Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    05-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.YUSO stelt nieuw mode voor Gaelle

    Dit meest recente model draagt de naam van de ontwerpster: Gaëlle. Deze nieuwe tijdloze handtas haalt inspiratie uit onder meer origami (Japanse papiervouwkunst). De opvallende vorm maakt van deze handtas een uniek stuk. De Gaëlle kan met de hand gedragen worden, rond de arm of over de schouder en de handtas is beschikbaar in verschillende kleuren: zwart, rood, pauwblauw, kameelbruin en marineblauw.

    Buitenkant: Kalfsleder - 2 ritssluitingen - Goudkleurige metalen accessoires

    Binnenkant: Varkensleder - Groot ritsvak - GSM-zak

    Afmetingen: L 45 cm x H 50 cm x D 6 cm - Prijs: 499€

     





    05-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mayerline cadeau outfitinspiratie

    Scoren tijdens de feestdagen

    Binnenkort staan de agenda's weer heerlijk vol met etentjes en feestjes. En dan willen je telkens een andere look, toch? Met een paar goedgekozen accessoires navigeer je moeiteloos door én gevarieerd door alle afspraken. Nog een cadeautje nodig voor de gastvrouw? Met een juwelendoosje, portefeuille, een wasbare sjaal in zijde of juweel maak je haar ongetwijfeld blij.

    En ook dit seizoen pakt Mayerline uit met een reeks kleurrijke sleutelhangers, waarvan per verkocht exemplaar 5 euro aan Pink Ribbon wordt geschonken. Of hoe je met een cadeautje voor jezelf ook iemand anders gelukkig maakt.

    Party proof

    Op de donkerste dagen van het jaar kan de garderobe wel een extra fonkeltje gebruiken. Stoffen die het licht vangen en de avond - letterlijk - meer glans geven zijn de toppers tijdens de feesten. Een blouse in satijn, een truitje met fijne zilverdraad, luxueuze stoffen met een gouden gloed of een jas in glanzend faux-fur zorgen voor die sparkle all night long.









    05-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ricotta smoothe bowl met Parmaham, sojascheuten en noten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ingrediënten voor 4 personen: 350g ricotta kaas, 150g yoghurt, 2 eetlepels acacia honing, 2 gehakte chilipepers, 40g sojascheuten, 2 eetlepels gemengde noten, olijfolie, 100g Parmaham, zout & peper.

    Voorbereiding:

    Meng de ricotta en de yoghurt samen met de honing. Voeg er vervolgens de gehakte pepers aan toe en breng op smaak met peper, zout en olijfollie.

    Plaats de ricotta in een kom en werk af met sojascheuten, noten en Parmaham.

    Smakelijk !

    05-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In 2019 verminderde carrfeour het gebruik van plastic met 106 ton
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    • De Europese week van afvalvermindering vindt plaats van 16 tot 24 november 2019 • Carrefour maakt de balans op van de acties die dit jaar zijn uitgevoerd: 105,8 ton plastic verminderd in één jaar - •            Carrefour heeft veel verpakkingen van zijn eigen merk vervangen om het gebruik van plastic te verminderen.

    Ter gelegenheid van de Europese week van afvalvermindering https://www.ewwr.eu/, die van 16 tot 24 november werd gehouden, maakt Carrefour de balans op van haar strijd tegen plastic. Dankzij een reeks acties die gedurende het hele jaar 2019 zijn uitgevoerd, kon Carrefour het gebruik van plastic met 105,8 ton verminderen.

    Met het Act for Food-programma zet Carrefour zich met concrete acties in voor het recht op voedselkwaliteit voor alle consumenten, verzameld in 19 acties, waarvan 3 gericht zijn op de verpakkingen van het eigen van Carrefour-merk. Dit zijn de 3 acties: actief strijden tegen plastic, verminderen van productverpakkingen en gaan naar 100% recyclebare verpakkingen voor Carrefour-producten in 2025. Voor deze laatste actie herziet Carrefour 800 tot 2000 verpakkingen per jaar. Er wordt een actieplan opgesteld om innovaties op vlak van verpakkingen in een circulaire economie in te schrijven.

    Strijden tegen plastic door de verpakking van een groot aantal producten te vervangen

    De verpakking van veel producten werd opnieuw ontworpen: deze werd vervangen of wordt aangeboden in een recycleerbare versie. Dit resulteerde in een aanzienlijke reductie van plastic. De voorbeelden zijn divers en talrijk, hier is een greep uit de verwezenlijkingen: De nieuwe verpakking van de biozalm bespaarde 2,4 ton geplastificeerd karton per jaar. Voorheen bestond deze uit plastic en verguld geplastificeerd karton, ze werd vervangen door recycleerbaar papier op een vel van recycleerbaar karton. Deze nieuwe verpakking met de naam skinpack is bijzonder dun en verpakt het product onder vacuüm om de versheid en kwaliteit te behouden.

    Dankzij het gebruik van recycleerbaar karton voor Carrefour Café-capsules is jaarlijks 3,5 ton plastic bespaard. De voorgaande capsules waren verpakt in een niet-recycleerbare plastic film, deze werd vervangen door een recycleerbare kartonnen doos. Door het afschaffen van enkele BIO-verpakkingen voor groenten en fruit is de hoeveelheid plastic met 3,5 ton per jaar verminderd. Op avocado’s, zoete aardappelen, krielaardappelen, mango’s en limoen maakt de laserdruk van het BIO Act For Food-logo een 100% ecologische verpakking mogelijk dankzij 0% de verpakking: dit is natural branding. De vervanging van de Carrefour BIO kalfververpakking verminderde de hoeveelheid plastic met 13 ton per jaar. De huidige verpakking bestaat uit karton bedekt met een plastic film die gemakkelijk van het karton kan worden gescheiden voor eenvoudig sorteren. Het aandeel restafval per bak daalt zo van 15 tot 1 g.

    In februari 2019 kondigde Carrefour België aan dat ze als eerste distributeur recycleerbare verpakkingen vervangt die niet werden gerecycled omdat deze niet werden gesorteerd in Belgische sorteercentra. Als gevolg hiervan werd in 2018 meer dan 23 ton geëxpandeerd polystyreen (EPS) en zwart plastic afgebouwd. Deze trays zijn vervangen door recycleerbaar karton en plastic. De producten op de beenhouwerij-afdeling zijn sindsdien verpakt in verschillende soorten recycleerbare verpakkingen, zoals de kartonnen doos met een plastic laag die gemakkelijk te scheiden is voor eenvoudig sorteren, of transparante trays gemaakt van een enkel materiaal.

    Deze verpakkingen kunnen in de PMD-zak worden geplaatst. Dit betekent een uitbreiding van de PMD-inzameling en de recyclage van plastic in ons land. In 2020 zal Carrefour de zwarte bakjes blijven vervangen door transparante of helder gekleurde trays en monomateriaal om het sorteren en recycleren te garanderen. De vervanging van de plastic schaal van het Carrefour BIO paddenstoelenassortiment door karton bespaarde 3 ton plastic per jaar.

    De verpakking van Carrefour-peren en -appels is nu volledig gemaakt van karton, in tegenstelling tot de vorige verpakking van karton bedekt met plastic. Ze is daarom 100% recyclebaar. Deze verpakking heeft het plastic met 4,5 ton per jaar verminderd. De snacking groenteshakers zoals voor tomaten konden het plastic met 40 ton per jaar verminderen sinds de introductie van dit nieuwe systeem.

    De kaas van het merk Carrefour in plakjes of als blok die eerder was verpakt in een geëxpandeerd polystyreen-schaaltje (PSX) is nu verpakt in een kartonnen schaaltje. Deze vervangende verpakking heeft de hoeveelheid plastic in één jaar met 10,9 ton verminderd. De visverpakkingen van het Carrefour-merk werden vervangen. Het bakje gemaakt van PSX en plastic werd vervangen door volledig recycleerbaar plastic, wat een reductie van 29,3 ton PSX in één jaar mogelijk maakte.

    Strijden tegen plastic door te stoppen met het kopen en verkopen ervan (totdat de voorraad strekt)

    Per 1 maart 2019 was Carrefour de eerste distributeur die de aankoop en verkoop van wattenstaafjes stopte. In 2019 heeft Carrefour de verkoop van wegwerpservies geëlimineerd: rietjes, bestek, borden, glazen, bekers. Het verwijderen van rietjes en wegwerpartikelen vertegenwoordigt 55 ton minder plastic per jaar. Deze maatregelen zijn het resultaat van actie 9 van Act For Food, waarin Carrefour zich ertoe verbindt plastic artikelen voor eenmalig gebruik te verbieden en alle alternatieven voor het milieu te promoten.

    Versheid, kwaliteit, bewaring: de grenzen van plasticvervanging

    Als we nog niet gemakkelijk zonder plastic kunnen, is het om een reden van toegevoegde waarde in termen van bewaring en bescherming van het product. Het plastic maakt het mogelijk om de bewaring te verlengen en de kwaliteit en de versheid van het product te garanderen. Dit maakt het mogelijk om de verliezen te verminderen en om voedselverspilling te bestrijden.

    Elke verpakking is ontworpen om de toegevoegde waarde van plastic op het gebied van voedselhygiëne te analyseren. Wanneer plastic wordt beschouwd als geen toegevoegde waarde, wordt het verwijderd. Zo niet, dan wordt deze vervangen door een recycleerbare versie.

    Bovendien breidt Carrefour haar bulkaanbod uit en moedigt ze klanten aan om hun eigen herbruikbare zakken en containers mee te nemen om het gebruik van verpakkingen te verminderen.

    05-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Arubnaanse overheid erkent het waardevolle werk van RIU

    • De minister van Sociale Zaken en Arbeid looft de prijs uit aan Juan Blanco, directeur van hotel Riu Palace Antillas.

    RIU Hotels & Resorts is bekroond voor het geweldige werk op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. De directeur van Hotel Riu Palace Antillas, Juan Blanco, ontving van de minister van Sociale Zaken en Arbeid van Aruba, Glenbert Croes, een gedenkplaat voor alle sociale acties die worden uitgevoerd om bij te dragen aan de ontwikkeling en verbetering van de gemeenschap.

    Tijdens de prijsuitreiking waardeerde minister Glenbert Croes ‘de grote betrokkenheid’ die Juan Blanco en zijn hele team in het Riu Palace Antillas hotel in de loop der jaren aan de dag hebben gelegd door bij te dragen aan allerlei sociale doelen en ook erkende hij ‘de verbondenheid van RIU Hotels & Resorts met Aruba’. Hiermee wordt ook benadrukt dat de inspanningen die de keten, onder leiding van Juan Blanco, zich getroost om de gemeenschap te helpen als zeer positief worden ervaren.

    Tijdens de prijsuitreiking werd waardering uitgesproken voor de familie RIU op Aruba en hun management, en werd het belang benadrukt van particulier initiatief om bij te dragen daar waar de publieke sector dat niet doet. Voor Juan Blanco ‘is het een eer om deze erkenning te ontvangen en vervult het hem met trots om deze te ontvangen in naam van al diegenen die bijdragen aan de verbetering van de situatie van de gemeenschap’.

    RIU Hotels begon in 2007 op Aruba met de opening van Riu Palace Aruba. Meer dan tien jaar later blijft RIU zich sterk inzetten op deze bestemming, wat de keten zowel in sociale acties als in de ontwikkeling van activiteiten heeft laten zien. Riu Palace Aruba werd gevolgd door Riu Palace Antillas, dat in 2014 deel ging uitmaken van de portefeuille van RIU.

    De inspanningen van RIU op Aruba vormen een aanvulling op de MVO-strategie van de keten, die erop gericht is een positieve impact te hebben op de bestemmingen waar de keten werkt, met een focus op gezondheid, kinderen en biodiversiteit.

    Voor meer informatie: www.riu.com







    04-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carrefour blijft in beweging: twee nieuwe winkels op één dag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    • Carrefour Express Sint-Guido met ‘on the go’-gamma voor de voorbijgangers en metroreizigers - • Carrefour Market Rupelmonde met een zeer uitgebreid versassortiment - •         Carrefour zet in op omnicanaliteit door al haar formats te versterken en een brede beschikbaarheid te garanderen voor haar klanten

    Carrefour opende tegelijk, twee nieuwe winkels, een Carrefour Market in Rupelmonde en een Carrefour Express in het metrostation Sint-Guido te Brussel. Deze openingen, als ook de recente vernieuwing van de Hypermarkt Carrefour van Tienen en de uitbreiding van de leveringszone van de personal shopperdienst ShipTo naar Antwerpen, bevestigen de wil van Carrefour België om te blijven investeren in al haar winkelformats.

    Met de opening van de Carrefour Express in het metrostation Sint-Guido in de Brusselse gemeente Anderlecht versterkt Carrefour België haar aanwezigheid in de metro. Andere Carrefour Express-winkels vindt de klant reeds in de metrohaltes Rogier, Delta, Weststation en Mérode.

    Zoals alle Carrefour Express-winkels in trein- en metrostations stemt deze nieuwe winkel die vandaag zijn deuren opent, zijn aanbod perfect af op de verwachtingen van de ‘on the go’-klanten. De winkel van 75 m² biedt gebruiksklare maaltijdoplossingen voor elk moment van de dag: bereide maaltijden, broodjes, snacks, fruit … maar ook vlees, gevogelte, vis en verse groenten voor het avondeten. Bovendien vindt men er een brede waaier aan basisproducten en alle onmisbare producten op het vlak van droge voeding en drogisterij.

    De nieuwe Carrefour Market in Rupelmonde met een verkoopoppervlakte van 1.300 m² vervangt de vroegere winkel van uitbater Yves Bastijn en ligt op slechts enkele honderden meters van de vorige locatie in Kruibeke. Carrefour besteedt in deze winkel veel aandacht aan het milieu. Zo beschikt de winkel over nieuwe energiezuinige koelkasten op CO2-gas, met deuren op de koelmeubels om energieverlies te beperken. De verlichting gebeurt uitsluitend met full led, met een 15% lager energieverbruik. In december worden er zonnepanelen geïnstalleerd.

    De klanten treffen er mooie en uitgebreide versafdelingen aan met een ruim assortiment vers fruit en groenten, verse vis en visbereidingen, ter plekke versneden en verpakte charcuterie en beenhouwerij, vegetarische en vegane producten en een grote keuze aan noten beschikbaar in bulk. Bovendien kunnen ze er terecht voor gezonde maaltijdoplossingen voor ieder moment van de dag. Naast de klassieke ter plekke bereide belegde sandwiches en salades, kan de klant kiezen tussen gebraden kip, fruit, ter plaatse gebakken bakkerijproducten of een gratis kopje koffie aan de koffiemachine. Een reeks handige diensten vullen het aanbod aan, zoals lottoproducten, iTunes- gsm en cadeaukaartjes of een assortiment bloemen.

    Carrefour België blijft investeren, zet haar expansie voort en legt de nadruk op omnichannel. Het is duidelijk: Carrefour wil flexibeler en eenvoudiger worden en om de complementariteit van haar winkels blijven ontwikkelen (omnichannel). De retailer wil de consumenten een unieke koopervaring bieden met haar drie merken (Express, Market en Hypermarket) en haar e-commerce en innoverende diensten zoals ShipTo. Zo heropende de Hypermarkt Carrefour van Tienen onlangs zijn deuren na een grondige renovatie en breidde de fietsleveringsdienst ShipTo uit naar Antwerpen.

    Deze vernieuwingen illustreren het vermogen van Carrefour België om zich aan te passen aan de verwachtingen van steeds veeleisendere consumenten, de vraag naar innovaties, nieuwe producten en eenvoud in het aankoopproces.

    04-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het origineelste kerstcadeau: een hippie verrekijker
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wil je tijdens de kerstperiode origineel uit de hoek komen met een hippe, maar ook duurzame verrassing? Eentje die jarenlang mee zal gaan? Denk dan eens aan een goede verrekijker!

    Fluitend door het leven

    Voor wie snakt naar rust, op de rand van een burn-out staat of er al middenin zit, is opnieuw verbinding maken met de natuur vaak de manier om er weer bovenop te geraken. Heb je al eens gedacht aan vogels spotten? Dat is tegenwoordig helemaal in. En daar hoort uiteraard een goede verrekijker bij. Een idee: stop het boek ‘Fluitend door het leven’ bij je cadeau. Het is een ‘start to’ om van vogels observeren je nieuwe hobby te maken…

    Meer beleving op vakantie

    Zijn het geen vogels, dan is het wel wat anders. Een verrekijker komt altijd van pas, ook op vakantie. Binnenkort op safari? Dan is een verrekijker nodig om dieren op een afstand goed te kunnen zien. Zelfs in de schemering maakt een degelijke telescoop het onderscheid in details mogelijk. Op cruise? Ideale gelegenheid om de horizon te verkennen of voorbijglijdende landschappen te bestuderen. Naar de bergen? Dan bewonder je de sterrenhemel of gaat op zoek naar gemzen die aan de bergwand ‘plakken’.

    Cultuur in de stad

    Wie geen tuin heeft om de vogeltjes te bewonderen, gebruikt zijn verrekijker toch gewoon om de eigen buurt of stad te verkennen. Ok, gluren bij de buren is niet meteen koosjer om te doen, maar vanop de hoogste toren je eigen stad verkennen dan weer wel. Wie naar zijn favoriete rockband gaat of liever naar een opera… die kan nu eindelijk focussen op details.

    Terug naar het begin: de verrekijker, het origineelste kerstcadeau onder de boom. Er bestaan honderden modellen in alle soorten, maten en prijzen. Dé verrekijker voor het leven is de CL Companion van Swarovski Optik. Zijn optische kwaliteit is onovertroffen, het beeld kristalhelder, de kleurweergave perfect en het gezichtsveld breed. Wie dit cadeau krijgt met Kerstmis, mag zich in de handen wrijven!

    Kijk voor meer informatie over Swarovski Optik op www.swarovskioptik.com.

    Foto's: © Swarovski Optik

     

     

    03-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Champagneliefhbber ? Nog snel naar de champagnestreek voor de feestdagen

    Zien, proeven en leren over champagne... en dan inkopen doen voor de naderende feestdagen. Dat kan natuurlijk nergens beter dan in de champagnestreek. Maar waar vind je ook ‘lekkere’ adresjes om te verblijven? Uiteraard bij LOGIS HOTELS! In deze hotel-restaurants hebben ze een uitgebreide champagne-en wijnkaart, heerlijke gerechten én eigenaars die je met plezier tips geven om de streek te verkennen. Klaar om de rit aan te vatten?

    Vanuit Brussel ben je in 3 en ½ uur rijden in de champagnestreek. Er zijn twee champagneregio's: de noordelijke ligt in en rond de driehoek Reims, Epernay en Châlons-en-Champagne en de zuidelijke bevindt zich ten zuidoosten van de stad Troyes. Maar niet alleen voor champagne en wijn moet je hiernaartoe. De streek is ook geliefd bij foodies, fietsers en wandelaars. Te verwachten: schitterende uitzichten over wijngaarden en pittoreske dorpjes, steden met grootse champagnehuizen en enthousiaste locals.

    Een eerste adres is Logis Château de la Marjoleine in Essômes-sur-Marne. Jean-Pierre en Bruno verwelkomen hun gasten in het romantische kasteel met prachtige, grote kamers. Chef-kok Bruno verwent de smaakpapillen met Franse gerechten op basis van verse, lokale producten. De champagnebar heeft wel 40 champagnes op de kaart en minstens evenveel soorten wijn. Ideale uitvalsbasis tussen de wijngaarden van de Marne waar overal champagne wordt gemaakt.

    Tweede adres is Logis Hostellerie du Mont Aimé op een half uurtje rijden van dé champagnehoofdstad Epernay. Dit verzorgde 3-sterren hostel heeft ook een indrukwekkende champagnekaart en biedt seizoensgebonden gerechten, ook met verse en lokale producten. Families zijn hier welkom; voor gezinnen met kinderen zijn er familiekamers. Het verwarmde binnenzwembad en de sauna zijn het jaar door beschikbaar. Een bezoek aan Epernay kan niet ontbreken, daar is de enige echte ‘Avenue de Champagne’, een straat met de grootste champagnehuizen van de wereld.

    Het derde adres Logis Hotel Domaine de Foolz bevindt zich nabij Bar-sur-Seine, op 30 kilometer van de stad Troyes. Hier verblijf je in gezellige, ruime houten chalets te midden van het groen. Voor culinair genot is het restaurant Domaine de Foolz op het domein een must. Een bezoek aan het mooie Troyes met de schattige vakwerkhuizen is de moeite waard; de stad is ook een walhalla voor shopping. Liefhebbers van de fijne bubbels volgen hier de champagneroute door de Côte des Bar, met wijngaarden en pittoreske plekjes, uitzonderlijke domeinen met gewelfde kelders en de typische ‘cadoles’ (wijnbouwershuisjes met gemetselde muren).

    Waar je ook verblijft in de champagnestreek, overal staan wijnboeren klaar om hun passie te delen, uitleg te geven en je te laten proeven van hun magische drank. Zonder voorbereiding naar de streek rijden is zeker mogelijk, maar voor rondleidingen en degustaties in champagnehuizen reserveer je best vooraf. Voor een Logis verblijfplaats kun je terecht op www.logishotels.com.

    Logis is al 70 jaar createur van authentieke ervaringen en de grootste keten van onafhankelijke restaurant-hotelexploitanten in Europa met 2.400 vestigingen in 8 landen. Logis verzekert een gepersonaliseerd en vriendelijke ontvangst, accommodatie van goede kwaliteit en een keuken die lokale seizoenproducten gebruikt om huisgemaakte gerechten te bereiden. De garantie goed te eten en goed te slapen in een mooi ingericht etablissement leiden tot een zeer goede beoordeling van onze gasten, 8.6/10 (90.000 gecontroleerde beoordelingen). Alle Logis-etablissementen zetten de streek waar ze gevestigd zijn voorop; ze stimuleren de lokale economie, geven de voorkeur aan korte afzetkanalen en regionale producten. Meer informatie: www.logishotels.com

     





    03-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Keep the holidays fun wirh SUN68

    Rock a casual fun look that oozes class this holiday season. You want to impress your mother-in-law at the dinner table with your outfit, but you also want to be true to your personal style that your lover fell for? SUN68 has got you covered this holiday season!

    SUN68 combines classical garments with more casual styles, creating the perfect end of year look. The 'SUN68 style' is fun yet classy, casual yet high-end.

    Look up the definition of 'classy' and you'll find a handsome man dressed in shirt. The fun non-traditional prints of SUN68 give your classic shirt a personal twist.

    You feel more comfortable in a sweater? SUN68 has some gorgeous sweaters that will have you feeling luxurious while you're as comfortable as can be.

    And of course, the ladies are not being left behind this holiday season! SUN68 offers lace, velvet and some bling bling for all the individual ladies out there!









    24-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beleef een luxueuze kerst in Keulen

    Althoff Grandhotel Schloss Bensberg serveert unieke culinaire belevingen tijdens de feestdagen. Kerst vieren in een kasteel met uitzicht op de Dom van Keulen, het klinkt als een romantische droom. In Althoff Grandhotel Schloss Bensberg wordt tijdens de feestdagen zowel de verbeelding als de smaak van de bezoekers geprikkeld tijdens een serie luxe-evenementen. In het met drie Michelinsterren bekroonde restaurant Vendôme serveert chef Joachim Wissler een spectaculair ‘Gastrosofisch’12-gangendiner, met daarin de populairste creaties van 2019. Verderop in het Barokke kasteel kun je genieten van Beethoven, Verdi en Mozart tijdens een luxe 4-gangendiner in het sfeervolle restaurant Jan Wellem. En ook voor de kleine kasteelbezoeker is er genoeg te doen tijdens de feestdagen.

    In het knusse Grandhotel Schloss Bensberg, op een boogscheut van Keulen, kun je je tijdens de feestdagen heerlijk laten verwennen. Zo heb je er de keuze uit verschillende arrangementen waarbij je een verblijf kunt combineren met een bezoek aan één van de toprestaurants in Schloss Bensberg. In het 84 kamers en 36 suites tellende hotel heb je de keuze uit de Italiaanse flair van Trattoria Enoteca, het stijlvolle restaurant Jan Wellem en het internationaal gerenommeerde Vendôme, dat behoort tot de 50 beste restaurants ter wereld volgens 'San Pellegrino World's 50 Best Restaurants'. Wij zetten alvast de meest bijzondere arrangementen voor je op een rij.

    Ervaar de culinaire hoogtepunten van 2019 in Vendôme. Van 27 tot en met 30 december schotelt chef Joachim Wissler je in restaurant Vendôme een 'gastrosofische' belevenis voor. Tijdens deze avonden reflecteert hij op 2019 en worden de populairste gerechten van het afgelopen jaar met elkaar gecombineerd terwijl de sommelier zorgt voor bijpassende wijnen. Ook Michelin weet de kunst van Wissler te waarderen en bekroonde het restaurant met drie sterren vanwege zijn pure producten, krachtige smaken en evenwichtige creaties.

    Verdwaal in de wereld van Rococo met Pasta Opera: Voor liefhebbers van opera is restaurant Jan Wellem op maandag 30 december de place-to-be. Terwijl je geniet van een verfijnd 4-gangendiner, worden klassiekers als Verdi’s Libiamoen Beethoven’s kwartet uit Fedilio vertolkt door Julia Regehr en haar vier vocale solisten die je Truffles of High Opera Culture presenteren. Laat je meeslepen door hun zangtalent en poëtische teksten en beleef de muzikale magie van rococo.

    Bewonder de Grand Finale van 2019 in de kasteeltuin: De laatste uren van 2019 zet je in Grandhotel Schloss Bensberg in met een champagnereceptie, gevolgd door culinaire verwennerij in een van de restaurants van het 18de-eeuwse kasteel. Het startschot voor het nieuwe jaar wordt gegeven met een spectaculaire vuurwerkshow in de kasteeltuin. Daarna dans je tot in de vroege uurtjes in de hal van het hotel, of onder begeleiding van een live band in de balzaal.

    Voor de kleinere hotelgasten is er tijdens deze gehele periode de kinderclub Kleine Kasteelgeestjes.

    Althoff Grand Hotel Schloss Bensberg is een vijfsterrenhotel gevestigd in Bergisch Gladbach, Keulen. Het voormalige paleis heeft een kenmerkende Barokke stijl en schilderachtige tuinen. In totaal telt het hotel 84 kamers en 36 suites met faciliteiten als een driesterren Michelin restaurant, met een modern menu van topchef Joachim Wissler. Het wordt wel het “nummer één restaurant van Duitsland” genoemd en heeft tevens een spa van 1.000 m2, met professionele beauty en wellness-voorzieningen en zwembad. Althoff Grand Hotel Schloss Bensberg verwelkomt zakelijke- als privé gasten





    23-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon zet belangrijke stap richting diervriendelijk toerisme
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Corendon introduceert een nieuw dierenwelzijnsbeleid voor excursies. De reisorganisatie stopt met het aanbieden van excursies en andere attracties waar dierenleed in voorkomt. Daarmee zet Corendon een belangrijke eerste stap op gebied van dierenwelzijn in het toerisme. Het dierenwelzijnsbeleid is opgesteld in samenwerking met World Animal Protection (WAP), een organisatie die zich inzet voor bescherming van dieren wereldwijd.

    In veel toeristische attracties en excursies op vakantiebestemmingen worden dieren gebruikt ter vermaak van toeristen. Toeristen zijn zich vaak niet bewust van het dierenleed dat schuilgaat achter deze excursies. Dat rijden op olifanten niet meer kan, is bij veel mensen inmiddels bekend. Maar als je wilde dieren kan aaien, voeren of een foto met ze kan nemen, dan kan dat alleen als ze zijn getraind, afgericht of gedrogeerd. Dit proces gaat vaak gepaard met geweld en het vastbinden van de dieren. Dagelijks lijden er in totaal zo’n 550.000 wilde dieren voor het vermaak van toeristen.

    Wilde dieren horen in het wild. Corendon stopt daarom met het aanbieden van excursies waar er direct contact is met wilde dieren, ze opgesloten zitten in te kleine hokken of waarbij de dieren gebruikt worden voor entertainment van toeristen. Een voorbeeld hiervan zijn dolfinaria, waar dolfijnen en andere zeezoogdieren shows geven en kunstjes moeten doen. Dolfijnen zijn intelligente dieren die in het wild grote afstanden afleggen. Een klein bassin is een onnatuurlijke leefomgeving, wat zorgt voor stress en abnormaal gedrag. Hetzelfde geldt voor dierentuinen waarin wilde dieren vaak in onnatuurlijk kleine verblijven leven. Ook shows met wilde dieren, dierengevechten en excursies waarbij dieren worden gefokt of opgejaagd, zijn niet diervriendelijk. Deze worden ook uit het aanbod geschrapt.

    Atilay Uslu, oprichter van Corendon: “Excursies zijn belangrijk voor de toerismesector en vakantiegangers; qua beleving en qua inkomstenbron. Het nieuwe dierenwelzijnsbeleid van Corendon heeft daardoor op een groot aantal bestemmingen grote impact. Wij nemen daarom een jaar de tijd om deze excursies uit te faseren en ondersteunen de bestemmingen bij het opstellen van een alternatief excursieaanbod. Naast het feit dat we ons steentje willen bijdragen aan minder dierenleed op vakantiebestemmingen hopen wij een signaal af te geven aan onze klanten en de buitenwereld.”

    In het dierenwelzijnsbeleid wordt onderscheid gemaakt tussen wilde dieren en gedomesticeerde dieren. Gedomesticeerde dieren zijn paarden, (muil)ezels en kamelen en worden vaak gebruikt als vervoersmiddel voor mensen en goederen. Excursies met deze dieren worden nog wel aangeboden, mits het belang en welzijn van het dier voorop staat en de dieren goed worden verzorgd. Ook kunnen Corendon reizigers nog steeds genieten van wilde dieren in hun natuurlijke leefomgeving. Bijvoorbeeld door op safari te gaan, dolfijnen en walvissen te spotten in het wild (zonder ze te lokken of op te jagen) of door een educatieve eco-tour te doen.

    Excursies zijn een belangrijke inkomstenbron voor de toerismesector. Corendon biedt haar excursies aan via haar lokale agenten en daar gaat dit nieuwe beleid grote impact op hebben. De touroperator neemt daarom een jaar de tijd om samen met de lokale agenten de schadelijke excursies uit te faseren en ondersteunt hen bij het opstellen van een alternatief excursieaanbod. Het dierenwelzijnsbeleid is opgesteld in samenwerking met World Animal Protection, een internationale dierenbeschermingsorganisatie die zich inzet voor de wereldwijde bescherming van dieren. Door samen te werken met WAP, onze lokale agenten, onze klanten en zelf verantwoorde keuzes te maken met respect en begrip voor mensen, dieren en natuur, hoopt Corendon een voorbeeld te geven in het belang van verantwoord reizen. Zo probeert Corendon te waarborgen dat volgende generaties óók van al die prachtige plekken op aarde kunnen genieten.

     

     

    22-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    21-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Massageborstel

    Leonor Greyl ontwikkelde een lijn accessoires onder de naam ‘Les Indispensables’. Deze lijn maakt het aanbrengen van de producten makkelijker en optimaliseert hun doeltreffendheid.

    Dit jaar wordt de lijn vervolledigd met de lancering van een speciale massageborstel om tijdens het wassen te gebruiken. Hij reinigt en masseert de hoofdhuid, waardoor de shampoo beter emulgeert.

    Wat zijn de voordelen?

    De borstel verwijdert schilfers en vuilresten, terwijl hij de microcirculatie stimuleert voor een betere zuurstoftoevoer. Hij reinigt, ontspant en verzacht de hoofdhuid. Kortom, hij is een nieuwe bondgenoot voor gezond en glanzend haar die bovendien de hergroei stimuleert.

    Gebruik

    Breng de shampoo aan op de natte hoofdhuid, emulgeer met de vingers en masseer de hoofdhuid met de borstel gedurende minstens één minuut in cirkelvormige bewegingen. Spoel grondig af.

    Massageborstel - €24 - Afmetingen: diameter 9 cm / hoogte 6 cm - Recycleerbare borstel

    NOG MEER ‘ONMISBARE’ ACCESSOIRES VAN HET MERK

    Leonor Greyl kam: ideaal om het haar te ontklitten zonder het te breken. Deze kam met brede tanden kun je op elk moment van de dag gebruiken. Vooral aanbevolen bij het uitspoelen van een haarmasker.

    Leonor Greyl verzorgingsborstel: speciaal ontworpen om lang, dik of krullend haar zachtjes te ontklitten. Deze gladmakende borstel, gemaakt van everzwijnenhaar, herstelt de glans van het haar. Ook aan te raden om olie mee aan te brengen, vóór het wassen van het haar, voor een betere verdeling. 100% everzwijnenhaar.

    Leonor Greyl penseel: het accessoire van de professional – om thuis diepgaande verzorgingen en haarkleuringen mee uit te   voeren.

    VERKOOPPUNTEN

    www.leonorgreyl.com - L’Atelier de Coloration – Naamsestraat 65A, 1000 Brussel - Le Salon du Zoute – Kustlaan 58, 8300 Knokke-Heist





    21-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maison Dandoy: hofleverancier van Sinterklaas

    Bladeren vallen van de bomen, dagen worden korter, de lucht voelt frisser, de herfstvakantie is voorbij... Je kan het al raden: Sinterklaas staat voor de deur!

    Bij Maison Dandoy wachten we al maanden op de komst van Sinterklaas. Onze patissiers zijn koortsachtig in de weer en praten over niets anders, onze ovens draaien op volle toeren en onze speculoos en marsepein staan te trippelen van ongeduld. Eén keer per jaar verkleden ze zich voor deze speciale gelegenheid. Dan worden Sinterklaas, zijn ezel en onze speculoos één grote familie. We hopen dat jullie klaar zijn om te genieten van al dat lekkers...

    Volgens de traditie krijgen enkel de brave kinderen speculoos van Sinterklaas. Maar bij Maison Dandoy denken we aan iedereen. Jong, oud en ook zij die wel eens stout zijn geweest dit jaar…

    Kleine of grote figuurtjes, in zakjes of dozen, ons aanbod kent geen grenzen. Soms worden de lekkernijen zelfs vergezeld van suikerriet of chocolademunten. En zoals elk jaar vraagt Sinterklaas zich af hoe hij al die speculoos- en chocoladekruimels uit zijn baard zal krijgen.





    21-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weleda: baby buikjesolie en babypoeder

    Al bijna 100 jaar biedt Weleda 100% natuurlijke en biologische baby-verzorging. Weleda breidt haar baby-lijn nu uit met Baby Buikjesolie en Babypoeder.

    Baby Buikjesolie: Darmkrampjes zijn één van de meest voorkomende babykwaaltjes. Bijna elke baby heeft er weleens last van. Product specialist Kim Goppel: “Darmkrampjes ontstaan omdat de darmflora van baby’s nog niet geheel ontwikkeld is. Een preventieve, zacht verzorgende buikmassage met Baby Buikjesolie biedt verlichting. Puur natuurlijke amandelolie en natuurlijke etherische oliën zoals kardemom en majoraan ondersteunen de spijsvertering. Daarnaast brengt de geur van Roomse kamille je baby tot rust.”

    Babypoeder : Een andere aanwinst in de baby-lijn is Babypoeder. Babypoeder absorbeert vocht en verzorgt de gevoelige babyhuid.

    Kim: “Babypoeder is een talkpoeder dat zeer geschikt is voor de verzorging van de huidplooitjes van je baby. Hier blijft gemakkelijk vocht tussen zitten. Als je deze niet goed droogt gaat het broeien en ontstaan er smetplekjes. Met een beetje Babypoeder na het bad en droogdeppen voorkom je dit. Plantenextracten zoals Echinacea en Calendula verzorgen en ondersteunen het zelfherstellend vermogen van de huid.

    Babypoeder is ook zeer geschikt voor de verzorging van het naveltje. De eerste dagen is het belangrijk om het navelstompje goed schoon en droog te houden om infecties te voorkomen. Weleda Babypoeder verzorgt het navelstompje, zodat het er snel en mooi afvalt en helpt voorkomen dat het gaat ontsteken.”

    Weleda Babyverzorging

    Weleda Babyverzorging bevat uitsluitend heilzame, natuurlijke ingrediënten die de babyhuid verzorgen vanaf de eerste dag. De producten zijn samengesteld voor de meest gevoelige babyhuidjes en ontwikkeld in samenwerking met verloskundigen en apothekers.

    De productjes zijn vanaf 30 november beschikbaar.





    20-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uniek: met de kerstboot over de Moezel

    Bijzondere kerstbelevingen in Rijnland-Palts! Dat de Duitse kerstmarkten wereldvermaard zijn hoeft niemand meer uit te leggen. Maar in de Duitse deelstaat Rijnland-Palts kan je kerst pas echt op een originele manier vieren. Zo vervoert een speciale kerstboot je over de Moezel tussen de kerstmarkten van Traben-Trarbach en Bernkastel-Kues. In Koblenz bewonder je de kerstfeer vanuit de kabelbaan die boven de stad loopt. En in Bad Neuenahr combineren ze de kerstmarkt met een sfeervol lichtfestival. Dit alles maakt de kerstmarkten van Rijnland-Palts tot de meest magische van heel Duitsland. En dat op nog geen uurtje rijden van de Belgische grens. Bis bald!

    De ondergrondse kerstmarkt in de oude wijnkelders in Traben-Trarbach combineren met de sfeervolle kerstmarkt in Bernkastel-Kues? Het kan! Vier zaterdagen tijdens de kerstperiode brengt een boot je van de ene kerstmarkt naar de andere. Zo word je ondergedompeld in de wijnwereld van Traben-Trarbach en maak je kennis met één van de mooiste kerstmarkten van Duitsland: Bernkastel-Kues.

    Koblenz: Magische kerstviews vanop de kabelbaan: Vanop de kabelbaan heb je een subliem uitzicht op de prachtig verlichte stad. Tijdens het adventseizoen transformeert de Romeinse binnenstad tot een heus kerstparadijs met zo’n 100 kraampjes waar de geur van verse peperkoek, speculaas en glühwein door de straten zweeft.

    Bad Neuenahr: Het wondermooie Uferlichter-festival : In Bad Neuenahr staat er een lichtjesfestival op jou te wachten. Rondom de Kurgarten-brug op de rivier Ahr, drijven duizenden lichtjes die je een magische kerstsfeer bezorgen. Om het helemaal af te maken kan je genieten van culinaire hoogstandjes en bijpassende topwijnen, aangeboden door chef-koks en wijnboeren uit de regio. Kruis het weekend van 6 december dus maar aan in je agenda!

    Waldbreitbach: In de kerstperiode springen de lichtjes weer aan in het kerstdorp Waldbreitbach bij Neuwied. De uitblinker daar is zonder twijfel de grootste kribbe ter wereld, gemaakt van 1000 boomwortels. De kribbe veroverde zelfs een plaatsje in het Guiness World Book of Records. Daarbovenop drijft er op de rivier de Wied een imposante adventskrans met een doorsnede van 8 meter.

    Cochem: is een stadje met historische vakhuizen en het machtige kasteel Reichsburg dat majestueus boven de stad troont. Dat kasteel is tijdens de kerstperiode het decor voor een adembenemend en levendig kerstspel. Een verlichtte panoramische trein brengt je van de oude stad naar de wereldberoemde bezienswaardigheid.

    Illustraties dominique ketz





    20-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jessica van Humbeeck servert thee met magnesiumverhaal

    Thee is zoveel meer dan louter een drankje. Het biedt een moment van stilte na een drukke dag, verbindt mensen met elkaar, wordt gebruikt om gastvrijheid uit te drukken, is rijk aan antioxidanten en thee brengt ons brein tot rust. Dat weet ook thee-experte Jessica Van Humbeeck, die er rotsvast in gelooft dat er voor iedereen een perfect theerecept én een bijhorend theemoment bestaan die een heilzame werking hebben op lichaam én geest. Zeker wanneer de thee dan nog eens wordt bereid met het perfecte water. Water dat PH-neutraal is en bij voorkeur extra gezond. Zoals het water dat we dankzij waterbehandelingsspecialist BWT eenvoudigweg uit de kraan kunnen halen. Want de magnesiumfilters die BWT aanbiedt, filteren het kraanwater niet alleen, ze voegen er ook extra magnesium aan toe.

    Wat 5 jaar geleden begon als een hobby in de garage van Jessica, groeide intussen uit tot ‘Thee met een Verhaal’. Een succesverhaal. Want als gecertifieerd theesommelier heeft de amper 33 jaar oude Jessica Van Humbeeck niet alleen haar eigen theemerk uit de grond gestampt. Ze is ook zaakvoerster van 2 theespeciaalzaken in Aarschot en Oostende, schreef intussen het succesvolle boek ‘But First, Tea’, presenteert wekelijks een eigen theeprogramma op Eclips TV, adviseert restaurants en bistro’s, en is de drijvende kracht achter tal van theeceremonies, lezingen, cursussen en workshops over thee. Tel daarbij Jessica’s doortochten in de Radio 2-programma’s ‘Plage Préférée’ en ‘De Madammen’, bij MNM-dj Ann Reymen en in de talkshow ‘Van Gils & Gasten’, en het is niet verwonderlijk dat Jessica beschouwd wordt als dé theereferentie in Vlaanderen.

    Thee evangeliseren

    Het geheim achter het succesverhaal van Jessica? Pure passie. “Sowieso heb ik altijd al graag thee gedronken”, legt Jessica uit. “Als kind was dat mijn favoriete moment met mijn mama. Dan keken we samen naar een film onder een dekentje, met een lekker kopje thee. De laatste jaren is de passie voor thee alleen maar toegenomen, omdat thee mij persoonlijk geholpen heeft met mijn persoonlijk verhaal. Zes jaar geleden kreeg ik namelijk te kampen met een dubbele burn-out. Ik heb toen yoga geprobeerd, aromatherapie, gezonde voeding enzovoort, tot mijn psycholoog me vroeg om terug te gaan naar het moment waarop ik mij het meest kon ontspannen. En dat waren inderdaad die theemomenten met mijn mama. Ik heb een opleiding gevolgd bij de Britse theespecialist Jane Pettingrew, werd door de beroemde theemeesteres Mei Lan Hsiao ondergedompeld en ingewijd in de Chinese Tea Arts, ben heel actief op zoek gegaan naar pure theeën, zonder bewaarmiddelen, en heb in mijn garage een kleine theewinkel opgestart. Zo is de bal aan het rollen gegaan.

    Wanneer mensen mij vragen wat ik nu precies doe, of wanneer de vraag komt hoe je van thee een bedrijf kunt maken, zeg ik vaak “Ik verkoop geen thee, maar ik verkoop momenten theetijd”. Ik hou ervan om de verhalen van de thee te vertellen en beschouw het als mijn missie om thee te evangeliseren. Ik wil aantonen dat thee drinken mensen verbindt met elkaar, en dat het uitnodigt tot zelfreflectie. Dat thee niet uitsluitend voor mij de oplossing is om lichaam en geest in balans te brengen, maar voor iedereen. Ik geloof er inderdaad rotsvast in, dat er voor iedereen een perfecte thee én bijhorend theemoment bestaan. Zeker als je weet welke infusies en theesoorten het beste bij jou passen en met welk water je het perfecte kopje thee serveert om optimaal te kunnen genieten van de heilzame werking die thee heeft op lichaam en geest.”

    Hip, lekker en extra weldadig voor lichaam en geest

    Jessica deinst er niet voor terug om met thee te experimenteren. Zo tonen haar Fruity Tea Sangria, Golden Lemonade en Home made ice tea made easy-recepten aan dat thee echt wel hip en fun kan zijn. Al heeft ze, door haar persoonlijk verhaal, wel een expliciete voorkeur voor theerecepten en -mengelingen die naast lekker ook nog eens extra weldadig zijn voor lichaam en geest. Ze raadt Golden Tea en Time for Bed Tea aan voor wie tot rust wil komen, stelt matchathee en gember-citroengrasthee voor als je jezelf een boost wil geven, terwijl Blueberry Hill – een combinatie van witte thee en blauwe bessen, rijk aan antioxidanten – en Dance with me – een combinatie van rooibos, kamille en munt – een heuse aanrader is voor wie op zoek is naar concentratie.

    Maar een kopje ‘thee met een verhaal’ omvat meer dan alleen maar recepten en mengelingen van thee. “Thee bestaat voor 99% uit water”, legt Jessica uit. “Het is dan ook logisch dat de kwaliteit van het water een invloed heeft op de smaak, de kwaliteit en de effectiviteit van de inhoudsstoffen van de thee. Daarom dat ik aanraad om, als je leidingwater gebruikt voor je thee, dat water te filteren. Inzake kraantjeswaterfilters ben ik een grote voorstander van de magnesiumfilters van waterbehandelingsspecialist BWT. Want die verminderen niet alleen de hoeveelheid kalk en zware metalen in het water, en elimineren niet alleen onaangename smaken en geurtjes. Ze voegen aan het water extra magnesium toe – een must voor de smaak van thee en een extra boost voor lichaam en geest.”  

    Kraantjeswater voor thee? Sowieso filteren!

    “Als je gewoon leidingwater gebruikt voor je thee, is het belangrijk om dat te filteren”, gaat Jessica verder. “Het water bevat dan geen smaken die de smaak van thee of koffie kunnen beïnvloeden. Traditionele kraantjeswaterfilters verminderen de hoeveelheid kalk in kraantjeswater, halen er zware metalen als lood en koper uit, en zorgen ervoor dat substanties zoals chloor, die de smaak en de geur van het water aantasten, worden verwijderd. De magesiumwaterfilters van BWT gaan nog een stap verder door het kraantjeswater niet alleen te filteren, maar er tijdens het filterproces magnesium aan toe te voegen. Dat maakt het water niet enkel extra smaakvol, maar ook extra gezond.

    Magnesium zorgt namelijk voor een goed metabolisme, gezonde tanden, botten en spieren, het stimuleert het hart en geheugen en verhoogt onze weerstand. Magnesium zorgt er ook voor dat het water een bijna neutrale PH-waarde krijgt. “En ook dat is belangrijk voor de smaak en de mineralenbalans van het water”, vervolgt Jessica. “De PH-waarde of de zuurtegraad van het water bepaalt immers de voorkeur die het water heeft om zuurgevoelige ofwel basegevoelige mineralen op te lossen in het water. Water met een PH lager dan 7, zal bij voorkeur zuurgevoelige mineralen oplossen: ijzer, mangaan, kalk, nitraat, etc. Water met een PH hoger dan 7, zal bij voorkeur basegevoelige mineralen oplossen: vitamine B, complexe koolstofverbindingen, enz. PH-neutraal water heeft geen voorkeur voor een bepaald soort mineralen om op te lossen, en neemt alle essentiële mineralen en alle smaakmakers op.”

    Magnesiumwaterfilterfilters van BWT

    De magnesiumfilters van BWT zijn verkrijgbaar in de vorm van een waterkan – een zogenaamde ‘tafelfilter’ – en in de vorm van een permanente filter voor onder het aanrecht. De waterkan BWT Vida pink kiss past in de koelkast en is voorzien is van een ‘Easy-Control’-systeem dat automatisch aangeeft wanneer het filterpatroon vervangen moet worden. Daarnaast is er het Penguin-model, verkrijgbaar in het wit, groen, blauw, oranje en paars. Beide modellen waterkannen worden online verkocht via www.bwtwater.be. Verkrijgbaar vanaf: € 19,00

    De BWT AQA drink-filter is een permanentere oplossing die eenvoudig onder het keukenaanrecht kan worden geïnstalleerd. Je kan BWT AQA Drink hetzij aansluiten op een bestaande kraan, hetzij kopen in een set waar een nieuwe kraan inzit. Filters kunnen eveneens worden aangekocht via www.bwtwater.be.





    19-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Holland America Line: excusiee Club Orange programma
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Populaire premium programma van Holland America biedt nu ook gratis hut upgrades bij aanschaf van Club Orange! Het geliefde Club Orange programma van Holland America Line is vanaf nu beschikbaar op alle schepen van de vloot. Het nieuwste programma, momenteel al beschikbaar op negen schepen, biedt gasten extra luxe en service met prioriteitstoegang, exclusieve voorzieningen en speciale evenementen.

    De beschikbaarheid van Club Orange is per cruise gelimiteerd tot een beperkt aantal hutten en biedt o. a. hut upgrades binnen de geboekte categorie en een speciaal “Captain’s Choice” evenement aan boord. Gasten in de Neptune en Pinnacle Suites ontvangen alle voordelen van Club Orange (behalve de suite upgrade en het speciale evenement) zonder extra kosten. Alle Club Orange gasten hebben recht op extra privileges, waaronder privé eetgelegenheid, voorrang bij diverse services en een directe telefoonlijn met de conciërge.

    “Club Orange is al een grote favoriet aan boord. Het doet ons dan ook plezier dat we dit programma, met exclusieve services zoals prioriteitstoegang en privé eetgelegenheid, kunnen aanbieden op de gehele vloot, zodat nog meer gasten van de voordelen kunnen genieten,” aldus Orlando Ashford, President van Holland America Line. “Club Orange biedt exclusiviteit en onze gasten waarderen de manier waarop de extra’s van het programma hun cruise ervaring verrijken. Met de nieuw toegevoegde hut upgrade en het speciale evenement voor gasten die het programma hebben aangeschaft, is de toegevoegde waarde nog groter.”

    Nieuwe Club Orange voorzieningen

    Gasten die het Club Orange programma aanschaffen ontvangen een hut upgrade naar de best beschikbare hut binnen de geboekte categorie. De upgrade is op basis van beschikbaarheid op het moment van aanschaf van Club Orange. Een andere nieuwe toevoeging aan het programma is een uitnodiging voor een speciaal “Captain’s Choice” evenement aan boord. Dit evenement, speciaal voor Club Orange gasten, kan onder andere bestaan uit een rondleiding achter de schermen van het schip, exclusieve winkelmomenten aan boord of een kennismaking met muzikanten en artiesten aan boord onder het genot van een kopje koffie.

    Prioriteitstoegang

    Voordelen van het exclusieve Club Orange programma zijn onder andere voorrang bij in- en ontscheping, voorrang bij het aan wal gaan met tenders en voorrang bij reserveringen voor specialiteitenrestaurants aan boord. Club Orange gasten hebben ook prioriteit bij de Guest Services & Shore Excursions balie en tevens een directe telefoonlijn met de conciërge.

    Privé eetgelegenheid

    Op de meeste schepen is een deel van de Dining Room ingericht voor exclusief gebruik door Club Orange gasten tijdens ontbijt en diner. Op de Koningsdam en de Nieuw Statendam is elke dag een apart Club Orange restaurant beschikbaar voor ontbijt en diner. Dit restaurant biedt hetzelfde ontbijtmenu als het Pinnacle Grill restaurant en hetzelfde dinermenu als in de Dining Room. Op alle schepen worden dagelijks ook extra gerechten aangeboden, speciaal voor Club Orange gasten.

    Daarnaast kunnen Club Orange gasten genieten van de voordelen van een premium à la carte ontbijtmenu in de hut, een glas mousserende wijn bij het diner op de dag van inscheping, premium badjassen in de hut en een exclusieve Club Orange draagtas.

    De kosten voor het Club Orange programma bedragen €30 per persoon per dag op de Koningsdam en de Nieuw Statendam en €22 per persoon per dag op alle andere schepen. Kosten voor Club Orange gelden alleen voor de eerste en tweede passagier in de hut. Eventuele derde en vierde personen in dezelfde hut betalen geen extra kosten voor het programma. Club Orange kan alleen vooraf worden aangeschaft en is niet beschikbaar voor aanschaf aan boord.

    www.HollandAmerica.com

     

     

    18-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feestekijk aperitieven met St Moret

    That time of the year again: een leuk en lekker menu bedenken voor de feestperiode. Je hoeft niet altijd uit te pakken met spectaculaire ingrediënten om een memorabel hapje op tafel te toveren. Met deze eenvoudige ingrediënten en zelfs koelkastrestjes maakte foodblogster- en styliste Marta Majewska 3 frisse starters.          

    "Restjeskoken is naast snel en budgetvriendelijk vooral uitdagend. Ik combineer op maandag en dinsdag mijn leftovers van het weekend met een pure kaas zoals St Môret®. Niet is zo leuk als je inner chef te challengen spaarzaam om te springen met 'verloren' etenswaren" - Marta Majewska

    RECEPTEN

    Geroosterde wortels met een dip van wortelloof en St Môret®

    Helemaal crazy for carrots en je weet niet goed wat te doen met die eenzame wortels in de koelkast? Tover een gezond en licht aperitiefhapje op tafel door de wortels te roosteren en te serveren met een dip op basis van een heerlijk verse kaas.

    Ingrediënten voor 4 p : 500 g wortels - 3 el olijfolie - 3 el honing - 15 g wortelloof - 150 g St Môret® natuur - 1/2 teen look

    Bereidingswijze

    Verwarm de oven voor op 180°C. Was de wortels - mét loof - schoon onder stromend koud water. Snij het loof van de wortels. Bekleed een bakplaat met bakpapier en verdeel de wortels over de bakplaat. Besprenkel de wortels met de olie en de honing en meng onder elkaar.

    Rooster de wortels ongeveer 60 minuten tot ze gaar zijn. Schep halverwege om. Doe het wortelloof, de St Môret® en de look in een blender en mix tot een gladde dip. Serveer de wortels op een leuk bord met de frisse dip.

    TIP: nog andere groenten over? Rooster ze samen met de wortels en serveer.  

    St Môret® Apérifrais rolletjes

    Voor deze aperitiefrolletjes heb je slechts 4 componenten nodig. Pluk kruiden uit eigen tuin en combineer met een minimum aan ingrediënten.

    Ingrediënten voor 8 rolletjes : 4 filodeeg vellen (van ongeveer 25 x 35 cm) - 200 g St Môret® Apérifrais Provençale - 5 el olijfolie - Verse kruiden (tijm, oregano, salie)

    Bereidingswijze

    Verwarm de oven voor op 180°C. Rol het filodeeg uit en snijd de vellen diagonaal in vieren. Neem 8 van de 16 vellen filodeeg en bestrijk ze met olijfolie. Bestrooi met de verse kruiden en leg er de overige 8 vellen bovenop.

    Leg telkens op een kort uiteinde van het deeg 5 St Môret® Apérifrais Provençale-kaasjes. Rol alle vellen vanaf onderaan strak op tot rolletjes. Kwast de rolletjes met wat olijfolie en bak gedurende 15 minuten in de voorverwarmde oven. Serveer warm.

    TIP: rol een restje paprika tussen het filodeeg. Ook lekker met verse tijm, basilicum of bieslook.        

    Easy PEASy taartjes met St Môret®, spinazie en erwten

    Hebben je kids de erwten van gisteren laten liggen op hun bord? Stop ze in een hartig jasje en laat ze smullen van deze schattige taartjes.

    Ingrediënten voor 16 taartjes : 1 rol bladerdeeg - 30 g verse spinazie 1 el olijfolie - 30 g erwten, gekookt - 100 g St Môret® natuur - 1 ei

    Bereidingswijze

    Verwarm de oven voor op 200°C. Verwarm de olijfolie in een diepe pan en laat de spinazie slinken. Snij 16 kleine rondjes uit het deeg. Schep een lepeltje St Môret® in het midden van elk rondje.

    Verdeel de spinazie en de erwten over de rondjes deeg. Bestrijk de uiteinden van het deeg met losgeklopt ei. Bak gedurende 15 minuten. Klaar!

    TIPS: Werk af met wat tuinkers en serveer. Lekker warm én koud! Tomaat of courgette over? Vervang de erwten en spinazie en geef er zo een mediterraanse toets aan.     







    17-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalando Duurzame mode, kammelijk gemaakt:

    ZALANDO LANCEERT EERSTE DUURZAME MODECAMPAGNE

     

    Als het startpunt voor mode wil Zalando het haar klanten zo eenvoudig mogelijk maken om duurzame mode te shoppen, en de inspiratie en informatie waarnaar klanten op zoek zijn, aan te bieden op de website. Zalando biedt reeds duurzame mode aan van meer dan 240 lokale en internationale merken, en gaat dit de komende jaren nog meer uitbreiden. Na het introduceren van een duurzaamheidsfilter voor desktop en mobile, lanceert het modieuze techbedrijf nu de duurzame modecampagne Small Steps. Big Impact.

    Voor herfst/winter 2019 presenteert Zalando haar eerste duurzame modecampagne - een online campagne waarin een selectie duurzame, stijlvolle en veelzijdige mode-items gepromoot worden. Met meer dan 20.000 items van meer dan 240 merken, klein en groot, biedt Zalando een breed assortiment duurzame mode met als doel het klanten makkelijker te maken om duurzame mode te shoppen én begrijpen. Klanten kunnen nu hun favoriete duurzame items vinden via slimme filteropties, van vegan leer tot biologisch katoen.

    “Als een platform met meer dan 25 miljoen actieve klanten in 17 landen en meer dan 2.000 merken, weten we dat we de vraag naar duurzame mode en het aanbod ervan kunnen beïnvloeden. Door onze grootte in te zetten en samen te werken met belangrijke partners in de industrie, kunnen we het bewustzijn en de betrokkenheid bij duurzame mode vergroten. Hoewel ons huidige duurzame aanbod al een van de grootste in Europa is, zijn we nog maar net begonnen en enthousiast om ons duurzame assortiment nog verder uit te breiden." - Sara Diez, vice-president Womenswear bij Zalando.

    “Duurzaamheid is onderdeel van ons platform sinds 2016, maar met deze campagne willen we duurzame mode nog toegankelijker maken voor onze klanten. Uit research blijkt dat onze klanten wel interesse hebben in duurzame mode, maar zich vaak overweldigd voelen. Met onze campagne Small Steps. Big Impact willen we onze klanten aanmoedigen om duurzame keuzes te maken. We kozen er ook voor om samen te werken met influencers die een oprechte interesse hebben in duurzame mode.” zegt Jonny Ng, Director Marketing Strategy & Campaigns, Zalando.

    Zalando werkte voor deze campagne samen met @sissi_pohle, @wilson_oryema en @prosenkilde. Deze influencers werden niet enkel gekozen omwille van hun originele en inspirationele stijl, maar ook om hun passie en ideeën over de toekomst van duurzame mode.

    De campagnevideo’s, ‘Mijn Duurzame Stijlselectie,’ tonen de gesprekken tussen Sissi, Pernille en Wilson over hoe ze duurzame looks in hun persoonlijke stijl samenstellen. Ze hebben openhartige discussies over de duurzame modestukken die ze bij Zalando hebben gevonden, en hun favoriete merken. De drie influencers reflecteren over hun liefde voor gerecyclede stoffen, de founders van hun favoriete merken en hoe materiaalkeuze, herkomst en verwerking tot een kwalitatiever product leiden.    

    De campagne werd ontwikkeld in samenwerking met het creatieve bureau Sunshine. Elk onderdeel van de campagne is gemaakt met het oog op duurzaamheid. De set werd gemaakt van teruggewonnen en gerecycled hout, met modulaire elementen voor een maximum effect. Elk teamlid had een persoonlijke band met duurzaamheid en een oprechte interesse en passie voor het onderwerp.

    Duurzame mode, simpel en eenvoudig gemaakt. Kleine stappen. Grote impact.





    17-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het wordt een vegankerst met HEMA

    De feestmaand is in aantocht en dat betekent dat er weer een hoop cadeautjes gekocht gaan worden. Naast het geven en krijgen van een mooi ingepakt pakje, wil je zelf ook goed voor de dag komen op het diner, borrel of feest. Een glittertje hier of daar komt dan goed van pas.

    Glitter : HEMA zorgt voor een milieuvriendelijke kerst dit jaar. De producten bevatten namelijk biologisch afbreekbare glitters.

    100% vegan : Alle kerstproducten van HEMA zijn 100% vegan. Het kerstassortiment is vanaf 28 oktober verkrijgbaar bij HEMA of via hema.com.

    Shimmer | vanaf € 2,50 : De Shimmer collectie bestaat uit een Shower Mousse, Body Lotion, Handcrème, Hand- & Body Wash en Peel Off Face Mask met granaatappel- en blauwe bessen extract. Verder nog Bath Tablets, Face Scrub, Eau de Toilette, Hair Dryer, Surprise Cracker & Glitter Spray. Alle producten bevatten biologisch afbreekbare glitters en hebben een warme houtachtige geur.

    all in 1 glitz | € 4,75 : Deze glittergel is te gebruiken als highlighter of oogschaduw of als als klein accent op je schouders of decolleté. De glitters zijn biologisch afbreekbaar. Verkrijgbaar in de traditionele kerstkleuren goud, zilver en rood.

    Om je make-up in stijl aan te brengen in de decembermaand heeft HEMA een kwast met glitters in het handvat.

    De shimmering powder is de ultieme Kerst sparkle, accentueer je schouders, decolleté of gebruik het poeder als highlighter. De powder puff is verkrijgbaar in het goud en geeft een subtiele glans. Door het pompje is het makkelijk aan te brengen en wordt het gelijkmatig over de huid verdeelt.

    De glitter mascara is een top coat voor over je normale mascara. Dit geeft je mascara een gouden glitter finish voor een extra sprankelende oogopslag en maakt je look extra feestelijk.

    Een super cadeau om te geven en om te krijgen, een box vol beautyproducten als shower gel, body lotion en hand cream. Extra leuk je kunt de tubes zelf pimpen met bijgeleverde stickers.

    De Christmas cracker is een Engelse traditie en tijdens veel kerstdiners een grote hit. Leg ze vóór de maaltijd naast het bestek. Traditiegetrouw openen twee mensen de cracker gelijktijdig; de inhoud is voor degene die het buisje in handen heeft wanneer een van de uiteinden losgerukt is. Zodra ie is open getrokken of gedraaid komt er een kleine verrassing uit, in dit geval een handcrème en vijl.

    Tot in de late uurtjes geborreld? Een sheet masker met komkommer en groene thee extract kalmeert en hydrateert de huid, zodat je huid weer straalt voor het volgende feestje.

    Het all in one face palette is een veelzijdig palette. Het palette is zo samengesteld dat de kleuren zowel als oogschaduw, blusher, highlighter en bronzer gebruikt kunnen worden. De poeders hebben een crèmige textuur en voelen hierdoor licht op de huid. De poeders zijn makkelijk op te bouwen en te blenden.

    De goudkleurige hydrogel oogmaskers zijn verrijkt met aloë vera en hyaluronzuur. Het masker hydrateert de huid onder de ogen en geeft een frissere uitstraling.

    B.A.E. Eye Shadow Clutch | € 12,50

    Deze clutch vol oogschaduw, in trendy tinten, om een echte party look mee te creëren is in limited edition verkrijgbaar in twee varianten. Voor een warme look gebruik je het ‘Shine like the new year’ palette en ‘Party after midnight’ voor een coolere look. De oogschaduw is hoog gepigmenteerd en blend eenvoudig. Een perfect cadeau voor je lieve nicht, vriendin of buurmeisje.









    16-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!