grote wetenschappelijke en industriële ontwikkelingen voorhanden waren. In zijn voorstudies onderzocht hij met name de bewegingen van het menselijk lichaam en trachtte hij die te reproduceren in zijn kunstwerken. Om die reden was zijn aanpak van kunst van fundamenteel belang bij het ontstaan van fotografie en film, waarvan hij een van de grondleggers was. Ik weet zeker dat hij zou hebben genoten van deze interactieve kunsttentoonstelling, de enige in haar soort op zee. Het is dan ook de gelegenheid bij uitstek om mensen op een geheel nieuwe manier met de kunstwerken van Degas te verbinden en om dit alles tot leven te laten komen voor de gasten van MSC Cruises via digitale middelen“.

    De vloot van MSC Cruises krijgt in november met de komst van de MSC Grandiosa een nieuw vlaggenschip. Dit hypermoderne schip biedt een grote verscheidenheid aan ervaringen aan iedere gast, zoals top entertainment met de nieuwste shows van Cirque du Soleil at Sea, een ruime keuze aan internationale eetgelegenheden, nieuwe activiteiten voor families of een verbeterde MSC Yacht Club.

    De MSC Grandiosa wordt het tweede schip dat uitgerust is met ZOE, de eerste virtuele, persoonlijke en spraakbestuurde cruise-assistent en het innovatieve en digitale MSC for Me programma, dat de gasten helpt om het uiterste te halen uit hun cruisevakantie.

               







    07-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rechte lijn naar Mobicar 19
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Van donderdag 3 tot en met maandag 7 oktober is het opnieuw zover: dan vindt Mobicar’19 plaats in Brussels Expo. Op Mobicar 19’ ontdekken liefhebbers van caravans en motorhomes niet minder dan 700 nieuwe modellen, maar ook accessoires en diensten voor een geslaagde kampeervakantie. En dit net op een moment dat de sector de wind in de zeilen heeft, met steeds meer Belgen die in een motorhome of caravan investeren.

    Mobicar’19 in een oogopslag

    Voor de 57e editie steekt Mobicar in een nieuw jasje. Het logo kreeg een opfrisbeurt, met warme kleuren die meteen doen dromen van vakantie.

    Aan die vakantie zullen de bezoekers ook meteen denken wanneer ze een bezoek brengen aan de beurs, waarvan de oppervlakte dit jaar werd uitgebreid. De Patio van Brussels Expo verwelkomt diensten en accessoires, maar ook verschillende modellen stacaravans. De opdeling van de beurs in drie zones, die vorig jaar werd ingezet, werd gesmaakt door de bezoekers en hernomen voor de editie 2019. Er is één zone voor motorhomes, één voor caravans en één die accessoires, diensten en stacaravans groepeert. De verschillende delen zijn te herkennen aan de kleuren op het beursplan én aan het tapijt dat in de beursgangen ligt: groen voor motorhomes, blauw voor caravans en geel voor accessoires en diensten. Zo vinden de bezoekers makkelijker hun weg en kunnen ze gerichter op zoek gaan naar wat hen het meest interesseert.

    Bezoekers die op Mobicar’19 een motorhome of caravan aankopen, kunnen hun nieuwe aanwinst vieren met een fles champagne, die hen door de beurs wordt aangeboden.

    Wie de knoop nog niet heeft doorgehakt, kan op de Heizelsite een testrit met de motorhome doen. Ideaal voor liefhebbers die nog twijfelen over de aankoop van een voertuig of denken dat rijden met een motorhome te ingewikkeld of te moeilijk is. Onder begeleiding van één van de exposanten maken ze een testrit met een model naar keuze, tussen Brussels Expo en het Atomium. Bezoekers dienen zich verplicht vooraf online in te schrijven hiervoor.

    De vaste waarden

    Naast nieuwigheden, is er op Mobicar’19 ook plaats voor enkele vaste waarden. Zo verkiezen de bezoekers de Caravan en de Motorhome van het Jaar 2020. 18 motorhomes en 6 caravans strijden voor deze prestigieuze titel. Een vierkoppige jury zal de genomineerden zorgvuldig uitkiezen. De winnaars worden uiteindelijk gekozen door de bezoekers tijdens de beurs.

    Mobicar’19 zet naar goede gewoonte de deuren open voor de kleinste kampeerders, met een speciaal aan hen gewijde kinderhoek, vol leuke activiteiten. Ze zijn er welkom tijdens het beursweekend op 5 en 6 oktober. Avontuurlijke kids kunnen hun hart ophalen aan de Mobicar-klimmuur, voor een unieke verticale roadtrip. Groot en klein kunnen tijdens hun bezoek halt houden aan één van de streetfood kraampjes.

    Ten slotte is er op de beurs opnieuw een overnachtingszone voor zij die de beurs bezoeken met hun eigen motorhome of caravan. De overnachtingszone is een geprivatiseerd outdoor sportterrein net naast de hallen (toegang via Keizerin Charlottelaan). Plaatsen zijn te reserveren voor de nachten van woensdag 2 t.e.m. zondag 6 oktober. Een overnachting kost 10 euro per voertuig per nacht voor een staanplaats met elektriciteit. Reserveren kan op de website van Mobicar. www.mobicar.be

    06-09-2019 om 08:40 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Catalina J : the tender journey of her soul

    FALL-WINTER 2019/20 COLLECTION

    De FW19-collectie van Catalina J is geïnspireerd op de jaren 80 en werpt zich op als een herinterpretatie van de Tailoring trend. De vleugjes urban streetwear geven de collectie een eigenaardig harmonieuze sfeer. De ontwerpster laat haar unieke en karaktervolle stijl verder evolueren door middel van gedurfde in-en uitsnijdingen, schouders met volume, verfijnde details, chique texturen en duidelijke lijnen.

    DE HERFST-WINTERCOLLECTIE 2019/20

    Een denkbeeldige reis op zoek naar de allerfijnste zijden stoffen, zo kan men het creatieproces het best omschrijven. De inzet? Exclusieve, grafisch gedurfde en tegelijk minimalistische prints. De bevrijde geest van de heldin komt tot uiting in het spel van asymmetrische en ongedwongen details. De Tailoring trend is alom aanwezig, zowel in de dagversies als de avondversies, doorheen de mix van de boyish blazer en de vrouwelijke jurken of de lange en brede broeken.

    De collectie is de reflectie van een vrouw met een sterke persoonlijkheid, duidelijke stijlkeuzes en een elegant evenwicht tussen haar mannelijke kant en haar sensuele vrouwelijke kant. Catalina J creëert een unieke en hedendaagse look. De ongekunstelde elementen van de collectie zoals het gebruik van stretch, de elastische band en de ritssluitingen krijgen een moderne en elegante toets. De plooien, de in-en uitsnijdingen en de transparante stukken creëren kledingstukken die perfect passen binnen een urban levensstijl.

    Het kleurenpalet bestaat uit subtiele neutrale tinten: lichtbruin, kakigroen en aardetinten maar ook wit, zwart, grafische prints en lichtroze.

    DE STIJL

    De stijl van Catalina J past perfect bij actieve en ambitieuze persoonlijkheden die op zoek zijn naar originaliteit en perfectie. Catalina Jitaru wil met kwalitatief hoogstaande mode tegen een juiste prijs de moderne kant van de vrouw benadrukken. Die ambitie leidt al snel tot een unieke stijl. “De silhouetten die ik maak zijn licht, ze laten het lichaam als het ware al zwevend voortbewegen.”

    Enkele typische kenmerken van de Catalina J stijl? Asymmetrie, oog voor detail, een monochroom kleurenpalet met wit, zwart en crèmekleur als belangrijkste tinten en enkele subtiele motieven. De stukken hebben karakter en zijn met veel precisie ontworpen.

    De luxueuze stoffen (Italiaanse zijde, wol, crêpe...) worden met veel zorg verwerkt tot originele stukken. Al enkele collecties lang is de capejurk één van de meest uitgesproken stukken van het merk. De capejurk is tijdloos en evolueert in verschillende stoffen met de seizoenen mee en volgens de inspiratie van het moment. Voor deze collectie heeft de ontwerpster vooral getextureerde stoffen, volledig traceerbare zijde en fijne viscose gebruikt die de kleding een vlotte gezwindheid geven.

    Daarnaast voegt Catalina J ook een ethische kant toe aan haar creaties. Ze kiest resoluut voor organisch katoen. “Ook hier gaat het om een moderne aanpak, ethische mode is de toekomst!” Het concept van slow fashion past perfect bij de visie van Catalina J: een tijdloos aanbod dat de seizoenen en de trends overstijgt.

    Catalina J is te koop op de website www.catalina-j.com alsook in verschillende multimerkenboetieks in Brussel en in Gent.









    05-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feast your eyes on a print safari

    Betty Barclay FW19

    A wide range of animal prints, floral patterns and natural colors : this winter, Betty Barclay is inviting us for an exciting print safari! A pattern mix of flowers, checks, leopard print as well as statement prints that will charm and captivate. Element prints also play a key role, and paisley combined with check is a natural pattern mix. Expressive colour blocking makes the most of print theme, and unbeatable animal prints such as zebra and leopard add an extra dimension. This print theme is rounded off with an exotic snake print, in pink and brown hues for a unique effect.

     







    04-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rue Blanche FW19

    Rue Blanche legt dit seizoen de nadruk op de Schotse toets en de jaren ‘70. De stijl wordt sterk beïnvloed door de romantische kant van de jaren ‘70 toen gebloemde jurken, rokken en hemden de basis van de garderobe werden. De collectie omvat tal van carrémotieven, texturen van boucléwol en een wijde lange broek met hoge taille. Volants, franjes en lussen maken ook hun comeback.

    Sommige kledingstukken hebben een retro-futuristisch allure, zoals de witte SMOKE tuniek met een uitgezuiverde sciencefiction vorm, het CYRAX hemd met extra knopenlijst, de hoge HABAL met afgerond armsgat en een JAX jurk met zachtgrijze, sculpturale mouwen.

    Alle warme schakeringen van de collectie zijn ontleend aan de Espaces d’Abraxas: oranjetinten, elektrisch blauw, oudroze, roest en marine, gedempt turkoois – een vrolijke zaak van kakafonie.

    Tot slot geven we dit seizoen de voorkeur aan duurzaamheid. We willen zoveel mogelijk duurzame elementen inbrengen in het snit en naad gedeelte van de collectie, zonder ooit afbreuk te doen aan de uitgezuiverde afwerking en de hedendaagse aantrekkingskracht van de kleding. Gerecycleerde vezels, zuivere garens, chemisch duurzame kleurstoffen, waterdichte coatings zonder PFK’s en gecertificeerd biologisch katoen: al deze kleine elementen vormen een persoonlijke en eerlijke poging om kleding te maken die niet alleen mooi oogt, maar ook milieuvriendelijk is.

    RUE BLANCHE - Belgian women’s rtw – T. +32 (0)2 481 50 81 - www.rueblanche.be







    04-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Twinset Milano

    PLEASE DON'T BUY: THE STREAMING OF FASHION

    In a society where everything rapidly changes, the market is forced to ask itself: what will shopping be like in the future? Netflix launched a streaming on demand service in 2008 and Spotify adopted the same method for music. The fact that television and music were the pioneers of sharing is plausible, given their impressive number of users and their nature that, by definition, must be future-forward. It's exactly the same for fashion. This led to the idea considering a formula that makes it possible to wear an outfit without necessarily buying it: this is the rental, which is a contract for the temporary use of an object. It is in this context that Twinset presents the PLEASEDONTBUY collection that, on one hand, satisfies the needs of the market and, on the other, is different from what the market has already presented in this sector.

    • Twinset is the first brand to develop a rental-related business in the fashion world, starting from production (100% Made in Italy) and reaching the final consumer.
    • Unlike existing web platforms that present a multi-brand offer, the garments with the "PLEASEDONTBUY signed by Twinset" label are not part of the TWINSET collections for sale in season but are designed for special moments and contain super-trendy items of artisan quality.
    • Another novelty is the display: the value of the project is expressed through shop corners designed specifically to contain these special clothes and to give consumers a unique experience.
    • The proposal of formalwear and clothes for special occasions made from precious materials with exquisite details 'democratizes' a product that, due to its intrinsic and technical quality and, consequently, price would be inaccessible to most people today. In this way, even young people can experience and appreciate artisan craftsmanship and the value of unique materials.
    • PLEASEDONTBUY will have dedicated advertising as well as its own IG, FB and Youtube accounts.

    “When the PLEASEDONTBUY idea came to me, I realized the risk, especially tied to project execution given the logistic and technological constraints," said Alessandro Varisco, CEO of Twinset. "But I felt the need to provide a different solution in a market where everything and its opposite exists. At the same time, my goal was also to stimulate the company to speak a more modern language closer to new generations. When I talk about the project with people, I see them smiling with satisfaction. This already gratifies me and makes me understand that our clothes will be associated with the positive values of rentals, which are speed and freedom. And all this is possible at a very affordable price.”

    As a first step, PLEASEDONTBUY will make its debut on the market through selected retail distribution in Italy, starting with the flagship stores in Milan on Via Manzoni and on Corso Vittorio Emanuele, in Rome on via del Corso and on Via Cola di Rienzo, and in Florence, Orio al Serio, Bari and Torino. In 2020, in addition to extending the network to all mono-brand stores worldwide, it will become a digital reality and will be open to the wholesale channel. @pleasedontbuy #PLEASEDONTBUY #SIGNEDBYTWINSET  www.pleasedontbuy.com

     





    03-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bakken bij het vallen van het blad ...

    » geschikt voor binnen en buiten - » past perfect in de vaatwas - » antikleeflaag voorkomt plakkerige restanten

    De gezellige avonden samen rond de barbecue moeten niet stoppen omdat de zomer ten einde loopt, integendeel! De herfst staat weer voor de deur en in plaats van halloweenpompoenen op te vullen met theelichtjes, kunnen we deze ook op de plancha leggen voor een sfeervol herfstmaal. De Victor plancha van Barbecook warmt vliegensvlug op, de ingrediënten kleven niet aan de bakplaat en je rolt 'm gemakkelijk overal mee naartoe op de trolley. Bovendien past hij nog eens in de vaatwas ook!

    De Thermicore planchaplaat past niet alleen op de Victor van Barbecook. Gebruik deze ook binnenshuis - in de oven of op je fornuis (gas, inductie, elektrisch).

    Bakken in 1, 2, 3

    De Thermicore-technologie warmt de planchaplaat vliegensvlug en gelijkmatig op en koelt gecontroleerd weer af. De planchaplaat wordt tot een uitzonderlijk hoge temperatuur voorverwarmd zodat de ingrediënten slechts een korte baktijd nodig hebben, het voedsel niet aan de bakplaat blijft kleven en de smaak en voedingstoffen bewaard blijven. Bovendien bak je op de plancha met een minimum aan vetstof. Gebruiksvriendelijk en gezond dus!

    Propere planchaplaat

    Dankzij de antikleeflaag kan je verschillende ingrediënten tegelijk of na elkaar op de plancha bereiden: vis, vlees, groenten, er blijft niets aan kleven. Doordat alleen de kookplaat in contact komt met etenswaren, hoef je ook alleen maar deze schoon te maken. Jouw planchaplaat is in no-time weer proper want hij past zelfs perfect in de vaatwas.

    Allez, allez, roulez!

    De Victor plancha is erg licht, waardoor je hem gemakkelijk zowel binnen als buiten kan gebruiken. Met de stevige wielen van de trolley kan je de Victor bovendien op gelijk welke ondergrond manoeuvreren. De trolley zorgt voor extra beweeglijkheid en stabiliteit en maakt van jouw plancha de ideale buitenkeuken.

    De Belgische barbecuespecialist Barbecook heeft sinds zijn oprichting in 1985 maar één missie: inspelen op innovatie waardoor barbecueën leuker, makkelijker en eenvoudiger wordt. Barbecook is beroemd geworden dankzij het QuickStart-systeem voor houtskoolbarbecues. Met gewoon wat krantenpapier en een lucifer ben je dankzij dat systeem al na vijftien minuten aan het grillen. www.barbecook.com







    03-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!