Grow up campagne: Duits autobouwer lanceert vernieuwd gamma 'Compact Cars'. Mercedes-Benz heeft duidelijk een boontje voor vrouwen: de gloednieuwe ‘Grow up’ campagne - geïnspireerd op de stoere, streetstyle fashion trend - zet het vernieuwde ‘Compact Cars’ gamma in de kijker. Stylish looks met luxe afwerking? Check. Vrouwvriendelijke technologische snufjes? Check! Ideaal dus voor de ‘girlboss’ die ook tijdens het rijden stevig in haar ‘pumps’ (of sneakers) wil staan..
Grow up.
Mercedes-Benz wil menig vrouwenhart sneller doen slaan met de Grow up campagne waarbij de focus ligt op ‘gewone’ vrouwen die het ‘stuur’ in eigen handen nemen. Op vrouwen die willen groeien of die al een bloeiende carrière hebben maar voornamelijk straffe madammen die alles willen grijpen wat het leven hun te bieden heeft…Speciaal voor deze generatie ‘girlbosses’ die - ondanks hun drukke leven - hun zin voor vrijheid en avontuur nooit verliezen - schakelt Mercedes-Benz een versnelling hoger: meet the ‘Compact Cars’!
High Heels Rating
“De wagen rijdt tijdelijk zelf voor me, remt voor me en geeft gas bij waar nodig. Rijden met hoge hakken was nooit zo eenvoudig…” Een quote van online magazine Femme Frontaal in kader van een Mercedes-Benz review. Dat dit gerenommeerd merk het goud wegkaapte in de ‘High Heels rating’ van dit Nederlands platform, is geen verrassing. De Duitse autobouwer zet immers alles op alles om vrouwen te verleiden met een aantal hippe en compacte modellen die een luxueuze look combineert met een 'haute couture' afwerkingsgraad.
Compact Cars (A-Klasse, B-Klasse, CLA Coupé, CLA Shooting Brake en GLA)
Elke vrouw wil subliem rijcomfort in een wagen die het beste bij haar en haar persoonlijke stijl past. Daarom zijn de 5 modellen uit de vernieuwde reeks ‘Compact Cars’ elk verbonden met een uniek verhaal. Ook de Amerikaanse rapper én gentleman A$AP Rocky, die als boegbeeld voor de campagne wordt gebruikt, doet een shockerende onthulling.
Met Woody naar zee!
Elke zomer pakt Woody uit met een kleurrijke beachcollectie in zwemstof en in sponsfluweel. De drie dieren zijn ook helemaal in vakantiesfeer: de bij spijkert haar surfskills bij, de kreeft eet ijsjes en rust daarna uit onder de parasol, terwijl de olifant verfrissing zoekt in het water.
De meisjes van 2 tot 16 jaar hebben de keuze tussen effen strandjurken met een volant en strikjes op de schouders, korte, eenvoudige streepjesjurken in A-lijn, jumpsuits, minirokken met bijhorende tops, badcapes en badjassen en uiteraard ook bikini’s en badpakken, met of zonder volants en met de bijhorende strandlakens. Voor de jongens zijn er aansluitende T-shirts en bijhorende broekjes met UV-bescherming, een hele rist zwemshorts en andere shorts om met te ravotten. Teenslippers en strandlakens maken de beachoutfit compleet.
Ook heel populair bij de Woody-fans zijn de “speelshorts” in badstof die in een brede waaier kleuren en streepmotieven verkrijgbaar zijn. Ze worden aangevuld met eendelige pakjes met kap in spons voor baby’s en peuters tot 18 maanden.
|