Het selecteren van de juiste cruise en de beste excursies kan een hele uitdaging zijn, maar de nieuwe samenwerking tussen Utrip en Holland America Line maakt dit een stuk eenvoudiger. Het biedt passagiers het meest uitgebreide en interactieve selectiegereedschap van de gehele cruise branche.
Door de integratie van het Utrip platform, biedt de website van Holland America Line een nieuwe manier om de content te personaliseren van de nieuwe bestemmingsgidsen die in samenwerking met reisexpert AFAR Media worden gemaakt. Cruiseliefhebbers kunnen zelfstandig door de informatie scrollen of gebruik maken van de Utrip functionaliteit om gewenste havens, highlights en activiteiten te selecteren. Vervolgens ontvangen ze op maat gemaakte aanbevelingen voor cruiseprogramma’s, hoogtepunten in de havens en excursies die aansluiten bij hun interesses.
“Onze gasten willen de bestemmingen op hun eigen manier ervaren en door onze samenwerking met Utrip kunnen zij nu hun reis personaliseren op een leuke en betrokken manier en weloverwogen keuzes maken over wat ze willen doen en zien als ze aan land zijn,” aldus Orlando Ashfor, President van Holland America Line.
Utrip vereenvoudigt het zoeken door de duizenden Holland America Line cruiseprogramma’s en activiteiten aan wal doordat gasten hun keuzes kunnen verkleinen en specifieke havens en interesses kunnen bewaren.
Een ander facet van het Utrip platform is dat het gasten in staat stelt om cruises te vinden die specifieke havens en regio's aandoen zonder door tientallen routes in het gebied te moeten doorzoeken. Als reizigers bijvoorbeeld weten dat ze Europa willen bezoeken inclusief Spanje, Italië en Monaco, en meer specifiek Barcelona, Rome en Monte Carlo willen verkennen, dan kan Utrip ms Oosterdam's 12-daagse cruise Mediterranean Rivieras met vertrek op 24 mei 2016 aanraden, of ms Eurodam’s 12-daagse Mediterranean Tapestry cruise met vertrekdatum 5 juli 2016.
|