Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    05-07-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug naar (home)school ?

    Over een bijzonder jaar gesproken … Deze maand zetten we eindelijk een punt achter alle home schooling en kunnen we beginnen uitkijken naar wat in september hopelijk een normaal schooljaar – en werkjaar – zal worden. Of je nu van thuis blijft werken, je met enkele collega’s in een nabijgelegen park je lunch coronaproof consumeert of je zwem- of sportabonnement hervat, wij verzamelden enkele musthaves voor een geslaagde ‘Back to School/Work/Gym’.

    THUISWERK OP MAAT

    De Belg ging de afgelopen maanden ijverig aan de slag in huis om zo comfortabel mogelijk van thuis te kunnen werken. Staat het home office inrichten toch nog op jouw to do-lijstje, denk dan in functie van je werk wat het beste bij je past. Overstock Home heeft handige consoles waarmee je snel schakelt van decoratief wandmeubel tot pop-up desk. Ethnicraft denkt dan weer aan je gezondheid en laat je afwisselen tussen staand en zittend werken aan een bureaumeubel dat in hoogte aanpasbaar is. De juiste verlichting of bureaulamp is uiteraard ook essentieel om je ogen niet te overbelasten. Modular L.I. zorgt met de Médard bureaulamp voor het juiste ‘lichtklimaat’. Wordt telewerk vanaf nu de standaard voor jou? Dan kan je je laten gaan met een bureau op maat van de Belgische maatwerkspecialist Camber.

    DE OCHTENDSTOND HEEFT KOFFIE IN DE MOND

    Ga je weer de ochtendrush tegemoet? Of raak je niet van start zonder een portie cafeïne?

    Nescafé Dolce Gusto pakt uit met een nieuwe koffiemachine, Genio S, en heerlijke (warme en koude) smaken om ook thuis van barista-kwaliteit te genieten. Als je zweert bij thee in de ochtend is de Master.T-machine van Special.T jouw verkwikkende partner in crime.

    LUNCHEN IN HET PARK, JE EIGEN TUIN OF ON-THE-GO

    Voor elke lunchbreak het juiste materiaal. Eet je op school, kantoor of on-the-go dan houden de duurzame brooddozen en foodjars van Point-Virgule jouw lunch vers. Trek je met de collega’s naar het park en heb je tijd om van een uitgebreidere maaltijd te genieten, dan grill je je eigen streetfood op tafelbarbecue Carlo van Barbecook. Verorber je de lunch liever thuis in eigen tuin, kies dan voor de juiste terrasinrichting zoals een trendy picknicktafel van Overstock Garden of een snel uitklapbare tafel van Royal Botania. Maak je maaltijd helemaal Instragram-proof met het servies van XLBoom bij Gervi Outdoor.

    BACK TO THE GYM?

    September luidt ook een nieuw sportjaar in. Coronakilo’s en vakantievetjes gaan voorgoed weg met een actieve start. Plastic waterflessen zijn al even een no-go, dus drink je dorstlessende drank tijdens het sporten uit een herbruikbare en duurzame fles van Point-Virgule. Omdat sporten met een doel zoveel leuker is dan zomaar lopen kan je in september ook deelnemen aan de ‘Race For The Cure’ van Think Pink. Gezien de uitzonderlijke omstandigheden gaat het grootste sportevenement van Europa nu virtueel door. Alle informatie hierover vind je op de website (www.think-pink.be). Inschrijven kan vanaf 15 juli.

     









    05-07-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fall/Winter - A space Odessey

    Travelling through space is getting closer than ever. NASA is working towards sending astronauts to Mars, and Space X is on its way developing rockets and capsules that will eventually carry people. The designers of the fall/winter collections have also been seeking inspiration into the vast expanse of the universe, partly triggered by the wonders of the cosmos, partly to escape Earth’s first problems such as environmental pollution and precarious international politics. Whenever the state of the world we’re living in becomes dispiriting, designers often look to outer space for inspiration.

    Mission to Mars

    Inspired by the desolate landscapes of the dusty planet Mars, the FW20 collections are filled with burnt orange hues just like the iron oxide (like rust) in its soil. As designers are exploring the contours of the red planet, moody tones and spacey surfaces are defining the color palettes. This is also especially clear in the red colorways dominating the collections, reminding us of a Martian horizon with red light scattering all over the sky and reflecting its solar glory.

    Into the deep space

    As we head further into space, the frozen world of far away icy planets and comets plunging from beyond the orbit of Neptune, inspire with their undercooled hues balancing between white and pale blue. The image of still water is translated into smooth satin fabrics, while the unique shapes of icy landscapes and its interplay of lines and refracted light take form in puffed-out coats and strong textures.

    Space-inspired flashes of silver enter the collections, from a quilted puffer coat for walking onto the moon to accessories that shimmer like mysterious, shiny objects. Lore Van Keer's jewelry new BRUT collection features an architectural approach to futuristic shapes, while shoes are another great entry point with everything from boots to stiletto’s in high-shine metalics.

    Space kids

    Kids dreaming of flying into space as an astronaut can indulge into the collection of Belgian brand Jeune Premier. With these satchels they'll fly like a rocket to the starry sky!

     











    05-07-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Huur en verhuur mobilhomes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    wordt stuk toegankelijker dankzij flexibele dagverzekering

    Deelplatform Goboony en de P&V Groep slaan handen in elkaar om een boost te geven aan het particuliere verhuur van campers. Rondreizen met de camper is de afgelopen jaren alsmaar populairder geworden. Dit merkte ook het online-deelplatform voor camperverhuur Goboony: zowel het aantal verhuuraanvragen als het aantal beschikbare campers zijn het afgelopen jaar verdubbeld.

    Vernieuwende verzekeringsoplossing verlaagt drempel tot verhuur

    Mark de Vos, oprichter Goboony : “Een mobilhome wordt gemiddeld maar 4 weken per jaar gebruikt, de rest van de tijd staat hij stil. Voordien moesten camper-eigenaren een verzekering voor verhuur afsluiten voor een volledig jaar en dat leidde tot een drempel om te gaan verhuren. Daarom sloegen we de handen in elkaar met de P&V Groep om een flexibele dagverzekering voor te stellen. Dat betekent dat er enkel moet worden betaald voor de verzekering wanneer er daadwerkelijk wordt verhuurd. Op die manier willen we zoveel mogelijk mobilhome-bezitters aanzetten tot verhuren: enerzijds om andere mensen te laten genieten van hun camper wanneer ze hem zelf niet gebruiken en anderzijds om dure stilstand te voorkomen.”

    P&V zorgt voor bescherming en bijstand…

    De dagverzekering wordt aangeboden en direct afgesloten via het platform van Goboony en bevat de waarborgen burgerlijke aansprakelijkheid, omnium en pechbijstand van P&V. De afrekening van de premie en ook de regeling van eventuele schadegevallen verlopen rechtstreeks via het Goboony-platform. Michaël Van den Steene, Accountmanager Affinity & Partnerships P&V Groep: “Als coöperatieve verzekeraar met toegankelijkheid als één van onze belangrijkste drijfveren is een samenwerking met het deelplatform Goboony niet meer dan logisch. Samen met Goboony willen we huurders en verhuurders van mobilhomes van een onbezorgde vakantie laten genieten.”

    De huurder is dankzij de geïntegreerde oplossing zowel beschermd tegen schade die hij berokkent aan derden als tegen schade die wordt toegebracht aan de camper. Bovendien geniet hij van een bijstand bij pech of een ongeval, in binnen- en buitenland. De verhuurder die zijn camper deelt op het platform is eveneens volledig gedekt, en hij betaalt slechts voor de dagen van werkelijke verhuur, wat hem de kostprijs van een jaarlijkse premie bespaart.

    … Goboony zorgt voor de rest

    Goboony neemt alle formaliteiten voor zijn rekening: het controleert de documenten van elk voertuig waaronder de technische keuring, zodat de huurder met een gerust hart kan vertrekken. Daarnaast helpt het platform de mobilhome-eigenaars bij het maken van een aantrekkelijke advertentie. Tenslotte kijkt Goboony bij elke verhuur via het platform na of de eigenaars voldoen aan alle regels, en zorgt voor de verzekeringsformaliteiten en het verzekeringsattest voor de gehuurde periode.

     

    05-07-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-07-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stomend hete groeten uit ons huis

    » Dubbel en compact home wellness plezier met 2-in-1 sauna/stoombad - » Op reis in eigen huis van Finland tot de tropen.

    Nu vliegtuigreizen niet meer zo vanzelfsprekend zijn, ons huis meer dan ooit een veilige haven is en we nood hebben aan een plek waar we even weg van alles kunnen, staat de verdere opmars van de home wellness in de sterren geschreven. Met een 2-in-1-sauna/stoombad, of sanarium, haal je in alle comfort en veiligheid het beste van Finland en Turkije in huis en kan je vanuit je eigen home base reizen in weldaad.

    Geluk zit in een klein hoekje

    Klinkt een wellness als een hele onderneming en iets waar jij in je bestaande huis geen plaats voor hebt? Wellnessspecialist Gervi biedt met het sanarium een cabine aan die je zowel als stoombad en als sauna kan gebruiken. En dit in alle maten en gewichten. Win plaats met deze 2-in-1-cabine waar je het beste van beide werelden kan combineren.

    Gezondheid in vijfvoud

    Een tweede erg grote voordeel dat zo’n compact sanarium je biedt, is de keuzevrijheid. Wil je partner liever de droge lucht van een Finse sauna en verkies jij eerder de reinigende werking van een stoombad? Door de temperatuur en vochtbalans af te stellen op ieders wil, haal je het maximum uit de cabine. Het gaat zelfs zover dat de 2-in-1 van tafel wordt geveegd door een 5-in-1! Want met de verschillende programma’s is het sanarium naast traditionele sauna en soft-stoombad ook een tropenbad, een bad met warme lucht en een aromabad. Zwijmel weg met oosterse hammam- of frisse bosgeuren. Speel met de temperatuur en relatieve luchtvochtigheid en reis binnenshuis van het droge woestijnklimaat van een Finse sauna via een aromabad dat aan een zomerse wandeling door een lavendelveld in Zuid-Frankrijk doet denken naar een waar tropenbad. Met de optie warm luchtbad reis je met heel het gezin en kunnen kleine kinderen mee van de wellness genieten.

    https://www.gervi.be/sanarium.html

     







    04-07-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeil rond de Maltese eilanden

    Bubbel-toerisme is het nieuwe trendwoord voor deze zomervakantie. Met je eigen bubbel genieten van een welverdiende vakantie. Het kan ook in de Maltese archipel. De natuurlijke schoonheden van Malta, Gozo en Comino kan je het best bewonderen vanop het water. Huur een zeilboot of boek een meerdaagse zeilvakantie met skipper en ontdek de Blue Grotto, St. Paul’s Island of hijs de zeilen naar de kristalheldere Blue Lagoon van Comino. Geniet ondertussen van de prachtige uitzichten op de kustlijn en de wonderlijke onderwaterwereld.

    Of je nu met je partner een romantische reis voor ogen hebt, met je “bubbel” vrienden wil genieten van een weekje rust of gewoon eens op een originele manier wil reizen, met zeilen kan het allemaal. Via Malta Sailing Experiences kan je een zeilboot charteren inclusief kapitein zodat je je geen zorgen meer moet maken en volop kan genieten van de reis. Van één dag tot een volledige zevendaagse reis. Je kiest zelf hoe lang je Malta wil ontdekken met de zeilboot. Enkele hoogtepunten van een zevendaagse zeiltrip rondom de Maltese eilanden:

    Dag 1: De idylische Blue Lagoon op Comino : Hoewel dit het kleinste bewoonde eiland van de Maltese Archipel is, is er zeker voldoende te zien en te doen. Het heldere water van de Blue Lagoon nodigt uit om te zwemmen en te snorkelen. Ook is een wandeling op het eiland zelf de moeite. Wist je dat enkele scènes van de film Troy (met Brad Pitt als hoofdacteur) hier zijn opgenomen?

    Dag 2: De exclusieve Crystal Lagoon op Comino : Start je dag met een heerlijke tas koffie en spring nadien in het water om even te zwemmen. De Blue Lagoon is niet de enige mooie baai op Comino, dus hijs de zeilen en vaar door naar de Crystal Lagoon. Deze exclusieve baai is enkel bereikbaar per boot en staat ook bekend voor zijn grotten met kristalhelder water.

    Dag 3: Tour rond Gozo : Een dagje rondom Gozo zeilen is een must. De meest aanbevolen stops zijn Mgarr IX-Xini, Xlendi, Blue Hole van San Lawrence, San Blas of Ramla Bay verkozen tot mooiste strand van Gozo. De kustlijn van Gozo wisselt af tussen zanderige kusten en dramatische kliffen. Gozo is trouwens bekroond met de Quality Coast Award door Green Destinations voor haar inzet om de kwaliteit van de zee en de kust te waarborgen.

    Dag 4: Ontdek Gozo over het land : Leg de boot aan in Mgarr Marina en bezoek Victoria, de hoofdstad van Gozo, met haar prachtige Cittadella. Nadien kan je een deugdoende wandeling maken op een van de vele uitgestippelde paden. Vergeet geen heerlijke lokale pizza mee te nemen onderweg terug naar de boot.

    Dag 5: De westkust van Malta : Zeil naar Paradise Bay en Anchor Bay waar je Popeye Village kan bewonderen vanop het water. Dit dorpje werd speciaal gemaakt voor de film Popeye met Robin Williams. Vaar in de namiddag langs de indrukwekkende Dingli kliffen richting de Blue Grotto waar je de nacht aan boord kan doorbrengen met zicht op de indrukwekkende bogen boven de grotten met kristalhelder water. Aan de andere kant heb je zicht op Filfla Island waarachter een indrukwekkende zon zal ondergaan.

    Dag 6: Het zuid-oosten van Malta : Leg je boot aan in de haven van Marsaxlokk en geniet van de verse vis die je in deze oude vissershaven kan eten. Net voorbij Marsaxlokk vind je de prachtige Il-Hofriet baaien en St.Peters Pool, waar avonturiers zich kunnen wagen aan een sprong in het water vanaf de kliffen.

    Dag 7: Hoofstad Valetta als apotheose : Zeil via de “Grand Harbour” naar Valletta en geniet ondertussen van de adembenemende uitzichten op de stad. Ga voor een wandeling door deze prachtige hoofdstad van Malta gesticht door de Ridderorde van Malta. Eindig je dag met een ontspannend diner met zicht op zee bij Capo Crudo.

    Kortere programma's zijn natuurlijk ook mogelijk. Een zeilboot huren kan vanaf enkele uren.

    Evenementen

    Op 16 augustus vindt op Malta "The Pageant of the Seas" plaats, een tweejaarlijks evenement vol spektakel, optredens en feest. De 41e editie van de Rolex Middle Sea Race zal plaatsvinden op 17 oktober. Deze race is een echt begrip in de zeilwereld.

    Meer informatie over een zeilboot huren vind je op: https://www.maltasailingexperiences.com/short-break

    Meer informatie over een zevendaagse zeiltrip vind je op: https://holidaysinmalta.net/7-days-sailing-itinerary-malta

    Meer informatie over de Maltese eilanden vind je op www.malta.be en www.visitmalta.com

     

     







    04-07-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-07-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Go green

    with the trendy GUESS KIDS Back to School collection

     

     

    Start the school year with the trendiest, and greenest, attitude thanks to the Guess Kids Back to School collection, which includes SMART GUESS garments, made with environmentally conscious materials and manufacturing processes.

    The Guess Kids collection proves once again that sustainability looks good and is here to stay. Innovative dye techniques used for SMART GUESS denim include Dry Indigo, a foam-dye process with zero water usage and Indigo Flow™, which reduces water use up to 70%. Ultra-modern fabrics like REPREVE® transform recycled bottles into fiber, while high-tech LENZING™ technology materials are renewable and responsibly sourced, and organic and recycled cotton are used alongside EcoMade Lycra T400 to create on-trend denimwear.

    These groundbreaking endeavors are all part of the GUESS Sustainability Plan, the brand’s holistic approach to operate with integrity, empower people and protect the environment. Adopting water-saving denim technology, managing environmental impact within the supply chain and promoting circular fashion are just some of the facets of this plan, which also seeks to reduce emissions and harness science to achieve a greener, more sustainable future. This SMART GUESS eco collection is a result of these actions, to become more sustainable throughout the brand.

    Activewear reigns with striking logos, bold color blocks and athletic detailing. Mix & match outerwear enhances the look, while Guess girls slip into sporty dresses and tops made from sustainable elasticized sweater, along with a variety of flattering, retro-inspired t-shirts created with responsibly-sourced viscose, complemented by oversized logo print leggings and comfy joggers in pink, purple and lemon yellow hues, along with black, white and red. Guess boys boast color block logo tees and cozy hoodies made from recycled nylon in a palette of primary tones with classic grey, black and white.

    Looking good has never felt so comfy thanks to sporty silhouettes: terry stretch and jersey made with organic cotton, nylon canvas fabrics made with recycled and renewable fibers, detailed with mesh and microfiber touches. This year, the collection has also been enhanced with a range of organic cotton t-shirts and denim pants made from six different eco denim fabrics such as Be-Stretch, Ultimate Stretch, Feather Weight, Off Cotton, Reborn Denim and Thermo Control. Guess babies are also dressed to impress this school year with unisex newborn rompers and sets, complete with activewear-inspired hoodies and joggers. The collection is finished off with Guess logo-print scarfs and beanies





    03-07-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wright: herfst-winter

    Volumespel :

    Met hun visie om de perfectie van luxe te combineren met een actieve stijl, focust het Belgische label Wright deze winter op volumes en materialen met veel bewegingsvrijheid en prachtig vloeiende silhouetten. De visie van Wright blijft om mooie zorgzame stukken te bieden met een fit en feel die je vrouwelijke kracht sublimeert. Dit seizoen met scherpere snits dan ooit. De signatuur van Wright laat zich gelden.

    De trench in het vizier :

    Centraal in de collectie staat de tijdloze inspiratie van de trenchcoat, die uitgevoerd in een zee van zwarte zijde of een khaki woolmix grandioos uitwaaiert op je bewegingsritme. De lange mantel kan gelayerd gecombineerd worden met een korte jacket versie van de trench, wat een boeiend gestructureerd silhouet oplevert en je letterlijk in comfort omhult. Een nieuwe interpretatie van het spel van superpositie. De jurkvertaling van de trench geeft ditzelfde ultieme gevoel van vrijheid en lichtheid in een gewaxte popeline of comfortabele grijze wol.

    De architectuur van kleding :

    Jurken en rokken met een uitgepuurde belijning tekenen dit seizoen een gracieus silhouet voor elk bodytype. Naast de trenchjurk is er een speelse en luchtige plooiculotte, een ranke majestueuze ballerinajurk en een mooi uitlopende taillejurk. Elk stuk tekent moderne elegantie als resultaat van een bestudeerde patronage met evenwichtige proporties en aandacht voor het glooien van de stof. De halve ceintuur in simili leer in een sober belijnd recht kleedje in de collectie kan zowel vooraan als achteraan gedragen worden. Elke keuze is een persoonlijke keuze in licht van jouw unieke vrouwelijkheid.

    Androgyne zachtheid :

    Pantalons bij Wright huldigen de ambacht van tailoring. Dit seizoen brengt goedzittende pantalons met brede broekspijpen die een dynamische tred en ultiem draagcomfort verzekeren. De cigarette pant in combinatie met een crisp wit shirt en de korte trench biedt een moeiteloze ‘je ne sais quoi’ klasse. De culotte in lange versie in zijde is een prachtig avondstuk.

    Winterpalet :

    Wright is niet bang om trends en seizoenen te overschrijden en dit uit zich in de materiaal-en kleurkeuzes deze winter met een roomwitte denim, een crispy katoen in zacht nude, en fijne zijdes in neutrale tonen. Perfect complementair hiermee wordt een wintergevoel gecreëerd met een vuurrode softe wol, een warme jersey in electric blue en een britse sherlock holmes ruit in bruintinten.

    Wright :

    De opbouw van een doordacht en flatterend silhouet maakt deel uit van een natuurlijk streefproces naar excellentie bij Wright. Opgericht door een Belgische familie die al 3 generaties actief is in de textielsector, zet Wright de kwaliteit van snit en stoffen centraal. Elk stuk is een waardevolle bouwsteen in een slow fashion visie die meer focust op het kledingstuk dan op mode, en op de persoonlijkheid van elke vrouw ipv op snelle trends.

    WRIGHT Belgian women’s rtw - www.wright-label.com











    03-07-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-07-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overstock Home

    lanceert gloednieuw showroomconcept in Schoten

     

    » Nieuwe tijdloze designcollectie vraagt om vernieuwde winkelervaring

    Retail maakt een enorme evolutie mee en dat is ook Overstock Home niet ontgaan. Gezien de tijdloze designcollecties van de keten enorm zijn geëvolueerd werd er ook gesleuteld aan het showroomconcept. De vernieuwde formule wordt nu voor het eerst in Schoten gepresenteerd met 18 volledig ingerichte leefwerelden om de consument onder te dompelen in een totale interieurbeleving voor elke stijl.

    Een interieur op maat van elke stijl en budget : Je interieur-stijl is een reflectie van wie je bent en aan een huis herken je zijn/haar bewoners. Overstock Home dicteert geen vaste stijl, maar geeft iedereen de ruimte om die zelf in te vullen en biedt hierbij de nodige hulp van professionals. Dit maken ze waar door hun extreem modulair assortiment. Quasi elk item in de showroom kan je volledig naar wens personaliseren. Creëer je eigen thuis-gevoel met het moduleerbare gamma tafels, stoelen, zetels, salon- en bijzettafels en consoles en combineer het met de brede waaier aan kasten. Of je nu je eerste appartement gaat inrichten of je interieur een make-over wilt geven nadat de kinderen het huis uit zijn, Overstock Home is graag jouw interieurpartner in elke levensfase.

    Modulaire collectie krijgt navolging in moduleerbaar showroomconcept : 18 moduleerbare sfeermodules vormen de U-vormige ruggengraat aan de buitenzijde van de showroom in de new concepstore in Schoten. Deze flexibele belevingsruimtes hebben vier verschillende stijlen: basic beige, lightbox (met of zonder print), zwart & functioneel en PU & Mortex.

    De centrale functionele zone is opgedeeld in een sofaplein vooraan, een tafel- en stoelenplein achteraan en een klantenservice- en kassacomplex in het hart van de ruimte. In deze laatste zone kan de consument stalen ontdekken van alle zachte materiaalopties en al dan niet onder begeleiding van een adviseur zijn favoriete interieur samenstellen. De showroom toont per product een maximaal aantal opties verdeeld over de verschillende sfeermodules.

    Voor de algemene inrichting van de showroom werd geopteerd voor een zo strak mogelijke basis. Elke module kan steeds aangepast worden aan de oppervlakte van de showroom mits de indeling volgens de gulden snede (Fibonacci spiraal) behouden blijft. Langs het U-vormig gangpad vindt de consument een kleine selectie decoratieartikelen.

    Nieuwe locatie : Conceptstore Overstock Home Bredabaan 1203 2900 Schoten - www.overstockhome.be

     







    02-07-2020 om 08:37 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chantelle Lingerie: flexibiliteit en innovatie

    In de crisis kiest Chantelle Lingerie ervoor om de productie over te schakelen op mond- en neusmaskers en zo te zorgen voor het voortbestaan van het bedrijf. In reactie op de dringende behoefte aan mond- en neusmaskers in deze wereldwijde pandemie, reageerde het Franse familiebedrijf Chantelle snel en gebruikte het zijn specialistische kennis en beschikbaar fabriekspersoneel om herbruikbare mondmaskers te creëren. De productie loopt ondertussen al ruim twee maanden, terwijl het bedrijf zijn ondergoedproductie heeft onderbroken.

    Eind juni worden er 20 miljoen maskers verwacht in een extra opslagruimte. Het Chantelle-magazijn in Corbie heeft normaal gesproken ruimte voor vier miljoen bh's, theoretisch gezien zouden hier ook 50 tot 60 miljoen maskers opgeslagen kunnen worden.

    Guillaume Kretz, algemeen directeur van Chantelle: “Het onderwerp is wereldwijd relevant, want ook Zuid-Amerika, waar de pandemie nu pas begint, wil voldoende maskers beschikbaar hebben. De pandemie heeft gezorgd voor een impuls om anders na te denken, om de productie van maskers te bevorderen en ook om te beschermen tegen ziekten en milieuvervuiling (bijv. Smog) in het algemeen. We willen de maskers verder verbeteren en in de toekomst ook innoveren, om bijvoorbeeld tegen het einde van het jaar maskers die liplezen mogelijk maken te ontwikkelen voor slechthorenden. Wij zien hier een groot toekomstpotentieel."

    Het familiebedrijf Chantelle Lingerie werd eind 19e eeuw opgericht en heeft al enkele economische en politieke crisissen meegemaakt. Het bedrijf reageert zo snel mogelijk op een crisis en is uitermate flexibel, om ervoor te zorgen dat medewerkers behouden blijven en het voortbestaan van het bedrijf kan worden gegarandeerd. Toen de vraag naar ondergoed door de sluiting van winkels als gevolg van de Corona-crisis sterk daalde, reageerde het bedrijf bijzonder snel en veranderde de productie in de eigen fabrieken in Frankrijk, Marokko, Tunesië, Thailand en Vietnam.

    “We zijn een textielbedrijf met een geschiedenis in de lingerie. Onze kerncompetentie omvat gevoel voor materialen en ideale pasvormen - we zetten ideeën snel om in prototypes die op het hoogste niveau in onze productiefaciliteiten kunnen worden vervaardigd. We handelen snel, effectief en passen de productiecapaciteiten aan de reële vraag aan" legt Guillaume Kretz uit.

    Het bedrijf heeft binnen slechts drie weken gestandaardiseerde prototypes van maskers geproduceerd en is van plan het comfort en de functie in de toekomst te verbeteren. Als een van de grootste ondergoedfabrikanten ter wereld heeft Chantelle zich ten doel gesteld om mond- en neusmaskers permanent in haar assortiment op te nemen en zichzelf te vestigen als marktleider in de productie van mond- en neusmaskers. Dankzij het flexibele en innovatieve marktbeheer van Chantelle kon het bedrijf deze crisis zonder al te veel verliezen doorstaan.







    02-07-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-07-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koksijde-Oostduinkerke heeft zin in de zomer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Tips voor een veilige zomervakantie in Koksijde-Oostduinkerke

    Koksijde-Oostduinkerke is klaar voor het zomerseizoen. Het gemeentebestuur heeft gekozen om geen reservatiesysteem in te voeren op het strand van Koksijde deze zomer. Iedereen kan genieten van het zand, de zon en de zee, shoppen, eten en drinken zoals andere jaren.

    Het strand, de zeedijk en winkelstraten worden speciaal ingericht zodat iedereen zich kan amuseren in Koksijde. De online recreatieve menukaart op www.visitkoksijde.be. kan hier zeker bij helpen. Er worden deze zomer geen grote evenementen georganiseerd maar een veilig bezoek aan het Abdijmuseum Ten Duinen en NAVIGO is zeker een aanrader.

    Er zijn surf- en kitemogelijkheden of neem een duik in het unieke strandbad aan zee. Fiets van zee naar het hinterland, ga golfen, tennissen en padellen of wandelen in de duinen. En vooral eet, drink en geniet bij de gerenommeerde horecazaken. Koksijde is er klaar voor!

    Social distancing

    Anderhalve meter afstand houden staat centraal deze zomer. In een notendop: volg de aanbevelingen van winkeliers en horeca-uitbaters, wees solidair en toon respect, hou rekening met het maximum aantal toegelaten personen of bubbelvorming, wandel rechts, was je handen en blijf thuis als je ziek bent.

    Realtime info over het strand

    Koksijde heeft een breed strand en 701ha duingebied. Op de bewaakte zones is er bij hoog tij plaats voor ongeveer 43.000 strandgangers. Het strand wordt ingedeeld in verschillende zones (volgens de reddingsposten). En per zone wordt de drukte aangegeven via een kleurcode (drie niveaus, drie kleuren). Die info raadpleeg je in realtime op je smartphone en via onze socialemediakanalen. Bij te grote drukte (code rood) is die zone volzet en ga je naar een ander stuk strand. Je kan dit volgen via www.visitkoksijde.be. Goed nieuws: Je moet niet op voorhand reserveren om het strand te betreden.

    Zeedijk: wandel en fiets met zicht op zee

    De dijk is de place to be voor wie wil uitwaaien. Wandelaars worden gevraagd om zoveel mogelijk rechts te houden. Koksijde is genomineerd als mooiste fietsgemeente in Vlaanderen. Fietsen blijft deze zomer dan ook toegestaan. Er komen extra fietsparkings in de zijstraten, fietsen parkeren op de Zeedijk (of het strand) is verboden. Om de drukte op de Zeedijk te verlagen zijn voor de bewegwijzerde fietsknooppuntroutes omleidingen voorzien. Gocarts blijven onder bepaalde voorwaarden toegelaten.

    Winkel veilig in drie handelscentra

    In de belangrijkste winkelstraten in de gemeente geldt 1-richtingswandelen waarbij aan de voetgangers gevraagd wordt de richting van de aangeduide pijlen te volgen. Ook hier voorziet Lokaal Bestuur Koksijde fietsparkings in de zijstraten. Geniet met volle teugen van hun veilige en geroemde horecazaken. Het zijn culinaire parels.

    Wat is er heerlijker om na al die weken thuis terug de natuur in te kunnen gaan aan onze eigen kust met veel ruimte om veilig en ontspannen te kunnen genieten?

    Praktisch: Toerisme Koksijde-Oostduinkerke - www.visitkoksijde.be

    01-07-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.First touch of Fall

    BRAX FW20 Collection

    While we're all still enjoying the sun, BRAX is already looking ahead to the first touch of fall. In July, BRAX focuses on the autumnal feelings, with warm and refreshing colours, relaxing fits and floral designs. Saffron colors for women, paired with jeans and dark brown colors and surprising orange and blue tones for men, combined with a sophisticated yet casual chino mark a perfect fall look.

    Like an autumnal evening light, saffron is a strong colour statement in BRAX's women's collection throughout this season. In July it is paired with denim and dark plain colours such as chestnut and navy. A recurring floral motif enriches the look with subtle playfulness. The silhouette sits more casually: wide slouchy styles enrich the outfits in a relaxed way, making it the perfect casual outfit.

    Cosy oversized knitwear matches great with supple Blue Planet denim. Nylon, knitwear, shiny jersey and cupro, as well as cool techno-wool and denim, deliver everything you could wish for from materials in the outdoor-indoor season.

    BRAX autumn for men is generally about calmer colours, though at the beginning of the season orange and light blue create a refreshing statement. Plain coloured long-sleeved polo shirts and jersey turtlenecks, as well as shirts with deep checks and fine floral designs play the leading role for tops. The focus of polo shirts is on the wearers feeling, the Pima Cotton mix makes them incredibly comfortable with a high stretch content.

    Just like the trousers. With imaginative patterns, chinos take centre stage. “Natural Worn“ denim enriches the collection with authentic washes that only get better after each wear. Those who wear BRAX denim from the „Blue Planet Program“ choose an environmentally friendly production process and with TENCEL™, a sustainable natural material. A fashion statement and commitment to our planet at the same time.











    01-07-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Davidsfonds cultuurreizen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Cultuurreizen lanceert uitgebreid binnenlands aanbod

     

    Ontdekken, ontmoeten en genieten … in eigen land!

    Davidsfonds Cultuurreizen lanceert voor deze zomer en dit najaar een uitgebreid aanbod aan binnenlandse reizen. Het programma bestaat uit een 30-tal reizen van een of meerdere dagen naar de mooiste bezienswaardigheden van ons land, of net over de grens.

    Davidsfonds Cultuurreizen biedt groepsreizen aan met een rijk cultureel programma in kleine groepen van geïnteresseerde cultuurliefhebbers. De meeste reizen gaan naar het buitenland, tot nu dus.

    Johan Smeuninx, directeur Davidsfonds Cultuurreizen: “Het zijn ongewone tijden. Corona dwingt ons allemaal om ons aan te passen. Voor Davidsfonds Cultuurreizen betekent dat nog meer inzetten op duurzame reizen, dicht bij huis. In de binnenlandse reizen ontdekt u hetzelfde DNA als in ons internationale aanbod: kwaliteitsvolle reisleiders, cultuur-historische topics, op stap met een groep gelijkgezinden ..."

    Het binnenlandse aanbod is verdeeld in enkele thema’s: smaken (bier en wijn), muziek, militair-historisch, cultuur-historisch, andere culturen en architectuur. Zo kunt u de Eerste Wereldoorlog herdenken in Ieper en de Westhoek, op muziekweekend gaan naar Alden Biesen en de betere Belgische bieren proeven op een van de trappistenroutes.

    En dat steeds in het gezelschap van reisleiders met een heel grote kennis over en ervaring met de bestemming. Enkele reisleiders stellen hun binnenlandse reis voor in een filmpje en maken u warm om mee te gaan op www.cultuurreizen.be/nl/binnenland.  

    Om de veiligheid en het comfort op reis te garanderen kiest Davidsfonds Cultuurreizen heel bewust voor kleine groepen (max. 20 à 25 personen), ook voor de daguitstappen. 

    Vanaf eind augustus herneemt Davidsfonds Cultuurreizen ook terug zijn buitenlandse reizen. Een overzicht van de reizen die, zoals de situatie nu is, in zomer en najaar 2020 nog doorgaan vindt u terug op https://www.cultuurreizen.be/nl . Ook voor eindejaar 2020 lanceert Cultuurreizen binnenkort zijn aanbod!

    Het binnenlandse aanbod en de filmpjes van de reisleiders kunt u online bekijken via www.cultuurreizen.be/nl/binnenland

    01-07-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een sociale bubbel vakantie met 10

    Nu onze sociale bubbel gegroeid is naar 10 personen is het idee om er samen op uit te trekken wel heel verleidelijk. Eindelijk eens met kinderen en kleinkinderen ertussenuit knijpen of met je beste vrienden die je al een hele tijd niet meer hebt gezien. Bij Belvilla is het aanbod van grote vakantiewoningen uitgebreid: in eigen land of net iets verder.

    Vakantie met 10

    Hoe begin je aan de zoektocht voor een grote woning? Gaan er alleen koppels mee of ook alleenstaanden, kleine of wat grotere kinderen … het bepaalt het aantal kamers, maar ook de nodige faciliteiten. Op de website van Belvilla kun je heel wat keuzes maken om het geschikte vakantiehuis te vinden. Een factor die misschien nu nog meer speelt dan anders is hygiëne. En dan heeft elk gezin of koppel graag zijn eigen badkamer. Bij Belvilla kun je kiezen uit woningen met 1 tot meer dan 6 badkamers door het aantal in de zoekfilter te selecteren. Een voorsmaakje van grote woningen met minstens 3 badkamers:

    Vakantiehuis Le Ry de Chavan in Manhay is een woning met een uitzicht om u tegen te zeggen. Het huis heeft ook een prachtig interieur, met een monumentale open haard. Een enorme boomstam vormt een geheel met het trappenhuis. Met 7 slaapkamers en 5 badkamers is de woning ideaal voor een groot gezelschap dat vooral wil genieten.

    De statige Villa Hez de Séverin ligt in een bosrijke omgeving in Trois-Ponts. Er kunnen tot 14 gasten verblijven en er zijn 5 badkamers. De villa is ook huisdiervriendelijk, tot 2 viervoeters mogen mee op vakantie.

    Wie het graag pittoresk en eenvoudig heeft, kan naar Le Grand Gîte de Laval in Ferrières. Deze sfeervolle woning bevindt zich op een kleinschalig vakantiedomein. Het huis heeft 6 ruime slaapkamers en 4 badkamers. Het gezellige terras is ideaal voor een barbecue. Je loopt hier ook zo het bos in voor een mooie wandeling.

    Tot rust komen kan in Villa Zen in Spa. Deze supermodern ingerichte villa met verwarmd buitenzwembad, jacuzzi en sauna biedt ook volop privacy. Met 7 slaapkamers en 5 badkamers kunnen hier tot 14 gasten probleemloos verblijven. De reusachtige tuin met barbecue maakt het plaatje af.

    In Sosoye, gelegen in de Vallée de la Molignée, ligt het gezellige en kindvriendelijke vakantiehuis Enjoy Cottage. De woning beschikt over 4 slaapkamers en 3 badkamers, het zwembad en de sauna zorgen voor plezier en ontspanning. Fietsen, wandelen, watersport… het kan allemaal vlakbij. Het mooie uitzicht en de rust die je hier vindt, zijn ideaal om de batterijen weer op te laden.

    Een uitstap naar de prachtige Franse Ardennen? Kies dan voor vakantiehuis Ensemble Le Pavillon, met 5 slaapkamers en 3 badkamers, ruime tuin en barbecue. La Neuville-aux-Joûtes bevindt zich precies te midden van Charleroi (België) en Reims (Frankrijk).

    Met een groep van 10 naar Nederland? Verblijf dan eens in een traditioneel Zeeuws huis aan de rand van het Zeeuwse Colijnsplaat en Nationaal Park De Oosterschelde. Dit luxueuze vakantiehuis heeft 5 slaapkamers en 4 badkamers. Na een dag in de Zeeuwse buitenlucht rust je hier heerlijk uit in de sauna, de whirlpool of gewoon in de tuin.

    Zin gekregen in vakantie met 10? Wil je verblijven in een bijzondere woning? Dan kun je terecht bij Belvilla.

     

     

     









    30-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.When Netflix is life:

    dress like your favorite characters

    Since we had plenty of time the last few weeks with nowhere to be, Netflix was our go-to. It may even have been the fashion fix we so desperately needed. We've lined up the best looks matching four different shows, so time to renew your closet and act out your favorite series! No more binging, time to take these looks outside!

    SWEET MAGNOLIAS : Southern accents and dreamy pastels might be the two things that got us hooked on this romantic feel-good series. In this show three best friends, who call themselves ‘the sweet magnolias’ conquer life, love and family together. They do so in the most incredible outfits that got us wishing we were living the show in real life. Think soft shades in everyday looks, with the occasional flower and striped pattern.

    DYNASTY: Dynasty was popular in the ‘80’s and was known for quite the impressive warderobe, and the current remake had exactly the same effect. The show about an extremely wealthy family that experiences a lot of turbulence, features the most elegant gowns and bold colours that still spice up the show to this day.

    One of the main characters of the show named Fallon has got to be one of the most stylish on-screen characters in history. With stunning ensembles that really stand out – which are sometimes more daring then the actual plotline – she quite literally steals the show.

    OUTER BANKS: Outer Banks in Northern Carolina is the place where a group of teenagers are living while seeking a treasure that has been missing for years. Due to social class tensions, between the Pogues and the Kooks, family arguments and just the right amount of romance, it makes for a show that you can finish in one night. The laid-back look of the pogues, while living close to shore, features a lot of casual ensembles and beachwear. Comfy but trendy as well. The richer Kooks dress themselves rather classical and luxurious. For this show’s style imperfection is key.

    Friends : This show, where to even begin. Watching this show ultimately gives us the feeling times haven’t changed at all, since the ‘90’s trends still make out a big part of our closets today. Some outfits from the series should have really stayed in the past, while others we highly recommend copying in 2020. The show with six friends who live in Manhattan, New York, is a worldwide hype and fashion definitely has something to do with it. Friends set the early trend of normcore and made it their daily on-screen job to dress as casual as possible while creating the ultimate girl-next-door vibe.









    30-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Indian summer terras

    Het Indian Summer terras van King George: nazomeren in design

    Ba de ya, dancing in September, ba de ya, never was a cloudy daaaay … Ook Earth, Wind & Fire haalden graag alles uit de laatste warme dagen van het jaar. Met een paradijselijk pop-up terras maakt ook de Belg van de periode van midden september tot november een vrolijke symfonie. King George verzamelde enkele solide en flexibele meubelstukken die matchen bij de opflakkerende herfst.

    Het pop-up terras: van in- naar outdoor en terug

    Een Indian Summer-terras straalt pure gezelligheid uit: overdag ziet het er trendy en kleurrijk uit en naar de avond toe wordt het knus en warm. Wat tijdens zwoele zomernachten nog niet moet, raden veel Belgische merken voor de periode vanaf september toch aan: geef je outdoormeubilair ’s nachts een veilig en droog onderkomen. Zo produceert Barbecook barbecues en vuurkorven die naast stijlvol ook gemakkelijk op te bergen zijn. Ethnicraft en Modular Lighting Instruments zoeken dan weer stevige materialen uit voor hun indoor meubelen zodat die bij droog weer ook buiten kunnen dienen.

    De terrasinrichting die tegen een stootje kan

    Schrikt de koude je minder snel af? Gervi Outdoor, Royal Botania en Overstock Garden zijn de outdoor specialisten die zich focussen op meubilair dat heel het jaar door in de tuin kan blijven staan. Bij de Hot Spot® jacuzzi van Gervi bijvoorbeeld beschermen de isolatie en afdekcover de leidingen tegen de vrieskou. Terwijl meubelstukken van Royal Botania en Overstock Garden gemaakt zijn van sterke materialen die minder snel afslijten en makkelijk te (onder)houden zijn. Wie dus graag de vier seizoenen lang in zijn tuin vertoeft, zit met een duurzame tuinset op rozen.

    De paradijselijke touch

    Om de hogere sferen van de zomer een laatste keer te omarmen zijn accessoires key! Richt je tuin in met de kleurrijke poefjes van Gervi Outdoor of haal er een ijskoffie of -thee bij. Maak van die laatste een oppeppende apero door de Cold Brew-capsules van Dolce Gusto te combineren met fris gemberbier. Schuif daarna aan bij Point-Virgule. Hun duurzame tafelaccessoires vullen je Indian Summer nights met heerlijke versnaperingen en gekoelde drankjes.

     







    29-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zie het ongeziene
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Til je interieur naar een hoger niveau met de elegante telescoop ATX Interior van Swarovski Optik en zie het ongeziene. #seetheunseen

    Voor je tweede verblijf met zeezicht, een loft met uitzicht over de stad of een villa in de natuur… is de ATX Interior van Swarovski Optik een must have. Vanop je terras of daktuin, vanuit je woonkamer of orangerie geniet je door de telescoop van adembenemende vergezichten. Aan zee kijk je naar de horizon of naar de jachten in de haven, in de stad bestudeer je de skyline en vanuit je woning op de top van een heuvel geniet je van alle details van de natuur. Wat een uitzicht!

    De ATX Interior is niet alleen topklasse om door te kijken, maar ook om naar te kijken. Met zijn elegante terra afwerking en het sierlijk vervaardigde houten statief is hij een streling voor het oog en een aanvulling op elk stijlvol interieur. Je gasten verwennen doe je bovendien niet alleen meer met gastronomische verrassingen, maar ook met unieke belevingsmomenten. Precies daar kan de ATX Interior voor zorgen.

    De ATX Interior scope is gebaseerd op SWAROvision-technologie: ongeëvenaarde optische kwaliteit die tot uiting komt in een haarscherp en extreem kleurecht beeld en je telkens weer ‘wauw-momenten’ doet beleven. De krachtige zoom bezorgt je ongekende vergrotingsmogelijkheden. Een plezier. Waarnemingen doen die je niet voor mogelijk houdt.

    Met de ATX Interior zie je het ongeziene!

    Meer weten? Neem dan een kijkje op www.swarovskioptik.com.

    28-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIDA wereldcruise
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Na het grote succes van eerdere wereldcruises gaat AIDAsol in de winter van 2021/2022 voor het eerst op wereldtournee. Hoogtepunten van dit 117-daagse XXL-avontuur zijn bestemmingen zoals Tierra del Fuego en Kaap Hoorn, Sydney en het Australische eiland Tasmanië, Mauritius en Kaapstad. Naast bekende en populaire reisbestemmingen, bezoekt AIDAsol ook een aantal nieuwe aanleghavens. Deze omvatten Puerto Chacabuco in Chili, Nuku'alofa in het Polynesische koninkrijk Tonga en Geraldton in Australië.

    Vanaf 25 oktober 2021 zullen globetrotter AIDAsol en haar gasten 42 havens in 20 verschillende landen op vier continenten aandoen en tweemaal de evenaar oversteken. Vanuit Hamburg vertrekt het schip in eerste instantie naar Zuid-Amerika. Na een tussenstop in Dover en de Kaapverdische eilanden, kunnen gasten droombestemmingen verwachten zoals Rio de Janeiro (Brazilië), Buenos Aires (Argentinië), Ushuaia in Tierra del Fuego en Chili. Vanaf hier gaat het verder westwaarts over Tahiti, Bora Bora, Nieuw-Caledonië (tijdens Kerstmis), Tonga, Fiji en Australië (Melbourne rond de jaarwisseling) naar Mauritius. De rest van de reis brengt de gasten aan boord van AIDAsol via La Reunion naar Zuid-Afrika en Namibië. Op de terugweg naar Europa bezoeken reizigers Tenerife en Madeira. Het gaat verder via Lissabon en Cherbourg / Frankrijk, naar Hamburg, waar de reis eindigt op 19 februari 2022.

    De wereldcruise is ook in segmenten te boeken. De reistijd varieert van 33 tot 47 dagen - een perfecte manier om je droom van een wereldreis te vervullen, maar dan in kortere etappes. Zo kunnen AIDA-gasten in 37 dagen van Hamburg naar San Antonio reizen, van San Antonio naar Mauritius in 47 dagen of van Mauritius naar Hamburg in 33 dagen.

    De wereldcruise met AIDAsol en de segmenten zijn vanaf 22 juni 2020 te boeken in het reisbureau, op www.aida.de en in het AIDA-klantencentrum op +32 (0) 78 / 790010

    27-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bodycon: the only hugging going on this summer

    Tightly fitting and figure hugging fashion

    Bodycon stands for body conscious and is the perfect fashion statement to embrace those curves. But these outfits aren’t simply tightly worn apparel that grips every part of a woman’s curves. It's about feeling confident and comfortable in your own skin.

    Over the years, the bodycon dress has gotten a bad reputation, probably because of not so inspiring celebrities leading the way. This season however bodycon dresses, shirts and tops are getting a chic and classy make-over, inspired by our favorite 90's idols and sassy new kids on the block.

    Black is always a safe option and an instant reference to our nineties idols but if you are here for the long run, think vibrant colors. Also, bold prints can take away the attention from areas you might feel less confident about.

    Still in a bit of self-doubt? Don't forget to invest in some underclothes and try to find the right shape and size. Are you pear shaped? Then go for a top that accentuates your upper body.

    A bodycon dress is all about you, so don't over accessorize. Wear a simple, yet elegant heel (a flat will not make that booty so flattering!) and your favorite pair of low-key earrings. Done and done!

     

     







    26-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wanderlusr Wardrobe series1.0

    First destination: La Bella Italia

    The past couple of weeks, corona measures have been eased slowly but surely. One of those measures we're most happy with, is the reopening of Belgian and European borders. This means we're not obligated to spend summer at our Belgian coast like we expected, but we are actually allowed to travel abroad. What's on top of my bucketlist? Italy of course!

    There's so many reasons to love Italy. Pizza, pasta, panna cotta, obviously. The beautiful Italian language - buongiorno principessa! The rich history and the grand Roman heritage - is there anything more majestic than the Colosseum? The warm, welcoming people. And not to forget, the great taste of fashion. Italy is known for its impeccable fashion taste and high quality, luxurious items, as it sets the seasonal trends for worldwide runways.

    So, how do we blend in perfectly when travelling to Italy? Here's a fashion guide on how to steal their style and dress like an Italian woman!

    Rule no. 1: Choose one statement piece

    Select one bold statement, over-the-top piece and build your outfit around that piece, whether it's a dress, shirt, skirt or statement piece of jewelry. This eyecatcher will be the center of your outfit! Because la semplicità è l'ultima sofisticazione - or simplicity is the ultimate sophistication!

    Rule no. 2: Proud of your Donna Italiana body

    Italian women are proud of their bodies, whether it's curvious, toned, tall or tiny - they are not afraid to highlight their figures. So live la dolce vita to the fullest, embrace your curves and emphasize your figure with these bodycon pieces.

    Rule no. 3: Care about details

    Details are the key to sophistication, so it's no surprise that in Italian fashion, they pay a lot of attention to details. Down to the last details, even their lingerie is picked out perfectly. Dreamy, romantic and sexy lingerie is one of the most important assets for every Italian designer and stylist.

    Next to lingerie, Italians pay a lot of attention to high quality accesorizing and detailing. Classy jewelry pieces, handbags or scarfs complete a head-to-toe Italian look.

    Rule no. 5: Glamour shoes

    If you want to dress lika an Italian woman, you can't be afraid of high heels. The perfect Italian outfits add a glamourous touch for every occasion by wearing high heels all the time. No flats allowed, only at the pool!

    Rule no. 6: Family is everything

    Central to every Italian is their family. Italian families are known for their loyalty and dedication to family bonds. They stick together trough thick and thin, and wherever they'll go, they'll always be together. That's why it's not only you that has to look good, but your hubby and kids will also representing your look. With these Italian brands, we've got you covered! Chi si volta, e chi si gira, sempre a casa va finire.

    Living by these rules will get you all ready for that Italian holiday, or will help you bring Italy to your own closet. Let's end off with a famous Italian saying we should all live by: una cena senza vino è come un giorno senza sole! (Google that!)

    Wanderlust Wardrobe Series celebrates summer by taking us all over the world trough fashion stories. In these series, we'll highlight how to dress like your favourite foreigners - daring like the Italians, minimal like the Danish, classy like the French, ... Dream away with us!

     

     

     

     







    25-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Internationale campagne voor de Efteling

    Commercial getest middels neuromarketing-onderzoek. Op 15 juni lanceerde de Efteling in België haar nieuwe, internationale campagne voor de komende drie jaar. De nieuwe ‘En toen…’-campagne moet ervoor zorgen dat het Nederlandse attractiepark in het hoofd én hart van potentiële bezoekers komt. Daarnaast brengt deze campagne het Efteling-gevoel bij mensen thuis, wat juist in deze tijd ook belangrijk is. De campagne is tot stand gekomen in samenwerking met creatief productiebureau DPPLR uit Amsterdam en is ook te zien in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.

    Het creatieve idee voor de nieuwe campagne is door de Efteling zelf ontwikkeld en verder uitgewerkt en geproduceerd in samenwerking met DPPLR. Focus bij de ontwikkeling van de campagne werd de tv-commercial; een verhaal met internationale allure en gericht op een universele emotie. De intieme cinematografie zorgt voor een sfeervolle en eigentijdse film waarin, vanuit beleving, de rijkheid van de Efteling wordt benadrukt.

    Het storyboard van de commercial is getest middels fMRI, een manier om vanuit neuromarketing-onderzoek de potentie van de commercial te testen door de breinactiviteit bij een groep consumenten die kijken naar de commercial te vergelijken met de breinactiviteit bij het kijken naar aantoonbaar effectieve campagnes (Effie-winnaars).

    “We zijn ontzettend benieuwd hoe de campagne wordt ontvangen in Nederland en de omringende landen”, aldus Fieke Kuppens, verantwoordelijk voor Merk & Creatie bij de Efteling. “We hebben er bewust voor gekozen om gebruik te maken van universele emoties en om attracties in beeld te brengen waarvan uit onderzoek blijkt dat die de internationale bezoeker aanspreken. Dat maakt deze campagne zo krachtig: ook als je hier niet jaarlijks komt, herken je het gevoel van het meisje. Uiteraard ben ik enorm trots op het eindresultaat, het creatieve proces en de intensieve samenwerking met collega’s en extern betrokkenen. Ik hoop dat de campagne gaat zorgen voor meer merkoverweging en -voorkeur, maar vooral ook dat de campagne internationale potentiële bezoekers verrast en verwondert. Met deze campagne brengen we de betovering en het gevoel van de Efteling echt bij mensen thuis.”

    En toen...

    De hoofdpersoon in de campagne-uitingen bezoekt de Efteling op verschillende momenten in haar leven. Haar verwondering deelt ze eerst met haar ouders en wanneer ze ouder wordt ook met haar eigen gezin. Al deze momenten dragen bij aan haar eigen Wereld vol Wonderen. De Efteling faciliteert de mooiste momenten in het leven. Voor de kleintjes en de groten, de durfals en de dromers, jong en oud… Eigenlijk voor iedereen waar je van houdt!

    Annelies Grietens, country manager België bij de Efteling: “Met deze campagne willen we, als grootste toeristische bestemming van de Benelux, top-of-mind blijven in België. Het is een internationale campagne, maar we werken wel met een lokale voice-over voor het noorden en voor het zuiden van het land. De stemmen van het kind en de moeder zijn zorgvuldig geselecteerd, zodat de klankkleuren goed bij elkaar passen.”

    De nieuwe campagne startte in Nederland en is nu ook in de andere drie focuslanden te zien. De ‘En toen…’-campagne wordt 360° doorvertaald in een tv-commercial met diverse add-ons, online video’s en bannering, out-of-home, print en uitingen voor sociale media.

    Wereld van de Efteling

    Sinds de opening van het Sprookjesbos in 1952 is de Efteling uitgegroeid tot de grootste toeristische bestemming van de Benelux. De Efteling omvat naast het attractiepark ook het Efteling Hotel, de vakantieparken Efteling Bosrijk en Efteling Loonsche Land, het Efteling Theater en het Efteling Golfpark. De Efteling ligt net over de grens bij Breda, nog geen uurtje rijden van Antwerpen.

     





    25-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!