Snel, gemakkelijk en overzichtelijk treintickets boeken via Voyages-sncf.com
Frankrijk is voor de Belgen nog steeds een topbestemming. Dit bleek ook tijdens het vakantiesalon in Brussel waar Frankrijk een volledig paleis inpalmde. Uit cijfers van de vereniging van Belgische touroperators (ABTO) blijkt dat Frankrijk met voorsprong de meest gekozen vakantiebestemming is: 23,8 procent van de Belgen is van plan om dit jaar naar onze Zuiderburen te trekken. Voyages-sncf.com wil dit percentage in 2015 graag nog verhogen en lanceert een aantrekkelijke zomerpromotie.
Zuid-Frankrijk per trein: Geen lange files, vervelende kinderen op de achterbank of dure tolwegen, maar milieubewust, stressvrij en extra comfortabel reizen. Dat zijn enkele van de voordelen van reizen per trein. Wie vroeg boekt kan ook nog eens heel voordelig met de trein op reis. Vanaf deze week kan men ook op Voyages-sncf.com de ‘Thalys Zon’ zomerpromotie reserveren. Met deze actie zijn treinreizen voor komende zomer nu al boekbaar tegen een zeer gunstig tarief. In de zomermaanden vertrekt elke zaterdag een rechtstreekse trein vanaf Brussel Zuid en Antwerpen naar de Franse zuidkust. In de periode van 27 juni tot 29 augustus zijn de Belgische stations direct verbonden met de Franse vakantiebestemmingen Valence, Avignon, Aix-en-Provence en Marseille. Hoe eerder reizigers boeken, hoe meer beschikbare plaatsen er zijn en des te voordeliger de treinreis is. Brussel-Avignon vanaf 40€ enkele reis in Comfort 2.
Prijs vanaf, per persoon, voor een enkeltje in Thalys Zon Comfort 2 (2e klas), alleen voor reizen op zaterdag en op een selectie treinen van Antwerpen of Brussel naar Avignon TGV, Marseille Saint Charles, Aix-en-Provence TGV en Valence TGV en vice versa. Aanbod geldig onder voorbehoud van beschikbaarheid. Tickets zijn te koop tussen 12 Februari en 22 Augustus 2015 voor Zaterdag reizen tussen 27 Juni en 22 Augustus 2015. Online betaling is verplicht voor alle ontvangstmogelijkheden. Verschillende ontvangstmogelijkheden zijn beschikbaar, afhankelijk van het traject en het aantal dagen tussen de boekings- en vertrekdatum (zelfprint ticket, gratis toezending van tickets, afhalen op een station in Frankrijk of een Rail Europe-kiosk in Milaan, Madrid, Genève, Keulen of Brussel (hiervoor wordt € 8 extra per reisdossier in rekening gebracht)). Aanbieding niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of kortingstarief SNCF.
Zomerse rit: De vakantie begint zodra de trein vertrekt. De Thalys rijdt rechtstreeks vanuit Brussel in 4u45 naar Valence, in 5u01 naar Avignon, 5u25 naar Aix-en-Provence en in 5u40 uur naar Marseille. Met de ‘Thalys Zon’ zomerpromotie zijn treinreizen nu al boekbaar voor komende zomerperiode. Voor treinreizen geldt, hoe eerder reizigers boeken hoe goedkoper de tickets zijn en hoe meer keuze uit beschikbare reisdata.
Heel Frankrijk bereikbaar met een paar klikken vanaf 2 april 2015. De TGV tickets vanuit Brussel en Rijsel naar alle Franse regio's zijn boekbaar vanaf 2 april: Brussel - Lyon vanaf €49 ** Rijsel- Bordeaux vanaf €30 **.** vanaf prijs, per persoon, enkele reis en 2de classe
Daarnaast biedt Voyages-sncf de applicatie ‘V’ waardoor het boeken, beheren en aanpassen van treinreizen nog gemakkelijker wordt. De Voyages-sncf app is ontwikkeld voor smart phones en tablets en staat klaar in de App store en Google Play.
Voor meer informatie over Voyages-sncf of voor het boeken van een treinreis, bezoek de Nederlandstalige website www.voyages-sncf.com. Vind Voyages-sncf.com op Facebook, download de Voyages-sncf app (voor iPhone, iPad en Android) of neem contact op met een door Voyages-sncf erkend reisbureau
Voyages-sncf.com, een volle dochter van SNCF, is een ‘key player’ binnen de Europese reisindustrie en een expert in treinreizen en Franse bestemmingen. In 2013 verkocht de groep 75 miljoen treintickets, goed voor een jaarlijkse omzet van 4 miljard euro, verspreid over meer dan 30 landen. De organisatie biedt werkgelegenheid aan 1000 mensen, van wie een derde exclusief voor de meertalige Europese verkoop werkt. Voyages-sncf.com kiest voor een duidelijke benadering richting haar klanten met 14 websites en mobiele applicaties, vijf informatiecentra en een geïntegreerde callcenter service.
|