Hunkemöller zégt niet alleen een social brand te zijn, zij onderstrepen dit nu ook met hun eerste social influencer collectie. De Nederlandse lingerie specialist heeft voor deze zeer bijzondere collectie samengewerkt met de prachtige top blogger, vlogger, tv-presentator en auteur Anna Nooshin, die is gevestigd in Amsterdam.
De collectie vertegenwoordigt op perfecte wijze Anna Nooshin's gevoel voor mode en is geïnspireerd op haar bruisende, maar toch ondernemend levensstijl. Anna is niet alleen het gezicht van de collectie, maar ook Anna’s verfijnde smaak en haar persoonlijke interpretatie van de schoonheid en kracht is terug te vinden in de collectie: "Ik geloof dat het zijn van een vrouw over contrasten gaat, zowel innerlijke als uiterlijke schoonheid en het gevoel geïnspireerd te worden door de wereld om je heen. Mijn doel voor deze collectie is om je sexy en krachtig voelen, met fraaie details, delicate veters en de beste materialen die we konden vinden. Ik wil alle vrouwen het gevoel geven alsof er niets is dat je zou kunnen stoppen bij het najagen van je dromen. "
De collectie biedt verschillende body’s in fijn kant, verleidelijke lingerie sets met speelse bandjes en een verfijnde nachtkleding set, met een top, kimono en broek, welke bijna te mooi en heerlijk is om het alleen thuis te dragen.
Zoë Price-Smith, Hunkemöller's Design Director over de collectie: "We zijn heel enthousiast om samen met Anna aan deze gloednieuwe collectie te werken. Geïnspireerd door haar persoonlijkheid hebben we een zeer bohemien inslag gekozen bij deze collectie: artistieke invloeden met geborduurde bloemen, welke worden gedrapeerd over pure, zachte bralettes en body’s. Daarnaast wordt er gespeeld met bandjes en verleidelijke afwerking. De combinatie van patchworked veters en grafische cut-out details zorgen voor een zeer moderne collectie met delicate hoogtepunten, waarbij contrast en diepte worden benadrukt om zo het echte bohemien gevoel te creëren. We zijn allemaal erg verliefd op de collectie!"
Met deze samenwerking onderstreept Hunkemöller haar doorlopende proces op het verkennen van nieuwe mogelijkheden, het nemen van risico en het implementeren van innovatieve concepten om de fans zowel online als offline te verrassen. De collectie presentatie vond plaats in Villa Nicola, een monumentaal gebouw daterend uit 1990 met een uitgesproken interieur in het hart van Amsterdam, waar ook de campagne beelden zijn gefotografeerd.
De Anna Nooshin voor Hunkemöller collectie zal exclusief online verkrijgbaar zijn als pre-sale vanaf 16 augustus en in de winkel vanaf 21 augustus 2016. De collectie is verkrijgbaar in verschillende maten variërend van XS - XL en cupmaten van A-E. De prijzen variëren van € 14,99 tot € 44,99.
|