Terra di Siena is een Belgisch kledingmerk dat de Italiaanse levensstijl centraal stelt. De elegante en verfijnde vrouwelijkheid vormt de rode draad doorheen de visie op het goede leven. Het merk werd opgericht in de jaren 90 en brengt bijna wekelijks nieuwe modellen uit, in een uitgebreide waaier aan kleuren en prints. Terra di Siena - de naam alleen al ademt een zwoele zachtheid uit – maakt van kleur en een leven vol kleur de verbindende ladders van het eigen DNA.
Terra di Siena kleedt vrouwen en beantwoordt al hun wensen. Het merk richt zich tot alle vrouwen die op zoek zijn naar een trendy en tijdloze look: van top fashionista tot multitaskende moeder, van dynamische en verleidelijke vrouw tot elegante en klassieke dame die zich uitermate goed in haar vel voelt.
De vrouw Terra di Siena
De collecties van Terra di Siena. Al vanaf het begin koos het merk om te leven in het heden, in het moment zelf. Daarom vernieuwt Terra di Siena constant de eigen collecties en biedt het merk deze aan in tal van kleuren. Per seizoen komen er een honderdtal nieuwe modellen bij.
Terra di Siena biedt een uitgebreide selectie kleding aan met modieuze en tijdloze “fashion” stukken. Ideaal voor shopaholics die constant op zoek zijn naar de crush van het seizoen! Terra di Siena scherpe prijzen hanteren en snel inspelen op de allernieuwste tendensen
Aan het stuur het koppel Bromberg: Jacques en Gisèle Bromberg zijn de oprichters van Terra di Siena. Al sinds 1971 zijn ze actief als groothandelaars in de textielsector en ze bouwden een groot netwerk van verdelers uit in heel België. De jaren 90 waren een belangrijke periode voor het koppel, met de lancering van hun eigen kledingmerk.
Het koppel haalt inspiratie uit het dagelijks leven, uit wat vrouwen en hun kinderen en zelfs hun kleinkinderen vandaag dragen, om creaties te ontwerpen en te hernieuwen. Ze anticiperen op de laatste modetrends en volgen die op de voet om ze vervolgens toe te passen in hun eigen kledinglijn Terra di Siena.
Netwerk van verdelers: Terra di Siena wordt verdeeld via een zorgvuldig uitgekozen netwerk van kleine en middelgrote multi-brandstores in heel België. Het merk waakt streng over de kwaliteit van de persoonlijke dienstverlening naar de klanten toe.
|