Deze Belgische modeketen is op amper 14 jaar tijd uitgegroeid tot een vaste waarde in de belangrijkste winkelstraten van grote en kleinere Belgische steden. Sinds een paar jaar is dit Belgische familiebedrijf ook aan zijn internationale expansie bezig, met succes. Binnenkort opent de keten zijn honderdste boetiek. LolaLiza werd opgericht in 2001 en maakt deel uit van de PP Retail Group, het bedrijf van de dynamische familie Appelstein die een jarenlange ervaring in de textielwereld heeft.
Het verhaal LolaLiza startte in 2001 met 7 winkels, toen nog onder de naam L&L. Vijf jaar later telde de keten al 26 winkels. In 2012 stonden er 74 boetieks op de teller en groeide het bedrijf uit zijn voegen. Een verhuis van het hoofdkantoor naar het prestigieuze Markiesgebouw in hartje Brussel drong zich op. In 2013 opende de eerste LolaLiza store in Nederland volgens het nieuwste winkelconcept. In 2014 volgde de eerste boetiek in Frankrijk. Eind 2015 zal de honderdste boetiek een feit zijn.
Het nieuwe winkelconcept wil de klant een aangename shopping ervaring bieden. De winkels ogen heel eigentijds, met warme accenten en een aangename verlichting. Naast de inrichting, is ook de persoonlijke service belangrijk. Het deskundige verkooppersoneel begeleidt de klant en geeft stijladvies. Dit resulteert in een trouw cliënteel.
LolaLiza: er schuilt méér dan één vrouw in jou: LOLALIZA, twee meisjesnamen in één adem uitgesproken. Lola staat voor extravert en een tikje frivool, Liza staat voor natuurlijke elegantie. Ze symboliseren enerzijds de verschillende vrouwen die in één persoon kunnen schuilen en anderzijds de brede groep vrouwen die dit Belgische modebedrijf bereikt. Het aanbod van LolaLiza omvat dan ook verschillende stijlen, van tijdloze outfits en een jonge preppy stijl over vintage jurken tot outfits met een vleugje glamour.
Togetherness en positieve vibes: Geen uitdagende modellen die sensueel flirten voor de lens, maar vlotte vriendinnen die genieten van elk vrij moment samen. Dat is de toon van de campagnes van LolaLiza. Zoek de funny side of live and enjoy. LolaLiza wil vrouwen een goed gevoel meegeven. Alleen al de aanblik van de etalages maakt je vrolijk. LolaLiza staat voor kleur en voor mooie prints. In die zin is het label atypisch Belgisch. Geen effen zwart of grijs, maar intense of subtielere schakeringen die één en al levenslust uitstralen. Dit maakt LolaLiza heel herkenbaar en tegelijk universeel. Geen wonder dat LolaLiza ook heel positief onthaald wordt in het buitenland.
Women only: LolaLiza is een modeverhaal dat enkel draait rond vrouwen, hun moeders en dochters, hun zussen en vriendinnen. Leeftijd speelt geen rol: kleine meisjes, modebewuste mama’s en oma’s vinden outfits waarin ze zich goed voelen en die hen mooier maken. Wie twijfelt, wordt geholpen door de verkoopsters die er een erezaak van maken om hun klanten tot in de puntjes te kleden, ongeacht hun maat. De hoofdcollectie reikt van maat 36 tot maat 46 terwijl Studio L focust op vrouwen met maat 42 tot 52. Plus-size topmodel Stéphanie Van den Bergh is de ambassadrice van Studio L.
Bench:
Bench heeft een uitgebreid assortiment jassen ontworpen met de urban explorer in het achterhoofd. Doordat de functionele stijl met comfort en bewegingsvrijheid gecombineerd is, biedt de collectie stijlvolle oplossingen voor de 24-uurs, stedelijke levensstijl van de drager. De OneStop jacket met grafische print is de ideale bondgenoot om de stad te verkennen!
Le Temps des Cerises
De lijn ‘Modern Bohemian’ van Le Temps des Cerises is gesofisticeerd, vrouwelijk en uitgesproken. Geïnspireerd door de wereld van de ontwerpers, luxe en de baroktrend, levert Le Temps des Cerises een collectie af die rijk is aan details en opsmuk. Pailletten, juwelen, details in metaal, kant en visnet: geen enkel ontwerp ontsnapt aan deze trend. De snit is tijdloos en flirt met etnische en geometrische patronen. De kleuren zijn sober en onderkoeld.
Gaastra
Met een blouse ben je altijd stijlvol gekleed. De collectie Gaastra blouses is enorm veelzijdig en geeft een creatieve knipoog aan de “Maritime Sportswear” collectie. Alle blouses zijn gemaakt van hoogwaardige en moderne materialen. Gaastra heeft voor ieder wat wils!
Caroline Biss
Nog op zoek naar een leuk eindejaarscadeau? Heeft u nog geen bijpassende accessoires gevonden voor uw little black dress? Neem gerust een kijkje op www.carolinebiss.com.
Je kan er 7 dagen op 7 shoppen, de klok rond. En terwijl je shopt, krijg je stijladvies zodat je met één muisklik helemaal gekleed bent, schoenen en accessoires incluis. Online shoppen met de persoonlijke service die je krijgt in de boetieks van Caroline Biss, de eyecatchers voor je feestoutfit!
Giovane
Een little black dress of een jurk met glamoureuze accenten: met een Giovane jurk kom je gegarandeerd goed voor de dag tijdens de Feesten. Rijke materialen, fijne boho details en een luxueuze afwerking domineren de collectie. Zwierige jurken verenigen een warm kleurenpalet met halfedelstenen en een seventiesflair. A-lijnjurken met fotoprints van bloemige edelstenen zorgen ervoor dat je je in de lens van een caleidoscoop waant.
|