High-end damesondergoed : sterk, zacht, slijtvast en uitstekende pasvorm. Woody is bijna 25 jaar onafgebroken marktleider in België in de categorie slaapmode en bodywear voor babies, kinderen én volwassenen. Wie Woody zegt denkt meteen aan kleur, doordacht strepenpatroon, guitige beestjes, glow-in-the-dark, comfort en een hoge aaibaarheidsfactor. Bovendien is kwaliteit een “conditio sine qua non” waarbij niet enkel draagcomfort prioritair is maar ook het behoud van vorm en het gemak in onderhoud.
Het merk Woody heeft ondertussen een uitgebreide fanclub van kleine ukjes tot actieve oma’s en opa’s. En ook het productassortiment breidde mee uit van pyjama’s over homewear tot footwear, swimwear en bedtextiel.
Het ondergoed voor kinderen ligt ondertussen bij vele duizenden gezinnen in de kast en is een must-have voor heel wat winkels. Want eens Woody, altijd Woody is geen loze belofte. Met deze know-how en jarenlange expertise als bagage, kon de ontwikkeling van dames ondergoed niet uitblijven.
Voor het ontwerp van de “Pure Essentials” heeft Woody niets aan het toeval overgelaten om het draagcomfort te maximaliseren. Voor de materialen werd gekozen voor een combinatie van 92% natuurlijk pima katoen en 8% elastaan. Pima katoen uit Peru heeft een sterkere en fijnere vezel waardoor het veel zachter is en meer glanst. De toevoeging van elastaan is een must voor de elastische rekbaarheid. Het ondergoed voelt als een tweede huid en is tegelijk heel erg verfijnd én vrouwelijk. Er is een topje met spaghettibandjes en een singlet. Afhankelijk van het lichaamstype en de persoonlijke voorkeur kan gekozen worden uit een bikini slip, hipster, comfort slip of short.
Wit en zwart als basiskleuren spreken voor zich, maar ook het nieuwe blauw-grijs wordt een must-have en past bij heel veel huidtypes. Alle slippen worden als tri-pack verkocht voor 27,95 euro. De topjes per stuk voor 16,95 euro.
Pure Essentials van Woody heeft een hoog feel good gehalte en dat uit zich duidelijk in de campagne waar codewoorden als “intimiteit, gelukkig, welbehagen, joie de vivre, naturel en relax” van de foto’s spatten.
Woody Pure Essentials wordt in een eerste fase gelanceerd op de Belgische markt. De collectie zal vanaf begin juni in de winkels verkrijgbaar zijn. Later volgen ongetwijfeld nog andere markten.
|