Het Carrefour magazine Simply you heeft voortaan ook een eigen website. Daar vindt u een interactieve versie van het magazine én heel wat inspiratie om uw smaakpapillen steeds opnieuw te prikkelen. Surf snel naar www.simplyyou.be! Voortaan leest u het magazine waar en wanneer u maar wilt – met één muisklik!
Simply you is met een oplage van bijna 600.000 exemplaren een van de meest verdeelde magazines van België. Het verschijnt negen keer per jaar. Voortaan kunt u alle artikels ook online lezen. U vindt er alles wat u zoekt: inspiratie, creatieve ideeën, tips … Het magazine wil een belangrijke plek innemen in het dagelijkse leven van de consument. Daarom is dit platform de ideale nieuwe hotspot voor foodies, lekkerbekken en liefhebbers van creatief koken.
Deze dynamische versie van Simply you staat dan ook bol van de nieuwigheden! Voortaan kunt u zich bijvoorbeeld inschrijven voor de newsletter die om de twee weken verstuurd wordt en deelnemen aan geweldige wedstrijden. Voor een optimale navigatie is de website trouwens onderverdeeld in zes rubrieken: recepten, seizoensproducten, samen genieten, lifestyle, magazine en newsletter. Voor deze digitale versie heeft Carrefour bovendien exclusieve recepten en menu’s samengesteld.
Tot slot kunt u via de nieuwe website ook de Facebook pagina van Simply you liken en het bijbehorende virtuele prikbord op Pinterest bekijken. Voor extra interactiviteit staan er op de website ook filmpjes en kunt u alles via uw tablet en/of smartphone bekijken.
Naast een dynamisch platform is de website van Simply you ook de ideale plaats om een nieuw publiek aan te spreken, zoals jongeren die in het onlinetijdperk zijn opgegroeid. Dankzij deze website kan Carrefour trouwens ook alle edities van het magazine eenvoudig archiveren.
Deze onlineversie van het magazine is veel visueler en interactiever, zodat lezers die elke dag opnieuw kunnen raadplegen. Met één klik op de muis krijgt u een ruime waaier van mogelijkheden te zien!
Als partner van het COP21 engageert de Carrefour Groep zich elke dag opnieuw om op een duurzame en verantwoorde wijze te werken. De MVO-aanpak van de groep steunt op drie pijlers: de strijd tegen elke vorm van verspilling, de bescherming van de biodiversiteit en de ondersteuning van zijn bedrijfspartners.
|