Fans en medewerkers staan centraal in de nieuwe F/W campagne van WE Fashion
WE Fashion lanceert haar nieuwe Fall/Winter campagne ‘Generation WE’, met fans en medewerkers van het merk in de hoofdrol. Voor het eerst in de historie zijn het geen modellen die de campagne sieren, maar mensen met verschillende achtergronden en persoonlijkheden, zonder professionele ervaring voor de camera. De gemeenschappelijke deler? They all live stylishly!
De belofte van het merk ‘WE designs to connect’ komt dit najaar letterlijk tot leven in de nieuwe Fall/Winter campagne. Geen modellen, maar WE Fans en WE medewerkers showen samen de nieuwe collectie.
Op basis van een zeer succesvolle oproep op social media, met een grote casting tot gevolg, heeft WE Fashion verschillende persoonlijkheden met ieder een eigen kledingstijl bij elkaar gebracht. Hiermee onderstreept het merk de veelzijdigheid van de collectie, items waar je day to night mee uit de voeten kunt, en haar kracht tot verbinding. De Deense Fashion & Lifestyle fotografe Karen Rosetzsky heeft de chemie die ontstond op de set prachtig weten vast te leggen. Het resultaat, beelden die schitteren in eenvoud.
Al sinds 1962 ontwerpt WE Fashion stylish casual wear voor Men en Women, passend bij de belangrijke momenten in het leven. Het merk helpt mensen zich ‘precies goed’ te kleden, van een moeiteloos frisse look tot een outfit die niet onopgemerkt blijft. Dit najaar biedt de collectie vele musthaves om die effortless look te creëren: iconische, comfortabele en veelzijdige essentials, voor fashion statements die blijven.
|