Drie vormen, 210 verschillende stijlcombinaties
Heeft Susie een oogje op Roger? Wanneer durft Benno Gina te laten zien wat hij voor haar voelt? Is het liefde op het eerste gezicht voor Connie en Ralf? Alles is mogelijk met de nieuwe zonnebril Swatch The Eyes. Als u met uw ogen knippert, loopt u het gevaar om wat te missen, want de verwisselbare frontjes (compleet met glazen) en pootjes, in opvallende designs en kleuren, bieden 210 combinatiemogelijkheden (30 stijlen met 7 verschillende pootjes).
Routine is zo gedateerd! Swatch richt zich zonder meer op de moderne levensstijl, waarbij de ene scène naadloos en snel in de andere moet overgaan. Ontbijten in een cafeetje in Parijs met The Eyes of Kaspar? Shoppen in Milaan met The Eyes of Gina? Fluitje van een cent. Een dag heeft soms niet genoeg uren, maar Swatch garandeert genoeg looks voor elke dag, zonder enige twijfel.
Swatch The Eyes biedt enorm veel mogelijkheden voor personalisatie. Met de verschillende combinaties kunt u de stijl telkens opnieuw persoonlijk aanpassen. De winkels van Swatch, en een aantal winkels van Solstice in het Verenigd Koninkrijk, lopen het risico om overstroomd te worden door dubbele persoonlijkheden, aangezien klanten ertoe verleid worden om binnen een paar seconden een nieuwe look aan te meten. In totaal zijn er 3 basisvormen: klassiek rond, gedurfd vierkant en gevleugeld welke plaats bieden aan 30 frontjes met een patroon, twee kleuren of één kleur. Gebruikers die hun eerste zonnebril hebben gekocht, kunnen beginnen aan hun succesvolle flirtverhaal door verschillende frontjes toe te voegen die passen bij hun “eerste liefde”. De complete zonnebrillen en afzonderlijke frontjes zijn verpakt in hun eigen gekleurde doosjes zodat u ze na zonsondergang veilig kunt opbergen. De voltooide creatie, die is ontworpen, gemaakt en geproduceerd in Europa, is zeer comfortabel in gebruik, robuust en tevens uiterst veilig vanwege de uitstekende UV- bescherming. De zonnebrillen zijn vervaardigd van hoogwaardig materiaal en zijn bestand tegen transpiratie, chemische producten en breuken.
De lancering van de collectie wordt ondersteund door de “I ALWAYS WANT MORE LOOKS” reclamecampagne, die zoals altijd leuk en gedurfd is en een lach op uw gezicht tovert!
|