•GROHE ontvangt vier "Winner" awards tijdens de 2018 German Design Awards in de categorieen "Building and Elements", "Fair and Exhibition" en "Corporate Identity". •De internationaal gerenommeerde German Design Awards erkennen unieke designtrends in de designgerichte industrie en worden uitgereikt door een jury van 45 experts uit verschillende landen.
De prestigieuze German Design Awards zijn een eerbetoon aan innovatieve producten en projecten, maar ook aan hun fabrikanten en ontwerpers die baanbrekend zijn in het Duitse en internationale designlandschap. De jury evalueert meer dan 5.000 inzendingen. De officiële prijsuitreiking van de German Design Awards 2018 vindt plaats op 9 februari 2018 in Frankfurt am Main, Duitsland.
Winnaar in de categorie "Gebouw en elementen": GROHE Sense en Sense Guard: Met Sense en Sense Guard komt GROHE tegemoet aan een dringende behoefte van huishoudens: meer dan de helft van alle huishoudens heeft al minstens één geval van waterschade opgelopen dat in 93% van alle gevallen had kunnen worden voorkomen. Het geavanceerde GROHE waterveiligheidssysteem waarschuwt voor en vermindert de omvang van de waterschade. Vooral de combinatie van innovatieve technische functionaliteit en esthetisch ontwerp overtuigde de jury. De slimme watersensor GROHE Sense meet de kamertemperatuur en luchtvochtigheid en waarschuwt huiseigenaren bij kritieke afwijkingen. GROHE Sense Guard detecteert waterlekken in het huis en schakelt automatisch de watertoevoer uit.
Winnaar in de categorie "Beurs en tentoonstelling": GROHE-stand op ISH 2017: De indrukwekkende GROHE-stand op ISH 2017 in Frankfurt am Main, 's werelds grootste vakbeurs en innovatieforum op het gebied van sanitair, verwarming, energie, klimaat- en installatietechniek en hernieuwbare energieën, wordt beloond met een Duitse designprijs. Met hun slogan “WATER. INTELLIGENCE. ENJOYMENT” positioneert GROHE zich als marktleider in de sector en toont het de digitale controleerbaarheid van water als innovatie in hun eigen imponerende hall.
Winnaar in de categorie "Corporate Identity": GROHE-architectuuroplossingen: In elk nummer van de publicatieserie "GROHE Architekturlösungen", een bijlage van DBZ, een Duits bouwblad, worden speciale bouwprojecten en de daarin geïnstalleerde GROHE-producten gepresenteerd. Ook vragen over de architectuur worden beantwoord. Aangezien dit een van de belangrijkste communicatiemiddelen van het bedrijf is en een gerespecteerde merkwaarde vertegenwoordigt, wint GROHE in deze categorie.
|