Inhoud blog
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    04-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Arubnaanse overheid erkent het waardevolle werk van RIU

    • De minister van Sociale Zaken en Arbeid looft de prijs uit aan Juan Blanco, directeur van hotel Riu Palace Antillas.

    RIU Hotels & Resorts is bekroond voor het geweldige werk op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. De directeur van Hotel Riu Palace Antillas, Juan Blanco, ontving van de minister van Sociale Zaken en Arbeid van Aruba, Glenbert Croes, een gedenkplaat voor alle sociale acties die worden uitgevoerd om bij te dragen aan de ontwikkeling en verbetering van de gemeenschap.

    Tijdens de prijsuitreiking waardeerde minister Glenbert Croes ‘de grote betrokkenheid’ die Juan Blanco en zijn hele team in het Riu Palace Antillas hotel in de loop der jaren aan de dag hebben gelegd door bij te dragen aan allerlei sociale doelen en ook erkende hij ‘de verbondenheid van RIU Hotels & Resorts met Aruba’. Hiermee wordt ook benadrukt dat de inspanningen die de keten, onder leiding van Juan Blanco, zich getroost om de gemeenschap te helpen als zeer positief worden ervaren.

    Tijdens de prijsuitreiking werd waardering uitgesproken voor de familie RIU op Aruba en hun management, en werd het belang benadrukt van particulier initiatief om bij te dragen daar waar de publieke sector dat niet doet. Voor Juan Blanco ‘is het een eer om deze erkenning te ontvangen en vervult het hem met trots om deze te ontvangen in naam van al diegenen die bijdragen aan de verbetering van de situatie van de gemeenschap’.

    RIU Hotels begon in 2007 op Aruba met de opening van Riu Palace Aruba. Meer dan tien jaar later blijft RIU zich sterk inzetten op deze bestemming, wat de keten zowel in sociale acties als in de ontwikkeling van activiteiten heeft laten zien. Riu Palace Aruba werd gevolgd door Riu Palace Antillas, dat in 2014 deel ging uitmaken van de portefeuille van RIU.

    De inspanningen van RIU op Aruba vormen een aanvulling op de MVO-strategie van de keten, die erop gericht is een positieve impact te hebben op de bestemmingen waar de keten werkt, met een focus op gezondheid, kinderen en biodiversiteit.

    Voor meer informatie: www.riu.com







    04-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carrefour blijft in beweging: twee nieuwe winkels op één dag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    • Carrefour Express Sint-Guido met ‘on the go’-gamma voor de voorbijgangers en metroreizigers - • Carrefour Market Rupelmonde met een zeer uitgebreid versassortiment - •         Carrefour zet in op omnicanaliteit door al haar formats te versterken en een brede beschikbaarheid te garanderen voor haar klanten

    Carrefour opende tegelijk, twee nieuwe winkels, een Carrefour Market in Rupelmonde en een Carrefour Express in het metrostation Sint-Guido te Brussel. Deze openingen, als ook de recente vernieuwing van de Hypermarkt Carrefour van Tienen en de uitbreiding van de leveringszone van de personal shopperdienst ShipTo naar Antwerpen, bevestigen de wil van Carrefour België om te blijven investeren in al haar winkelformats.

    Met de opening van de Carrefour Express in het metrostation Sint-Guido in de Brusselse gemeente Anderlecht versterkt Carrefour België haar aanwezigheid in de metro. Andere Carrefour Express-winkels vindt de klant reeds in de metrohaltes Rogier, Delta, Weststation en Mérode.

    Zoals alle Carrefour Express-winkels in trein- en metrostations stemt deze nieuwe winkel die vandaag zijn deuren opent, zijn aanbod perfect af op de verwachtingen van de ‘on the go’-klanten. De winkel van 75 m² biedt gebruiksklare maaltijdoplossingen voor elk moment van de dag: bereide maaltijden, broodjes, snacks, fruit … maar ook vlees, gevogelte, vis en verse groenten voor het avondeten. Bovendien vindt men er een brede waaier aan basisproducten en alle onmisbare producten op het vlak van droge voeding en drogisterij.

    De nieuwe Carrefour Market in Rupelmonde met een verkoopoppervlakte van 1.300 m² vervangt de vroegere winkel van uitbater Yves Bastijn en ligt op slechts enkele honderden meters van de vorige locatie in Kruibeke. Carrefour besteedt in deze winkel veel aandacht aan het milieu. Zo beschikt de winkel over nieuwe energiezuinige koelkasten op CO2-gas, met deuren op de koelmeubels om energieverlies te beperken. De verlichting gebeurt uitsluitend met full led, met een 15% lager energieverbruik. In december worden er zonnepanelen geïnstalleerd.

    De klanten treffen er mooie en uitgebreide versafdelingen aan met een ruim assortiment vers fruit en groenten, verse vis en visbereidingen, ter plekke versneden en verpakte charcuterie en beenhouwerij, vegetarische en vegane producten en een grote keuze aan noten beschikbaar in bulk. Bovendien kunnen ze er terecht voor gezonde maaltijdoplossingen voor ieder moment van de dag. Naast de klassieke ter plekke bereide belegde sandwiches en salades, kan de klant kiezen tussen gebraden kip, fruit, ter plaatse gebakken bakkerijproducten of een gratis kopje koffie aan de koffiemachine. Een reeks handige diensten vullen het aanbod aan, zoals lottoproducten, iTunes- gsm en cadeaukaartjes of een assortiment bloemen.

    Carrefour België blijft investeren, zet haar expansie voort en legt de nadruk op omnichannel. Het is duidelijk: Carrefour wil flexibeler en eenvoudiger worden en om de complementariteit van haar winkels blijven ontwikkelen (omnichannel). De retailer wil de consumenten een unieke koopervaring bieden met haar drie merken (Express, Market en Hypermarket) en haar e-commerce en innoverende diensten zoals ShipTo. Zo heropende de Hypermarkt Carrefour van Tienen onlangs zijn deuren na een grondige renovatie en breidde de fietsleveringsdienst ShipTo uit naar Antwerpen.

    Deze vernieuwingen illustreren het vermogen van Carrefour België om zich aan te passen aan de verwachtingen van steeds veeleisendere consumenten, de vraag naar innovaties, nieuwe producten en eenvoud in het aankoopproces.

    04-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het origineelste kerstcadeau: een hippie verrekijker
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wil je tijdens de kerstperiode origineel uit de hoek komen met een hippe, maar ook duurzame verrassing? Eentje die jarenlang mee zal gaan? Denk dan eens aan een goede verrekijker!

    Fluitend door het leven

    Voor wie snakt naar rust, op de rand van een burn-out staat of er al middenin zit, is opnieuw verbinding maken met de natuur vaak de manier om er weer bovenop te geraken. Heb je al eens gedacht aan vogels spotten? Dat is tegenwoordig helemaal in. En daar hoort uiteraard een goede verrekijker bij. Een idee: stop het boek ‘Fluitend door het leven’ bij je cadeau. Het is een ‘start to’ om van vogels observeren je nieuwe hobby te maken…

    Meer beleving op vakantie

    Zijn het geen vogels, dan is het wel wat anders. Een verrekijker komt altijd van pas, ook op vakantie. Binnenkort op safari? Dan is een verrekijker nodig om dieren op een afstand goed te kunnen zien. Zelfs in de schemering maakt een degelijke telescoop het onderscheid in details mogelijk. Op cruise? Ideale gelegenheid om de horizon te verkennen of voorbijglijdende landschappen te bestuderen. Naar de bergen? Dan bewonder je de sterrenhemel of gaat op zoek naar gemzen die aan de bergwand ‘plakken’.

    Cultuur in de stad

    Wie geen tuin heeft om de vogeltjes te bewonderen, gebruikt zijn verrekijker toch gewoon om de eigen buurt of stad te verkennen. Ok, gluren bij de buren is niet meteen koosjer om te doen, maar vanop de hoogste toren je eigen stad verkennen dan weer wel. Wie naar zijn favoriete rockband gaat of liever naar een opera… die kan nu eindelijk focussen op details.

    Terug naar het begin: de verrekijker, het origineelste kerstcadeau onder de boom. Er bestaan honderden modellen in alle soorten, maten en prijzen. Dé verrekijker voor het leven is de CL Companion van Swarovski Optik. Zijn optische kwaliteit is onovertroffen, het beeld kristalhelder, de kleurweergave perfect en het gezichtsveld breed. Wie dit cadeau krijgt met Kerstmis, mag zich in de handen wrijven!

    Kijk voor meer informatie over Swarovski Optik op www.swarovskioptik.com.

    Foto's: © Swarovski Optik

     

     

    03-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Champagneliefhbber ? Nog snel naar de champagnestreek voor de feestdagen

    Zien, proeven en leren over champagne... en dan inkopen doen voor de naderende feestdagen. Dat kan natuurlijk nergens beter dan in de champagnestreek. Maar waar vind je ook ‘lekkere’ adresjes om te verblijven? Uiteraard bij LOGIS HOTELS! In deze hotel-restaurants hebben ze een uitgebreide champagne-en wijnkaart, heerlijke gerechten én eigenaars die je met plezier tips geven om de streek te verkennen. Klaar om de rit aan te vatten?

    Vanuit Brussel ben je in 3 en ½ uur rijden in de champagnestreek. Er zijn twee champagneregio's: de noordelijke ligt in en rond de driehoek Reims, Epernay en Châlons-en-Champagne en de zuidelijke bevindt zich ten zuidoosten van de stad Troyes. Maar niet alleen voor champagne en wijn moet je hiernaartoe. De streek is ook geliefd bij foodies, fietsers en wandelaars. Te verwachten: schitterende uitzichten over wijngaarden en pittoreske dorpjes, steden met grootse champagnehuizen en enthousiaste locals.

    Een eerste adres is Logis Château de la Marjoleine in Essômes-sur-Marne. Jean-Pierre en Bruno verwelkomen hun gasten in het romantische kasteel met prachtige, grote kamers. Chef-kok Bruno verwent de smaakpapillen met Franse gerechten op basis van verse, lokale producten. De champagnebar heeft wel 40 champagnes op de kaart en minstens evenveel soorten wijn. Ideale uitvalsbasis tussen de wijngaarden van de Marne waar overal champagne wordt gemaakt.

    Tweede adres is Logis Hostellerie du Mont Aimé op een half uurtje rijden van dé champagnehoofdstad Epernay. Dit verzorgde 3-sterren hostel heeft ook een indrukwekkende champagnekaart en biedt seizoensgebonden gerechten, ook met verse en lokale producten. Families zijn hier welkom; voor gezinnen met kinderen zijn er familiekamers. Het verwarmde binnenzwembad en de sauna zijn het jaar door beschikbaar. Een bezoek aan Epernay kan niet ontbreken, daar is de enige echte ‘Avenue de Champagne’, een straat met de grootste champagnehuizen van de wereld.

    Het derde adres Logis Hotel Domaine de Foolz bevindt zich nabij Bar-sur-Seine, op 30 kilometer van de stad Troyes. Hier verblijf je in gezellige, ruime houten chalets te midden van het groen. Voor culinair genot is het restaurant Domaine de Foolz op het domein een must. Een bezoek aan het mooie Troyes met de schattige vakwerkhuizen is de moeite waard; de stad is ook een walhalla voor shopping. Liefhebbers van de fijne bubbels volgen hier de champagneroute door de Côte des Bar, met wijngaarden en pittoreske plekjes, uitzonderlijke domeinen met gewelfde kelders en de typische ‘cadoles’ (wijnbouwershuisjes met gemetselde muren).

    Waar je ook verblijft in de champagnestreek, overal staan wijnboeren klaar om hun passie te delen, uitleg te geven en je te laten proeven van hun magische drank. Zonder voorbereiding naar de streek rijden is zeker mogelijk, maar voor rondleidingen en degustaties in champagnehuizen reserveer je best vooraf. Voor een Logis verblijfplaats kun je terecht op www.logishotels.com.

    Logis is al 70 jaar createur van authentieke ervaringen en de grootste keten van onafhankelijke restaurant-hotelexploitanten in Europa met 2.400 vestigingen in 8 landen. Logis verzekert een gepersonaliseerd en vriendelijke ontvangst, accommodatie van goede kwaliteit en een keuken die lokale seizoenproducten gebruikt om huisgemaakte gerechten te bereiden. De garantie goed te eten en goed te slapen in een mooi ingericht etablissement leiden tot een zeer goede beoordeling van onze gasten, 8.6/10 (90.000 gecontroleerde beoordelingen). Alle Logis-etablissementen zetten de streek waar ze gevestigd zijn voorop; ze stimuleren de lokale economie, geven de voorkeur aan korte afzetkanalen en regionale producten. Meer informatie: www.logishotels.com

     





    03-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UB40 opent skiseizoen in Vars met gartis concert!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In Vars la Forêt Blanche (zuiderse Alpen Frankrijk) begint het skiseizoen ook dit jaar met een groots concert. Voor deze 12de editie verwelkomt Vars op 14 december 2019 de legendarische groep UB40. Het hele weekend staat in het teken van het nieuwe seizoen en de opening van het skigebied, met speciale activiteiten om de eerste vakantiegangers onvergetelijke momenten te bezorgen.

    UB40 bestaat 40 jaar!  

    UB40, de bekende reggae- en popgroep uit Birmingham viert zijn 40-jarig jubileum: 40 jaar succes, 4 Grammy nominaties en meer dan 70 miljoen verkochte albums. Wie kent niet hun bekende nummers Red Red Wine, I got you babe en Kingston Town?

    Samen met duizenden vakantiegangers zullen ze het skiseizoen 2019 openen. Afspraak om 18u30 op de prachtige concertlocatie die perfect bereikbaar is met shuttles die vanuit de vallei en de verschillende dorpen heen en weer rijden. Teaser: https://vimeo.com/370867855

    Unieke winteractiviteiten

    Op zaterdag 14 en zondag 15 december organiseert Vars een speciaal feestprogramma. Naast het optreden van UB40 zijn er tal van workshops, proeverijtjes, initiaties, ontdekkingstochten, en een fakkeltocht.

    Enkele van de activiteiten:

    • op ontdekking in het skigebied onder begeleiding van instructeurs - • kennismaking met Skijøring - • kennismaking met sneeuwkunde/veiligheid - • initiatie snowboarden voor kinderen - • leren kennen van de skistoel voor mensen met beperkte mobiliteit

    Het volledige programma vind je op https://www.vars.com/hiver/evenements/vars-en-scene

    Arrangementen op maat

    Om deel te nemen aan het evenement van 13 tot 15 december zijn er verschillende arrangementen mogelijk. : • 2 nachten in een gemeubileerde accommodatie + 2-daagse skipas - Vanaf € 115 / persoon (op basis van 4 personen en meer). • 2 nachten in een hotel (nacht + ontbijt) + 2-daagse skipas - Vanaf € 153 / persoon (op basis van 2 personen). •   2 nachten in een vakantiecentrum (nacht + ontbijt) + 2-daagse skipas - Vanaf 124 € / persoon (op basis van 2 personen)

    Om je verblijf te boeken: https://www.vars.com/hiver/reservation

    02-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bijzondr buches voor de eindejaarsperiode

    Bijzondere buches voor de eindejaarsperiode

     

    Les Tartes de Françoise stelt u enkele pareltjes met verfijnde smaken voor de feestdagen voor.

    Praliné – Koffie

    Crème au beurre met koffiesmaak, rolbiscuit en praliné van gegrilde hazelnoten. Krokante gepofte rijst.

    Zwarte chocolade – Vanille Bourbon

    Lichte mousse van pure chocolade, crèmevulling met bourbon vanille, knapperige praliné en spiegelglazuur van chocolade. Genoise met cacao.

    Mango - Passievrucht

    Mousse van passievrucht, lichte vulling van mangomousse, abrikozen- konfijt en spiegelglazuur van mango. Dacquoise met amandelen.

    Deze buches zijn beperkt verkrijgbaar vanaf 14 december. U kunt ze vanaf 27 november bestellen: op www.tartes.be of in onze ateliers. Prijs: € 22 (klein formaat 4 stukken) of € 40 (groot formaat 8 stukken). Bestellingen voor 24, 25 en 31 december zijn op voorhand te betalen.

    DEGUSTATIE

    Weekend van 7 & 8, 14 & 15 en 21 & 22 december.

    OPENINGSUREN FEESTDAGEN

    Les Tartes de Françoise past zijn openingsuren tijdens de eindejaarsperiode aan: Alle ateliers zijn uitzonderlijk open op maandag 23 & 30 december (zelfde openingsuren als elke maandag). Op 24 & 31 december blijven we open tot 17 uur. Op 25 december zijn onze ateliers uitzonderlijk open (zelfde openingsuren als elke zondag). Op 1 januari is ons atelier in Elsene open tot 16 uur.

    Ateliers van Les Tartes de Françoise worden weergevonden in Aalst, Antwerpen, Brasschaat, Brussel Zavel, Elsene, Gent, Gerpinnes, Jette, Kortrijk, Leuven, Luik, Mechelen, Oudergem, Overijse, Terhulpen, Ukkel Diesdelle, Ukkel Vanderkindere, Waterloo, Waver, Woluwe Georges Henri en Woluwe Stokkel, Namur.







    02-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe illy art collectie - Biennale Arte

    Een speciale editie kopjes ontworpen door vier kunstenaars die zorgvuldig geselecteerd werden door Ralph Rugoff, curator van het project. illycaffè presenteert de nieuwe illy Art Collection in het teken van de Biennale Arte 2019: een speciale editie kopjes ontworpen door vier kunstenaars die zorgvuldig geselecteerd werden door Ralph Rugoff, curator van het project. De kopjes zijn stuk voor stuk uniek en origineel, maar ze vormen tegelijk samen een statement omtrent de “interessante tijden” uit de titel van de 58e Internationale Biënnale van Venetië: “May You Live in Interesting Times”.

    “Ik heb vier bijzondere en erg verschillende kunstenaars van de Biënnale 2019 gevraagd: Cameron Jamie, AD Minoliti, Ulrike Müller en Slavs & Tatars. Elk van hen springt eruit omdat ze knappe creaties en aantrekkelijk grafisch werk leveren, een kwaliteit die ik onmisbaar vond voor dit specifieke project. Want een kopje koffie is maar een mini-oppervlak om mee te werken. Het ontwerp vereist een bondige stijl en een talent om alles te herleiden tot de essentie,” bevestigt Ralph Rugoff, curator van de 2019 Biennale Arte.

    Illycaffé en Biennale Arte hebben de voorbije 10 edities samengewerkt in een geest van authenticiteit en met een gemeenschappelijk oogmerk: constant creatief onderzoek gecombineerd met een passie voor schoonheid en algemeen belang. Het resultaat zijn vier artistieke juweeltjes met elk hun eigen stijl en betekenis. Het zintuiglijke plezier van koffie wordt versterkt door de esthetiek van kunst.

    “Elk kopje was de blikvanger van een speciaal project dat illycaffè samen met Michelin concretiseerde toen de Biënnale aan de gang was: een reeks event-diners met internationale kunstenaars en chefs met Michelin-allures. Elk diner begon met een creatieve dialoog in een uniek kader en een authentieke mise-en-scène die de idee achter de illy Art Collection belichaamde,” beschreef Massimiliano Pogliani, CEO van illycaffè.

    • Cameron Jamie - Mijn Schetsboek

    Cameron Jamie creëert sinds de jaren 1990 werk met verscheidene media, van fotografie tot video, van pentekeningen tot keramiek, van sculpturen tot gefotokopieerde fanzines. Het werk waarmee hij de eerste jaren van zijn carrière echt in het oog sprong was Kranky Klaus (2002-2003).

    Cameron Jamie tekent de details die zijn dag betekenis geven graag op. Hij neemt de tijd om die simpele geneugten te herlezen bij het nippen aan een koffie, een moment waarop alle elementen vaak versmelten en een nieuwe, creatieve wending krijgen. Er is als het ware een onzichtbare draad die woorden en design verbindt en de schoonheid van eenvoudige dingen belichaamt, net als een bloem. Een kleinigheidje dat ons een moment geluk verschaft in het dagelijks leven, net als een kop koffie.

    • AD Minoliti - Iets vrolijks

    Voor AD Minoliti is metafysische schilderkunst het symbool van de modernistische utopie en alle verwerpelijke aspecten ervan: idealen in het teken van onderdrukking, strakke en conservatieve structuren en zelfs de impliciete “binaire logica”. Minoliti vond een dialectische tegenhanger voor de praktijk van het metafysische schilderen in de denkbeeldige wereld van de poppenhuizen. De kunstenaar eigent zich de esthetiek en de attributen van het poppenhuis toe en combineert die met een modernistische beeldvorming die doet denken aan Kandinsky, Picasso of Matisse. Alleen gaat hij zijn creaties in stukken scheuren, vervormen, veranderen en volledig transformeren.

    AD Minoliti speelt met vormen en kleuren, geïnspireerd op het werk van de Memphisgroep en hun prettig gestoorde gebruik van geometrie. De simpele motieven in het decor van dit kopje prikkelen ons om allerhande verhalen en figuren te verzinnen die kunnen variëren naargelang het standpunt van de kijker. Onze blik zal wellicht eerst op een kat of een monster vallen, twee steeds terugkerende elementen in het werk van de kunstenaar. Maar wat primeert is het plezier om de puzzelstukjes te volgen van een compositie die het koffiemoment kleurt.

    • Slavs and Tatars – The Dark One

    Slavs and Tatars is in 2006 ontstaan als een leesgroep en ontpopte zich later tot een kunstcollectief met verscheidene facetten dat steeds zeer dicht bij de literaire en figuratieve taal gebleven is. Hun werken - sculpturen, installaties, leesperformances… - vormen een onconventioneel onderzoek van de culturele verscheidenheid en complexiteit van het geografische gebied tussen twee fysieke en symbolische grenzen: de voormalige Berlijnse Muur en de Chinese Muur. Het is in dit uitgestrekte gebied dat Oost en West met elkaar botsen, in elkaar opgaan en elkaar herdefiniëren; ze maken cultuur, religie, geschiedenis en politiek in dit gebied complex, gelaagd, verenigbaar.

    Voor de illy Art Collection presenteerde het collectief Slavs and Tatars The Dark One, een fonetisch eerbetoon aan de geografische oorsprong van koffie. Drie letters, afkomstig van drie verschillende alfabetten, vormen samen haast magisch dezelfde gutturale klank “qaf”, de eerste letter van het woord “koffie” in Oost-Afrika en het Arabische schiereiland. Het Arabische ق, het Hebreeuwse ק en het Cyrillische Қ wisselen af. Ze verrijken taal en sensualiteit in een ontwerp dat geopolitiek, koffie en artistiek kunnen combineert en een gewoon kopje een unieke betekenis geeft.

    • Ulrike Müller - Fitting

    Ulrike Müller werkt met verscheidene media om tot een grafisch en strak formalisme te komen. De kunstenares creëert minutieuze oppervlakken die een intieme inkijk geven en tegelijk ook de exporuimte organiseren. Ze speelt in op architectuur door haar werken op onconventionele hoogtes te hangen en er zo op te wijzen dat een galerij ook een ‘container’ is.

    Vaak komen voorwerpen met verschillende functie of aparte esthetiek uiteindelijk toch samen, met verrassende effecten als gevolg. Dat is ook zo met het servies van Ulrike Müller, meestal gespot op de vlooienmarkt, uit allerhande series, maar broederlijk naast elkaar. Dat was meteen de insteek van dit nieuwe kopje waar digitale en handgetekende elementen mooi op elkaar werden afgestemd. Het resultaat is een alledaags object dat decoratieve elementen gebruikt die de mythes van heroïsche schilderijen willen vernietigen.

    De collectie is nu beschikbaar in de gebruikelijke horecazaken & winkels, in illy verkooppunten (illy Caffè en illy Shop) en in de e-shop www.illy.com met volgende formaten:; 4 espressokopjes, 66 € - 4 cappuccinokopjes, 86 €





    01-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chic et pac cher: kleine culinaire cadeau-ideetjes...

    Een smaakvol cadeautje hoeft niet altijd duur te zijn. Deze last-minute cadeausuggesties van Mill & Mortar en Or Tea? zijn zo mooi, zo smaakvol en zo hartverwarmend dat het bijna zonde is om ze weg te geven. Bijna. Want voor zo'n zacht prijsje koop je gewoon voor jezelf een extra exemplaar!

    Deze heerlijke, subtiele, aromatische Blackwood Amber geurkaars ontwikkelde Or Tea? speciaal om van te genieten bij een dampende kop thee. Nog een warm dekentje over je heen en het geluk is compleet. Light Up the Sacred Hearts Candle van Or Tea?, € 9,90

    Mill & Mortar heeft het allemaal. De looks én de smakelijke inhoud. Ontpop jezelf tot de perfecte gast door met dit cadeautje indruk te maken op de gastheer en/ of -vrouw. In deze juweeltjes van verpakkingen zitten de heerlijkste blends met biologische amandelen. Klein cadeautje, big impact. Mill & Mortar Limited Edition amandelen, € 6,95 per pakje

    Deze Or Tea? Golden Apple Pie thee is de drinkbare versie van je grootmoeders appeltaart. Je moet 'm drinken om het te geloven. In je tas zorgt de thee ook nog voor een special effect: de fruit-infusie zit gehuld in een glinsterend goudpoeder dat aan het oppervlak van je kopje drijft. Or Tea? Golden Apple Pie losse thee in blik, € 15,90

    Voor een nostalgisch, onvervalst kerstgevoel: met deze klassieke gløggsiropen maak je je eigen glühwein. De Ruby gløgg voeg je toe aan rode wijn, veenbessensap of appelsap. Dankzij de extracten van kaneel, kardemom en zwarte peper krijg je een smakelijk kruidig drankje. De golden gløgg kreeg een verfrissende toets van citroengras, vanille en steranijs om toe te voegen aan witte wijn of appelsap. Voeg een half flesje gløgg toe aan een volledige fles wijn voor de perfecte glühwein. Mill & Mortar Ruby gløgg en Golden gløgg, € 9,95

    INFO EN VERKOOPPUNTEN OP OR-TEA.BE EN MILLMORTAR.BE

     

     

     





    01-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Last minute etentje?

    Samen pizza's maken is het nieuwe koken!

     

    Met de pizzarette van Blokker tover je een heerlijk diner op tafel in no time!

    Urenlang in de keuken staan, om de zoveel minuten het gebraad bedruipen en nog erger: de roddels van de gasten missen. Je als keukenprinses uitsloven is zo vorig seizoen. Ook trendwatchers beamen dit voor 2020. Samen eten, samen leven en de keuken dichtbij de living, zijn de woontrends voor volgend jaar.

    Grenzen vervagen in woonruimtes, ook in de keuken. De gastvrouw– of heer is ook deel van het gezelschap en zal makkelijker iemand in de keuken roepen om te helpen. Of sterker nog: als host kom je mee aan tafel zitten! Vanaf nu gaan we samen een pizza beleggen, broodbakken, ideeën uitwisselen, etc...

    Met de Emerio pizzarette voor 6 personen bak je heerlijke pizza's in 5 tot 7 minuten perfect gaar. Dankzij de bakplaat met anti-aanbaklaag kun je de pizza's direct op de bakplaat bakken voor een nog beter bakresultaat. Deze Pizzarette heeft trouwens een speciale koepel die minder warm wordt, ideaal als de kinderen mee eten. Gezelligheid troef!

    Blokker Pizzarette: 69.99 EUR







    30-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Steeds meer Belgen zoeken verkoeling in zomermaanden

    40 % meer vraag naar vakantiehuizen met airco en ook Scandinavië wint aan populariteit. Het wordt steeds warmer tijdens de zomermaanden en dat heeft invloed op het vakantiegedrag van de Belg. Uit cijfers van Interhome blijkt dat Belgen steeds meer verkoeling opzoeken in de zomer. Zo waren er tijdens de zomer van 2019 40% meer zoekopdrachten naar ‘vakantiehuizen met airco’ tegenover de zomer van 2018. Ook Scandinavië blijft aan populariteit winnen als zomerse vakantiebestemming.

    Juni, juli en augustus hadden deze zomer één ding met elkaar gemeen: op het einde van elke maand was er een hittegolf. Zo werd de zomer van 2019 de vierde warmste zomer ooit in België. De hoogste temperatuur die werd gemeten was 41,8 °C op 25 juli 2019. En dat was duidelijk te warm voor de Belgen. We gaan dan ook steeds meer op zoek naar verkoeling tijdens onze vakantie, zo blijkt uit de cijfers van Interhome.

    Airco is een must

    In 2019 bleken er maar liefst 40 % meer zoekopdrachten te zijn naar ‘vakantiehuizen met airco’ tegenover de zomer van 2018. In vergelijking met de ‘normale’ zomer van 2017 zijn die zoekopdrachten zelfs meer dan verdubbeld. “Vooral in traditioneel warme landen zoals Spanje en Frankrijk zagen we een significante stijging in de vraag naar airco”, aldus Thibault Van Look, Country Manager België bij Interhome. “Maar ook bij vakantiewoningen in Nederland en België werd er het afgelopen jaar opvallend vaker gezocht naar airco (+36%).”

    Verfrissend Scandinavië

    Een andere trend die Interhome binnen dezelfde context noteert is de toenemende populariteit van Noord-Europa. Steeds meer Belgen gingen afgelopen zomer rondtrekken in Denemarken (+25%). In Noorwegen en Zweden zijn de boekingen zelfs verdubbeld tegenover 2018. Naast de schitterende natuur, zochten Belgen er frissere temperaturen op. “Ook voor 2020 zien we de zoekopdrachten voor Scandinavië in stijgende lijn gaan.”, klinkt het bij Interhome. “Zo bereidt de Belg zich nu alvast voor op sneuvelende hitterecords in de zomer van 2020.”





    30-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leonor Greyl verzorgt ook baby's

    Leonor Greyl heeft oog voor de nieuwe generaties en ontwikkelde zachte huidverzorgingsproducten die speciaal zijn afgestemd op de behoeften van kinderen. Ze zijn doeltreffend en natuurlijk, met aangepaste geuren: Mousse Douceur Fleurs d'Oranger en sinds kort ook de l'Huile Apaisante.

    MOUSSE DOUCEUR FLEURS D’ORANGER - Omring je baby met zachtheid

    Het was de geboorte van Gabriel, de kleinzoon van Jean-Marie en Leonor Greyl en zoon van Caroline Greyl en Tom Brooks, die aan de basis lag van de creatie van deze verzorging speciaal voor kinderen. Het moest vooral een uitermate zacht product worden. Vandaar een luchtig schuim, praktisch omdat de lichte textuur niet loopt.

    Het hypoallergene product op basis van echt oranjebloesemwater kwam in 2005 op de markt. Het prikt niet in de oogjes en reinigt en beschermt de huid en het haar van de baby. Het fijne schuim is zacht en compact, zeer handig in gebruik. Het laat zich snel en makkelijk uitspoelen en maakt baby’s huid en haar zacht en soepel, subtiel geparfumeerd.

    Gebruiksaanwijzing: Maak het haar nat en spuit een grote dot schuim direct op het hoofdje van de baby of in de palm van je hand. Ook geschikt voor het lichaam van de baby. Zachtjes inmasseren, grondig afspoelen en vervolgens goed afdrogen met een handdoek.

    Schuimflacon 150 ml - € 21,50 - 96,3% natuurlijke formule

    L'HUILE APAISANTE - Om de geïrriteerde huid en hoofdhuid te verzachten

    Huile Apaisante is ontworpen als langdurige oplossing voor de problemen van een gevoelige hoofdhuid die last heeft van allergieën en irritaties. Dankzij de opmerkelijk kalmerende en desensibiliserende eigenschappen van de aanwezige oliën, copaiferaolie uit de Amazone, zwarte walnootolie uit Brazilië en azuleen, vermindert ze ook effectief irritaties bij baby's en kan ze zelfs jeukende muggenbeten verzachten.

    De olie wordt ook aanbevolen bij melkkorstjes en een rode hals. Deze gerichte behandeling is gebaseerd op een 100% natuurlijke formule.

    Gebruiksaanwijzing: Direct op de geïrriteerde plaats aanbrengen. Zachtjes masseren met ronddraaiende bewegingen. Niet afspoelen. Roll-onflacon 20 ml - € 32

    Ter gelegenheid van de Dag van het kind op 20 november belooft Leonor Greyl gedurende een jaar 2 euro te doneren aan de vereniging "Toutes à l'Ecole" voor elke Mousse Douceur Fleurs d'Oranger die in die periode wordt verkocht. De vereniging "Toutes à l'École", opgericht in 2005 en voorgezeten door de voormalige journalist Tina Kieffer, biedt de armste meisjes in de regio Phnom Penh in Cambodja hoogstaand onderwijs en uitgebreide zorg.

    Verkooppunten: www.leonorgreyl.com

     

     

     

     





    29-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.All Ways cruise artiest in de kijker: Marijn Devalck
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    All Ways cruises voorziet telkens een prachtig programma naar adembenemende bestemmingen. Bij een kwaliteitsvolle cruise mag natuurlijk een artistiek programma niet ontbreken. Daar zorgen enkele bekende Vlamingen voor, waaronder Marijn Devalck.

    Marijn Devalck schreef zijn eerste liedjes op 14-jarige leeftijd en begon zijn zangcarrière als popidool onder de naam Marino Falco. In 1966 had hij zijn eerste hits Ma première cigarette en Je n’ai plus mon papa. Marijn Devalck kreeg later een rol in de musical The last days of Isaac en kreeg de smaak te pakken voor het theater. Naast het werk op het podium verscheen hij op radio en televisie als presentator en als acteur in televisiefilms. Hij zingt door de tijden heen in alle talen tijdens de wijnroute cruise, van Porto tot Zeebrugge.

    29-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zonder stress de feestdagen vieren ...

    De feestdagen naderen met rasse schreden. Hou je ervan om gezellig met de hele familie of met een grote groep vrienden samen kerst of nieuwjaar te vieren? Dan zijn de groepshuizen van Belvilla een idee. Omdat je alles samen doet, creëer je een instant samenhorigheidsgevoel. Samen het feest voorbereiden, samen koken, samen lachen, cadeautjes uitpakken voor het haardvuur, maar ook samen opruimen. Geen stress dus want veel handen maken licht werk! En ondertussen blijft je eigen huis helemaal netjes. Zin gekregen?

    Feestvieren in prachtige groepshuizen

    Een vakantiewoning die op zo’n 10 minuten rijden van Dinant ligt, maar toch midden in de natuur, omringd door beboste heuvels en weides, is de Moulin de Vaulx in het kleine maar mooie dorpje Falaën. Deze oude boerderij is tot in de puntjes gerenoveerd en jong en oud zal hier ongetwijfeld plezier hebben. Met zijn allen aan de gezellige tafel kan je feest niet stuk. Je kunt hier terecht met 18 personen. Heb je nog geen tijd gehad voor je kerstshopping, dan vind je in Dinant de leukste winkels. Zo heb je bijvoorbeeld de prachtige zaak La Crécelle met decoratieartikelen, keramiek, modeaccessoires en originele snuisterijen. Voor een exclusief pareltje moet je naar vakantiehuis La Conciergerie in Beauraing, ook niet zo ver van het mooie Dinant. Dit 18de-eeuwse gebouw ligt in een omheind park waar je met de hele groep in alle privacy kunt vieren. Met een verwarmd binnenzwembad en sauna, een reusachtige speelkamer en een bioscoopkamer hoef je zelfs niet naar buiten.

    Supergezellig samenzijn, kerstmarktjes bezoeken en kerstwandelingen maken

    Vakantiehuis La Maison d’hives in het gehucht Hives is een luxueuze villa met een naar het zuiden gerichte tuin in een rustige omgeving. Aan een supergrote tafel kun je hier met 22 personen Kerstmis vieren. Petanque spelen doe je buiten, een potje biljarten binnen.

    Tussen Durbuy, La Roche-en-Ardenne en Vielsam ligt villa Opaal uitnodigend tegen een heuvel, midden in het groen. Je komt terecht in een groot houten natuurhuis met alle comfort waar je meteen een instant warm gevoel van krijgt. Geen stress hier, maar alles voor een supergezellig samenzijn. Van 21 tot 29 december kun je ook naar de kerstmarkt mét ijsbaan in La Roche-en-Ardenne en op 28 december is er een kerstwandeling met kampvuur en barbecue.

    Klinken op het nieuwe jaar in de jacuzzi

    Niet zo ver van villa Opaal ligt villa La Rose Des Vents boven op een heuvel. In deze hedendaagse villa kun je zelfs om middernacht met een glaasje champagne in de jacuzzi klinken op het nieuwe jaar. En wie zou er op 1 januari niet willen wakker worden met dit prachtige uitzicht… Als dat nog niet voldoende is, kun je bij de Baraque de Fraiture nog wat aan wintersport doen.

    Zin gekregen in samen feestvieren? Wil je verblijven in een bijzondere woning? Dan kun je terecht bij Belvilla met het grootste aanbod van kwaliteitsvolle vakantiewoningen in de Ardennen (maar liefst 1.300 woningen in de streek).

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     







    28-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De mooiste fjorden van Noorwegen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    (van 4 tot 13 juli 2020, 10 dagen/9 nachten)

     

    De Noorse Fjorden. Als dit op uw bucketlijst staat is nu het moment om te gaan, per schip natuurlijk. Vanaf 2026 worden twee UNESCO-werelderfgoed-fjorden gesloten voor de meeste scheepvaart. Deze fjorden zijn het Nærøyfjord bij Flåm, en het iconische Geirangerfjord. Ga nu voor het te laat is.Op 4 juli 2020 gooit de Astoria de trossen los voor een klassieke Noorse Fjorden cruise zoals er nog weinig gemaakt worden: met een klein schip rechtstreeks van Zeebrugge naar zuidelijk Noorwegen, het fjordengebied.

    Naast de twee beroemde fjorden staat ook het Nordfjord op het programma, met een stop helemaal op het eind in Olden. Dit is de streek van bergpieken en gletsjers, maar ook van malse groene bergweides, rode boerderijen en turquoisegroen wateroppervlak. Olden is een streling voor het oog. Het schip Astoria legt eveneens aan in het hartje van drie erg diverse steden, Bergen, Alesund en Stravanger.

    28-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De kunst van cocooning

    Met het versieren van de kerstboom, het kerstshoppen en het voorbereiden van het kerstmenu is de maand december allesbehalve rustig! Eigenlijk hebben we allemaal maar één droom: gezellig met de hele familie op de bank zitten terwijl het haardvuur op de achtergrond knispert, met een kop warme chocolademelk in je ene hand en een goed boek in je andere hand.

    L'Occitane en Cyrillus houden allebei van gezelligheid. De twee merken hebben samengewerkt om je interieur nog wat warmer en fijner te maken voordat de drukte van de feestdagen weer toeslaat. Met de Winter giftset van L'Occitane uit Zuid-Frankrijk en Cyrillus uit Noord- Frankrijk vind je de Franse art de vivre terug.

    Deze set bestaat uit één vulkussen en twee kussenhoezen met kleuren en prints die zijn ontworpen door Cyrillus en die aansluiten bij het design van de nieuwe Aromachologielijn van L'Occitane. Deze mooie kussens staan overal in je huis prachtig: in de slaapkamer, in de woonkamer of misschien wel in de gang. Aan jou de keuze. De gekozen kleuren passen bij iedere inrichting. Wees vooral niet bang om kleuren te combineren! De materialen hebben we niet zomaar gekozen. Velours zorgt voor een comfortabel en luxueus gevoel en katoen voor variatie en nog meer plezier.

    Bij L’Occitane vind je de heerlijke Shea Handcrème (de beste vriend van onze handen in de winterse kou) en de Ontspannende kussenmist Cocon de Sérénité met vijf essentiële oliën uit de nieuwe Aromachologie-lijn. De verpakking heeft een nieuwe look gekregen, maar de formule is onveranderd en zorgt nog steeds voor een heerlijk kalmerend gevoel.

    De giftset: L’Occitane en Provence X Cyrillus Paris met 1 Ontspannende kussenmist, Cocon de Sérénité 15 ml, 1 Shea Handcrème 10 ml, 1 vulkussen, 2 kussenhoezen cadeau bij een besteding vanaf € 25,- in een boutique van L'Occitane of op www.loccitane.nl met de code CYRILLUS19 en dit vanaf 2 december 2019

     





    28-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pode verrast met opvallend najardesign

    Dit najaar breidt Pode haar uitdagende lifestylecollectie verder uit met experimentele laktafels RENS, cirkelvormige verlichting OSUN en kraagvormige zetels COLLA. De nieuwe eyecatchers werden de voorbije weken getoond op de internationale podia : Dutch Design Dock 2019 (Nieuwegein), VT Wonen & Design Beurs Amsterdam, Maison & Objet Parijs, Design Centers in Brussel en Krefeld.

    You are my sunshine

    Bij gebrek aan natuurlijk zonlicht in de winter kunnen we met Osun van Pode de zon in huis halen. Drie verschillende ringen verwennen je interieur met een sterk staaltje lichtkunst. De armatuur wordt standaard met dimmer geleverd zodat je de lichtintensiteit kan aanpassen van timide corona tot een heuse ring of fire. Osun is een ontwerp van Michael Raasch en is gemaakt van stijlvol lavakleurig aluminium.

    Zit mijn kraagje goed?

    Creëer een oase van gezellige geborgenheid met de kraagvormige Colla zetels van de hand van Nederlandse designer Susanne de Graef. Een tweezit languit voor jezelf of als loveseat lekker dicht bij elkaar, je hebt de keuze uit een 2-,2,5 of 3-zitsbank. Kies je favoriete bekleding uit het Pode-stoffengamma. “Colla is een echte blikvanger, met grafische lijnen, zacht en comfortable.” – Susanne de Graef.

    Een sterk staaltje lakkunst

    De tafelserie Rens draagt terecht de naam van haar ontwerpers : Studio Rens (Renee Mennen en Stefanie van Keijsteren). De reeks komt voort uit experimenten die het duo uitvoerde in de lakfabriek van Pode voor DDW 2018 waarbij ze nieuwe grensverleggende lak- en coatingtechnieken ontwikkelden.

    De salontafels bestaan uit een houten blad, gecombineerd met een glazen blad dat gespikkeld gespoten is. De bijzettafel is beschikbaar in drie epoxykleuren die speciaal voor deze tafels ontwikkeld zijn. De salontafel is verkrijgbaar in twee formaten en beide leverbaar in twee kunstzinnige kleurenschema’s : Blue Ivory en Ivory Purple.

               

     









    27-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.An Lemmens brengt feestcollectie uit bij LolaLiza

    Belgisch kledingmerk LolaLiza draagt female empowerment hoog in het vaandel. Om hun feestcollectie nog meer kracht bij te zetten, ging het merk een samenwerking aan met An Lemmens. Van een glitter look tot een classy zwarte blazer jurk: de collectie die An Lemmens ontwierp voor LolaLiza heeft voor elke vrouw wat wils!

    De keuze voor An Lemmens was voor LolaLiza snel gemaakt. Met hun ‘Celebrating Women’-campagnes heeft het Belgisch label al meermaals getoond dat ze graag kiezen voor sterke vrouwen die zich inzetten voor anderen. “An Lemmens is iemand die perfect in dat plaatje past. Ze zet zich al jaren in tegen dierenleed, omdat geen enkel levend wezen massaproductie hoort te zijn. An is een powervrouw die dicht bij haar publiek staat én hen aanzet om van de wereld een betere plek te maken”, aldus Veerle De Taeye, marketing manager bij LolaLiza.

    Ook An Lemmens hoefde niet lang na te denken om zich aan de tekentafel van LolaLiza te nestelen: “LolaLiza is een Belgisch kledingmerk dat een groot publiek aanspreekt zonder haar eigenheid daarbij te verliezen. Daar kan ik me heel erg in vinden. Vroeger werd ik nogal vaak als niche bestempeld. Maar sinds ik mama ben geworden en programma’s presenteer met een uiteenlopend publiek, word ik al lang niet meer gezien als ‘dat meisje met de tattoos en piercings.”

    Leititia Noucana, design director bij LolaLiza : "Bij het ontwerpen van An's collectie vonden we het belangrijk om haar vrouwelijkheid en glamoureuze persoonlijkheid in de verf te zetten, en er tegelijk ook rekening mee te houden dat de collectie voor iedereen toegankelijk is."

    An ontwierp vijf kledingstukken voor de feestdagen. Van een glitter look tot een classy zwarte blazer jurk: een ideale outfit voor élke gelegenheid. En dat is ook precies wat het jurylid van Belgium’s Got Talent in gedachten had:

    "Feesten doe je op de dansvloer in een sexy jurk, maar even goed aan tafel tijdens een lekker etentje met vrienden in een comfortabele, feestelijke jumpsuit. Ik ben heel erg blij dat de getalenteerde zielen bij LolaLiza mijn ideeën zo goed konden vertalen in hun praktische uitvoering en kan niet wachten om mijn collectie in het straatbeeld te zien!" - An Lemmens

    De collectie van An Lemmens is vanaf 5 december exclusief verkrijgbaar bij geselecteerde LolaLiza-filialen en online via www.lolaliza.com







    27-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon introduceert cashlees vliegen in België

    Corendon Dutch Airlines vliegt vanaf nu al haar vluchten cashless. Corendon accepteert pin, creditcard, Apple Pay en Samsung Pay en met deze wearables kan er tevens contactloos betaald worden. Hiermee is Corendon de eerste touroperator in België die op haar vluchten volledig cashless betalen aan boord aanbiedt. Met ingang van het huidige winterseizoen geldt cashless betalen voor alle vluchten van Corendon Dutch Airlines.

    De voordelen van cashless vliegen

    Afgelopen zomer is cashless betalen getest tijdens vluchten naar Macedonië. De resultaten zijn zeer positief ervaren; zowel door klanten als door de maatschappij zelf. Cashless betalen heeft voor klant en airline het voordeel van meer betaalgemak en een snellere en efficiëntere service aan boord. Voor Corendon heeft het als bijkomend voordeel dat het veiliger is voor personeel aangezien er geen waarde-transport meer plaatsvindt en pinbetalingen minder foutgevoelig zijn.

    Corendon is een toonaangevende touroperator, luchtvaartmaatschappij en hotelketen op de Nederlandse en Belgische reismarkt. In 2018 verzorgde Corendon met veel plezier de vakantie voor ruim 700.000 vakantiegangers naar tientallen zonbestemmingen binnen en buiten Europa. Naast het merk Corendon voert het bedrijf ook de reismerken GOfun, Stip Reizen, Maris Life, Crusj en Karin’s Choice. De luchtvaarttak van Corendon omvat Corendon Dutch Airlines, Corendon Airlines Europe en Corendon International Airlines met een vloot van in totaal 24 vliegtuigen.

    Corendon Hotels & Resorts biedt hotels en resorts in Nederland en Turkije en op Ibiza en Curaçao. In Amsterdam zijn dat het Corendon Village Hotel, het Corendon City Hotel en The College Hotel; een boutique hotel in het centrum van onze hoofdstad. In Turkije biedt Corendon vier hotels aan, op Ibiza staat ons Marble Stella Maris All Inclusive Resort en op Curaçao bevindt zich het Livingstone Jan Thiel Resort. Begin 2020 opent Corendon op Curaçao haar tweede hotel. Corendon staat sterk in de markt door de scherpe prijzen, het no-nonsense karakter en haar grote ervaring in reiswereld. De slogan van Corendon luidt niet voor niets: Altijd de beste vakantiedeals!

    27-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Collistar: toevoeging aan jeugdmoleculen

    Het beste in zijn meest geconcentreerde vorm voor de huid, dit is het geheim dat Collistar’s Pure Actives-lijn uniek maakt. De kostbare jeugdmoleculen betekenen een revolutie in de dermo-cosmetische benaderingen van huidproblemen. Een groot succes voor het Italiaanse schoonheidsbedrijf. Met ditmaal de focus op glycolzuur zijn twee geweldige, nieuwe producten toegevoegd aan het bestaande assortiment: Anti-Dark Spot Concentrate Glycolic Acid + Niacinamide en Glycolic Acid Peeling Lotion.

    De huid is het meest gevoelig een intelligente orgaan: in staat om te communiceren met de omgeving dankzij haar buitengewone systeem van receptoren. Tevens maakt dit de huid zo kwetsbaar, omdat het wordt blootgesteld aan allerlei soorten druk en stress. Dus waarom zouden wij haar niet behandelen met dezelfde actieve ingrediënten die de huid al herkent als huidvriendelijk?

    Met dit als uitgangspunt ontwikkelde Collistar in 2013 de Pure Actives: een huidverzorgingslijn die moleculen gebruikt die ook in de estetische geneeskunde worden gebruikt, maar dan in een zeer zuivere en geconcentreerde vorm. Alleen de meest essentiële ingrediënten voor de gezondheid en schoonheid van de huid, 100% veilig en biocompatibel: van hyaluronzuur tot collageen en van elastine tot glycolzuur. Collistar heeft deze vitale moleculen geïsoleerd in krachtige boosters op crème of concentraatbasis, enkel of in combinatie met de overige producten en geschikt voor gebruik als gepersonaliseerde behandeling

    Perfecte huid MET GLYCOLZUUR

    Glycolzuur, een veel voorkomend begrip in de familie van alfahydroxyzuren: het activeert de effectieve zelfregeneratie van de huid, waarbij het dode huidcellen aan het oppervlak verwijdert die het ademen van de huid bemoeilijken. Nieuwe cellen worden hierdoor gestimuleerd om hun plaats in te nemen. Het is de belichaming van een exfoliant: tot op heden is er niets effectiever op natuurlijke wijze ontwikkeld om zuurstof te geven, op te helderen en de huid er weer schitterend uit te laten zien.

    In het geval van de Pure Actives Glycolic Acid-lijn ging Collistar nog iets verder. Vanuit de noodzakelijkheid om te werken aan de werkzaamheid, zachtheid en volledige tolerantie van het ingrediënt, werd een uitgebalanceerd complex van hydroxyzuren bedacht, zorgvuldig geselecteerd op hun biocompabiliteit met de huid. Het glycolzuur wordt gecombineerd met amandelzuur, glyconzuur en lactobionzuur, voor een evenwichtige werking. De concentratie van het ingrediënt is zorgvuldig afgemeten om als ideale aanvulling op de dagelijkse schoonheidsroutine te fungeren. Het resultaat is een perfect uitgebalanceerde behandeling.

    GLYCOLIC ACID PEELING LOTION: resurfacing smoothing

    De nieuwe Peeling Lotion is een buitengewone multifunctionele en perfectionerende behandeling, geschikt voor alle huidleeftijden en alle huidtypen. Het kan ‘s morgens en ‘s avonds worden gebruikt na het reinigen en als voorbehandeling, omdat het de huid voorbereidt en ontvankelijk maakt. Het heeft dezelfde vloeibare, frisse textuur als een normale tonic, maar met als doel om geleidelijk te exfoliëren, de textuur te verbeteren, de teint egaal te maken, deze op te helderen en donkere pigmentatie te verminderen. Een subtiele en zachte behandeling dankzij de aanwezigheid van bisabolol, een kalmerend en verzachtend ingrediënt gewonnen uit kamille. Daarnaast werk het op alle soorten pigmentatievlekken, van verouderingstekenen tot aan micro-imperfecties zoals verwijde poriën en acnelittekens. Je gelaat ziet er weer stralend en helder uit. Flacon 165 ml - €27,50

    ANTI-DARK SPOT CONCENTRATE GLYCOLIC ACID + NIACINAMIDE

    Het product is gecreëerd met als doel om donkere pigmentvlekken op de huid lokaal te behandelen en komt in de vorm van een lichte, fluïde emulsie voor gemakkelijke applicatie. Vergeleken met de andere specialiteiten in deze lijn, is dit concentraat versterkt met Niacinamide, vitamine PP, een stof die het lichaam zelf ook kan produceren, onderdeel van het B-groepvitaminencomplex, waarvan het vermogen om in te werken op huidpigmentatie bekend is. Daarnaast remt het concentraat de overdracht van melanosomen naar keratineocyten en vermindert het zichtbare pigmentvlekken geleidelijk. Bij regelmatig gebruik in de ochtend en avond, voor een crème of serum, vermindert de intensiteit en grootte van pigmentvlekken veroorzaakt door zon, veroudering, hormonale veranderingen en/of acnelittekens. Tube 25 ml - €29,50

    De nieuwe Pure Actives Glycolic Acid producten zijn verkrijgbaar vanaf november 2019 bij ICI PARIS XL.

     

     





    26-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fall 2019 capsule collection ToomyXRossignol

    Tommy Hilfiger, which is owned by PVH Corp. [NYSE: PVH], announces the launch of the third premium winter collection in collaboration with Rossignol, a world leader in winter sports. The Fall-Winter 2019 TommyXRossignol collection follows the success of the previous collaborative capsules, with sportswear and accessories for men and women that unite high-performance activewear with modern style. TommyXRossignol will be available on tommy.com, at select TOMMY HILFIGER stores globally, at select global wholesale partners, in Rossignol stores, and on rossignol.com as of November 15, 2019.

    The third edition TommyXRossignol collection for men and women merges fashion with technical function for varsity-inspired designs. The refined technical activewear for the ski slopes features a signature red, white and blue color palette complemented by all-black styles, and the iconic logos of each brand. Looks are created in multiple high-performance fabrics that provide quick-dry, durable, breathable, ease of movement and insulating capabilities, and feature sealed seams, water-resistant zippers and Durable Water Resistant (DWR) coating.

    Men’s styles include ski jackets, ski overalls, softshell jackets, undergarment layers, ski pants, beanie, neck warmer, scarf and helmet. Women’s designs include ski jackets, softshell jackets, down jackets, ski pants, beanie, scarf, and leather mittens and ski gloves. The suggested retail prices for the styles range between €349 to €849 for outerwear and €109 and €439 for innerwear and pants, while accessories range between €69,90 and €129,90.

    With a brand portfolio that includes TOMMY HILFIGER and TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger is one of the world’s most recognized premium designer lifestyle groups. Its focus is designing and marketing high-quality men’s tailored clothing and sportswear, women’s collection apparel and sportswear, kidswear, denim collections, underwear (including robes, sleepwear and loungewear), footwear and accessories. Through select licensees, Tommy Hilfiger offers complementary lifestyle products such as eyewear, watches, fragrance, swimwear, socks, small leather goods, home goods and luggage. The TOMMY JEANS product line consists of jeanswear and footwear for men and women, accessories, and fragrance. Merchandise under the TOMMY HILFIGER and TOMMY JEANS brands is available to consumers worldwide through an extensive network of TOMMY HILFIGER and TOMMY JEANS retail stores, leading specialty and department stores, select online retailers, and at tommy.com.







    25-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!