FranCorp, marktleider in franchise en license consultancy, heeft Dunkin’ Donuts kunnen overtuigen om zich te richten op de Belgische markt en brengt zo de nr. 1 in donuts naar ons land. De Amerikaanse keten Dunkin’ Donuts werd opgericht in 1950 en is intussen de wereldwijde marktleider in de verkoop van donuts. Het bedrijf staat met 11.500 verkooppunten op de achtste plaats in de prestigieuze Entrepreneur’s Franchise List Top 500. Het assortiment van Dunkin’ Donuts wordt in meer dan 40 landen verkocht en bevat meer dan 50 verschillende soorten donuts, maar ook een uitgebreid gamma aan koffie’s, bagels en muffins.
Francorp, marktleider in franchise en license consulting en van origine eveneens Amerikaans, heeft Dunkin Donuts kunnen overtuigen om zich te richten op de Belgische markt. “Na een evaluatie van het aanbod hebben we geconstateerd dat dit type concept nog niet bestaat op de Belgische markt”, zegt Nick Boury, zaakvoerder en franchise-expert van Francorp Benelux. “We hebben Dunkin’ Donuts kunnen overtuigen om, samen met de juiste partner, de Belgische consument kennis te laten maken met hun sterk concept van hoge kwaliteit.”
Aan interesse blijkt er alvast geen gebrek. FranCorp evalueert momenteel al een aantal geschikte operatoren die de capaciteit hebben om zowel financieel, operationeel en logistiek meer dan 15 Dunkin’ Donuts verkooppunten te openen in eigen beheer verspreid over de centrumsteden in België. Francorp zal Dunkin Donuts promoten tijdens de beurs Ondernemen te Brussel.
Rimowa:
Konnichiwa! Met dit welkomstwoord presenteert voorzitter & CEO van RIMOWA Dieter Morszeck de gloednieuwe catalogus van RIMOWA die in Japan werd gerealiseerd. Met deze catalogus gaan we samen met RIMOWA op ontdekkingsreis door Japan. De reportage van de bezochte plekken en van de ontmoetingen onderweg geeft een mooi beeld van het aparte karakter van dit land. De portretten en landschappen tonen een Japan waarin de koffers van RIMOWA goed tot hun recht komen.
De wereld verkennen doe je best met een Rimowa koffer. Licht, robuust en tot in elk detail praktisch. De BOLERO-lijn combineert de kenmerkende voordelen van een polycarbonaatkoffer met functionele highlights, die het reizen nog comfortabeler maken.
De ATTACHE collectie voldoet aan de hoogste professionele eisen. Met deze koffer verschijn je stijlvol op elke zakelijke bijeenkomst. De intelligent aangebrachte compartimenten met ruimte voor laptop en andere business-accessoires maakt hem tot een ideaal hulpmiddel in het zakenleven.
De TOPAS-serie blijf een vaste waarde. Met hoogwaardige materialen, nauwkeurige afwerking en exquiste uitrusting stralen zowel de STEALTH als de TITANIUM collectie een exclusieve stijl uit.
Roeckl:
Milieuvriendelijke mode met een geweten: ROECKL toont aan dat duurzaamheid en een modern, elegant design prachtig met elkaar verzoend kunnen worden. De ROECKL Bottle Bag is namelijk gemaakt van 100% gerecycleerde PET flessen en plantaardig gelooid leder.
Het aanbod in kleur en modellen is zeer divers, maar alle producten zijn gemaakt van hetzelfde materiaal – PET textiel. De stoftextuur behoudt zijn unieke eigenschappen van PET en is daardoor waterafstotend en afwasbaar. Bovendien is de stof ultralicht en opvouwbaar.
Het aantal benodigde flessen om een tas te maken hangt af van het model. De rugzak, bijvoorbeeld, is gemaakt van tien flessen, terwijl voor een make-up tasje één fles volstaat. Voor het productieproces worden de flessen verzameld, gereinigd en vervolgens samengeperst en vermalen. Het resulterende granulaat wordt omgesmolten waaruit een draad wordt gesponnen. Met de draad wordt dan het PET textiel geweven dat bijzonder licht, duurzaam en bestand tegen kreuken is. De prijzen starten aan €17,90 voor de pennenzak en gaan tot €169 voor de bowling bag of rugzak.
|