Inhoud blog
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
  • Aspria: een goede ademhaling, levensbelangrijk!
  • Moederdag
  • Peugeot lanceert nieuwe stijlvolle Boreal molen
  • Freedom Moses
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    15-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Easy breezy knits

    It's a cruel cruel Summer... Hot blistering Summer nights and cold, rainy weekends. Everything is possible from a meteorically point of view here.

    Thank god for layering and multifunctional knits that we can easily play around with in our Summer wardrobe. Moreover, don't just wear them as an add-on, let those cozy knits be the star of your seasonal outfit!









    15-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.This denim is made for ...

    LolaLiza SS19

    Wie comfortabel en tijdloos zegt, zegt denim! LolaLiza lanceert 'this denim is made for...', een campagne die in de verf zet hoe alle kleine (geluks)momentjes in het leven nog leuker worden in de perfecte denim. This denim is made for dancing, cooking, painting, cuddling, daydreaming, ... this denim is made for YOU. Met de nieuwe collectie kan je eindeloos combineren en fijne momenten creëren.









    15-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Reebok X Gigi Hadid

    Future-forward designs on classic silhouettes

    We can't get enough of collabs this season. Today we are so excited to share that Reebok and Gigi Hadid are finally debuting their very first clothing collection, suitably called Reebok x Gigi Hadid. Excited much? Read further!

    The collection is the perfect combination of Reebok's undeniable authentic heritage and Gigi's love for both fashion and sport. What do you think about Gigi's role as fashion designer?

    The collection is inspired by Hadid’s unique history and love for volleyball, featuring bold stripes and color-blocked patterns, as well as the brand new Aztrek Double sneaker.

    Unveiled for the first time in conjunction with this collaboration, the Aztrek Double revamps the original Aztrek sneaker with an extra thick midsole and comes with 2 shoelace options, perfect for the eternal doubter in us.

    This modern version of a 90's classic fits in with any item of the collection and definitely adds a little bit of old skool flair to any wardrobe!

    “Because Reebok loves me for the reason that I found confidence in myself growing up, which was through being an athlete, I knew I wanted that story very much to be about how being an athlete made me the person that I am, and gave me a work ethic and kind of a drive to get here. And I think that these shoes are almost kind of like the story of my life, the athlete turned fashion.” Gigi

    Available now on www.reebok.be/gigi_hadid and The Athlete's Foot and HIT Footwear (Bruges).









    14-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorlopige bescherming van het Provinciehuis in Gent en Woning Goethals in Ledeberg

    Geert Bourgeois, Vlaams minister-president en Vlaams minister van Onroerend Erfgoed beschermt het Provinciehuis voorlopig als monument. “Het provinciehuis kent een lange geschiedenis, zowel lokaal als politiek. Bovendien is het een unieke smeltkroes van architecturale, artistieke, stedenbouwkundige en archeologische evoluties. Het Provinciehuis is er om te blijven.”, aldus bevoegd Minister-President Geert Bourgeois.

    Het provinciehuis bevindt zich aan de rand van de vroegmiddeleeuwse handelsnederzetting van Gent, op een plek waar vanaf 1794 de voorloper van het provinciebestuur gevestigd was. De daaropvolgende anderhalve eeuw onderging het complex verschillende uitbreidingen en verbouwingen tot het in 1940 opgeëist werd door de Duitse bezetter als Oberfeldkommandantur. Vijf jaar later, in september 1944 stak diezelfde bezetter het complex in brand om te verhinderen dat de voorraden en archieven in handen van het verzet of de Britse troepen zouden komen.

    De naoorlogse heropbouw startte in 1946 en zou uiteindelijk meer dan 15 jaar duren. Het betekende de start van een vruchtbare samenwerking tussen twee van de meest prominente figuren uit de Gentse en Vlaamse architectuurscene: Valentin Vaerwyck (1882-1959) en Jean Hebbelynck (1892-1971). Beide architecten bewandelden sinds het begin van hun carrière een middenweg tussen het modernisme en het traditionalisme, en besteedden enorm veel aandacht aan het provinciegebouw, dat ze uittekenden tot in de details, zoals de indrukwekkende wand- en kroonluchters. Voor de uitvoering werd een beroep gedaan op gespecialiseerde kunstenaars en ambachtslui. Zo zijn de beeldhouwwerken en reliëfs het werk van de gerenommeerde Geo Verbanck (1881-1961) met wie Vaerwyck sinds 1910 regelmatig samenwerkte.

    Gezien de voorgeschiedenis van beide ontwerpers is het niet verwonderlijk dat het gebouw nog enkele kenmerken vertoont van de typische architectuurstromingen uit het interbellum zoals de art deco en het neotraditionalisme. Tegelijkertijd is het provinciehuis een mooi voorbeeld van het modern classicisme (1930-1960). Typisch hiervoor is dat men moderne kenmerken, zoals een functionele planindeling, en recente constructietechnieken, zoals gewapend betonnen vloerplaten en metalen dakspanten, trachtte te verzoenen met een eerder klassiek aandoend uitzicht met traditionele gevelmaterialen (baksteen of natuursteen), klassieke compositieprincipes zoals symmetrie en orthogonaliteit, en een algehele soberheid in combinatie met enkele figuratieve decoraties. Deze stilistische keuze sloot ook aan bij de ruimere zoektocht naar een monumentale en representatieve (symbolische) architectuur die vanaf eind jaren twintig tot eind jaren vijftig heel populair was, met name bij overheidsgebouwen. Het resultaat is een tijdloos, duurzaam en kwalitatief bouwkundig geheel dat een bepalend onderdeel vormt van de stedenbouwkundige structuur.

    Woning Goethals in Gent (Ledeberg)

    Geert Bourgeois, Vlaams minister-president en Vlaams minister van Onroerend Erfgoed, heeft eveneens beslist de woning Goethals in Gent (Ledeberg) voorlopig als monument te beschermen. “De woning Goethals uit 1968 wordt beschermd omwille van de architecturale waarde van het gebouw. Het is een van de eerste en meest spraakmakende realisaties van het architectenbureau BARO. De woning getuigt, net als het volledige oeuvre van BARO van lef.”, aldus bevoegd Minister-President Geert Bourgeois.

    De woning in Ledeberg (Gent) dateert uit 1968. Twee oud-studenten (Eric Balliu en Johan Baele) van de Koninklijke Academie voor Schone Kunsten in Gent richtten BARO op, het Bureau voor Architektuur en Ruimtelijke Ordening. Tijdens hun studieperiode was de invloed van modernistische architect Gaston Eysselinck groot aan de academie. Nadien werden beide architecten beïnvloed door het opkomende brutalisme. Het meest opvallende aspect van de Woning Goethals is de brutalistische gevelarchitectuur met haar zogezegd eerlijk gebruik van zichtbaar beton en ruw baksteenmetselwerk, en een opeenstapeling van volumes zoals balkons en een buitentrap.

    Modernistisch zijn de inpandige buitenruimtes (zoals dakterrassen) zodat er niet meer grond nodig is om te wonen dan de oppervlakte van het gebouw. De gescheiden circulatie voor werken en wonen, en het gebruik van een buitentrap doet denken aan Gaston Eysselincks eigen woning in Gent, en aan woningen van Le Corbusier uit het interbellum. Het gebouw is georganiseerd in splitlevels met een minimaal aantal binnendeuren, typisch modernistisch. De ontwerpers plaatsten echter ook kanttekeningen bij het modernisme. Zo verzetten ze zich tegen het doorgedreven functionalisme en tegen de volledig beglaasde buitengevels. In plaats daarvan kozen ze voor vrij in te vullen ruimtes en een organisatie rond een centrale binnentuin met enkele goed geplaatste, kleine vensters op de buitenwereld. Dit verzekerde de privacy, wat niet onbelangrijk was door de nabijheid van een drukke steenweg en het toen gloednieuwe viaduct van de E17.

    BARO gebruikte het brutalisme (voornamelijk het contrastrijke, zintuigelijke materiaalgebruik) om de modernistische principes te verzoenen met de traditionele architectuur en om zo aansluiting te zoeken met de bewoners. In dit centraal stellen van de mens en de maatschappij sluit BARO aan bij het structuralisme met architecten zoals de Nederlander Piet Blom. Meer algemeen past het in de zoektocht naar een betekenisvolle rol voor architectuur in de opbouw van de stad en de maatschappij, die een sterke impuls kreeg door de revolte van mei ‘68.

    Na deze voorlopige bescherming organiseert het gemeentebestuur voor beide projecten een openbaar onderzoek. Op die manier heeft iedereen de kans om opmerkingen of bezwaren kenbaar te maken bij de gemeente. Binnen negen maanden beslist minister-president Geert Bourgeois over een definitieve bescherming. Illustraties agentschap onroerend goed.





    13-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welcome to the softer side

    Sweet pastels by La Redoute Collections ! Is all the neon getting a bit too much for you this season? Don't worry, the sweetest pastels are gently finding their way into our wardrobe and even our home.

    The good thing about this soft color scheme is that you can easily style it. Take it to another lever in combination with the Pantone color of the year, aka Living Coral or make it a bit more sassy with black leather skirt or a classy chino.

    As for the interior side of things, pastels contrasts well with sober wooden floors, your new Spring greenery but also the deep emerald green and lush deep reds from last season. Welcome to the softer side..











    12-02-2019 om 07:55 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sloveniƫ is een ideale bestemming voor een short-ski

    Wil je enkele dagen van de skipret genieten dan valt je oog al snel op Slovenië. De skigebieden liggen dichtbij een luchthaven en bijgevolg gaat er weinig tijd in verplaatsing. Zo sta je snel op de lange latten, in Slovenië, het kleine Alpenland, dé bestemming voor een short-ski trip.

    Neem het skigebied van Krvavec, slechts 25 km van de hoofdstad Ljubljana en maar 8 km van de luchthaven. Het is trouwens het skioord dat het dichtst bij een luchthaven ligt in heel Europa. En of je er kan skiën ! Er zijn 30 km goed onderhouden pistes waar ervaren skiërs en beginners plezier beleven op blauwe en rode pistes. Sneeuw is verzekerd want het skioord ligt op 1450 meter en de ski arena strekt zich uit tot op een hoogte van bijna 2000 meter.

    Ski en spa

    In Slovenië zijn er tientallen spa- en wellness resorts. Overal borrelt er warm en helend water uit de bodem en dat maakt van Slovenië een eersterangs wellness bestemming. En wat is er leuker dan een korte trip waar je geniet van de twee grootste winterse Slovenië-troeven: ski en spa. Een goed voorbeeld is het skigebied Pohorje op slechts zes km van Maribor, de tweede stad van het land. Pohorje heeft 41 km pistes én er is veel wellness en spa in de buurt.

    Maribor heeft de beste centra, met fantastische faciliteiten. Een topper met naam en faam is Chateau Ramsak, een luxe oord met binnen- en buiten zwembaden, sauna’s, wellnessfaciliteiten en talloze spabehandelingen. Ramsak Resort ligt tussen de wijngaarden, heerlijk voor natuurliefhebbers en wandelaars die er uiteraard ook de beste Sloveense wijnen kunnen proeven.

    Gezelligheid in de Alpen

    Families met kinderen en beginners gaan naar het skigebied Vogel want naast genieten van de gemoedelijke sfeer kan je er skiën op gemakkelijke afdalingen. En toch zijn er hoogteverschillen van 1300 meter die overbrugd worden door negen goed op elkaar aangesloten skiliften. Vogel is een rustige plek met brede panorama’s op de Julische Alpen.

    Vlakbij de grens met Oostenrijk ligt een ander skigebied waar ouders met kinderen graag komen. Kransjka Gora is een leuk dorp met 20 km pistes waarvan 50 % gemakkelijke afdalingen. Voor wie nog moet leren of voor de kleintjes is Kransjka Gora een toffe winterse reisbestemming.

    Short ski met de ganse familie

    Ook het skioord Rogla is gezinsvriendelijk en het is een uitstekend resort voor zij die willen skiën en ook snowboarden. Snowboarders en freestyle skiërs zullen hun hartje ophalen in Fun Park Rogla Voor de kinderen is er een Snow Park en het sprookjesachtige Zlodej’s Land waar je op zoek gaat naar Zlodej, de duivel van Rogia. Ook in Rogla kan je ski en spa combineren want de thermen van Zrece zijn dichtbij.

    Vergeet ook Cerkno niet, vorige winters uitgeroepen tot één van de beste en modernste skistations in Slovenië. Een pluspunt van Cerkno zijn de spa-mogelijkheden, ideaal voor een après-ski.

    Short-ski voor beginners

    Zijn er reisgenoten die nog moeten leren skiën dan is Stari vrh, op slechts 35 km van Ljubljana, een aanrader. Ook voor culinaire genoegens is dit een leuke bestemming. Daarenboven is een bezoek aan de hoofdstad Ljubljana van hieruit gemakkelijk te regelen.

    Beginners die voor Kranjska Gora kiezen, hét familie resort van Slovenië, maken kans om als volleerde skiërs huiswaarts te reizen. De bestemming staat immers niet voor niets in de top 10 Ski Resorts Voor Beginners.







    11-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."ZOE" 's werelds eerste virtuele cruise assitent- exclusief ontworpen voor MSC-passagiers

    MSC Cruises, HARMAN Connected Services en SAMSUNG Electronics bouwen samen aan een nieuwe toekomst van Cruise Experience met Machine Learning, Natural Language Processing en Smart Audio-technologie.

    ZOE – 's werelds eerste virtuele personal cruise-assistent – staat paraat om MSC Cruises' Guest Services naar een totaal nieuwe hoogte te brengen met verbluffende virtuele 'butler-technologie' en voor een nog intensere en meer zorgeloze cruise-beleving voor de passagier. ZOE begrijpt en beantwoordt honderden vragen over het cruisetraject. Zij verschaft informatie over de aan boord-dienstverlening en begeleidt of suggereert passagiers bij het boeken van die diensten. ZOE bedienen is kinderspel – Zeg simpelweg “Ok ZOE!” en zij is één en al oor voor jouw vragen. Dankzij haar vergevorderde stemherkenningstechnologie kan elke passagier louter met zijn stem de gewenste informatie opvragen of opdrachten geven.

    ZOE is een met stem bediende, artificiële intelligentie ten dienste van passagiers in alle cabinetypes en die maar liefst 7 talen begrijpt. ZOE is een ware primeur in de cruisewereld en alweer een 'sprekend' voorbeeld van hoe MSC Cruises het voortouw trekt op het vlak van innovatieve top-technologie ten dienste van haar gasten. ZOE gaat in première op MSC Bellissima (maart 2019) en vervolgens op elk nieuw schip, inclusief de op stapel staande MSC Grandiosa (nov.2019) en MSC Virtuosa,(2020).

    SAMEN VOOR INNOVATIE

    • ZOE werd speciaal in het leven geroepen om het MSC For Me Ecosystem te verrijken via de weg van in-cabin TV. MSC Cruises' trouwe innovatiepartner Samsung Electronics ontwierp het Hotel Management System dat ZOE op die manier linkt aan de cabine-TV, die alzo ZOE's fysieke verschijning wordt.
    • ZOE werd ontworpen en gebouwd volledig omheen de cruisebeleving én vanuit het standpunt van de passagier. Het systeem bevat de nieuwste technologische hoogstandjes met hooggevoelige geluidssensoren en een hoogkwalitatieve geluidsbox, beiden garant voor de beste audiobeleving. ZOE linkt met gemak smartphones aan haar systeem zodat passagiers via Bluetooth in de privacy van hun cabine kunnen genieten van hun favoriete muziek.

    COMMUNICATIE IN HET COMFORT VAN DE CABINE

    ZOE is 'opgeleid' om duizenden versies van meer dan 800 van de meest voorkomende vragen te herkennen én te beantwoorden. Zo voelt elke passagier zich persoonlijk in de watten gelegd.

    • ZOE is in staat elk gesproken woord in 7 talen te begrijpen, naar tekst op de cabine-TV om te zetten en vervolgens weer te transformeren naar gesproken boodschappen. ZOE beantwoordt al jouw verzoeken, van de meest algemene over aanboorddiensten, catering of excursies en vertier tot persoonlijke zoals een overzicht van jouw individuele kostenplaatje.
    • ZOE is een artificiële intelligentie van de laatste generatie, in staat om bij te leren, te evolueren. Zij is geprogrammeerd voor instant feedback, aangepast aan elke passagier van MSC Cruises.
    • ZOE's hoofdfunctie is 24/7 aanwezig zijn als een virtuele, persoonlijke cruise-assistent. Zelfs al zal zij nooit de menselijke interactie tussen bemanning en passagier vervangen, biedt zij niettemin de passagier de luxe de eerste stap naar informatiewinning te zetten vanuit het comfort van zijn of haar cabine.

    www.msccruises.be

     

     

     

     







    11-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carrefour is de 1ste retailer in Belgiƫ om geen plastic oorstaafjes meer te kopen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    • Vanaf 1 maart 2019 koopt Carrefour België geen oorstaafjes meer - •     Primeur in België: het is de eerste retailer om oorstaafjes in plastic af te schaffen - •        Diverse papieren alternatieven, waaronder bio, zijn al in de winkel te vinden

    In het kader van de acties die Carrefour onderneemt om plastic voor eenmalig gebruik uit de winkels te bannen, heeft Carrefour vandaag beslist geen plastic oorstaafjes meer vanaf 1 maart 2019 aan te kopen. Het is de eerste retailer in België die in actie schiet.

    Het aftellen is begonnen. De wattenstaafjes verdwijnen geleidelijk vanaf 1 maart uit de schappen van de Carrefour-winkels. De voorgestelde alternatieven zijn, bio als niet-biologische, oorstaafjes waarvan het stokje van papier is. Die producten zijn al beschikbaar in winkels. In de volgende weken stopt Carrefour ook met het verkopen van plastic rietjes, bekers, bestek en glazen die voor eenmalig gebruik zijn bestemd. Ze worden vervangen door duurzame alternatieven.

    Al deze maatregelen zijn het resultaat van Actie 9 van Act For Food, waarin Carrefour zich ertoe verbindt plastic artikelen voor eenmalig gebruik te bannen en milieuvriendelijke alternatieven te promoten.

    Carrefour bekleedt een unieke positie in België dankzij haar uiteenlopende winkelformats, haar aanbod en de meer dan 10.000 gemotiveerde mannen en vrouwen die klaarstaan om de klant te helpen en hem te bieden wat hij nodig heeft om evenwichtig en aangenaam te leven. De ambitie van Carrefour is de leider te worden op het vlak van de voedseltransitie voor iedereen. Haar programma met concrete acties, Act for Food, moet iedereen beter laten eten.

    Met 40 Hypermarkten Carrefour, meer dan 440 Carrefour Market supermarkten, ongeveer 300 Carrefour Express buurtwinkels en meer dan 200 afhaalpunten voor Carrefour Drive, is Carrefour België de eerste en enige winkelketen die de klant in elke levens- en consumptiefase begeleidt.

    Dankzij de lokale verankering in bijna elke gemeente en een uniek aanbod van meer dan 10.000 lokale en meer dan 4.500 bio producten is Carrefour België de partner van het dagelijkse leven. Daarom doen dagelijks 700.000 klanten en jaarlijks zo’n 80% van de gezinnen in België hun inkopen bij Carrefour.

    Carrefour België maakt deel uit van de Carrefour groep, een van de belangrijkste foodretailers ter wereld met meer 380.000 medewerkers. De groep is met meer dan 12.300 winkels aanwezig in meer dan 30 landen en realiseerde in 2017 een omzet van 88,24 miljard euro onder enseigne.

    10-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marie’s Corner : Designing emotions – nieuwe modellen 2019

    Tijdens de beurs Maison & Objet (Parijs, januari 2019) stelde Marie’s Corner zeven nieuwe modellen voor. Vier zitbanken, twee stoelen en een fauteuil vervolledigen het aanbod van de specialist van de tailor made zitbank en brengen het totaal aantal exclusieve modellen op meer dan 200. Marie’s Corner werpt zich meer dan ooit op als een initiator van emoties.

    Ook dit jaar zal Marie’s Corner alles inzetten om de uitstekende reputatie te behouden en dit door de onevenaarbare stijl door te trekken in elk nieuw model. Of het nu om een volledig nieuwe look van een basismodel gaat of om een herinterpretatie van een bestaand model, het Belgische merk blijft verrassen door het toelaten van een moderne toets in het eigen universum. Ieder model blijft ook trouw aan de fundamenten die meer dan 25 jaar geleden gelegd werden: kwaliteit van de afwerking, keuze van eerste kwaliteitsstoffen en zoektocht naar een zo optimaal mogelijk comfort.

    ZITBANKEN

    Marie’s Corner en de zitbank, dat is een groot liefdesverhaal. De zitbank krijgt door de jaren heen verschillende gedaantes: rechthoekig en afgelijnd voor een lounge-universum met de Hill of de Michigan, rond en zacht voor een heerlijke cocoonsfeer met de Vegas en een ruwere, vintage look met retrotoetsen met de Woodstock.

    FAUTEUIL

    De zitbank Vegas bestaat ook in een fauteuilversie. Dit ronde en comfortabele zeteltje is perfect voor een salon waar rust en luieren de twee belangrijkste regels zijn.

    STOELEN

    Marie’s Corner stelt in het segment stoelen twee nieuwe elegante en originele modellen voor. De Albany is de perfecte toevoeging aan een gezellige tafel. De stoel met armleuningen Ashton valt dan weer meteen op door de originele look en de prachtige houtstructuur.

    NIEUWE WEBSITE

    Marie’s Corner lanceert een volledig nieuwe website. De nieuwe website is meer dan ooit de reflectie van de unieke stijl, van het samenspel tussen de traditie en de hedendaagse toetsen. Marie’s Corner ontvangt de online bezoekers met een introductievideo waarin het vakmanschap wordt belicht. De bezoekers kunnen vervolgens verder surfen naar een intuïtief en gebruiksvriendelijk platform: presentatie van de modellen en de productgamma’s, overzicht van de collecties, de stoffen en de afwerkingsmogelijkheden, projecten van het merk in de horecasector en in golfclubs, lijst van verkooppunten en showrooms.

    De bezoeker geniet ook van een aantal nieuwe functies: een volledige pagina is gewijd aan de stoffen die men kan sorteren per type, kleur of motief. Er is ook een filter bij de producten zodat het gewenste product snel gevonden kan worden. De meer dan 200 modellen van het merk zijn zo beschikbaar in enkele muisklikken. Via de fotogalerij kunnen de liefhebbers 3D-beelden van de modellen downloaden, ideaal voor interieurarchitecten die de meubels willen integreren in hun eigen toonmodellen.







    09-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Le Nobili Hair mist: een vleugje schoonheid op je lokken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Elke vrouw is uniek, net als haar haar. Bind het samen, zet het in model met een borstel, laat het golvend los hangen … en spray er tot slot Le Nobili Hair Mist over, als een fijne sluier geurend naar heerlijke bloemen. Zo blijft je haar vederlicht en stralend, en jij gaat niet onopgemerkt voorbij.

    De nieuwe Le Nobili Hair Mist biedt een zintuiglijke ervaring in de vorm van drie geraffineerde geuren: Magnolia Nobile, Rosa Nobile en Peonia Nobile. Elke geur is verrijkt met een kostbare conditioner die het haar mooi zacht maakt en lekker doet ruiken.

    Een eenvoudig, elegant gebaar – meer is er niet nodig om je vrouwelijkheid in de verf te zetten. De florale noten van de mist verspreiden zich in de lucht terwijl het haar beweegt. Le Nobili Hair Mist zit in een 50 ml flacon met dezelfde iconische vormgeving als de klassieke parfumfles. Deze nieuwkomer vormt een mooie aanvulling bij de “Le Nobili”-lijn van geuren, douchegels en lichaamscrèmes.

    Rosa Nobile Hair Mist laat de romantische, zijdeachtige noten van een blijvend verrassende geur door je haar waaien – een mooi gevoel. De zachte, levendige accenten van Siciliaanse mandarijn, Calabrese bergamot en een snuifje peper openen de compositie.

    In het warme hart vormen noten van pioen, viooltje en meiklokje een prelude voor de omhullende volheid van Centifolia Rose. Daarna gaat het verder crescendo naar de houtachtige basis van cederhout, ambergris en muskus.

    Straal frisse charme uit door je lokken te strelen met de lichte en elegante noten van Magnolia Nobile Hair Mist. De kristallijne topnoten van bergamot, citroen en ceder smelten samen in een weelderig bloemenboeket waarin magnolia een koninklijke plaats inneemt, in het hart bijgetreden door roos, jasmijn en een fijne toets van tuberoos. De basis bevat kostbare noten van sandelhout, patchoeli en vetiver.

    Wees het stralende middelpunt dankzij de subtiele maar levendige en krachtige noten van Peonia Nobile. De verfrissende en licht fruitige aanzet met zwarte peper en framboos vormt de perfecte introductie tot het bloemenhart van pioen vermengd met geranium, Turkse roos en fresia. Een veelzijdige wervelwind die neerstrijkt op de fluwelige basisnoten van amber, verstrengeld met accenten van patchoeli en muskus.

    08-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verras je valentijn met de cadeaus van HEMA

    Samen de liefde vieren; dat is waar Valentijnsdag om draait. Of je nu je moeder, je geliefde of een vriend(in) wilt verrassen, bij HEMA vind je lieve cadeautjes voor iedereen. Shop het HEMA valentijnsassortiment vanaf nu in de winkel of via hema.be.

    Een uniek cadeau

    Zet jouw valentijn in het zonnetje met een persoonlijk cadeautje. Zo verkoopt HEMA dit jaar love tokens met vouchers die je zelf in kan vullen en een fotolijst waar je jullie mooiste herinneringen in kwijt kan. Je cadeau maak je helemaal af met een passende geschenkverpakking. Ook je huis versier je geheel in stijl met hartjesconfetti, een hartjesslinger en confettiballonnen in hartvorm.

    Liefde gaat door de maag

    HEMA heeft allerlei lekkers in het assortiment om je Valentijn mee te verwennen. Verras je geliefde met een chocoladeroos, een romantisch bonbondoosje of heerlijke petit fours in hartvorm. Smullen maar!

    Mooi, mooier, mooist

    Op Valentijnsdag wil je er natuurlijk extra stralend uitzien. De limited edition beautyproducten van HEMA helpen je een handje. Verzorg je lippen met de nieuwe lipscrub om ze vervolgens te laten stralen met een velvet lipstick of een metallic lipgloss. Ook je wangen krijgen een mooie shimmer met de hartvormige blushes. Met de speciale verzorgingsproducten leg je je valentijn, of jezelf, helemaal in de watten.







    08-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Catalina J: een moderne originele en tijdloze stijl
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Door middel van pure lijnen, een asymmetrische snit en een herkenbaar design wil het label Catalina J mode op een hedendaagse manier benaderen: karaktervolle stukken uit edele en vlotte materialen voor vrouwen die op zoek zijn naar verfijning in een modern jasje. Catalina J is een eerbetoon aan elegantie en aan vrouwelijkheid.

    DE COLLECTIE LENTE-ZOMER 2019

    De inspiratie voor deze collectie komt uit de wereld van de hedendaagse dans, een manier bij uitstek om emoties los te laten. “Ik ben vertrokken van een basisstuk, het witte hemd, en ik heb dat op mijn eigen manier bekeken en herwerkt, onder meer met avantgardistische toetsen: pofmouwen, volume, asymmetrische en geometrische snit.” De emoties komen tot leven door het stof en door de bewegingen van het lichaam. Daarom draagt ieder model ook de naam van een emotie of een gevoel, “Euphoria”, “Insomnia”, “Affection”,…

    Deze collectie bestaat uit 28 stukken – hemdjes en blouses maar ook zijden jurken, typisch Catalina J – en is beschikbaar in een palet van bescheiden kleuren: wit, ivoor en zwart met toetsen van roze, geel en enkele streepjes- en lentemotieven. Catalina J draagt ook slow fashion een warm hart toe en gebruikt organisch katoen en popeline. Ieder stuk wordt uitgebracht in beperkte oplage zodat de collectie een uniek karakter behoudt.

    DE STIJL

    De stijl van Catalina J past bij actieve en ambitieuze persoonlijkheden die op zoek zijn naar originaliteit en perfectie. Catalina Jitaru wil met kwalitatief hoogstaande mode tegen een juiste prijs de moderne kant van de vrouw benadrukken. Die ambitie leidde al snel tot een unieke stijl. « De silhouetten die ik maak zijn licht, ze laten het lichaam als het ware zwevend voortbewegen.”

    Enkele typische kenmerken van de Catalina J stijl? Asymmetrie, oog voor detail, een monochroom kleurpalet met wit, zwart, crèmekleur als belangrijkste kleuren en enkele subtiele motieven. De stukken hebben karakter en zijn met veel precisie ontworpen. De luxueuze stoffen (Italiaanse zijde, wol, crêpe…) worden met veel zorg verwerkt tot originele stukken.

    Al enkele collecties lang is de capejurk één van de meest uitgesproken stukken van het merk. De capejurk is tijdloos en evolueert in verschillende stoffen met de seizoenen mee en volgens de inspiratie van het moment.

    Daarnaast voegt Catalina J ook een ethische kant toe aan haar creaties. Ze kiest resoluut voor organisch katoen. “Ook hier gaat het om een moderne aanpak, ethische mode is de toekomst!” Het concept van slow fashion past perfect bij de visie van Catalina: een tijdloos aanbod dat de seizoenen en de trends overstijgt.

    DE ONTWERPSTER ACHTER HET MERK

    Catalina Jitaru studeerde Stylisme en Fashion Design aan de Academie voor Schone Kunsten van Moldavië. Vóór haar komst naar Brussel, werkte de jonge ontwerpster gedurende zes jaar als styliste voor verschillende bekende merken op de Roemeense markt. Eerst ontwerpt ze mode op maat: kwalitatief hoogstaande cocktail- en avondjurken in het hoger segment.

    In 2016 besluit ze om het concept uit te breiden en lanceert ze haar eigen merk: Catalina J. Haar collecties, gemaakt in een naaiatelier in Boekarest, bestaan uit jurken maar ook rokken, broeken, hemden en blouses. Alles wordt in beperkte oplage gemaakt om het unieke karakter van de creaties te behouden.

    Catalina J is te koop op de website www.catalina-j.com en ook in verschillende multimerkenboetieks in Brussel en Antwerpen.

    07-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.American Vintage SS19: De blauw elucht, de zon en Marseille ...

    Voor de nieuwe American Vintage-campagne wordt de Zuid-Franse stad gevat door de lens van fotografe Julia Champeau. Ze volgt het parcours van twee meisjes en een jongen doorheen de stad, en vertelt ons met haar beelden op een intimistische manier het verhaal van die tocht.

    Ze beseft duidelijk dat mode vergankelijk is, maar stijl eeuwigdurend. Haar foto’s zijn een tijdloos verslag van de lome sfeer van de dagen aan het strand waarop je niet veel uitvoert, maar des te meer aanvoelt. Er zijn stiltes, af en toe doorbroken door gelach. De wind laat zijn vertrouwde geluid horen, en zorgt voor een zachte rimpeling op het water van de baai. Adèle, Angèle en Lemmie, die ze volgt op deze mooie zomerdag, vormen de incarnatie van de absolute vrijheid. Ze genieten van het moment, niets kan hen deren. Voor de eerste keer gaan ze uitsluitend gekleed in stukken van AMV, het nieuwe concept dat onder deze veelzeggende naam de tijdloze must-haves van American Vintage verzamelt. Het merk verandert radicaal van strategie en zet zijn essentials in de kijker. Het legendarische witte T-shirt wordt gedragen op raw denim, onder hun voeten kraakt het zand. De meisjes lenen het jeansjasje van hun vriendje, waarbij het ruwe katoen contrasteert met hun ranke, blote benen. Maar ook de jongens stelen met hun ogen uit de damesgarderobe. Hun hemden en shorts in molton vertonen de felle zomerkleuren die je eerder enkel in meisjeskleerkasten zag: kersenroze en karmijnrood. Dit fotogenieke trio staat voor de herpositionering van American Vintage, dat geen rekening houdt met trends maar terugkeert naar de bron. Het merk is vast van plan zijn rol te blijven spelen.

    Photo: Julia Champeau (Artlist) _ Models: Adèle Farine (Girl mgmt) Angele Metzger (Nouvelle Ere) Lemmie Van Den Berg (Success Models) _ Movie Director: Thomas Lachambre _ Make up artist: Céline Martin (Artlist) _ Hair Stylist: Joseph Pujalte (Artlist) _ Stylist: Alexandra Elbim (C’est la Vie) _ Productie: HVH Marseille

    American Vintage - French women’s & men’s rtw - www.americanvintage-store.com







    06-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een feestelijk Valentijn vol liefde in Koksijde-Oostduinkerke

    Liefde, gezelligheid, verwennerij en romantiek zijn de sleutelwoorden van het Valentijnprogramma in Koksijde-Oostduinkerke. Het begint al op 9 februari met een verfrissende knuffelduik en het gaat in crescendo, zelfs met een triootje, tot 16 februari.

    Knuffelduik (09/02/2019) : Je moet het maar doen, putje winter in het koude zeewater duiken. Maar met je partner, je liefje of vrienden gaat dat makkelijker want er kan aardig geknuffeld worden om het koude gevoel te verminderen. Daarenboven is er net voor de duik een muzikale groepsopwarming. En dan met zijn allen het water in, precies om 14u30, op het strand van Oostduinkerke. Nadien is er nog meer verwarmende muzikale ambiance en om 18u30 een groot liefdesvuurwerk. Inschrijven kan hier. Deelnameprijs is € 5 waarvan de opbrengst naar de vzw Kiekafobee gaat, een extra warme gedachte.

    Chaussée d’Amour (16/02/2019) : Op 16 februari, van 16 tot 20 u, wordt de Zeelaan van Koksijde omgetoverd tot een heuse Chaussée d’Amour met burlesque optredens, lingerieshows en ook een vleugje pikant. Heb je zin in een unieke Valentijn late-night shopping ervaring dan is Koksijde-Bad the place to be !

    Triootje aan de Westkust : (14/02/2019 – 17/02/2019)

    Naar aanleiding van het feest van Valentijn hebben de gemeenten De Panne, Nieuwpoort en Koksijde de handen in mekaar geslagen. Onder de tot de verbeelding sprekende naam ‘Triootje aan de Westkust’ hebben ze een programma boordevol romantiek samengesteld.

    Op 14 en 15 februari rijdt de Kus-tram tussen de drie badsteden. Een romantisch aangekleed tramstel rijdt van 14 u tot 20 u tussen de drie gemeenten en de reizigers worden verwend met een glaasje bubbels in een uniek champagneglas dat je mag meenemen als herinnering aan Valentijn-dag (€ 10 p.p.).

    Nog op 14 en 15 februari is er een romantische strandwandeling van de Panne via Koksijde-Oostduinkerke naar Nieuwpoort, of omgekeerd. Bij elke passage van een badplaats krijg je een hartje op een stempelkaart. Een volle Kus-kaart geeft € 10 korting op de Kus-menu in één van de deelnemende restaurants.

    Meer info op: https://www.visitkoksijde.be/nl

     

     





    05-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lee Cooper grils: edgy en kleurrijk

    Lee Cooper kijkt al uit naar weer een lange, hete zomer. Deze is gevuld met vrolijke kleuren, veel shorts - inclusief Bermuda-shorts - en vintage logo's op T-shirts.

    Jeans zijn voornamelijk mager, hoewel bootcuts ook een uiterlijk hebben in zowel klassieke als nieuwe wijd uitlopende breedtes. Alle jeans zijn in vintage waskleuren en worden geleverd in normale en 7/8 lengtes. Enkels zijn duidelijk nog steeds in de schijnwerpers - of ligt de focus op die mooie sneakers?

    Lichtgrijze en blauwgrijze jeans zijn een onopvallende keuze, in tegenstelling tot de curry-gele jeans en skinny jeans in sexy luipaardprint. Jean-jassen overspannen ook het denimblauwe spectrum en gekleurde spijkerbroeken worden rood of wit met een rood hart.











    04-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een regenboog in je lade, om je dag op te fleuren

    Tik voor de vijfde en laatste keer op snooze van het alarm, waad door de heuvel van meldingen die binnenkwamen aan je telefoon en poets je tanden met een slaperig gezicht. Deze dagelijkse herhaalde acties creëren onze ochtendroutine, net als het aantrekken van een nieuw ondergoed. Ze vormen de ruggengraat van elke goede kledingkast, samen met goed passende beha's. Ons slipje speelt echter vaak de tweede viool op bh's.

    Anita - Chantelle Soft Stretch - Wacoal

    Vrouwen kiezen hun beha net zo zorgvuldig als hun vriend, maar beslissen wat er op de grond gebeurt, verdient gelijke aandacht. Omdat we allemaal aardige skivvies verdienen, verplaatsen we de focus naar teenslippers, boyshorts, slips en meer. Laat je inspireren door onze regenboogselectie









    04-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wagram, de nieuwe lijn van Chantelle

    Met Wagram lanceert Chantelle lingerie een nieuwe verleidelijke en tegelijk comfortabele lijn.

    Wagram weerspiegelt de grote trend van puurheid in de lingeriewereld, met een clean design en een elastische band in mesh. Grafische details in de vorm van een geborduurd ruitmotief creëren impact en zorgen voor een effortless verleidelijke look.

     

     







    04-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geef je interieur een boost ...

    en durf kleur te bekennen met SPICE, de 5de collectie behangpapier van het Belgische merk Tenue de Ville.

     

    Voortbouwend op vier jaren van intensieve creativiteit, reizen en samenwerking signeert Alexia de Ville de Goyet, de Belgische ontwerpster van het behangpapier label TENUE DE VILLE, met SPICE een collectie waarin kleur en poëtische beelden de hoofdrol spelen.

    Beelden van sublieme herbaria, vergulde palmbomen en wonderlijke vogels , allemaal van de hand van Alexia de Ville, verleiden ons tot een mooie wandeling. Etsen en oude weefsels worden hier opnieuw geïnterpreteerd, getransformeerd en samengesteld door Alexia, die als een ware vertelster een nieuw schitterend gekleurd verhaal creëert samen met SPICE.

    De ontwerpster heeft voor deze nieuwe collectie de subtiele texturen, die het succes uitmaakten van haar derde collectie BALSAM, even terzijde geschoven en heeft hier eerder gekozen voor duidelijk afgelijnde en beeldende motieven in de lijn van haar eerste collectie, City Garden. Dieren en planten verschijnen weer in de onwezenlijke compositie van de nieuwe collectie met zorgvuldig uitgewerkte kleuren.

    De inspiratiebronnen voor de kleuren, centraal in deze collectie, zijn de trends van 2019 en worden door de zeer eigen kijk van Tenue de Ville verfijnd tot het exclusieve kleurenpalet van het merk.

    Spice staat voor sterke motieven en zinderende kleuren: poeder roze, nude, limoengeel, terracotta oranje, kopergroen, smaragdgroen, het kobaltblauw, dat ons meevoert naar de tuinen van Christian Lacroix en uiteraard ook het eeuwige zwart.

    Alexia vernieuwt ook het technische aspect : zo kiest ze voor een niet geweven papier met nog zichtbare vezels die een elegante achtergrond creëren met een interessante textuur. De 11 Unis ( de effen papieren) van de collectie zijn eenvoudig maar verfijnd dank zij dit, volgens haar, magische papier.

    Voor de 15 traditionele referenties van de collectie kiest Alexia ervoor deze mooie achtergrond te sublimeren volgens de foliotechniek, een verluchtingsprocedé met bladgoud of –zilver dat een zacht reliëf creëert en waardoor de motieven opleven naargelang de intensiteit van de belichting.

    Voor de 4 panoramische (beschikbaar in verschillende kleurversies) kiest ze voor grote kleurrijke beeldende motieven. Dit is perfect mogelijk door de digitale drukkerstechniek.

    “De hedendaagse binnenhuisdecoratie is een gedurfd motief of een onverwachte kleur kiezen. Het is een geste, een franke keuze. Het behangpapier is weer terug van weg geweest maar men gebruikt het op één enkele wand. Ik heb deze collectie ontworpen met dit principe in gedachte. Daarom stelt SPICE grote motieven voor om op één muur aan te brengen en effen kleuren om de andere muren mee af te werken.

    Elk sterk motief vindt zijn bijpassend effen papier met dezelfde achtergrond of kan subtiel met een complementaire kleur harmoniseren” preciseert Alexia de Ville.

    De fotografie van de collectie gaat van hetzelfde principe uit. Alexia stelt er inderdaad combinaties voor, die een harmonieus geheel vormen soms braaf, soms gewaagder.

    Tenue de Ville, opgericht in 2014 is momenteel verdeeld in 20 landen over de wereld en telt een honderdtal verkooppunten in België. Vanaf nu zijn de collecties van Tenue de ville niet enkel meer beschikbaar in de verkooppunten van het merk, zoals bij Miniox, maar wordt ook een eigen e-shop van het merk gelanceerd, langs waar limited-editions van zowel exclusief behangpapier als papierwaren en kussens kunnen worden besteld.

    www.tenuedeville.com





    03-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Team 7 op LivingKitchen 2019
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Met massief natuurhout, design en geavanceerde technologie maakt TEAM 7 keukens die gemakkelijk een leven meegaan. Deze Oostenrijkse meubelfabrikant is de internationale benchmark op het gebied van duurzame designkeukens. Maak kennis met natuurlijke topkwaliteit op de stand van TEAM 7.

    Een keuken van TEAM 7 - made in Austria - is maatwerk. De gebruiker kiest de houtsoorten, de indeling, de looks. Alles kan, zelfs kookeilanden die van hoogte kunnen veranderen. En elke keuken is een ideale ontmoetingsplek voor het hele gezin en vrienden.

    TEAM 7 kiest radicaal voor duurzame kwaliteit. Het merk heeft een eigen testlaboratorium en beschikt over alle toonaangevende internationale milieulabels. Het hout van TEAM 7 komt uit bossen die het zelf duurzaam beheert en elk meubel is gemaakt van massief natuurhout, alleen met olie veredeld.

    De controle van TEAM 7 op een duurzame productieketen, van boom tot klant, is wereldwijd uniek. En meer dan dertig gerenommeerde design awards bewijzen hoe TEAM 7 ook het verschil weet te maken met een eigen, zelfbewuste stijl.

    filigno

    De filigno keuken valt op door haar sterke geometrische uitstraling en maakt een volledige integratie van keuken en woonkamer mogelijk. Op LivingKitchen wordt een uitvoering in notenhout getoond. Opmerkelijk is de dikte van 12 mm van de panelen, wellicht een unicum in de meubelwereld. De filigno lijn is van de hand van Tesseraux + Partner uit Potsdam. De architecturale roots van dit ontwerpbureau zijn voelbaar in het rastersysteem dat achter het keukendesign schuilt.

    Gebruikers kunnen de rasterblokken of modules schakelen om strakke wandkeukens en kookeilanden te creëren die perfect aansluiten bij het woonkamermeubilair van TEAM 7. Zo vullen een wandkeuken en een sideboard elkaar aan met hun uniforme looks. Recent werd de lijn nog uitgebreid met nieuwe wandmeubelen voor de woonruimte.

    De keramische werkbladen voor fornuis en aanrecht kunnen als apart opzetelement op het keukenmeubel worden geplaatst. Greeploze fronten, schuifdeuren en inspringende sokkels maken de minimalistische looks van de filigno keuken compleet.

    loft

    De loft keuken, ontworpen door Sebastian Desch, is een keuken voor wie houdt van echt vakmanschap en natuurlijke materialen. Op LivingKitchen is ze uitgevoerd in eiken wildsortering.

    Voor de kok bevindt alles zich binnen handbereik in een ergonomisch kookeiland. In het natuurstenen werkblad zit een butcherblok vervat. Het warme natuurlijke hout en de open elementen maken de loft tot een transparant ontwerp, net als een architecturale loftwoning, waarin de gebruiker zelf een gedetailleerde indeling aanbrengt.

    In combinatie met de loft aanbouwtafel, optioneel met geïntegreerde besteklade of een uittrekbaar inlegblad, verandert de loft keuken in een trefpunt voor de hele familie. Uitgevoerd in wild eiken of wild notenhout oogt deze keuken bijzonder expressief.

    linee met keramische fronten

    De linee keuken van TEAM 7, op LivingKitchen uitgevoerd in notenhout, heeft keramische fronten en geometrische lijnen. Het ontwerp is van de hand van Sebastian Desch.

    Het is mogelijk designelementen te integreren in het keukenontwerp, net als in het woonkamermeubilair van TEAM 7. Op die manier ontstaat meer eenheid in het interieur. Designelementen kunnen worden voorzien van glazen deuren of open blijven voor een meer ontspannen look.

    Als altijd zijn alle elementen van deze TEAM 7 keuken uitgevoerd in massief natuurhout. Gebruikers kunnen de linee naar wens indelen, van klassieke wandkeuken over kookeiland tot grote familiekeuken.

    linee l1

    De l1 is de ideale TEAM 7 instapkeuken, ontworpen door Sebastian Desch. Op LivingKitchen is ze gepresenteerd in kernbeuken. Een beperktere keuze van uitvoeringsmogelijkheden maakt een voordelige prijs mogelijk, maar verder biedt de l1 net dezelfde eigenschappen als linee: hoogwaardige kwaliteit, horizontaal houtpatroon en dezelfde houtsoorten.

     

    03-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijn: een buitengewoon romatisch onderonsje bij Center Parcs

    Even zalig ontspannen in een privésauna met uitzicht op de Vogezen, een paardrit maken door de ongerepte natuur, de nacht doorbrengen onder de sterrenhemel in een Boomhuis, romantisch dineren bij het haardvuur of zich uitleven achter het stuur van een buggy … Ieder z’n Valentijn bij Center Parcs, de ideale bestemming om er met z'n tweetjes even tussenuit te zijn!

    Een wellnessverblijf in Domaine des Trois Forêts - Moselle

    Omringd door de ongerepte natuur belooft het meest bosrijke vakantiepark van Center Parcs zijn vakantiegangers een onbezorgd verblijf vol pure ontspanning, weg van de buitenwereld. Een Exclusive cottage op maat van geliefden: een stijlvol en hedendaags ingerichte cocon met een prachtig uitzicht over de Vogezen, vanop het terras, vanuit het privébubbelbad of de eigen sauna.

    De dag vullen met een romantisch bezoekje aan de gloednieuwe Spa Deep Nature, om er een vernieuwende minerale wereld binnen te stappen en te genieten van een onvergetelijke, exclusieve lichaamsverzorging met massage in een tweepersoonscabine.

    ‘s Avonds kunnen geliefden zich dicht bij het haardvuur neervlijen in hun cottage of de Forest Lodge, en genieten van een authentiek gerecht, bereid door een topchef uit de streek. Vanaf € 539 voor een Exclusive cottage voor 2 personen, van 14 tot 17 februari 2019.

    Een authentiek weekend in Domaine du Bois aux Daims - La Vienne

    Met 260 hectare aan vakantieplezier biedt het Domaine du Bois aux Daims een onvergetelijke ervaring, één met de natuur, waar iedereen zichzelf én de ander terugvindt. Zet voor ongewone ontmoetingen koers naar het Dierenpark en kom oog in oog te staan met hindes, reeën en herten, everzwijnen, vossen en andere dieren uit het bos! Tijdens een gezellige paardrit kunnen geliefden genieten van een romantische uitstap, dwars door de natuur.

    Het volledig in hout opgetrokken Boomhuis vol snuisterijen en ambachtelijk vervaardigd meubilair is dé toplocatie voor een magische nacht of om op adem te komen en tijd te nemen voor het leven. Ook de ochtend belooft betovering, met een smaakvol ontbijt op het terras terwijl de vogeltjes vrolijk fluiten en de eekhoorntjes ritselen door het struikgewas. Vanaf € 1.334 in een Boomhuis, van 15 tot 18 februari 2019

    Een stevige dosis adrenaline in Domaine Les Hauts de Bruyères

    In het kloppende hart van de Loirestreek vol prachtige renaissancekastelen ligt het Domaine Les Hauts de Bruyères, de ideale uitvalsbasis voor een sportieve Valentijn!

    Koppels die niet stil kunnen zitten, kunnen zich wagen aan een partijtje paintball in open lucht, een buggyrit of parcours tussen de bomen, een kanotocht over het meer van het vakantiepark of een wedstrijdje Arrow Contact, een origineel gevecht met pijl en boog!

    ‘s Avonds is er tijd voor romantiek in een VIP Cottage. Op het programma: op adem komen in de sauna, hamam of jaccuzzi, genieten bij het haardvuur en smullen van overheerlijke chocoladefondue. Vanaf € 749 voor een VIP Cottage voor 2 personen, van 14 tot 17 februari 2019

    Even uitblazen aan de oevers van het meer, in Domaine le Lac d'Ailette

    Valentijn is de perfecte uitvlucht om het vernieuwde Domaine le Lac d'Ailette te verkennen. Moderner en digitaler dan ooit! Geliefden kunnen kiezen voor een Lakeside Cottage, om languit vanop de zetel of vanop het privéterras te genieten van de magnifieke zonsondergang.

    Het kleurrijke dorp in Canadese stijl is het perfecte decor voor een leuke wandeling … of een ritje met de Segway! Een unieke en leuke manier om het vakantiepark te verkennen! In de namiddag volgt een bezoekje aan de champagnekelders van Reims of is het tijd voor spanning en plezier in de Aqua Mundo, van de wildwaterbaan tot het 29 °C warme buitenbad … Heropening op 8 februari 2019. Vanaf € 569 in een vernieuwde Premium Lakeside Cottage van 14 tot 17 februari 2019

    Center Parcs werd in 1967 opgericht in Nederland en kent geen gelijken in Europa. Center Parcs telt vandaag 23 vakantieparken: 9 in Nederland, 6 in Frankrijk, 5 in Duitsland en 3 in België. Center Parcs is een uniek concept dat gezinnen de ideale oplossingen biedt om samen mooie momenten te delen op vakantie. Het merk biedt de mogelijkheid even weg te trekken uit de dagelijkse beslommeringen en samen onvergetelijke momenten te beleven, op basis van zeven kenmerkende pijlers: de natuur, de Aqua Mundo, de activiteiten, de ontspanningsmogelijkheden, de cottages, de Market Dome met boetiekjes en restaurants en de dienstverlening. Center Parcs staat garant voor een vakantie zonder zorgen, onder meer dankzij de applicatie Planet Center Parcs, dé reisgenoot voor een vlotte klantenervaring, het hele verblijf lang.







    02-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!