Noord-Hollandse Gouda met het Rode Zegel houdt WK-actie met Jean-Marie Pfaff
Noord-Hollandse Gouda grijpt het Wereldkampioenschap in Brazilië aan om te scoren… in smaak. De kwaliteitskaas met het Rode Zegel schakelde gewezen wereldkeeper Jean-Marie Pfaff in voor enkele sportieve winkelacties. Zo kunnen handelaars via een voetbalpakket hun kaas promoten bij de consument. Ook komt Jean-Marie Pfaff signeren tijdens het jaarlijkse Rode Zegel Club-event, op 1 juni in Groot-Bijgaarden, waar Noord-Hollandse Gouda haar ‘Winkel van het Jaar’ bekendmaakt.
Om Noord-Hollandse Gouda met het Rode Zegel in de kijker te zetten, werkte het merk enkele winkelacties uit. Handelaars kunnen een ‘voetbalpakket’ aanvragen, waarbij Jean-Marie Pfaff de verschillende kwaliteitskazen promoot. In totaal zet Noord-Hollandse Gouda 800 speciale WK-pakketten in de markt, met bijhorend POS-materiaal zoals kartonnen maskers van Jean-Marie Pfaff. Winkeliers die deelnemen aan de consumentenactie, maken bovendien kans om voor hun klanten een signeersessie met El Sympatico te winnen. De consumenten kunnen ook een bezoek van Pfaff bij hun thuis winnen. De gewezen keeper gaat op zoek naar het gezelligste ‘Noord-Hollandse Gouda met het Rode Zegel’-moment in de huiskamer. De actie staat vermeld op de achterkant van de kartonnen maskers en loopt vanaf 19 mei via sociale media. Hou dus zeker facebook.com/rodezegel in de gaten.
Ook tijdens het jaarlijkse Rode Zegel Club-evenement, op 1 juni in Hoeve Waerboom in Groot-Bijgaarden, is Jean-Marie Pfaff van de partij. De ‘Winkel van het Jaar’ wint dit jaar als extraatje een signeersessie voor haar klanten. Alle deelnemers krijgen ook een quiz over voetbal en kaas én kunnen hun Rode Zegel-bal ter plaatse laten signeren door Jean-Marie Pfaff. Senior Brand Manager Bettina Vanderstraeten: “Ook Noord-Hollandse Gouda mist de WK-hype niet. We zijn heel blij om met Jean-Marie Pfaff te kunnen samenwerken. Hij is niet alleen een bekend sportief gezicht, hij kan ook op veel sympathie rekenen bij de consument. Leuk voor onze dealers dus om met zo’n WK-actie te kunnen uitpakken.”
|