Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    17-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tamaris: duurzame collectie !

    Tamaris reageert met de nieuwe GREENSTEP-collectie op de uitdagingen van deze tijd met een uitbreiding van zijn portfolio met tijdloze schoenen die op een middelenbesparende manier geproduceerd worden.

    Schoenenmerk Tamaris viert de uniekheid en individualiteit van elke vrouw. Hun missie: schoenen die elk moment perfect maken en die vrouwen helpen om hun diversiteit te uiten. Maar Tamaris wil ook rekening houden met het feit dat we geconfronteerd worden met een van de dringendste uitdagingen van onze tijd: de gevolgen van de klimaatverandering, de schaarste van water en hulpbronnen en een onevenwicht in sociale en ethische normen. Hun doel? Een zo groen mogelijke 'schoenafdruk' achterlaten. Die opdracht klinkt veel eenvoudiger dan ze eigenlijk is, aangezien schoenen een zeer complex product zijn. Slechts weinig mensen zijn zich ervan bewust uit hoeveel individuele delen een schoen bestaat. Een gemiddelde sneaker vereist tientallen individuele onderdelen. Dat is een lange lijst als ze allemaal verantwoord toegepast moeten worden. Met de Tamaris GREENSTEP-collectie hebben ze een eerste stap gezet en een aantal van deze individuele componenten duurzamer gemaakt. In de geest van duurzaamheid wil het merk die weg bewust niet in een sprint afleggen, maar als een marathon, stap voor stap.

    Jens Beering, CEO van de Wortmann Group: “Als familiebedrijf nemen we al jaren onze verantwoordelijkheid en nemen we al verreikende maatregelen om ons verbruik van water, energie en andere hulpbronnen te verminderen, om afval te voorkomen en klimaatverandering tegen te gaan. Natuurlijk is het pad naar meer duurzaamheid makkelijker samen te effenen. Daarom willen we het samen met onze eindconsumenten en zakenpartners afleggen, door in dialoog te treden. We willen weten waarin ze geïnteresseerd zijn en welke producten ze geren. Ons doel is om samen te leren en onszelf elke dag te verbeteren, of het nu gaat om processen of productontwerp. Duurzaamheid begint op kleine schaal - voor iedereen en bij elke stap.”

    De stappen die Tamaris al heeft gezet

    • Om de milieu-impact van het transport van hun producten te verminderen, worden Tamaris-schoenen voornamelijk over zee vervoerd, waardoor het gebruik van CO2-intensieve luchtvracht wordt vermeden. Tamaris is in 2016 ook overgestapt op klimaatneutraal transport van zijn verpakkingen. Dankzij de juiste dienstverleners kunnen ze zo jaarlijks duizenden ton CO2 compenseren.
    • Uit principe gebruikt Tamaris enkel en alleen leder dat een bijproduct is van de vleesproductie. Voor alle schoenen uit de Tamaris GREENSTEP-collectie werkten ze alleen met leerlooierijen die wereldwijd gecertificeerd zijn met het hoogste kwaliteitsniveau ‘Gold’ volgens de normen van de Leather Working Group (LWG).
    • Tamaris werkt hard aan de ontwikkeling en het gebruik van nieuwe gerecyclede of duurzame materialen die dezelfde eigenschappen hebben als hoogwaardig leer. Voor sommige van hun modellen gebruiken ze daarom het innovatieve materiaal AppleSkin™. Om het materiaal te produceren, wordt het afval van de industriële verwerking van appels verder verwerkt en samen met PU op een stof aangebracht. AppleSkin™ is dus een materiaal waarbij fossiele grondstoffen worden vervangen door appelresten. Het past dan ook optimaal in een veganistische levensstijl.

    De GREENSTEP-collectie

    Tamaris GREENSTEP is geïntegreerd in de merkarchitectuur als een collectie van tien duurzaam ontwikkelde modellen, in prijsklassen van € 59,95 tot € 120,00. Alle modellen worden vervaardigd aan de hand van verantwoorde processen op het vlak van productie en levering. Bovendien komt de verantwoorde aanpak ook tot uiting in de schoen zelf, door het gebruik van gerecyclede pet en lijmen op waterbasis, en wordt er ook een onderscheid gemaakt tussen leer en innovatieve materialen zoals AppleSkin™.

     

               

               

               













    17-09-2020 om 06:45 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OYO Vacation homes

    Moederbedrijf van vakantiehuizenverhuurder Belvilla viert 1-jarig bestaan. Een van ‘s werelds grootste spelers in de vakantiehuizenmarkt kijkt terug op het eerste jaar, de omzetstijging en de manier waarop reizen is veranderd in 2020.

    OYO Vacation Homes, een van de grootste bedrijven ter wereld in de vakantiehuizenmarkt en moederbedrijf van het in ons land bekende merk Belvilla, bestaat 1 jaar. Nadat de overname van de @Leisure Group door OYO in mei 2019 een feit werd, ging het bedrijf vanaf juli 2019 verder onder de naam OYO Vacation Homes met meer dan 140.000 huizen wereldwijd in 70 landen. Sinds juni onder leiding van CEO Raj Kamal, ziet OYO Vacation Homes, met merken als Belvilla, Dancenter, Danland en Traum Ferienwohnungen, ondanks de crisis de omzet stijgen ten opzichte van de cijfers van 2019. OYO Vacation Homes blikt terug op een bijzonder jaar, en ziet de toekomst met vertrouwen tegemoet.

    Raj Kamal, CEO van OYO Vacation Homes lichtte toe: “Hoewel we slechts één jaar geschiedenis hebben, hebben verschillende merken in onze portefeuille meer dan 40 en 60 jaar ervaring. We hebben geconstateerd dat in periodes van ernstige crisis zoals Covid-19, sterke lokale merken meer vertrouwen krijgen. Europeanen blijven graag op vakantie gaan en een vakantiehuis past perfect bij hun behoeften. De grote verscheidenheid aan accommodaties die we aanbieden, hygiëne en privacy, evenals de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding zijn redenen die hen ertoe aanzetten om jaar na jaar voor onze optie voor het huren van een huis te kiezen”.

    Focus op de Europese markt : Vanaf het moment van de overname heeft OYO Vacation Homes haar zinnen gezet op het verder uitbreiden van het aanbod binnen de Europese markt. Ruim 30-40% van het totale aanbod van Europese vakantiehuizen valt onder het merk. Met aanzienlijke investeringen in middelen en mankracht heeft de specialist in deze branche haar voetafdruk in de markt vergroot. Zo is bijvoorbeeld een overeenkomst tot overname aangekondigd van partijen zoals e-domizil voor hun TUI Ferienhaus aanbod en Airsimple. Nieuwe regio’s werden aan het portfolio toegevoegd in Italië en Spanje en zo is ook de aanwezigheid van vakantiehuizen in Zuid-Europa sterk toegenomen.  

    Huiseigenaren plukken hier ook de vruchten van : De overname en investeringen leidden niet alleen tot een groei van aanbod in Europa. Ook de huiseigenaren hebben profijt van de overname. Zo geeft 85% van de huiseigenaren in een recente enquête aan de inkomsten te zien stijgen. De investeringen hebben onder andere geleid tot de lancering van een app speciaal voor huiseigenaren. Via deze app ontvangen zij updates en verloopt de communicatie tussen beide partijen een stuk efficiënter.

    De Covid-19 crisis: belangen van gasten en huiseigenaren voorop. Ondanks de groei in de markt, hebben Covid-19 en de regelgeving voor (inter)nationale reizen een enorme impact gehad op OYO Vacation Homes. De specialist in de verhuur van vakantiehuizen heeft geprobeerd prioriteit te geven aan de belangen van hun gasten en huiseigenaren. Er is met man en macht gewerkt aan het opschalen van de klantenservice om de verdrievoudiging in aanvragen, annuleringen en omboekingen van gasten zo goed mogelijk te behandelen en aan verbeterde schoonmaak richtlijnen om gasten de vereiste hygiëne te kunnen garanderen. Daarnaast pastte OVH haar annuleringsbeleid aan om het flexibeler te maken om aan de verzoeken van gasten te voldoen met daarbij ook aandacht voor de belangen van de huiseigenaren. Hieronder viel het uitgeven van een voucher met een geldigheid van 3 jaar, contante restitutie indien van toepassing, en gasten de eerste kans geven om volgend jaar hetzelfde huis op voorhand te reserveren voor een vakantie. Dit was uitdagend en ging niet altijd goed, met de genomen maatregelen heeft de vakantiehuizen specialist geprobeerd haar klanten en huiseigenaren zo goed mogelijk te helpen.

    Positieve cijfers na de crisis : Hoewel de crisis haar sporen nalaat, laat OYO Vacation Homes mooie cijfers zien. De bezettingsgraad is zelfs hoger dan vorig jaar voor de hoogseizoen maanden juli en augustus in alle landen, op Spanje, Italië en Kroatië na, en werden er in het voorjaar (tijdens de Covid-19 crisis) meer dan 500 vakantiehuizen per maand toegevoegd aan het totale aanbod. Dancenter kende een grote groei in het aantal boekingen, namelijk een groei van 137%. Bij Belvilla steeg het aantal boekingen met 56%. De groei is te verklaren door de enorme voorkeur voor een vakantiehuis in tijden zoals deze en de reeds jarenlange betrouwbaarheid van de diverse merknamen. Een vakantiehuis betekent simpelweg meer vrijheid en makkelijker afstand kunnen houden van anderen.

    Het vakantiehuis: een model dat werkt bij de veranderende reisgewoonten : Last-minute boekingen zijn een van de meest opvallende reistrends dit jaar, vanwege de onzekerheid die om de hoek is komen kijken door de evolutie van de pandemie en diverse reisbeperkingen. Uit onderzoek van OVH blijkt dat 52% van de gasten ervoor kiest om in 2020 vaker op het laatste moment te boeken, gemiddeld zo’n 1-3 weken voordien. De aanbieder heeft in Belgie in de eerste twee weken van september 184% meer last-minute boekingen geregistreerd in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Er blijkt een sterke voorkeur voor de Ardennen (Luxembourg +160%, Luik +210% en Namen +239%). Stay local. Toerisme in eigen land of in buurlanden is dit jaar een van de sleutels. Het aantal boekingen gemaakt door de Belgen voor een verblijf in Belgie voor deze herfst is gestegen met 95%.

    Redenen om voor een vakantiehuis te kiezen. : OYO Vacation Homes heeft de voorkeuren en reisgedrag van haar gasten recentelijk nader onderzocht. Onder de gasten van OVH geeft de meerderheid aan hun keuze voor een vakantiehuis te baseren op hoe schoon het huis is (91%). Daar bovenop zijn het hebben van privacy (60%) en de mogelijkheid om zich te kunnen isoleren van drukke plekken (57%) ook als redenen opgegeven om voor een vakantiehuis te kiezen. Daarnaast waarderen reizigers ook de mogelijkheid om zonder zorgen hun eigen eten te kunnen koken (21%) of met hun huisdier te kunnen reizen (19%).

    Bij de vraag over wat het doel van hun vakantie is, zijn twee redenen naar voren gekomen: rusten middenin de natuur (61%) of het kunnen genieten van de zee en het strand (57%). Ook zien we dat gasten steeds vaker de voorkeur geven aan werken vanaf verschillende plekken, zoals een vakantiehuis. Verder toont het onderzoek ook aan dat 32% van de gasten dit jaar graag reizen omdat de plekken die ze willen bezoeken niet zo druk zijn. Daarnaast melden gasten die buiten het seizoen reizen aan dit te doen omdat zij altijd in dat seizoen hebben gereisd (32%). Binnen deze groep ligt de voorkeur om met het gezin te reizen (54%) in plaats van met hun partners (29%) of met hun vrienden (17%).

    Toekomstplannen en trends: binnenlandse vakanties en verdere groei : Het merk verwacht dat de trend om vooral in eigen land op vakantie te gaan nog even doorzet en dat gasten voornamelijk zullen kiezen voor huizen dicht bij de natuur. De vraag naar dergelijke huizen is op Europees niveau met 172% gestegen ten opzichte van vorig jaar. De focus zal daardoor het komende jaar vooral liggen op het promoten van het portfolio binnen de betreffende landsgrenzen, maar zodra er meer mogelijkheden en vraag ontstaat, zal het reizen over de landsgrenzen weer meer centraal komen staan.

    OYO Vacation Homes staat open voor verdere overnames die een toevoeging zijn binnen het huidige aanbod vakantiehuizen. De focus ligt met name op groei in het full service vakantiehuizen component, waarbij door de huiseigenaar gekozen kan worden voor een volledig management en service concept. Het internationale bedrijf streeft ernaar om wereldwijd de nummer één in de vakantiehuizenverhuur te worden.

     

     







    17-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MinT haalt ruim 1.3 mijoen op voor valdetecteisysteem

    Artificiële intelligentie ten dienste van de zorgsector. MintT is een Belgische onderneming die een valdetectie- en preventiesysteem voor oudere personen heeft ontwikkeld. De startup heeft zopas meer dan één miljoen euro opgehaald. De oplossing wordt reeds toegepast bij tientallen bedden in ziekenhuizen en rusthuizen in Brussel, Wallonië en Vlaanderen. De doelstelling? Artificiële intelligentie ten dienste stellen van het zorgpersoneel (en van de zorgbehoevenden). Het is een missie die sinds de Covid19-crisis alleen maar relevanter is geworden.

    “Personeel uit de zorgsector bevestigt ons dat sinds de Covid19-crisis het aantal valpartijen gestegen is. Dankzij dit fonds van 1,375 miljoen € kunnen we onze missie uitbreiden: sneller een veiligere omgeving creëren voor patiënten in ziekenhuizen en bewoners van rusthuizen en de werkdruk van het zorgpersoneel op die manier verlichten”, aldus Eric Krzeslo, CEO van MintT. MintT is lid van In4Care, Lifetech Brussels, Agoria, WSL, de International Society for Gerontechnology en krijgt steun van Innoviris.

    ISA (Intelligent Sensing for Ageing) is de oplossing die MintT heeft ontwikkeld met behulp van een verbonden 3D-sensor in de kamer van de patiënt, analytische algoritmen, artificiële intelligentie en cloud applicaties.

    Impact van valpartijen : “In een rusthuis met 80 bedden komen er gemiddeld 400 valpartijen per jaar voor. 2/3 van die valpartijen worden niet onderzocht of zijn gewoon niet gekend”, aldus Eric Krzeslo, CEO van MintT. De gevolgen van valpartijen zijn niet te onderschatten: revalidatie, langer verblijf in het ziekenhuis, extra werkdruk... “Er zijn niet alleen de ernstige psychische en psychologische gevolgen voor de persoon die viel. De tijd die het medisch en paramedisch personeel besteedt aan de behandeling van valpartijen in rusthuizen kost aan een instelling met 80 bedden zo’n 150 000 € per jaar. Het gaat dan bijvoorbeeld om de verzorging, de revalidatie, de psychologische ondersteuning en de administratie.”

    Gespecialiseerde expertise over een probleem van volksgezondheid

    De medische startup kan terugvallen op een unieke expertise op het vlak van gedragsanalyse en een gedetailleerd inzicht in de omstandigheden waarin valpartijen voorkomen... De medewerkers van MintT hebben samen meer dan 100 000 uren opnames en duizenden geanalyseerde gevallen op hun conto staan. Dankzij deze vaardigheden kan MintT een opleiding aanbieden rond hun product, het ISA-systeem, en rond valpreventie.

    Gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek en statistieken, pleit de startup ervoor om valpartijen te erkennen als een probleem van volksgezondheid, in eerste instantie op beleidsniveau. MintT is van oordeel dat deze gegevens een bepalende waarde hebben om het beheer van de zorgbudgetten te optimaliseren en de zorg voor senioren en patiënten persoonlijker te maken.

    Ontwikkeling met potentieel : Momenteel wordt het valdetectiesysteem ISA uitgerold in een tiental ziekenhuizen en rusthuizen, in onder meer Henegouwen, Luik, Limburg en Antwerpen. De startup heeft de ambitie om het aantal uitgeruste bedden in 2020 en 2021 te vertienvoudigen in België, Frankrijk, Nederland en Luxemburg om vervolgens uit te breiden naar de rest van Europa en de wereld

    MintT boekte reeds eerste commerciële successen en geniet nu onder meer van een vernieuwde steun van Sambrinvest, Guardiola Invest, business angels, de oprichters, private investeerders, gezondheidsspecialisten en ervaren ondernemers in uit de SaaS-sector.

    Kerncijfers:

    • Valpartijen komen voor bij 30 tot 70% van de bewoners in rusthuizen. - In een rusthuis met 80 bedden worden gemiddeld zo’n 400 valpartijen per jaar gedetecteerd. - 70% van de valpartijen ontsnapt aan de aandacht van het personeel - Het HR-budget dat gaat naar de gevolgen van valpartijen wordt geschat op 150.000€ voor een rusthuis met 80 bedden - Momenteel wonen zo’n 120.000 Belgen in een rusthuis (ofwel 6% van de 65-plussers) - In België zijn er 135.000 bedden beschikbaar in rusthuizen (660.000 bedden in Frankrijk)





    16-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tik Rok zusjes Nour & Fatma

    ontwerpen 'Better Together' collectie voor JBC

     

    Nour en Fatma Daghbouj zijn niet de doorsnee 18- en 19-jarige meisjes. De ambitieuze zusjes zijn met hun bijna half miljoen volgers op TikTok over de hele wereld bekend als de dansende zusjes. Daarnaast zijn ze niet weg te slaan van Instagram, presenteerden ze reeds hun eigen mini tv-serie, ambiëren ze een professionele DJ-carrière en krijgen ze nu de kans om één van hun grootste dromen waar te maken. Ze ontwierpen namelijk een volledige collectie voor hun fans in samenwerking met het Belgisch familiebedrijf JBC. Met de 'Better Together' collectie zetten ze hun speciale band in de kijker en moedigen ze hun TikTok-fans aan hetzelfde te doen met hun eigen broers, zussen, vrienden en vriendinnen.

    JBC richt zich zoals steeds tot families met deze collectie, en met de samenwerking met Nour en Fatma willen ze de unieke band tussen zussen extra onder de aandacht brengen. De relatie tussen de zusjes is dan ook het voorbeeld bij uitstek van een bijzondere en onafscheidelijke band. Het platform TikTok heeft hierop een grote positieve invloed, zoals ook in meer en meer gezinnen TikTok een belangrijke rol begint te spelen. Voor ouders vormt het een opportuniteit om te connecteren met hun kinderen op een creatieve en interactieve manier. JBC wil met deze samenwerking dan ook families en zusjes van over heel Vlaanderen dichter bij elkaar brengen.

    Een droom die uitkomt

    Een eigen collectie ontwerpen was de grootste meisjesdroom van Nour en Fatma. JBC zet zich steeds in voor lokale talenten en maakt deze droom waar voor hen. Voor de collectie zochten Nour en Fatma de inspiratie in hun eigen kleerkast. De stuks in de collectie zijn volledig gebaseerd op hun eigen unieke stijl en persoonlijke favoriete stuks, wat de collectie toegankelijk maakt voor veel van hun fans, die ze zelf hun 'babes' noemen. Gebreide truien in roze en blauw, speelse curduroy rokjes in warme pasteltinten en matching overhemden. Keuze genoeg om te twinnen in stijl! "

    "Dit was onze grootste meisjesdroom, een eigen collectie lanceren. We waren dan ook super blij toen we te horen kregen dat JBC wou samenwerken met ons om deze droom waar te maken. Teamwork makes the dream work!"

    Meiden met een hart voor dieren

    Net zoals voor JBC, zijn ook voor Nour en Fatma duurzaamheid en het welzijn van dieren belangrijke topics. JBC zet zich al jaren in voor een betere en meer ecologische modewereld en ook Nour en Fatma ligt dit erg nauw aan het hart. Ze hebben dan ook samen met JBC ervoor gezorgd dat de volledige collectie gemaakt is uit diervriendelijke materialen. Op deze manier kan je met een goed geweten pronken in je trendy outfit! De collectie is vanaf 11 september te krijgen in geselecteerde winkels en online.







    16-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heerlijk genieten: herfst in Sloveniƫ

    Iets frissere temperaturen en de eerste blaadjes die kleuren… de herfst komt eraan. Een ideale periode om te genieten en weg te dromen in het mooie Slovenië.

    Slovenië is een natuurland met veel bossen en beschermde natuurgebieden. In de herfst kleurt het groene land geel, oranje en rood en dat levert romantische en adembenemende beelden op. Van meren gehuld in mist tot romantische steden… ontdek het nu.

    Soča: de smaragdgroene rivier

    De rivier Soča, die een uitgesproken smaragdgroene kleur heeft, wordt beschouwd als een van de mooiste rivieren van Europa en vormt het ideale decor voor een sprookjesachtige film. Met watervallen, smalle kloven en verrassende ravijnen is dit het toppunt van natuurlijke schoonheid. Langs de rivier lopen thematische routes die het erfgoed van de Eerste Wereldoorlog en andere verhalen over de vallei blootleggen.

    Bled: een wereldwonder

    Dit Alpenmeer met het enige eiland in Slovenië is een wereldberoemd paradijs. Traditionele houten boten - pletnas - brengen al eeuwen bezoekers naar het eiland midden in het meer. Het mooiste uitzicht op het meer, het eiland en de omliggende bergtoppen is vanaf het kasteel dat op een klif boven het meer uittorent. Dit zou zelfs de mooiste trouwlocaties in Europa zijn.

    Triglav Nationaal Park

    De Julische Alpen met het Triglav Nationaal Park is veruit het meest populaire wandelgebied. De hoogste berg van Slovenië, de Triglav (2864 m) kun je bereiken via verschillende paden. Het gemakkelijkste bergpad (6,5 uur stappen!) begint op Pokljuka, een bebost plateau bij het meer van Bled.

    Maribor, wijnlandschap

    De stad Maribor ligt in het oosten van Slovenië aan de rivier de Drava en is omringd door wijnheuvels. Die kun je wandelend of fietsend ontdekken; in herfstkleuren zijn ze op hun mooist. Het centrum van Maribor is een gezellig centrum met oude gebouwen, pleinen en cafés. Het oude en het nieuwe centrum is verbonden met bruggen over de Drava. Tegen een huis in de stad groeit de oudste wijnrank ter wereld. The Old Vine in Maribor staat in het Guinness Book of Records en is meer dan 400 jaar oud. De bijhorende wijnkelder van ruim anderhalve kilometer lang loopt zelfs onder het stadscentrum van de stad.

    Romantisch Ljubljana

    De kleinste hoofdstad van Europa, Ljubljana, met haar parken en omliggende wijngaarden kan uiteraard niet ontbreken. Ook hier kleurt de herfst de natuur en kun je in het najaar genieten van wandelingen, terrasjes langs het water, slenteren en lekker eten. De binnenstad barst van de romantische gebouwen en prestigieuze en bekende merken wisselen af met kleine, gezellige winkeltjes. Veel winkels hebben handgemaakte producten of een unieke collectie aan spullen die je nergens anders vindt. In de herfst hebben de nieuwe wintercollecties kleding en schoenen natuurlijk ook een grote aantrekkingskracht. De meeste bezienswaardigheden in Ljubljana kun je te voet of per fiets bezoeken en het centrum is autoluw.

    Met het vliegtuig ben je in 1.40u in Ljubljana. Vertrekken kan vanuit Zaventem of vanuit Charleroi. Wie liever met de wagen op reis gaat, bereikt Slovenië na zo’n 1100 kilometer vanuit Brussel. Voor meer informatie over Slovenië: www.slovenia.info

    Illustraties: Andrew lloyd, Njec Pernek, Ales Zdesar, Domen Grögl, Dean Dubokovic.

     









    16-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The show must go on!

    Nieuwe start voor cultureel programma Galway 2020.

    Ondanks dit bijzondere jaar is Galway, de Culturele Hoofdstad van Europa in 2020, terug met een vernieuwd programma. Van september 2020 tot maart 2021 nemen meer dan 350 artiesten uit Galway en de rest van Ierland deel aan ‘Galway 2020’: een reeks kunst- en culturele evenementen waarmee de creativiteit van West-Ierland gevierd wordt. Het programma van Galway 2020 omvat diverse online activiteiten zodat thuisblijvers ook de kans krijgen om te genieten van een van de grootste culturele festivals ter wereld.

    Galway 2020 startte in februari met grote ambities en veel verve. Na de gedwongen pauze gaan de festiviteiten in County Galway en de gelijknamige stad weer van start, waarbij de oorspronkelijke thema's taal, landschap en migratie nog steeds centraal staan. Er staat een mix van live en digitale componenten gepland, variërend in honderden evenementen, optredens en tentoonstellingen in 28 projecten. De veiligheid van alle deelnemers en bezoekers staat hierbij hoog in het vaandel.

    Patricia Philbin, CEO Galway 2020, Culturele Hoofdstad van Europa, vertelt: “Gedurende afgelopen tijd hebben we meer dan ooit het belang van cultuur gezien, om mensen op te vrolijken en hen door de donkerste dagen heen te helpen. We zijn verheugd om dit vernieuwde programma te delen. Voor kunstenaars en organisaties is dit heel belangrijk, maar ook voor het publiek, om hun favoriete kunstvorm te omarmen en opnieuw geweldige kunst- en culturele ervaringen te vieren."

    Galway 2020 evenementen om online te beleven

    Het nieuwe Galway 2020-programma omvat honderden evenementen verdeeld over 28 projecten en ongeveer dertig ‘Small Town Big Ideas’-projecten op lokaal niveau. Door nauw samen te werken met de Europese partners, zorgt de digitale presentatie van evenementen ervoor dat internationale partnerschappen en samenwerkingsverbanden behouden blijven. Hieronder vind je enkele van de leukste evenementen uit het vernieuwde programma om thuis op de bank te beleven:

             Een van de grootste openluchtinstallaties van het festival is het Mirror Pavilion van John Gerrard in opdracht van het Galway International Arts Festival.

             De legende van Gilgamesj, een van de oudste verhalen die de mensheid kent, wordt opgevoerd door Macnas - live en online. Het stuk vertelt het epische verhaal over een jonge koning die op zoek gaat naar antwoorden over de mensheid, liefde, macht, dood en onsterfelijkheid.

             Regen en wind maken deel uit van een reeks voorstellingen van ‘Hope it Rains | Soineann nó Doineann’. Het project zet het klimaat in een artistiek daglicht.

             RISE is een serie van drie samenwerkingsprojecten van het Baboro International Arts Festival for Children en gaat over de stem van de kinderen. Ervaringen uit de kindertijd komen hierbij aan bod, evenals kinderlijke vreugde, familie, verlies en verandering.

             Indrukwekkende tentoonstellingen nemen bezoekers mee op reis door Galway. Werken van TULCA Season of Visual Art, Project BAA BAA, Monument and Deeper Shades of Green en Oughterard Courthouse Arts Program zijn zowel fysiek als online te bewonderen.

             Mural for Communities is zowel in Galway City als online te bewonderen. Dit internationale project brengt via muurschilderingen de street art uit het Ierse Waterford, het Nederlandse Heerlen en Litouwse Kaunas samen.

    De organisatoren van het culturele festival blijven werken aan nieuwe programmaonderdelen voor Galway 2020. In de komende weken worden er meer evenementen bekend gemaakt. Gebaseerd op de oude Ierse traditie van 'Meitheal' (de bijeenkomst) hebben de kleine gemeenschappen in County Galway tal van lokale projecten geïmplementeerd - en tegen maart 2021 zijn er 30 nieuwe gepland.

    Voor meer informatie, ga naar www.galway2020.ie of www.ireland.com

     

     







    15-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vaka,tiewoningen met trouwe viervoeter

    Je hond mag niet mee op vakantie… Mis poes! Belvilla heeft diervriendelijke alternatieven.

    Het is nu eenmaal de makkelijkste oplossing om je trouwe viervoeter mee te nemen op vakantie: een vakantiewoning uitzoeken waar Bas, Laika en Boomer ook welkom zijn. Hier genieten zowel jij als je hond van alle vrijheid.

    Chalet Boshuisje in Lille : Midden in de natuur in de schone, stille Kempen kun je met je gezin en tot 3 viervoeters verblijven in het Boshuisje. Het huisje is omringd door een privétuin van 2600 m2 waar de vogels vrolijk fluiten. Terwijl de kinderen zich in de boomhut verstoppen lees je hier een boek op het terras of maak je de picknick klaar voor een lange wandeling.

    Chalet de la Sittelle in Oignies-en-Thiérache : Chalet de la Sittelle ligt in een rustige, bosrijke omgeving in de Belgische Ardennen op 'Domaine des Nobertins'. Het huisje heeft 3 slaapkamers waar 6 personen kunnen overnachten. Sinds kort heeft de woning ook een sauna, zodat je ook bij minder weer van de warmte kunt genieten. Je viervoeter beleeft hier zeker ook de tijd van zijn leven in de bossen! (tot 3 viervoeters toegelaten)

    Vakantiehuis Au Chant des Grenouilles in Vodelée : Verblijf je liever in een stenen vakantiehuis dan kun je in Vodelée terecht. Het moderne huis biedt een prachtig uitzicht. Er zijn 4 slaapkamers waar 8 gasten in kunnen verblijven en je kunt 4 huisdieren meenemen op vakantie. Ook zijn er 2 paardenstallingen. De tuin is ingericht met sfeervol tuinmeubilair en de kinderen kunnen zich vermaken in de zandbak terwijl jullie een spelletje petanque doen. Een lekkere barbecue hoort er ook bij. En wie vindt de eerste kikker?

    Gîte Tony in Ennal (Vielsalm) : Dit rustieke Ardense huis heeft een prachtige tuin met uitzicht over de weilanden, heuvels en bossen. Het beschikt over 4 slaapkamers en is geschikt voor een ontspannen vakantie met familie of vrienden. In de omgeving van Ennal zijn er veel activiteiten mogelijk en kun je o.a. een uitstap maken naar Malmedy, Stavelot, Sankt Vith of Francorchamps. De omgeving is een perfecte uitvalsbasis om mooie wandelingen te maken met maximaal 3 viervoeters.

    Zin gekregen in een vakantie met het hele gezin, dus ook de viervoeters? En wil je verblijven in een vakantiewoning? Dan kun je terecht bij Belvilla. Met verschillende zoekfuncties kan je snel en makkelijk zoeken of je favoriete huisdier mee op reis kan. Zo kun je filteren op het aantal huisdieren, of er een omheinde tuin moet zijn...





    15-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Levis kleur van het jaar 2021 is ...

    » Brave Ground: een warme kleur die ons de moed geeft om in het onbekende te springen - » Levis Ambiance Trend Collection 2021: 10 complementaire, neutrale kleuren.

    … Brave Ground. Naar jaarlijkse gewoonte licht Levis een langverwacht tipje van de sluier van 2021 op en laat ons proeven van de eerlijke en moedige wereld van Brave Ground. Een Kleur van het Jaar die stabiliteit en vertrouwen uitstraalt en in een wereld van roeptoeters geborgenheid en ruimte voor samenspel met andere meningen en kleuren biedt.

    Verankerd in onszelf en de aarde

    De kleurspecialisten van het Global Aesthetic Center van AkzoNobel – moederbedrijf van verfmerk Levis – en een team onafhankelijke designexperts, hielden afgelopen maanden opnieuw de vinger aan de pols van de internationale maatschappelijke, fashion en politieke tendensen. Daaruit puurden ze een hoopvolle drang naar moed, oprechtheid en waardering van het oude en de wereld waarin we leven. Allemaal elementen die in essentie vervat zitten in de kleur Brave Ground.

    Brave Ground symboliseert de moed die we hebben om verandering te omarmen. In een wereld waar alles bijna dagelijks op z’n kop wordt gezet, zijn we op zoek naar aarding en connectie. We willen stabiliteit en keren ons daarvoor steeds meer naar de eenvoudige geneugten rondom ons: de schoonheid van de natuur, de rust van de aarde, de veilige haven van onze thuis. Brave Ground verankert ons met onszelf en geeft ons de vaste voet die we nodig hebben om de ‘wind of change’ te volgen.

    Gegroeid uit hoop

    Het Global Aesthetic Center detecteerde 4 grassroots, trends die onze samenleving vandaag en in de toekomst zullen vormgeven: de durf om te geloven in onze eigenwaarde en te handelen volgens ons innerlijke kompas; de kracht van samenwerking; het besef dat we langer leven dan enkel vandaag; en de waardering voor het verleden en de natuur die daaruit voortkomt.

    Concepten die doen dromen van een betere morgen en onze moed vragen om die te verwezenlijken. Daarom is Brave Ground geen schreeuwerige kleur, maar een solide basis die zowel sterk staat in z’n eentje als een harmonieus geheel kan vormen met andere tinten. Brave Ground heeft net als wij de moed om open te zijn, zich flexibel op te stellen en af en toe vol vertrouwen in het onbekende te springen.

    Levis Ambiance Trend Collection 2021

    De Levis Kleur van het Jaar 2021 komt niet alleen: de Levis Ambiance Trend Collection 2021 is een palet complementaire kleuren die afhankelijk van de gekozen tint Brave Ground kracht bijzetten of net zelf de spotlight stelen en Brave Ground een ondersteunende rol laten spelen. “Kleuren voor een huis dat je uitdaagt het beste van het verleden te gebruiken om zo een nog betere toekomst op te bouwen,” zoals de Nederlandse Heleen van Gent, hoofd van het Global Aesthetic Center, het zelf verwoordt.

    De Levis Ambiance Trend Collection 2021 is een combinatie van klassieke en eigentijdse nuances met verschillende tinten geel, oker en andere uitgebalanceerde neutrale kleuren. Energiek zonder te overweldigen, tijdloos zonder in clichés te vervallen.

    Beschikbaar in alle Levis-winkels met een mengmachine. Vanaf 29 euro voor 1 liter muurverf.

     







    14-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    13-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Puistjes ...

    Een veelvoorkomend probleem gehuld in een taboe sfeer

     

    Ooit al eens wakker geworden met een puistje? We’ve all been there! Maar liefst 85% van alle mensen heeft al eens last gehad van puistjes en op dit moment hebben ruim 650 miljoen mensen wereldwijd last van acne. Kortom, een veelvoorkomend probleem.

    Puistjes eisen een hoge tol van ons zelfvertrouwen tijdens maar ook na de puberteit door de enorme maatschappelijke druk en het streven naar de “perfecte” look. Perfectie en de eeuwige, jeugdige schoonheid die worden nagestreefd, zitten diepgeworteld in onze samenleving.

    Dit heeft invloed op het mentale welzijn van jongeren en dat zie je ook terug in de cijfers: - Door acne durft 43% van de jongeren niet op date te gaan - 64% is beschaamd om puistjes te hebben, terwijl eigenlijk 85% dit ooit al gehad heeft - Jongeren met acne hebben veel meer te kampen met depressiesymptomen en mentale problemen (studie: Journal of Investigative Dermatology)

    Hoog tijd dus om het taboe te doorbreken en een oplossing voor acne te bieden: YUN ACN Therapy Wash & Cream.

    Wat is ACN Therapy?

    De natuurlijke beschermlaag van jouw huid bestaat uit goede en slechte bacteriën. Puistjes ontstaan wanneer je huid te veel talg produceert en slechte bacteriën de overhand krijgen. Door bewaarmiddelen en antibacteriële ingrediënten in klassieke huidverzorgingsproducten, zoals zeep en lotion, geraakt je huid nog meer uit balans. De ACN Wash met salicylzuur heeft een exfoliërende werking en verwijdert het overtollige talg. De ACN Cream bevat een explosie van miljoenen goede levende bacteriën, Lactobacili, die verwerkt zijn in minuscule microcapsules. Deze bestrijden de slechte bacteriën die acne veroorzaken, brengen de huidflora terug in balans en beschermen je tegen nieuwe symptomen. Bovendien bevatten zowel de ACN Cream als de ACN Wash specifiek gekozen ingrediënten die erg zacht zijn voor de huid en de werking van de goede bacteriën ondersteunen. Zo worden ook droge plekken en roodheid voorkomen.

    Doorbreek het taboe - "Stop hiding, start fighting" met generation YUN

    De meeste Gen Z’ers (80%) zeggen dat ‘jezelf zijn’ de uitdrukking is die het beste past bij hun persoonlijke definitie van schoonheid (Viacom, 2019). Berichten over eigenliefde en authenticiteit zijn met andere woorden ongelooflijk belangrijk om contact te maken met jongere consumenten.

    Steeds meer jongeren snakken namelijk terug naar authenticiteit en een gevoel van herkenbaarheid. Kortom: « gewoon » helemaal zichzelf zijn. YUN wilt het taboe doorbreken zodat jongeren terug een platform krijgen om zichzelf te zijn. Door het bieden van een snelle en effectieve oplossing op basis van goede bacteriën, kan YUN ACN je zelfvertrouwen teruggeven. Met de #GenerationYUN campagne roept YUN op om je niet meer te verbergen achter je onzekerheid en een masker van make-up.

    De boodschap: “Stop hiding, start fighting”.

    Op een authentieke manier wilt YUN echte mensen naar voor schuiven die zichzelf niet meer willen verbergen en hun echte huid met onvolmaaktheden durven tonen. YUN wilt inspireren om je niet langer te verbergen en je natuurlijk mooi te laten voelen. Ook Nicole, Marco, Gloria en Anahi uit de TV campagne gebruiken allemaal YUN ACN en stonden nog nooit eerder voor de camera. Gloria (17 jaar) gebruikt al 1 jaar YUN producten en de resultaten zijn verbluffend. Gloria is van een onzeker meisje in een zelfzekere jongedame veranderd. YUN heeft haar zelfvertrouwen een echte boost gegeven.

    Hoe gebruik je ACN Therapy voor een optimaal resultaat?

    1. Was je gezicht eerst met de ACN Wash die salicylzuur bevat om het overtollige talg te verwijderen door de exfoliërende werking.
    2. Gebruik vervolgens de ACN Cream. De crème bevat microcapsules die de goede bacteriën bevatten. Druk deze capsules stuk in de handpalm en wrijf de crème open zodat de goede bacteriën snel en effectief kunnen werken.
    3. Breng de crème aan op jouw probleemzone en veeg de restjes van de microcapsules weg.
    4. Herhaal dit ‘s morgens en ‘s avonds gedurende 4 weken.

    Vermijd make-up en andere verzorgingsproducten, deze bevatten bewaarmiddelen en antibacteriële ingrediënten die de werking van de Lactobacili verstoren.

    ACN Therapie werd dermatologisch getest en goedgekeurd. Het YUN wetenschapsteam selecteerde de 3 efficiëntste Lactobacillus stammen die de natuurlijke strijd aangaan met de bacteriën die een rol spelen bij de ontwikkeling van acne. In de klinische studie heeft 100% van de patiënten zichtbaar resultaat binnen 4 weken. (Klinische studie – Lebeer et al. 2018)

    ACN Therapy is er zowel voor de normale tot vette huid als voor de droge huid. Adviesprijs: ACN Wash: 25 EUR - ACN Cream: 39 EUR - ACN Therapy (ACN Wash + ACN Cream): 64 EUR - ACN Therapy is beschikbaar bij zowel online als bij fysieke apothekers. Daarnaast kan je ook online bestellen via yun.be.

     







    13-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marciano Guess FW20

    FALL WINTER 2020

    Combining classic chic and modern silhouettes with a sexy twist of seventies inspiration, the Marciano FW20 dazzles with effortlessly stylish appeal.

    Evoking the timeless codes of European fashion along with exceptional materials, alluring prints and elegant lines, women dazzle from day to night in flowing cuts, pleats and all-over prints in a palette of natural colors, icy pale pinks, deep red and teal. Accessories are ready for anything, enriched with personalized trims and matching fabric accents such as boucle and vinyl to complement complete looks. Meanwhile, men stand out with sharp tailoring and traditional prints given an injection of pop accent tones and modern fabrics for on-trend flair.

    Men's collection

    Live the sophisticated lifestyle with this impeccably finished collection of contemporary pieces. Self-confidence meets tailored finesse with immaculate suit jacket and trouser combinations finished with merino wool polo necks in pop colors, textured yarn knits and a cozy oversized waxed heavy nylon coat. Herringbone and melton mélange are combined with dyed check in tencel, wool-blends, poplin and stretch fabric in a luxury palette of mustard, jungle green, royal cobalt and cream.

     











    13-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wijnbeurs Carrehour herfst 2020

    Ook in deze coronatijden brengt de jaarlijkse herfstbeurs van Carrefour een selectie voortreffelijke wijnen voor iedereen. De wijnbeurs Carrefour loopt van 16 september tot en met 5 oktober en dit gelijktijdig in Carrefour Market en Carrefour Hyper. In beide enseignes biedt Carrefour tal van wijnen aan tegen de beste prijzen voor ieders smaak en voor alle gelegenheden.

    Dit jaar komt Carrefour met een gemeenschappelijke folder voor Market en Hyper en een aanvullende folder voor Hyper. De gemeenschappelijke folder Market + Hyper bevat 140 wijnen. De bijkomende folder Hyper bevat 170 wijnen. In totaal krijgen de klanten tijdens deze Carrefour Wijnbeurs 310 referenties aangeboden

    Er is één gezamenlijk mechanisme voor de 2 enseignes: hoe meer je koopt, hoe meer je profiteert. Bovendien zijn er exponentiële kortingen op een selectie van wijnen: de klant ontvangt bij aankoop van: 3 flessen = -20%; 6 flessen = -25% en 24 flessen = -35 %. De klant kan zijn aankopen mixen en blijven profiteren van de promotie (bijv. 6/6/6/3/3 = 24 flessen, en 35% korting). Deze kortingen worden enkel toegekend op wijnen die in de folder worden aangeboden. Deze kortingen worden echter niet toegekend op schuimwijnen en grands crus, waarvoor de klassieke kortingen gelden.

    In deze wijnselectie heeft Carrefour zich eveneens gefocust op de medaillewinnende wijnen van het Concours Mondial de Bruxelles (20 referenties). Er werd ook aandacht besteed aan biologische wijnen - met 2 aparte pagina's - maar ook aan biowijnen in hun respectievelijke families.

    Dit jaar wordt bijzondere aandacht besteed aan de Côtes du Rhône. Er zullen dit jaar meer grands crus zijn in Hyper, ook met jaargangen 2015 en 2016. De folder bevat tevens 7 pagina's grands crus Bordeaux, 1 pagina grands crus Bourgogne (nieuwe wijnen), 1 pagina grands crus Wereld/Europa (nieuwe wijnen). Er worden 30 hartendieven in de folder gepubliceerd: dit zijn door Benoit Couderé (beste sommelier van België in 2016) geselecteerde topwijnen met de beste prijs-kwaliteitverhouding.

    Carrefour wijnexperten :

    Voor de opbouw van de selectie en de definitieve samenstelling voor de wijnbeurs doet Carrefour andermaal een beroep op zijn wijnexperts.

    Olivier Goyvaerts : Aankoper Franse wijnen. Hij bezoekt meerdere keren per jaar Franse wijngaarden en gaat daarbij ook op zoek naar nieuwigheden.

    Maxime Lebrun : Onze aankoper Europese wijnen, Nieuwe Wereldwijnen en schuimwijnen. Hij reist door de wijnproducerende regio's op zoek naar ontdekkingen. Hij koopt de beste schuimwijnen, Europese wijnen en Nieuwe Wereldwijnen aan.

    Benoît Couderé : Beste Sommelier van België 2016. Als wijnexpert stelt hij zijn ervaring en talent als oenoloog ten dienste van Carrefour, voor wie hij de allerbeste wijnen aankoopt.

    Medaillewijnen

    De vermeldingen goud, zilver of brons duiden elke wijn aan die een medaille ontving op een wedstrijd. De hartendieven zijn wijnen die door de aankopers ‘wijn’ werden geselecteerd op basis van diverse basiselementen die hen wisten te bekoren, maar ook op de smaakpapillen van de experts, hoe dan ook, deze hartendieven bieden de beste prijs-kwaliteit.





    12-09-2020 om 10:42 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.van Haren bouwt haar nieuwe 43 winkels om

    Vanaf 1 februari 2021 zijn heropeningen gepland. De Nederlandse schoenenketen vanHaren bevestigt opnieuw dat het 43 winkels van Brantano zal overnemen. Deze winkels worden omgebouwd tot vanHaren filialen. Het bedrijf doet haar uiterste best om zoveel mogelijk personeelsleden van Brantano een baan te bieden. vanHaren neemt de komende periode ruim de tijd om nieuwe medewerkers mee te nemen in de werkwijze en cultuur van het bedrijf.

    De betrokken winkels gaan dicht op 1 oktober van dit jaar en heropenen, als vanHaren filialen, geleidelijk vanaf 1 februari 2021. Die tijd heeft vanHaren nodig om de winkels de typische ‘look and feel’ te geven en het personeel op een professionele manier op te leiden in overeenstemming met de normen en waarden van het bedrijf.

    Constructieve samenwerking sociale partners

    Het is vanHaren menens met België. Het managementteam neemt de komende weken weer contact op met de sociale partners om de volgende stappen van de herstart te bespreken. De integratie van de nieuwe personeelsleden, hun opleiding, en ‘training on the job’ zullen hierbij op de agenda staan. vanHaren vertrouwt erop dat de gesprekken met de sociale partners constructief en sereen kunnen verlopen. De schoenenketen vindt een positieve houding belangrijk in de zakenwereld, en dit zal het bedrijf helpen om van de meer dan 40 winkels die het overneemt en de hiermee gemoeide investering, een succes te maken.

    Het bedrijf beseft dat het voor de werknemers van Brantano een zware periode is, na een al erg zwaar en onzeker voorjaar. Samen met de sociale partners zullen ze er alles aan doen om zo zorgvuldig mogelijk de beste oplossingen uit te werken.

    Werknemer centraal

    vanHaren geniet een ijzersterke reputatie als het op personeelstevredenheid aankomt. Zo werden ze enkele keren verkozen tot beste werkgever in Nederland. Die traditie wil de schoenenketen ook in België verderzetten. Het bedrijf investeert dan ook meteen in een opleidingsprogramma van haar nieuwe mensen in België, om hun overgang naar het bedrijf zo aangenaam mogelijk te maken.

    vanHaren zal tijdens de opleiding luisteren naar de vragen en bezorgdheden van de nieuwe personeelsleden, hen de bedrijfscultuur bijbrengen en trainen op technische en commerciële vaardigheden.

     

    12-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAMA BENZ

    "Ik ben opgegroeid in een multiculturele omgeving pur sang: ik bracht mijn kindertijd zowel door in Beiroet, met zijn traditionele rollenpatronen, als in Kinshasa, een matriarchale samenleving waar het vaak vrouwen zijn die brood op de plank brengen. Mijn vader woont al 30 jaar in Congo, hij richtte in Kinshasa een bakkerij en molen op die door de jaren heen uitgroeiden tot een mooie zaak. Wie me in die tijd enorm fascineerden, waren de ‘Mamas’, de sterke, slimme en ondernemende vrouwen van Congo. Als meisje stond ik 's morgens vroeg vaak aan de ingang van de bakkerij en zag ik de trotse, lokale vrouwen in hun felgekleurde kledij met veel zwier binnen- en buitenstruinen. Ze kwamen er onze heerlijke stokbroden kopen, die ze in grote blauwe emmers op hun hoofden stapelden om ze op de markt verderop door te verkopen. Wat een allure! Zo inspirerend voor een meisje dat niet kan wachten om een volwassen vrouw te zijn! Elk van deze vrouwen is mijn muze geworden. De Mama Benz-collectie draagt het verhaal van elke vrouw, van elke mama met zich mee.” Clara Assi

    Voor het design liet ik me inspireren door de klassieke tote bag, de draagtas waar de meeste vrouwen er wel eentje van hebben. Van daaruit liet ik mijn creativiteit de vrije loop, ik integreerde de Mama Benz-identiteit in verschillende stijlen, geschikt voor elke moderne vrouw: klassiek, chic en makkelijk draagbaar. Onze handtassen zijn gemaakt van fijn Italiaans leder, maar dan met een vleugje Afrika erbij. Wat bij elke Mama Benz-tas in het oog springt, zijn de perforaties aan de rand waar je de felbedrukte zijden sjaals van onze eigen collectie, geïnspireerd op wax-motieven, op verschillende manieren doorheen kan weven.

    ‘Wax Hollandais’ werd door Nederlandse bedrijven op het vasteland geïntroduceerd en was jarenlang een topartikel van de handel met Afrika. De mama's van Togo en later ook andere Afrikaanse landen werden beroemd door het verhandelen van wax-stoffen. Ze begonnen met niets en slaagden erin om op te klimmen tot de rijke toplaag van de regio. De naam ‘Mama Benz’ werd in de jaren 50 bedacht, toen deze vrouwen rondreden in hun eigen Mercedes Benz, in die tijd een teken van rijkdom en succes. In Afrikaanse culturen worden krachtige vrouwen erg bewonderd en tot de dag van vandaag genieten de meest succesvolle onder hen, de ‘Mama Benzes’, van een eervolle positie in de maatschappij.

    Mama Benz werd ontworpen om vrouwen van overal ter wereld samen te brengen en twee contrasterende culturen te verenigen, en dat met een handtas die vrouwelijkheid, vindingrijkheid, durf en succes uitstraalt. Hiermee breng ik hulde aan de vrouwen van mijn kindertijd en aan vrouwenemancipatie in het algemeen. Deze vrouwen hebben hun macht immers niet overgeërfd, of door maatschappelijke keuzes verkregen, maar hebben zware inspanningen en een hevige strijd geleverd. Dat maakt van hen een echt voorbeeld voor alle vrouwen. Elke vrouw, waar ook ter wereld, is op haar eigen manier een Mama Benz, een vrouw die haar stempel nalaat en haar verhaal overal met zich meedraagt.

    MAMA BENZ - FW20

    Onze nieuwste collectie heet "Muzes van Vrouwelijkheid" en werd geïnspireerd door de vrouwen die ik als klein meisje bewonderde, de Mama's van Congo, geëmancipeerde, slimme en ondernemende vrouwen. Voor het design liet ik me inspireren door de klassieke tote bag, die op zijn beurt gebaseerd is op de emmers die de Mama’s droegen. Van daaruit liet ik mijn creativiteit de vrije loop, ik integreerde de Mama Benz-identiteit in verschillende stijlen, geschikt voor elke moderne vrouw: klassiek, chic en makkelijk draagbaar. Onze handtassen zijn gemaakt van fijn Italiaans leder, maar dan met een vleugje Afrika erbij. Wat bij elke Mama Benz-tas in het oog springt, zijn de perforaties aan de rand waar je de felbedrukte zijden sjaals van onze eigen collectie, geïnspireerd op Wax-motieven, op verschillende manieren doorheen kan weven. Ik trek graag parallellen tussen deze twee werelden, omdat ik geloof dat er in ieder van ons een Mama Benz schuilt. En dat is precies de attitude die ik met dit merk wil uitdragen. Een handtas die geschikt is voor elke vrouw, die haar bovendien telkens in herinnering brengt wat voor een krachtige en mooie vrouw ze wel is. Illustraties yvonne clue

    MAMA BENZ - Luxury leather handbags - Mamabenz.com

     









    12-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Achter elke sterke vourw

    staat een team van powervrouwen

     

    Kim van Oncen en Sandrine Corman schitteren met hun persoonlijke Dream Team in nieuwe LolaLiza campagne. Welke vrouw komt geen uren te kort in een dag? Juggling een professionele carrière, een huishouden, een sociaal leven, en daarbovenop liefst ook nog wat tijd voor zichzelf - vrouwen zijn dezer dagen duizendpoten met enorme verantwoordelijkheden. Gelukkig staat achter elke vrouw een Dream Team van andere sterke vrouwen, op wie ze steeds kunnen rekenen. In de nieuwste LolaLiza campagne stellen powerwomen Kim van Oncen en Sandrine Corman met veel trots hun persoonlijke Dream Team voor.

    Zowel het Dream Team van Kim als die van Sandrine bestaat uit sterke vrouwen rondom hen, die deel uitmaken van hun leven, waar zij naar opkijken en die altijd voor hen klaarstaan. Moeders, beste vriendinnen, collega's, buren. Kim en Sandrine selecteerden elk hun favoriete stuks uit de nieuwste LolaLiza collectie en schitteren samen met hun Dream Team in een authentieke shoot die de band met hun Dream Team weerspiegelt.

    Wij als vrouwen mogen trots zijn op de sterke vrouwen die samen met ons in de frontlinie staan. Om samen succesvol te zijn, samen te lachen, te huilen en onze diepste geheimen te delen. Daarom roept LolaLiza op om allemaal samen die vrouwen in de bloemetjes te zetten. Daarnaast nodigt Lolaliza alle vrouwen uit om hun eigen Dream Team in te zenden en zo kans te maken op 1000 euro shopkrediet!

    Girl Boss Kim Van Oncen

    Kim van Oncen is een Vlaamse moeder, actrice, presentatrice en onderneemster. Ze maakte haar tv-debuut als presentatrice bij de jeugdzender Nickelodeon, maar werd bij het grote publiek vooral bekend door haar rol in Dertigers, een Vlaamse fictiereeks op Één. In 2011 richtte Kim samen met Sophie Van den Bergh een liefdadigheidsstichting op voor zieke kinderen, die ziekenhuizen en kindertehuizen onder meer ondersteunt met giften en materiaal. Daarnaast is Kim ook fiere mama van haar kroost.

    Kim Van Oncen: "De vrouwen in mijn Dream Team inspireren me stuk voor stuk om volop te gáán voor het leven, ongeacht de tegenslagen die op je pad kunnen komen. Van hun inventiviteit - zoals de avond voor een shoot een broek uitleggen voor mij (lacht)! - tot hun kalmte in stresssituaties en eeuwige positivisme." Met veel trots laat Kim ons dan ook kennismaken met de sterke vrouwen waarmee ze zich omringt: haar goede vriendinnen Sophie en Assita en 'tante Sil'.

    Kim omschrijft haar vriendin Sophie Van den Bergh als een echte leeuwin. Tien jaar geleden werd Sophies pasgeboren baby getroffen door leukemie, met slechts een minimale kans op overleven. "Hoe zij samen met haar welpje gevochten én de ziekte overwonnen heeft, is prachtig", aldus Kim. Daarbovenop is Sophie een selfmade woman die samen met haar man een succesvolle zaak uit de grond heeft gestampt.

    Assita Dembele is de meter van Kims dochtertje Stella en heeft zelf ook drie jonge kinderen. Daarnaast runt ze een hotel, vat ze een nieuwe studie aan en zit ze midden in een verbouwing. Hoe ze zich wegcijfert voor anderen is volgens Kim opmerkelijk.

    Tot slot zet Kim een goede vriendin van haar ouders, 'tante Sil' ofwel Sylvia de Meyer, graag in de kijker. Zij verloor twintig jaar geleden een zoon bij een verkeersongeval met dronken bestuurder. Ondanks dat tragische verlies, blijft zij een positieve vrouw met duidelijke doelen in het leven, die ook met plezier geniet van Kims kindjes.

    Power Woman Sandrine Corman

    Sandrine Corman is een Waals model en tv-presentatrice bij RTL TVI. In 1997 werd ze - als 16-jarige - verkozen tot Miss België. Daarna werkte ze zich op tot een van de populairste tv-presentatrices in Wallonië. Ook in Frankrijk is Sandrine te zien als presentatrice én doet ze aan theater. Sandrine is naast dat alles ook mama van een zoon. Sandrine onderstreept graag het belang van een female support system. "Mijn vrienden zijn me echt heilig. Die vrouwen helpen me elk op hun eigen manier om een betere versie van mezelf te worden. Hun steun, meningen en advies betekenen de wereld voor mij." Ze stelt dan ook met veel fierheid samen met LolaLiza haar drie beste vriendinnen voor: Nathalie, Vinciane en Séverine.

    Nathalie Jolet is als een zus voor Sandrine. Vriendinnen voor het leven en dus ook zonder twijfel de meter van Sandrines zoon Harold. Sandrine beschrijft haar 'Nath' als een mooie persoon, die luistert, geeft en gewoonweg een prachtig hart heeft. Sandrine ontmoette Vinciane Koenigsfeld bij RTL. Begonnen als collega's, maar ondertussen vriendinnen die elkaars leven, met alle ups en downs, door en door kennen. Een sterke vrouw, met een sterke carrière en een al even sterke persoonlijkheid. Initieel was ze de vrouw van een collega, maar Séverine Zecca werd al snel in Sandrines dichte kring opgenomen. De gelijkenissen tussen Sandrine & Séverine zijn treffend: allebei professioneel, maar oprecht. Ze houden beiden van het leven en zijn niet bang om hun mening te geven.

    Dream Team t-shirts

    Voor de Dream Team campagne ontwierp LolaLiza vier t-shirts met de opschriften 'Perfectly imperfect', 'Dream team', 'dream believe achieve' en 'Never give up on your dreams'. De t-shirts zullen in beperkte oplage beschikbaar zijn.







    11-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Conquer the athleisure trend with Guess

    FALL WINTER 2020

    The athleisure trend continues to gain momentum, once again making it one of this season’s hottest looks. Sportswear has become a cultural phenomenon – it’s no longer just about sports and physical activity, but culture and style, fashion and activewear. It is a question of defining a new concept of streetwear, in which comfort and style, function and fashion meet and influence each other. The term athleisure is the union of these elements: performance and functionality, comfort and oh-so-flattering appeal.

    For Fall-Winter 2020, the GUESS Activewear collection plays with a variety of palettes and looks, combining tailored detailing with loose-fitting long pants and hoodies, contrasted with crop tees, active bras and leggings. Feminine styling is enhanced with summer yellow, hot pink and black, white and grey tones. Meanwhile, hooded puffer vests, short pants and hooded long sweatshirts create a futuristic glam silhouette in shimmering and metallic fabrics, eye-catching prints and tech details. Coated jersey, mesh fabric, scuba and lycra ensure flattering finishes.

    Streetwear styles are also given the athleisure twist with zip tees, jumpsuits and hooded sports jackets. Think elevated utility meets nineties minimalist with tank tops and biker short pants. GUESS logo details accent a classic palette of primary red and blue, with grey tones, black and white. Terry fleece, microfibre and sustainable polyester and highlighted with lace panels and band detailing. Essential leggings and flattering active bras feature throughout, teamed with comfy sweat tops and a variety of t-shirt silhouettes – perfect for layering up for on-trend workout sessions and casual urban adventures alike, promising performance and fashion in one with this season’s favorite trend.











    11-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het nieuwste servies van Point Virgule

    -een streling voor het oog, zacht voor de natuur - » Milieuvriendelijk servies van PLA en bamboe - » Trendy pasteltinten voor een fleurig interieur

    Lief zijn voor de natuur, dat is op lange termijn ook lief zijn voor jezelf. Je hebt er dus alle belang bij om te kiezen voor milieuvriendelijke alternatieven. Point-Virgule maakt jou die keuze makkelijk met haar nieuwste servies van bamboe en PLA in zachte pastelkleuren.

    Mais en cassave : Prijzen voor het servies uit plantaardige vezels lopen van €4,95 tot €16,95. Het servies is verkrijgbaar in mistblauw, oudroze en lichtgrijs. In de winkels vanaf oktober. Het nieuwste neusje van de zalm op het vlak van ecologische materialen is polymelkzuur of PLA, een biologisch hernieuwbaar materiaal. Basisingrediënten zijn planten als mais en cassave. Het materiaal is met andere woorden volledig biologisch afbreekbaar.

    Point-Virgule gebruikt het milieuvriendelijke PLA voor zijn nieuwste servies, en combineerde het met bamboe afkomstig uit biologische en pesticidevrije plantages. Ideaal dus voor wie met een gerust geweten elegant wil tafelen.

    Eyecandy : Prijzen voor het servies uit plantaardige vezels lopen van €4,95 tot €16,95. Het servies is verkrijgbaar in mistblauw, oudroze en lichtgrijs. In de winkels vanaf oktober.

    Ecologisch of trendy? Vandaag hoef je die keuze gelukkig niet meer te maken. Neem nu dit milieuvriendelijke servies van Point-Virgule. De oogstrelende kommetjes, bekers en besteksets kregen trendy pastelkleuren mee als lichtgrijs, mistblauw en oudroze. Tinten die gecreëerd werden met een voedselveilig pigment. Het servies is ook nog eens afgewerkt met een matte finish, wat ze extra stijlvol maakt.

    Ecomfort : Prijzen voor het servies uit plantaardige vezels lopen van €4,95 tot €16,95. Het servies is verkrijgbaar in mistblauw, oudroze en lichtgrijs. In de winkels vanaf oktober.

    De ecowarrior van vandaag wil best strijden voor de natuur. Maar waarom moeilijk als het makkelijk kan? Point-Virgule zorgde er dan ook voor dat het servies in de vaatwasser (bovenste lade of met de hand), magnetron of diepvriezer kan (huishoudelijke vaatwasser, max 100 °C, enkel opwarmen in de magnetron, niet bereiden, max. 100 °C, vriezerbestendig tot -20 °C.)

    Ontdek het volledige assortiment en de verkooppunten op www.livwise.be

     







    10-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sleeping bag puffer coasts and pillow bags

    embracing that cosy wintery feel

    BETTY BARCLAY FW20

    A bag, coat or snood that can double as a pillow or blanket is pretty much all we're looking for in a plus-one the upcoming fall/winter season. Case in point: Betty Barclay's characteristic of this season's outdoor styles are voluminous looks and innovative hood designs. Large puffer jackets impress in various lengths and modern, shiny colours such as orange-red and gold-yellow. The puffer tote bags are designed for the ultimate urban fashionista. Short, light jackets, coats in fluffy velour, fake fur and wool as well as the sporty parka for spring and autumn await – all perfectly coordinated with the collection. Besides neutral colours such as camel and black, warm autumnal hues such as rust red, nougat and green set the tone.

     

               











    09-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tamaris continues
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    to highlight real women with new 'Who are you?' campaign

    From people of the heart and shared stories

    With its innovative digital campaign, Tamaris is once again on the lookout - this time not only for unique personalities, but also for their favourite people. Clear the stage for a multitude of authentic, hearty and exciting stories!

    By asking "Who is Julia?", the brand started its first search for real women at the beginning of the year. As part of the innovative, multi-level digital campaign, a wide variety of Julias told their stories and shared them with many other women. The search focused on the diversity and uniqueness of women. The result was impressive with high digital visibility and brand presence on the social web as well as successful sales - even in Corona times.

    After the successful launch of the first campaign, the decision was quickly made to continue focusing on the uniqueness of women in a communicative way and to re-start the search in the autumn/winter season 2020. Whether Anna, Kira, Sophie, Sabine, Hailey etc. - with the hashtag #whoareyou all women are now being addressed in comparison to the first campaign.

    Cathleen Burghardt, Head of Marketing at Tamaris, describes the campaign idea as followed "We want to make women feel special - through our shoes and through authentic protagonists in our campaign. Women like you and me, like them, like all of us - because we are unique! The focus is on heart-to-heart relationships between women that have made them the personalities they are today. These can be mothers, daughters, sisters, best friends, for example."

    At the beginning of July, Tamaris called on women to apply as protagonists for the new campaign with a digital casting. Many responded with their answer to the question "Who are you?", telling what distinguishes, occupies them and who shapes their lives in particular. Tamaris has invited selected couples from all applicants to a shooting in Hamburg to get to know them even better, hear their stories and give them a stage as brand faces in autumn/winter 2020.

    "We are overwhelmed by the response to the applications and look forward to the great women, their successes, personal hurdles and thoughts," says Cathleen Burghardt.

    The high-coverage digital campaign will be broadcast from mid-August to early November 2020 in target group-specific environments. The combination of brand content with authentic branded content in combination with complex, digital ad structure leads to a significant, organic increase in relevance and thus contributes to the positioning of the brand.

    09-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29TH October: collectie FW 2020-21

    Het Belgische merk 29TH October stelt als wintercollectie 2020 een geheel van creaties voor op basis van leder en wollen huiden: stukken met elegante en creatieve lijnen en kwalitatief comfort als rode draad. Voor hem: mantels, jekkers; parka’s, korte jassen, vesten en gilets … Voor haar brede mantels; 7/8 mantels; ¾ mantels, cape mantels, perfecto’s, PaperBag broeken, kokertokken, …

    Een mix van trendy en tijdloze silhouetten met perfecte snit en verfijnd tot in het kleinste detail. 29October steekt veel tijd en energie in de keuze van de basismaterialen en in de beoordeling van de kwaliteit van onder meer de merinoswol. Het Belgische merk maakt lichte maar warme kleding die bovenal aangenaam is om te dragen en bovendien uiterst doeltreffend is tegen de koude. Tegelijk hebben de stukken ook een luxueuze uitstraling en een verfijnde textuur met afwerkingen en kleuren die het karakter van ieder stuk finaal bepalen.

    Kwaliteit, een ethische benadering van dieren en een ecologische productie zijn sleutelelementen van het huis. Al meer dan 10 jaar werkt de Belgische onderneming samen met zorgvuldig uitgekozen erkende Europese looierijen die op een transparante manier werken met traceerbare grondstoffen. De gebruikte huiden zijn afkomstig uit de voedingsindustrie en komen bij de looierijen terecht via een uitgekiend recyclageproces. De herkomst wordt steeds streng bewaakt en de gebruikte huidvetten zijn van plantaardige oorsprong. Kortom, 29TH October kiest voor leveranciers met een ecolabel en dit met het oog op de impact op het milieu; op de maatschappij en op het dierenwelzijn.

    Alle collecties van 29TH October worden door gepassioneerden en gespecialiseerde vakmensen ontworpen en afgewerkt in het atelier in Brussel.

    Het huis 29TH October werd opgericht in 1992 en maakt kleding voor mannen en vrouwen op basis van leder, daim en duurzame wollen huiden. De productie van de modellen is in handen van vakmensen die opereren vanuit het atelier in het centrum van Brussel. Het is een plaats waar vakmensen, knowhow en passie zegevieren, tot in de kleinste details. De 29TH October familie ademt leder uit maar vooral kwalitatief werk!









    08-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.All Ways cruises

    Seizoen 2021: Slechts half zoveel kajuiten op nieuw zeeschip van All Ways Cruises

     

    Snel reserveren is een must. 2021 wordt een heel bijzonder jaar voor de klanten van All Ways Cruises. Met een gloednieuw zeeschip en acht verschillende zeecruises zorgt de gespecialiseerde touroperator voor een verrassing van formaat. Maar, snel zijn is de boodschap!

    World Explorer is een innovatief passagiersschip dat midden 2019 werd opgeleverd. Het werd ontworpen als expeditiejacht, om in optimale omstandigheden naar de mooiste plekken ter wereld te kunnen reizen.

    Capaciteit: Het nieuwe schip heeft slechts 90 kajuiten, variërend van ruime kamers met panoramische ramen, balkonkajuiten tot en met suites. Dat is minder dan de helft dan de vorige schepen van All Ways.

    Voucher: De coronacrisis zorgde ervoor dat alle passagiers die dit jaar hun cruise in rook zagen opgaan, een voucher kregen voor een nieuwe cruise in 2021.

    Concreet: minder kajuiten en “voucher”-passagiers, dat betekent dat het schip nu al flink wordt geboekt.

    Besluit: nu reserveren is de boodschap

    Cruiseprogramma: • 1 mei: van Zeebrugge naar Rusland, via de Scandinavische landen en Estland tot in Sint-Petersburg. - • 29 mei: de cruise voor wie ervan droomt om de mooiste Noorse Fjorden te ontdekken. - • 5 juli: een natuurcruise volledig rond misschien wel het meest indrukwekkende land ter wereld, IJsland. - • 3 augustus: expeditiecruise naar de west- en oostkust van Groenland, met spectaculaire ijsbergen en fjorden, en een betere kijk op de cultuur van de Inuits. Deze cruise eindigt in Reykjavik. - • 31 augustus: vanuit Edinburg zet World Explorer koers naar de mooiste plaatsen in Schotland (de Hebriden) om dan via de Ierse Zee (Belfast, Eiland Man) terug te keren naar Zeebrugge. - • 10 september: kleine havens in Normandië en Bretagne? Geen probleem voor de 126-meter lange World Explorer. Ouistreham, Roscoff, Ouessant, Concarneau en La Rochelle zijn allesbehalve klassieke cruisehavens. De kers op de taart is de aankomst in Bordeaux. - • 19 september: van Bordeaux naar Lissabon, via de Atlantische Kust, met Spaans Baskenland, Galicië (Santiago de Compostella) en Porto. - •        25 september: verlaat Lissabon als een ontdekkingsreiziger op weg naar de Marokkaanse Kust (Tangiers, Casablanca, Essaouira en Dakhla) en de Canarische Eilanden tot in Dakar.

    Meer informatie op www.all-ways.be of bij de reisagent

    Foto’s all ways cruises







    08-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!