Deze zomer bestaat Tomorrowland 10 jaar en dat moet gevierd worden. Daarom brengt MAES Pils tien blikken op de markt in een exclusief Tomorrowland-design. 10 jaar Tomorrowland – 10 unieke MAES Pils blikken. Fans van het 'meest populaire festival ter wereld’ vinden de collector’s items vanaf nu tot en met eind augustus in de supermarkt.
MAES Pils, dat muziek sinds jaar en dag in zijn DNA heeft en sinds het prille begin trotse partner is van Tomorrowland, viert de tiende verjaardag van het festival met de lancering van de MAES Limited Edition Tomorrowland blikken. In samenwerking met het creatief team van het 'meest populaire festival ter wereld’ tekende het tien unieke designs die de vertrouwde MAES 33cl-blikken deze zomer een absolute madness-look geven. Elk design blikt terug op een editie van het festival, vanaf de start in 2005 tot en met de nu al legendarische dubbel-editie van 2014. Zo krijgt elk jaartal een eigen design, geïnspireerd op de main stages van dat specifieke jaartal. Voor de fans van het eerste uur voorziet MAES Pils bovendien een exclusieve verzamelbox die uitsluitend te winnen is op maes.be.
Tomorrowland startte in 2005 als een ééndagsfestival in De Schorre in Boom. Dit jaar viert het zijn 10e verjaardag met een dubbelfestival. Het festival breidt niet uit, maar wordt twee weekends na elkaar georganiseerd. Zo kunnen dubbel zoveel bezoekers live het beste festival ter wereld mee maken. Vanuit heel de wereld zakken fans af naar de ultieme fantasiewereld met 15 podia en 400 dj’s, gecreëerd op het prachtig natuurdomein De Schorre. Met heel wat oog voor detail en extra’s zoals een betoverend decor, fascinerende acts & randanimatie, is dit een onvergetelijk en onvergelijkbaar spektakel. Tomorrowland won het afgelopen jaar verschillende awards, waaronder twee maal de IDMA award voor ‘Beste Muziek Event ter wereld’ in Miami, de DJ Award in Ibiza voor ‘Beste Festival’ en de Eurosonic Award voor ‘Beste Grote Festival in Europa’.
De MAES Limited Edition Tomorrowland blikken zullen vanaf nu tot eind augustus beschikbaar zijn in de supermarkten en drinkcenters. Elke 2 weken komt er een nieuw design uit. De fans kunnen dus een hele zomer lang hun favoriete blikken verzamelen. De aanbevolen consumentenprijs voor 1 clip (8 x 33cl) bedraagt €5.69 euro en voor 1 clip (12 x 33cl) €8.49.
MAES en muziek is een ‘match made in heaven’. Als partner van verschillende muziekfestivals zoals Tomorrowland en Pukkelpop en partner van gekende concerthuizen zoals Paleis 12 en de Botanique in Brussel, de Vooruit in Gent of de Trix in Antwerpen houdt MAES de vinger aan de pols bij al wat reilt en zeilt op muziekvlak. Want op en top genieten van een goed concert, doe je samen met vrienden EN met een frisse MAES pils binnen handbereik. www.maes.be
|