Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    30-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het nieuwe wintergamma van EXKi is er!

    We nodigen de natuur nog eens uit aan tafel. Dit seizoen zet EXKi alle mooie herfst-‐en wintergroenten in de kijker op een hartverwarmende kaart. Wat een plezier om weer met volle teugen te kunnen genieten van de zachte smaak van pompoen en de lichtzurige smaak van boerenkool.

    Vast staat, dat we met de eerste koude en vorst, gezond en lekker kunnen blijven genieten van al het goede wat de natuur ons te bieden heeft. Deze herfst en winter stelt EXKi een selectie voor van deugddoende recepten die de grillen van het klimaat snel zal doen vergeten. Want ook in deze periode van het jaar blijft de natuur uiterst vrijgevig. Heerlijke soepen, slaatjes vol pit en een bagel boordevol vitamines...

    Het nieuwe aanbod geeft ook bewuste genieters de kans om gezond en lekker te eten. Of ze nu rauw zijn of klaargemaakt, of ze geserveerd worden bij een bagel of op een boterham, elke groente wordt bij EXKi   bereid met zin voorcreativiteit en een maximum aan respect. Dit is het    seizoen waarin de pompoen, pastinaak, wortel, boerenkool en de biet zich van hun beste kant tonen.

    Van alle nieuwigheden in het gamma is de boerenkool de grote ster. Deze herontdekte oeroude gekrulde kool verbergt onder zijn ouderwetse uiterlijk heerlijk kruidige smaken. Boerenkool (ook wel kale genoemd) geeft elk recept een smaakboost, zowel rauw als klaargemaakt. Andere ontdekking: kamut (Oud-Egyptisch voor "graan") dat je sandwich verrijkt met een notentoets en een hoge voedingswaarde (perfect aangepast aan een proteïnerijke voeding). Deze winter staan ook originele producten bovenaan het menu, zoals parelgerst. Een soort half zachte, half krokante spelt, heerlijk in een soep, maar ook in slaatjes.

    Om de smaakpapillen te verwennen wordt er ook gewerkt met Fourme d’Ambert en Gorgonzola, zoals in de Glasgowsalade. Omdat we ook met onze ogen eten, laat EXKi slaatjes, soepen en broodjes graag schitteren in alle kleuren. De nodige zorg wordt besteed aan de mix van ingrediënten zodat er op elk bord recepten liggen die de winter doen stralen. Zo zijn een broodje Naïma, Foccaccia Castelnaud of Breamersalade even lekker om naar te kijken, als om van te eten...

    EXKi bewijst opnieuw dat je ook in hartje winter kunt genieten van een maaltijd die volzit met al het goede dat de vrijgevige natuur ons ook dan te bieden heeft. Voeg daarbij nog een vleugje inspiratie, vernieuwing en respect en het feest kan beginnen. Een lekkere en evenwichtige uitdaging die EXKi elk seizoen opnieuw aangaat, tot grote vreugde van alle trouwe fans...

     

    30-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guess
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Voor de eindejaarsperiode lanceert GUESS een advertentiecampagne met GUESS Girls, Grace Elizabeth en Megan Williams, in een betoverende fotoshoot met Jacey Elthalion waarin zij de meest begeerde looks voor de eindejaarsfeesten tonen.

    De damescollectie van dit seizoen omvat heel wat adembenemende jurken met ingewikkelde lovertjes-, franjes- en kraaltjespatronen, geknipt voor een feestelijke avond. De GUESS Guy brengt de eindejaarsperiode door in een mix van verschillende texturen in een donkerder kleurenpalet, waaronder bordeauxrode fluwelen blazers, antracietgrijze wollen cardigans met knopen en blousons in zwart kunstleer

    29-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAM

    Goudsmid Wim Meeussen en glaskunstenares Ann Cox presenteren u WAM, een collectie zilveren juwelen met details in glas en en hier en daar een toets bladgoud. Ann en Wim hebben elkaar leren kennen via het Handmade-in-Belgium kwaliteitslabel, uitgereikt door UNIZO. De passie voor hun vak bracht hen op het idee om samen een collectie juwelen te ontwerpen met de kenmerken van beide ontwerpers. De contrasten tussen de kleurrijke, strakke glanzende ontwerpen van Ann en de ruwe organische stijl van Wim heeft een boeiende reeks juwelen opgebracht. Erg leuk is dat de glazen parels losgeschroefd kunnen worden en vervangen door een andere kleur.

    Sinds 2007 creëert Ann Cox uitzonderlijke glasjuwelen gecombineerd met andere materialen. Het werk van Ann Cox is Kleurrijk, strak en onconventioneel. Zij speelt graag met haar juwelen hoopt dat de drager er ook creatief mee omgaat. Gepassioneerd door het glas reisde Ann Cox van Nederland tot de VS om bij verschillende glaskunstenaars in de leer te gaan.

    De ontwerpen van Wim Meeussen zijn zeer herkenbaar door de typische organische vormgeving. Wim Meeussen is al 28 jaar een vaste waarde in Antwerpse juwelenwereld en huist intussen al 19 jaar in een prachtig art-deco pand in de Wijngaardstraat. Zijn juwelen worden stuk voor stuk met de hand gemaakt in zijn atelier door een ervaren team. Kenmerkend is het contrast tussen blinkende en matte partijen of tussen grove structuren en fijne diamanten. Wim Meeussen mocht reeds meerdere kwaliteitslabels in ontvangst nemen, zoals ‘Handmade in Belgium’ en ‘Antwerp’s Most Brilliant’. De prijzen gaan van €160 tot €535.

    29-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bensimon concept store lifestyle

    INTENSIONS GRAPHIQUES - Herfst-wintercollectie 2015-2016

     

    De nieuwe herfst-wintercollectie van Home Autour du Monde kiest resoluut voor een hedendaagse look en nodigt ons uit om het heden te beleven vanuit een mix van traditie, artisanale en industriële knowhow, pasteltoetsen en levendige kleuren, natuurlijke en synthetische materialen…

    Serge Bensimon, een blijvende referentie van onze tijd, kiest voor de dynamiek van grafische vormen, de eenvoud van verfijnde lijnen zoals de lichtheid van glas en mooie materialen.

    POWDER TONES: Pastelkleuren, de verfijndheid van de stoffen, de warmte van de messing, de elegantie van fluweel… Deze objecten, de woningdecoratie, nodigen uit om uit te rusten in een serene sfeer. De combinatie van stijlen en periodes zorgt voor een vleugje nostalgie, in navolging van de zitbank uit de jaren 50 van Greta Grossman en de heruitgave van de spiegel van Gio Ponti. Het goud alsook de natuurlijke materialen komen goed tot uiting en stralen warmte en comfort uit, helemaal zoals de MELT-lampen van Tom Dixon en de plateau uit notenhout van Anne Stensgaard.

    COLOR SYSTEM: Eenvoudige vormen, in zwart en wit, rechte lijnen, geometrische motieven en levendige kleuren zijn de kenmerken van deze hedendaagse selectie waarbij echter veel oog is voor de artisanale knowhow en de artistieke invalshoek. De vazen van Lex Pott en de hanglampen Here Comes the Sun van Bertrand Balas zijn daar het perfecte voorbeeld van.

    De gebruikte materialen: marmer, hout, getint glas, metaal… ruw of bewerkt, worden vakkundig omgevormd tot handige, leuke en originele objecten met gevoel voor humor.

    MAISON BENSIMON: Serge Bensimon volgt zijn intuïties en bezit het talent om zijn emoties om te toveren in unieke ervaringen. De stukken van Maison Bensimon stralen elegantie, verfijndheid, stijl en vrijzinnigheid uit… helemaal in de lijn van het DNA van de concept store. Dit seizoen wordt de collectie verrijkt met nieuwe afwerkingen van de bank MB02, de salontafel MB03 waarvan de poten uit messing zijn en een nieuw stuk, de kleerhanger van Hettler Tullmann. www.bensimon.com

    Home Autour du Monde – Namenstraat, 70 – 1000 Brussel – Tel. 0032 2 503 55 92

    28-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Center Parcs de Vossemeren biedt Bandits fans een weekend vol muziekplezir
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Center Parcs De Vossemeren biedt Bandits fans een weekend vol muziekplezier!

     

    Tussen 13 en 16 november kun je op Center Parcs De Vossemeren een weekend doorbrengen met je favoriete band! Een buitengewone locatie, een exclusief optreden, een onvergetelijk weekend! Jasper, Toon, Tim en Thomas zijn voor de vierde keer te gast bij Center Parcs.

    Vuur & Vlam: Reeds op vrijdagavond word je onthaald met een welkomstdrankje en kan je een kort akoestisch Bandits-optreden bijwonen. En dit is maar een begin, want op zaterdag kan je deelnemen aan een exclusieve bowlingwedstrijd in teams met Jasper, Toon, Tim en Thomas!

    En ‘s avonds een bijzondere party "Wat dit jaar écht uniek zal zijn is een party in Aqua Mundo, het subtropische zwemparadijs. De voorgaande jaren organiseerden we op zaterdagavond altijd een party op het droge, maar nu gaan we dus het water in met een zomerse Beach Party. Het mag dan wel november zijn, je zal het niet merken!” onderlijnt Toon. En Tim voegt eraan toe: “Het leuke aan de party is ook dat we zelf DJ zijn. We doen dat eigenlijk in duo, waardoor er ook altijd twee van ons lekker uit de bol kunnen gaan op de dansvloer. Of is dat dan ‘dans-bad’ vanaf nu?”-)

    In de band: Echte fans willen Bandits zien, Bandits horen, Bandits beleven. Dus vind je, op zondag om 14.00u, alle echte fans voor het podium op een buitengewone plek in het park, want dan brengt Bandits een speciaal liveconcert. Daarna maken de jongens extra tijd voor alle trouwe fans op de meet & greet. Dan sta je letterlijk “in de band”. "We kijken er echt naar uit om voor de vierde keer een Bandits fanweekend te organiseren. Het is leuk om te zien dat er fans zijn die al vanaf de eerste editie met ons mee gaan en nieuwkomers die alles voor het eerst ontdekken. Het is allemaal heel gemoedelijk en voelt een beetje als een grote familie, da’s supertof.", zegt Jasper.

    Een weekend boordevol activiteiten: Tijdens het Bandits-fan-weekend heb je uiteraard gedurende het hele weekend gratis toegang tot de parkfaciliteiten; Market Dome, subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo met de megaglijbaan Monkey Splash!

    "We hebben een grote groep trouwe fans die ons jaar in jaar uit, door weer en wind steunt. Daarom vinden we het niet meer dan normaal om met zo’n fanweekend heel wat voor hen terug te doen. En het plezante is dat je naast de zaken die wij voor de fans organiseren ook nog de tientallen andere activiteiten van het park hebt. Ouders kunnen dus iets anders doen dan hun kinderen, al zien we toch ook wel een hoop ouders die graag deelnemen aan onze speciale activiteiten." besluit Thomas.

    27-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bloedbad in Oceade tijdens de herfstvakantie

    Waterpretpark kleurt opnieuw rood voor Halloween

     

    Deze herfstvakantie wordt het opnieuw extra spannend in het Brusselse waterpretpark Océade. Het water kleurt er elke dag omstreeks 15 uur rood, alsof je in een echt bloedbad zwemt.

    Van zaterdag 31 oktober tot en met vrijdag 6 november staat Océade weer helemaal in het teken van Halloween. De bezoekers kunnen er niet alleen genieten van het grootste aanbod van glijbanen in België, maar ook lekker griezelen! Elke dag om klokslag 15 uur wordt Océade omgetoverd tot een heus bloedbad. Geen echt natuurlijk, maar via een speciaal procedé kleurt het water van het park akelig bloedrood! Voor hun gezondheid of zwemkledij hoeven de bezoekers niet te vrezen: de kleurstof is een natuurlijk product dat 100% veilig is en geen vlekken maakt. Na zo’n drie kwartier is deze nachtmerrie voorbij. Tot de volgende dag…

    Ook de animatie is in het teken Halloween: tussen 14 en 16u toveren schminksters de jongsten met waterproof grime om in hun favoriete griezelfiguur.

    Naast Mini-Europa vind je Océade, het waterpretpark dat de absolute nummer 1 is in glijbanen in België. Haar grootste troeven zijn samen goed voor 625m aan glijplezier en uniek door hun verscheidenheid (snel, met banden, 1, 2 of 3 plaatsen,…) en hun exclusiviteit (de langste, snelste glijbaan) in ons land. Daarnaast vind je in Océade onder andere een golfslagbad, jacuzzi’s en een saunaruimte die in de prijs inbegrepen is. Het park is er in de eerste plaats voor families die op zoek zijn naar plezier en ontspanning. Tenslotte is Océade de derde meest bezochte attractie in Brussel. www.oceade.be

    Praktische informatie - Bruparck, 1020 Brussel (Laken) - 02 478 43 20 - info@oceade.be Tarieven Océade (geldig voor 4 uur): €18,2 voor een volwassene / €15,2 voor een kind (grootte: 1m15 tot 1m30) - €112 voor een kaart voor 10 bezoeken. Er zijn speciale groepstarieven. www.oceade.be

     

    26-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stüssy
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Stüssy bestaat 35 jaar en naar aanleiding daarvan zijn ze met een aantal merken in zee gegaan die hen in de loop van de jaren hebben geïnspireerd. Fred Perry is één van de labels die de eer kreeg om samen te werken met het bekende lifestyle merk met aanhangers in New York, Londen, Tokio en Parijs.

    In de jaren 50 werd Fred Perry het allereerste Britse merk dat de overstap maakte van sportkledij naar een streetwear collectie door zich te gaan linken aan jongerengroepen. Stüssy, afkomstig uit de Californische surfwereld, kent ondertussen al 35 jaar aanhang bij gelijkaardige jongerengroepen in de streetwear sfeer. Het resultaat van de samenwerking is een capsulecollectie van retro sportkledingstukken uit de Fred Perry Sports Authentic lijn waarop de logo's van beide merken verwerkt zijn.

     

    O’Neill:

    Na een eerste geslaagde samenwerking voor lente/zomer 2015 gaat O'Neill voor winter 2015 opnieuw in zee met Kyle NG, een bekende ontwerper uit Los Angeles. Kyle staat aan het roer van Farm Tactis en is gekend voor zijn conceptuele visie die het verleden en het heden door elkaar laat lopen geïnspireerd door de Whole Earth vibe van de Bay Area uit de jaren 60. In deze capsulecollectie geef hij een moderne twist aan het klassieke Californische surf- en lifestyle merk. De eye-catchers binnen de lijn zijn de drielagige Hyperdry jas, de Hyperfleece, de Hydro Sweat en de handtas.

     

    Ben Sherman:

    Het Britse label Ben Sherman lanceert het thema British Weather en liet zich hiervoor inspireren door het typische regenachtige weer dat de herfstmaanden kenmerkt. De prints gaan van met de hand getekende paraplu's en wolken tot een fotoprint waar een dreigend onweer boven de Brighton Pier hangt.

    Om de gure weersomstandigheden te doorstaan brengt Ben Sherman een nieuwe parka met kap vervaardigd uit een waterafstotend materiaal. Ook in de benamingen van de kleuren wordt de nadruk gelegd op de natuur zoals bijvoorbeeld Forest Mist waarin bosgroen gecombineerd wordt met rijke contrasterende kleuren zoals o.a. oranje.

     

    26-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koppels zitten deze winter goed bij Pierre &Vacances

    NIEUW! DE FORMULE “PAUSE BIEN-ETRE” LEGT U IN DE WATTEN

    Nood aan een beetje ontspanning en verwennerij? Pierre & Vacances stelt zijn gasten die in een van de 13 premium residenties met een Spa Deep Nature® verblijven, allerhande beauty behandelingen voor met de nieuwe formule “Bien-être”. De liefhebbers zijn in goede handen bij onze professionele medewerkers. Op het programma: een Signature Immersion-massage (50 minuten), een Marin Exfoliant-verzorging (25 minuten) en een verkwikkende gelaatsverzorging (25 minuten). Verder kunnen de gasten gebruik maken van een wellnessruimte met binnen- of buitenzwembad, ontspanningsruimte, sauna en hamam.

    Vanaf € 164/persoon(enkel behandeling, verblijf niet inbegrepen)

    ARC 1950 IN DE KIJKER

    Vlak tegenover de Mont-Blanc ligt het voetgangersdorp Arc 1950 dat alle charmes van de authentieke bergstijl uitstraalt. Deze vijfsterrenaccommodatie met traditionele bouwstijl biedt vanuit elke residentie rechtstreeks toegang tot de pistes.

    Op deze toplocatie liggen zowel de comfortabele luxeappartementen met uitzicht over het dorp of de bergen als de Pierre & Vacances premium residentie. Van een studio voor 2 personen tot een appartement met 5 slaapkamers voor 10 personen ... deze premium residentie is ideaal voor koppels én gezinnen die op zoek zijn naar een gezellig nestje hoog in de bergen.

    Naast de bijzondere omgeving worden er tijdens het verblijf talrijke hoteldiensten aangeboden (inbegrepen en à la carte), zodat de gasten in alle comfort kunnen genieten. Tijd voor ontspanning? De Deep Nature Spa® by Cinq Mondes nodigt de vakantiegangers uit voor een echte multizintuiglijke ervaring met verschillende behandelingen, massages, sauna en hamam.

    Vanaf 1.051€/week in januari in een studio voor 2 personen - klassiek

    25-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lords & Lillies

    Voor frisse winteravonden of luie zondagen biedt Lords&Lilies een ruime keuze homewear waarbij de grenzen tussen homewear en daywear soms heel vaag worden. Veel heeft te maken met het hoge fashion gehalte van de collectie. Zo worden fake fur en sweaterstof onderling gecombineerd tot heel eigentijdse creaties. Tops met een watervalkraag van kant, bomber jackets met kant en vlotte joggingbroeken nodigen uit om ’s weekends zalig thuis te flaneren.

     

    BRAX active

    De herfst en winter zijn de meest betoverende seizoenen, met hun buitengewone licht- en kleureffecten in een breed spectrum. Het landschap krijgt iets dramatisch, maar het oogt ook adembenemend en expressief. De kleurstemmingen van deze prachtige natuurlijke achtergrond dienden als inspiratie voor de gevarieerde en dynamische trekkingcollecties van BRAX active voor de herfst/winter 2015/2016.

    BRAX active combineert het authentieke buitenkarakter van het merk met hoogst functionele, vederlichte materialen. De focus ligt op een unieke, gegarandeerde pasvorm –zelfs wanneer het koud en nat is. Het matenafstelsysteem leverde meer dan 50 individuele dames- en herenmaten op en heeft zichzelf al miljoenen keren bewezen met telkens opnieuw de perfecte pasvorm en maximaal draagcomfort, ongeacht de tocht. De buitenbroeken zijn uitermate flexibel, met hun vele opgenaaide zakken, en draagbaar onder zowat alle omstandigheden.

    Een wandeltocht op een koude winterdag is veel aangenamer met zo’n gevoerde x³ wind-trui met halve rits en broek. De ecorepel®-wandelbroek of ultralichte x³performance donzen jekker met Thinsulate™Insulation wadding by 3M (een isolerende vulling) zijn bijvoorbeeld water- en winddicht maar toch ademend. Wanneer het eindeloos regent biedt de volledig dichte x³extreme-wandelbroek de perfecte bescherming met een moderne look. Zij is gegarandeerd water- en winddicht, maar tegelijk licht om dragen met veel opbergplaats. BRAX active heeft ook tops in verschillende snits, behandeld volgens de ecorepel®-technologie met x³wind-, THERMO PRO- of X³PERFORMANCE-effect, om je vlot en persoonlijk te kleden op je volgende trektocht.

     

    adidas eyewear presenteert wildcharge en whipstart - Nieuwe modellen laten grens tussen sport en lifestyle vervagen

    De nieuwe modellen wildcharge en whipstart van adidas eyewear combineren stijl en technologie in een bril die geschikt is voor zowel dagelijks gebruik als een actieve levensstijl. Daarmee vervaagt de grens tussen sport en lifestyle. De brillen zijn verkrijgbaar in meerdere kleuren en met geavanceerde spiegelglazen, waarmee ze de perfecte look en een helder zicht garanderen in elke situatie.

    Een heuvel afdalen, duizelingwekkend hoge bergen beklimmen, eindeloze sneeuwvlaktes verkennen op ski's, joggen tussen wolkenkrabbers in de stad of ontspannen koffie drinken in de tuin: de wildcharge en whipstart maken in elke situatie indruk met een stijlvolle look. De functionele spiegelglazen zijn verkrijgbaar in diverse kleuren die een uitstekende lichtabsorptie garanderen en het contrast verhogen. De getinte glazen zijn voorzien van de patenteerde Light Stabilizing Technology™ van adidas eyewear in actif silver om lichtschommelingen te vervagen. De sportieve modellen beschikken over handige technologieën, zoals geribbelde veren voor stabiliteit op het hoofd en een geavanceerde neusbrug. Bij hoge impact laten de veren los om schade te voorkomen.

    Beide modellen zijn compatibel met glazen op sterkte die meteen in het montuur gemonteerd of via een kliksysteem geplaatst kunnen worden. De wildcharge is verkrijgbaar in acht kleur- en filtercombinaties, de whipstart in acht uitvoeringen. Verkoopadviesprijs vanaf € 99,-.

     

    Amania Mo

    De Belgische collectie AMANIA MO zet komende herfst een elegant modebeeld neer, bedoeld voor alle draagmomenten, van relaxed en comfy voor elke dag tot glamoureus voor een avondje-uit.

    AMANIA MO richt zich tot de vrouw die zich goed in haar vel voelt, ongeacht of ze nu maatje 36 of 46 heeft. De doordachte snit van de collectie zorgt ervoor dat de vrouwelijke vormen altijd op hun mooist getoond worden. De materialen zijn aangenaam en onderhoudsvriendelijk. Geknipt dus voor de actieve vrouw die haar tijd verdeelt tussen werk, gezin, vrienden en hobby’s. De collectie speelt in op de trends zonder ze slaafs te volgen.

    AMANIA MO heeft een eigen karakter waarbij kleur, unieke motieven en een vlotte combineerbaarheid centraal staan. Zo kan elke vrouw haar silhouet à la carte samenstellen. De herfstcollectie is onderverdeeld in vier kleurenthema’s die onderling kunnen gemixt en gematcht worden. Belangrijk voor komend seizoen zijn de grijstinten die in elke kleurengroep terugkomen.

    Een eerste thema draait rond kobaltblauw, grijs, zwart en offwhite. Een zijde stretch jurk met blauwe dierenprint biedt een mooie Grijstinten, zwart-wit, pastels en warme herfstkleuren balans van sensualiteit en comfort. Een zwart-wit thema kan evenmin ontbreken. Jurken en jasjes in een grafisch zwart-wit visgraatmotief kunnen afwisselend met effen witte of effen zwarte items gedragen worden. Ze zijn stijlvol voor elke dag maar vallen evenmin uit de toon op een cocktail party.

    Een tweede groep draait poedertinten, cognac, grijs en rosé goud, een tint die de Amania Mo vrouw letterlijk en figuurlijk doet schitteren in een rosé metallic jurk. Cognac vormt dan weer de basis van een veelkleurige strepenprint. Een herfsttuin in bloei, zo kunnen we het derde kleurenthema omschrijven. Het draait rond fuchsia, bordeaux en terracotta, aangevuld met grijs. Een warme, intense kleurengloed die het best tot zijn recht komt in een uitbundige bloemenprint of in een sensueel zwart-rood luipaardmotief. Neutraal, tijdloos en warm: de vierde groep rond camel, bruin, brons en grijs houdt het subtiel met een winters palet dat varieert van effen kleuren tot gevlamde motieven en een onregelmatig lijnenspel.

    Kunstig en knus breiwerk : Breiwerk is altijd al een sterk punt geweest van AMANIA MO. De herfstcollectie omvat lange cardigans in harige wol of in gemengde garens die een prima alternatief voor de jas bieden. Siersteken, reliëfmotieven en lurexgarens brengen truien en cardigans op een hoog creatief niveau. Dé musthave voor het seizoen is de poncho met franjes en mouwen in een degradé van grijstinten. Voor koude winterdagen zijn er wintermantels in bouclettewol of in harige wol, naast jasjes in nepbont en bodywarmers in roze en blauw bont die de winter mooi inkleuren. www.amaniamo.be

     

    Woody:

    Je wil eens iets anders dan gekke dieren of flashy kleuren, maar je zweert wel bij de zachtheid en het comfort van Woody. Woody with an Attitude is zo’n vlotte lijn voor iedereen die van pure, grafische homewear houdt en die ook in de slaapkamer zijn cool wil bewaren. Sommige stukken zoals de oversized tops met V-kraag en brede tailleband stralen “a touch of seventies” uit. Eenvoudige, korte slaapkleedjes in streepmotief, joggingpantalons en gestreepte tops ogen heel casual en worden gecombineerd met kamerjassen met kap en kimonosluiting of zonder kap met ritssluiting.

    Chantelle

    De Herfst-Winter collectie van Chantelle is een ode aan de veelzijdigheid van vrouwen, een eer aan de Chantelle vrouw : vrij, chic, elegant en verleidelijk op elk moment. De tijdloze series Vendôme, Merci en Opéra geven dit perfect weer en worden dit seizoen in enkele nieuwe warme herfstkleuren en prints heruitgebracht.      

    Opéra: Op en top een verleidingsserie in kant met een karaktervol bloemenmotief. Merci: Een modieuze serie in uitzonderlijk comfortabele zachte lycra kant om dagdagelijks te dragen. Vendôme: Een geraffineerde serie om dagelijks te dragen, met een borduursel met tattoo effect die de grafische ziel van het merk herneemt. De geborduurde tule combineert zachtheid en transparantie.

     













    25-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Skinny Xmas for two
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Skinny: Xmas for two:

    Ben je nog op zoek naar een leuk geschenk voor onder de kerstboom? Het Oostenrijkse label Skiny verwent zowel de dames als de heren in de feestperiode met een duoverpakking. Vrouwen kunnen kiezen tussen een duopak met twee strings of eentje met twee slips vervaardigd uit fijne microvezel afgewerkt met kant in de twee feestelijke kleuren rood en zwart. Mannen hebben de keuze uit de combinatie van een effen blauwe boxer met gestreepte sokken of een geruite boxer met effen sokken.

    De actie loopt van 2 november tot en met 24 december. Het duopak voor heren (boxer + sokken) komt op € 19,99. Het duopack voor dames kost € 19,99 als je kiest voor de strings en € 24,99 als je kiest voor de slips. Kortom, met het Skiny duopak leg je je partner in de watten met een dubbel cadeau! www.skiny.com

    Het Oostenrijkse label Skiny lanceert deze winter ook enkele nieuwigheden bij de nacht- en loungekledij. Na de succesvolle lancering van de loungewear collectie heeft het label nu het concept van de nachtkledij vernieuwd. Sleep & Dream is de naam van de nieuwe basis mix & match lijn. Daarnaast voegt het label ook tal van leuke accessoires toe zoals een slaapmasker en heerlijk warme pantoffels. De Loungewear collectie staat dit seizoen in het teken van de kleurencombinatie paars met grijs en ivoor. Een must-have uit de collectie is de grijze jogging met witte polka dot print. Goed voor een altijd stijlvolle look of je nu het blokje rond gaat met de honden, koffie gaat halen om de hoek, naar de dansles trekt of geniet van een dagje cocoonen thuis!

     

    Antwrp:

    Elvis is alive! Samen met James Dean is hij present in het thema Elvis & James. Denk rock ’n roll, boogie woogie en jazzmuzikanten. Foto’s van rockende stellen, oude schoolfoto’s en vinylplaten bezorgen T-shirts en sweaters een echte fifties’ mood. Sweaters met ronde hals scanderen nu eens de naam Elvis en pakken dan weer uit met een foto van Elvis’ kuif in veelvoud. Het thema omvat ook jacquardtruien met sjaalkraag, effen truien en modellen met geometrische motieven, effen hemden in verschillende blauwtinten, met ruiten of microprints.

     

    Caffènatio x Lee Cooper:

    'Made to be Authentic'. Onder deze slogan slaat de Belgische divisie van Lee Cooper de handen in elkaar met Caffènation. Met deze hippe koffiebar - een begrip in Antwerpen - is de baristatrend in de stad begonnen. De samenwerking kadert in de nieuwe ‘MADE TO’ campagne, die in navolging van de inspirerende ‘The Makers’ campagne authenticiteit en ambacht in de spotlights wil zetten.

    Lee Cooper heeft een rijke geschiedenis die zijn oorsprong in het East End Londen van 1908 terugvindt en die met workwear begint. In de jaren vijftig, wanneer de merknaam in Lee Cooper veranderde, had het label zelfs een aandeel van 80% in de Britse markt van werkkledij. Door de jaren heen werd het merk geïnspireerd door designers en popsterren als Jean-Charles de Castelbajac, Serge Gainsbourg en Lou Doillon. In 2013 keerde het denimlabel terug naar de workwear roots en plaatste ambacht centraal met de inspirerende Makers campagne, die de volgende generatie creatievelingen in de spotlights zette.

    De nieuwe ‘MADE TO’ campagne is het vervolg op dat verhaal. Het creatieve speelt nog altijd een belangrijke rol en “MADE TO” verwijst naar de authentieke details en het DNA van de Lee Cooper producten. De denim minded koffiebranders en baristas van Caffènation vormen de perfecte belichaming van de campagne. Caffènation is niet alleen een authentieke koffiebar, ook de koffiebranderij speelt een grote rol. Het hoofddoel van Caffènation is het bestaan van de koffiewereld veranderen. Voor hen is de samenwerking een mooie kans om het ambacht van koffiebranden en de kunst van goede koffie te zetten onder de aandacht te brengen.

    De collab resulteert in een prachtige fotoserie, waarin authenticiteit het sleutelwoord is. De foto's laten de Caffènation medewerkers zien zoals ze echt zijn, ongedwongen, en op een skateboard of koersfiets, hun favoriete vervoersmiddel. Veel modemerken spelen tegenwoordig in op authenticiteit, maar gebruiken ondertussen modellen en locaties die je in de realiteit niet terugvindt. Bij de Lee Cooper MADE TO campagne is die echtheid er wel. Ze staat bovendien heel dicht bij de Caffènation leefwereld.

     

    24-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carrefour stelt exclusief patisserie Louis voor
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Carrefour stelt exclusief fijne patisserie van Atelier Louis voor

    Ingrediënten van de allerbeste kwaliteit - Belgische klassiekers met een moderne toets - Ongeëvenaarde prijs-kwaliteitverhouding

    Carrefour stelt exclusief een nieuw aanbod fijne patisserie van topkwaliteit van het merk Atelier Louis voor. Voor Atelier Louis kiest men zorgvuldig de allerbeste ingrediënten uit en geeft men met veel passie een moderne toets aan onze geliefde Belgische recepten. Voortaan verrast de patisserieafdeling van Carrefour met nieuwe lekkernijen. Een gloednieuw aanbod fijne patisserie die zorgvuldig op ambachtelijke wijze is bereid met de beste, met liefde uitgekozen ingrediënten. Vruchten, banketbakkersroom, chocolade of meringue … iedereen heeft nu en dan eens zin in lekker zoet. Zoetekauw of niet … niemand kan weerstaan aan deze kwalitatieve en uiterst verfijnde producten. Atelier Louis richt zich op iedereen, klein of groot, die van traditionele patisserie en authentieke producten houdt.

    Tijdloze lekkernijen: Chocoladetrianon, merveilleux, citroentaart met meringue, Normandische taart, rode vruchtentaart, vatel … stuk voor stuk populaire klassiekers die de smaakpapillen van echte lekkerbekken weten te bekoren. Atelier Louis brengt een vleugje vernieuwing in allerlei traditionele recepten, zodat ze nog beter inspelen op de smaken van de moderne consument. Luchtige mousses. Verrassende texturen. Onweerstaanbare combinaties.

    Seizoensproducten: Het geheim achter de kunst van ambachtelijke patisserie? Ingrediënten van topkwaliteit, echte vakkennis, oog voor detail, respect voor authentieke waarden en een voortdurend streven naar uitmuntendheid. Om ingrediënten van de allerbeste kwaliteit te kunnen garanderen, varieert het aanbod naargelang het seizoen. Zo zijn er bijvoorbeeld alleen maar rodevruchtentaarten in het seizoen te verkrijgen.

    Minder dan € 10: Men vindt de producten van Atelier Louis sinds eind september terug in de drie winkelformules (Hypermarkten Carrefour, Market en Express). Als kers op de taart is dit nieuwe, exclusieve aanbod verfijnde patisserie verkrijgbaar met een ongeëvenaarde prijs-kwaliteitverhouding.

    Gamma:

    Normandische taart (6 pers.) : traditioneel kruimeldeeg met compote van aardbeien, stukjes verse appel en afgewerkt met licht geroosterde amandelschilfers (€ 5,99).

    Frangipane- en abrikozentaart (6 pers.) : traditioneel kruimeldeeg met frangipanebeslag en halve abrikozen, afgewerkt met licht geroosterde amandelschilfers (€ 5,99). Frangipanegebakjes met appel (2 stuks): zanddeeg met boter en amandelen, frangipanebeslag en licht gekaramelliseerde appeltjes (€ 4,99).

    Crumblegebakjes (2 stuks): zanddeeg met boter en amandelen, belegd met kruisbessen, pruimen of ander fruit en afgewerkt met crumble (€ 4,99). Citroen-meringuetaart (18 cm): bodem van traditioneel zanddeeg met heerlijke citroenvulling en meringue (€ 6,59). Citroentaart (2 stuks): het krokante zanddeeg en de frisse citroenvulling contrasteren aangenaam met elkaar. Bodem van zanddeeg met boter gevuld met een smeuïge citroencrème en afgewerkt met licht gekaramelliseerde meringue op Italiaanse wijze (€ 4,99).

    Trianon met melkchocolade (6 pers.) : de geslaagde combinatie van zachte mousse van melkchocolade en krokante praliné op een heerlijke makaronbiscuit met amandelen zorgt voor een verrassend knapperige toets (€ 9,99). Trianon met melkchocolade (2 stuks): heerlijke bavarois van echte Belgische chocolade en krokant bladerdeeg met amandelen. Afgewerkt met slagroom en cacaopoeder (€ 4,99). Trianon met pure chocolade (4 tot 6 pers.): de combinatie van een zachte mousse van pure chocolade, knapperige hazelnootpraliné en een heerlijke makaronbiscuit met amandelen zorgt voor een perfect evenwicht in smaak en textuur (€ 9,99). Trianon met pure chocolade (2 stuks): (€ 4,95).

    Rodevruchtentaart (6 pers.) : zanddeeg met boter, smeuïge Zwitserse room (mengeling van banketbakkersroom en slagroom), afgewerkt met rode vruchten (€ 7,99). Gebakjes met bosbessen of rode vruchten (2 stuks): (€ 5,99). Chocoladefondant (6 pers.) : dit tongstrelende dessert bestaat uit boter, eieren en heel veel echte Belgische chocolade (€ 7,99). Merveilleux (2 stuks): smeuïge slagroom op een heerlijk meringuekoekje (€ 4,99). Vatel (3 pers.) : lekkere makaronbiscuit met amandelen, luchtige crème au beurre van praliné en krokante hazelnootjes en chocoladeschilfers (€ 7,99).

    24-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Betty Barclay
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Betty Barclay

     

    De feestdis lonkt met deze stijlvolle Betty Barclay outfits. Een shiny skinny jeans met een losvallend topje, een eenvoudige little black dress of een opvallende print. De mogelijkheden zijn legio.

     

     

     

    Ray-Ban

    Winter must-have: dit nieuw, rond model in geborsteld metaal, licht en comfortabel en met opvallende armen die het karakteristieke logo van Ray-Ban accentueren. De sophisticated look maakt van dit model nu al een ware Ray-Ban klassieker! Verkrijgbaar in zwart, grijs, zilver of goud.

     

     

    Brantano

    De Schotse kust inspireerde Brantano tot het creëren van vernieuwende modellen met enkele androgyne accenten. De vormen zijn minimalistisch en puur, de materialen eerder clean en strak. Ideaal om te combineren met de vriestinten en winterpastels uit uw garderobe.

    23-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Halloween in Walibi

    “PANIC ATTACKS !” BELGIË’S GROOTSTE HALLOWEEN EVENEMENT ZAL ALWEER IEDEREEN MET VERSTOMMING SLAAN

     

    Met niet minder dan 8 haunted houses, 6 nocturnes met spectaculaire slotshow, 5 scare zones en meer dan 175 gedrochten blijft Walibi Belgium zich bevestigen als het grootste Halloween evenement in België. Bijna 400.000 bezoekers woonden in de laatste 3 jaren dit onvoorstelbare fenomeen bij. Met “Panic Attacks” gaat het grootste Halloween evenement in België alweer een stap verder. De online verkoopskanalen zijn open, laat het bloed dus maar rijkelijk stromen!

    #HLW15 : HET VERHAAL ALSMAAR GROTER, ALSMAAR SUCCESVOLLER: Na de verschrikkelijke Marva, de dreigende zombies en de bloeddorstige vampieren slaat de paniek nu echt óveral toe in elke hoek van Walibi Belgium. Zelfs in je ergste nachtmerries durf je dit niet te beleven. Een fabriek waar de zombies van Marva een dodelijk virus ontwikkelen (Virus Z1), een echte villa waar in élke kamer het paranormale toeslaat (Villa13), een rivier waar men beter niet in aanraking komt met het water (Toxic River). Een laboratorium complex waar de verderfelijke Igor onsterfelijke wezens tracht te creëren door een kruising van zombies en vampieren, een verlaten huis waar weerzinwekkende monsters je achtervolgen en je hoopt te ontsnappen (Panic House 4D), een bar waar je het risico loopt het bloed van je beste vrienden te drinken (Blood Bar). Tussen deze nachtmerries door lopen er ook nog ontelbare op paniek beluste wezens rond waarbij zelfs ontsnappen op eigen risico is.

    NIEUW: PROJECT INVAZION! (ANGSTFACTOR 4 OP 5): In een kazerne bereiden gecrashte aliens de invasie van de mensheid voor.

    HELEMAAL NIEUW: LUMBERJACK (ANGSTFACTOR 6! OP 5): Diep in het woud is er een huis met een schrijnwerkersatelier… het is daar dat Lumberjack woont, met zijn onverbiddelijke kettingzaag. Zijn missie: moord en vernietiging ! Het is beter 3 maal na te denken alvorens deze houthakker te vragen om je bomen te kappen…Je zal panikeren zoals je nog nooit gedaan hebt in je ergste nachtmerrie… want deze keer, … is het voor echt!

    #HLW15 : EN TOCH IS ER OOK HALLOWEEN VOOR KINDEREN ! Voor de kleinste durvers valt er zeker overdag ook vanalles te beleven. Er is een uitgestrekt Monsterland waar de kleinsten de grootste plagers worden en ook voor hen is er een spookhuis op kindermaat.

    #HLW15 : CONCREET: In Walibi zijn er tijdens Halloween 8 grote spookhuizen, 5 scarezones en meer dan 175 figuranten aanwezig. Elk jaar breidt het grootste Halloween evenement van België zich nog verder uit. Dit jaar zijn er 2 extra dagen (13 in totaal!) met 6 nocturnes.

     

    EXCLUSIEF VOOR ECHTE FREAKS: Exclusief en enkel voor de echte Die-Hards is er de Terror Night op 30 oktober (van 18u tot 23u) waar slechts een gelimiteerd aantal bezoekers worden toegelaten om de meest ultieme en uiterst persoonlijke Halloween te beleven. Tickets voor deze nooit vertoonde ervaring zijn enkel te verkrijgen op walibi.be. Normale tickets zijn niet geldig op deze Terror Night.

    #HLW15 : PRACTISCHE INFO

    Openingsdagen:

    Walibi Halloween “Panic Attacks” vindt plaats op 17-18-24-25-31 oktober en 1-2-3-4-5-6 november. De Panic Nocturnes vinden plaats op 24-31 oktober en 1-2-5 november. Voor de speciale Terror Night op 30 oktober zijn geldige tickets enkel te verkrijgen op walibi.be

     

    23-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WOLFSPOTEN, POMPOENEN EN POP-UP HALLOWEEN IN KOKSIJDE-OOSTDUINKERKE - Herfstvakantie aan Zee

    Koksijde-Oostduinkerke pakt tijdens de herfstvakantie uit met een veelzijdig Halloween-programma voor zowel kinderen als volwassenen want Halloween brengt voor elk wat wils. Het Halloweenprogramma 2015 van Koksijde-Oostduinkerke gaat al op vrijdagavond 30 oktober van start. Zo is er de Halloween Mountainbike Toertocht over 25 km of 38 km. Tussen 18u en 21u vinden de inschrijvingen en het vertrek plaats. Bij aankomst kan je je fiets mooi afspuiten en kan je genieten van een lekkere douche. Omdat het Halloween is, wordt ook nog een gratis beker pompoensoep aangeboden. Breng helm en fietsverlichting mee.

    31 oktober: in de ban van Halloween ! Voor een onvergetelijk dagje griezelen moet je zaterdag 31 oktober in Koksijde-Oostduinkerke zijn. Om 14u wordt op het Grardplein in Sint-Idesbald gestart met het uithollen en versieren van de pompoenen die je ter plaatse kunt kopen. Later in de namiddag, om 18.15 u, zal een deskundige jury de mooiste pompoenen en het meest originele halloweenkostuum uitkiezen. Intussen gaat het er op de zeedijk van Sint-Idesbald al spookachtig aan toe want steltenlopers, drakenhoeders en Odile, de hoedster van de doden, hebben er hun intrede gedaan. De El Fuerté Kids zorgen voor een passende muzikale omlijsting. Om 19u start de grote Halloweenstoet op het Grardplein. Spektakel verzekerd met muziekgroepen, versierde wagens en honderden verklede deelnemers die hier en daar een beetje angst zaaien maar vooral zorgen voor een geweldig feest. Vuurwerk en spookhuizen: De apotheose van de Halloween-dag op 31 oktober is een vuurwerkspektakel om 22 u op het strand van Sint-Idesbald. Nog voor dat het vuurwerk begint kun je ook een bezoekje brengen aan de spookhuizen The Thriller en Freakcircus. Zo ben je meteen in de echte Halloween-stemming. The Thriller staat in Sint-Idesbald tot 4 november en Freakcircus kan je bezoeken tot 8 november.

    Pop-up Halloween: De kleinste Halloweenfanaten brengen tussen zaterdag 31 oktober en 7 november best een bezoekje aan het Grardplein in Sint-Idesbald want daar zullen elke dag creatieve kinderworkshops plaatsvinden, telkens in het thema van Halloween. De workshops duren ongeveer 2 uur. Op www.koksijde.be/herfst worden binnenkort alle workshops aangekondigd.

    Wolfspoten en weerwolven: Op 4 en 5 november, van 18.30 – 21.00, worden volwassenen en kinderen vanaf 6 jaar met spannende literatuur ondergedompeld in de wereld van de weerwolven. De verhalenwandeling vindt plaats tussen de bibliotheek en het Duinenhuis. Tussen magische literatuur en dampende kruidenthee dompelt vertelster Renata de wandelaars onder in de wereld van wolven. Op het dak van het Duinenhuis wacht er, na de wandeling, een goedgekruid soepje. Na de wandeling kan iedereen zich gezellig opwarmen aan een knetterend vuurtje op het Casinoplein. Inschrijven: wolfsporen@koksijde.be Info: www.koksijde.be/herfst

    22-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Joseph Joseph's slimme keukengadget Egg Poacher
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Weg met keukenstress, want met de Egg Poacher van Joseph Joseph kan iedereen een ei pocheren. Het vernuftige ontwerp zorgt ervoor dat je gepocheerde ei altijd lukt en in een paar minuten klaar is. Alles superhandig met de magnetron. Dat gepocheerde ei op toast smaakte nog nooit zo goed bij het ontbijt. De Egg Poacher is onderdeel van de M-Cuisine lijn van Joseph Joseph. Een nieuwe serie slimme keukengadgets die het beste uit je magnetron halen en ook nog eens het leven van elke kok vergemakkelijkt. Met deze nieuwe tool creëer je het perfect gepocheerde ei.

    Hoe werkt het? Gepocheerde eieren in een handomdraai: vul de compartimenten tot de aangegeven lijn met water, breek een ei (of twee) op het handige breekpunt, doe de deksel op het bakje en plaats de Egg Poacher in de magnetron op vol vermogen op de aangegeven tijd. Gebruik het vergiet en serveer je gepocheerde eitje.

    De tweelingbroers Richard en Anthony Joseph begonnen in 2003 Joseph Joseph waarbij zij hun ervaring op het gebied van ontwerpen en business bundelden. Anthony studeerde design in Central St. Martins en Richard bedrijfseconomie op Cambridge University. Functionaliteit én mooi ontwerp staan bij Joseph Joseph centraal.

    Designprijzen: Sinds de start won het merk wereldwijd vele designprijzen. Zoals met de innovatieve Intelligent Waste lijn, waarin de consument een handje wordt geholpen bij recylen. Ook de superhandige Index snijplanken - een set met aparte planken voor groenten, vis en vlees - vielen in de prijzen.

    Technische specificaties: Winkeladviesprijs: €11,99 - Afmetingen: 23.5 x 10.7 x 6 cm Speciaal ontwikkeld voor combi-magnetrons tot 900 watt en vaatwasserbestendig. Verkrijgbaarheid: De M-Cuisine Egg Poacher is te koop bij kookwinkels en de betere speciaalzaken, webshops en warenhuizen.

     

     

    21-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE FEESTTAFEL VOOR DUMMIES - TIPS & TRICKS BY MISTRAL HOME

    Het eindejaar is de perfecte gelegenheid om het hele gezin rond de tafel te brengen. Het liefst dan nog aan een mooie feesttafel, waarbij iedereen zich goed voelt en heerlijk kan ontspannen. Mistral Home verzamelde voor dit najaar de meest essentiële tips & tricks om je doorheen de hele feest(tafel) periode te gidsen. En uiteraard: onmisbaar tafellinnen om het nieuwe jaar met de glimlach te starten…

    Geen feesttafel zonder feestlinnen: Ga dit najaar voor tafellinnen dat past bij jouw smaak en stijl! En vergeet daarbij niet het allerbelangrijkste: het tafellaken. Een tafellaken beschermt jouw tafel en geeft meteen sfeer aan de hele eetkamer. Mistral Home schotelt je voor het najaar de leukste dessins en de meest uiteenlopende kwaliteiten voor. Aan tafel!

    NIEUW! BEDRUKT TAFELLINNEN

    Een feesttafel vraagt om echt feestlinnen, en daar mag je dit jaar gerust een tikkeltje in overdrijven. Welke tijd van het jaar is trouwens beter geschikt om all the way te gaan dan de kerstperiode? Uit onze enquête blijkt dat 31% van de ondervraagden het tafellinnen afstemt op speciale gelegenheden, zoals Kerst en Nieuwjaar. We overtuigen de overige 69% graag met ons splinternieuwe assortiment aan bedrukt tafellinnen! Sterren, kerstboompjes,… Samen met de kerstboom wordt de feesttafel jouw ultieme eyecatcher. Durf de toon te zetten met het bedrukte tafellinnen van Mistral Home!

    LINNEN

    Voor pure klasse en absolute stijl ben je met de linnen kwaliteit van Mistral Home dan weer aan het juiste adres. Stijlvol en elegant, gebracht in zachte kleuren. Onze enquête heeft aangetoond dat 45% van de ondervraagden linnen tafellakens gebruikt, onafhankelijk van de gelegenheid. 16% van de ondervraagden geeft daarbij de absolute voorkeur aan linnen. Wil je het zelf ook eens proberen? De feestperiode is alvast de periode bij uitstek om deze prachtige stof op tafel te leggen!

    Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet: de tafelbeschermer: Niet meteen zichtbaar voor het blote oog, maar zo belangrijk: de tafelbeschermer, hét begin van een perfect gedekte tafel. Uit ons onderzoek, uitgevoerd in 2014, blijkt dat slechts 16% van de Belgen een tafelbeschermer gebruikt. Die overige 84% heeft echter dik ongelijk: een tafelbeschermer zorgt ervoor dat krassen, vlekken en hitte jouw peperdure tafel niet raken, waardoor de eetkamer dus langer nieuw blijft. Bovendien vermijd je zo dat het tafellinnen zal verschuiven. Kortom, zorgeloos tafelen begint met een goede tafelbeschermer!

    EASY CLEAN

    Ga je voor een lekkere fondue? We kunnen je geen ongelijk geven: praktisch geen kookvoorbereidingen, weinig afwas en 100% gezelligheid aan tafel! Enige nadeel: het kan wel voor de nodige vetplekken zorgen op jouw tafel of tafellinnen. Met het Easy Clean assortiment van Mistral Home verdwijnen vetplekken, olierestanten, sauzen,… als sneeuw voor de zon. Een vochtige doek eroverheen, en je kan gewoon weer aan het tafelen gaan. Iemand nog een glaasje wijn?

    BEDRUKT tafellaken – beschikbaar in verschillende maten - vanaf €14,99 - LINNEN tafellaken – 160x270cm – €49,90 - EASY CLEAN tafellaken – beschikbaar in verschillende maten – vanaf €14,99 - Tafelbeschermer GOMMTEX – beschikbaar in verschillende maten – vanaf €18,99

    TIPS VOOR EEN GESLAAGDE FEESTAVOND

    1. Decoreer de tafel maar overdrijf niet. Een imposant bloemstuk of een te grote kandelaar blokkeert de ruimte op de tafel en belemmert het zicht. Mooie kaarsjes zorgen dan weer voor de nodige sfeer en zijn dus ideaal om op tafel te zetten. Gebruik echter geen geurkaarsen: deze kunnen de waardering voor jouw gerechten en de geur in de omgeving verstoren.

    2. Maak jouw feesttafel persoonlijk. Knutsel naamkaartjes in elkaar of maak handgeschreven menukaartjes om de tafel te versieren. Bovendien héél handig: naamkaartjes zorgen ervoor dat je gasten weten waar ze moeten plaatsnemen, en de menuutjes geven jouw gasten meteen mee wat hen nog te wachten staat voor het feestmaal.

    3. Geef jouw servetten een persoonlijke touch. Stoffen servetten kan je heel eenvoudig op een leuke manier plooien. Een leuke strik of een stijlvolle kroon? Gewoon doen! Ga je voor papieren servetten? Kies er met een leuke quote of een lieve boodschap. Het doet meteen de hele tafel opfleuren!

    4. Vlek gemaakt op het tafellinnen? Hou de schade beperkt door de vlek te verdunnen met water. Kaarsvet verwijder je dan weer het best met het strijkijzer. Zet het ijzer op een lage stand en bedek de kaarsvetvlek met een paar laagjes keukenrol. Strijk vervolgens voorzichtig over de met keukenrol bedekte vlek. Door de warmte wordt het kaarsvet zacht, en laat het zich gemakkelijk absorberen in het keukenpapier. De laatste restjes kaarsvet kan je verwijderen in het gebruikelijke wasprogramma.

    5. Was de wijnglazen af met de hand. Hoewel veel wijnglazen geschikt zijn voor de afwasmachine, is de kans op kalkaanslag en het achterblijven van zeepresten veel groter. Gebruik warm water en géén afwasmiddel. Zet de wijnglazen vervolgens weg met de kelk omhoog. Zo voorkom je dat vieze geurtjes van bijvoorbeeld de kast in het glas terechtkomen.

     







    21-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'Occitane
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    L'OCCITANE BRENGT COLLECTIE MET PIERRE HERMÉ UIT VOOR DE FEESTDAGEN

     

    Olivier Baussan vroeg zijn bevriende patissier Pierre Hermé helemaal naar eigen inzicht een collectie geuren voor L’OCCITANE samen te stellen. Het resultaat? Prachtige parfums die zowel complex als ondubbelzinnig zijn. Levende herinneringen aan de landen rond de Middellandse Zee en het prachtige eiland Corsica, waarvan ze beiden zoveel houden. Beschikbaar vanaf eind oktober 2015.

    21-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gezinnen met kinderen zitten deze winter goed bij Pierre & Vacances

    NIEUW VOOR GEZINNEN! DE FORMULE ‘KIDS SKI’. Met de nieuwe formule ‘Kids Ski’ krijgen kinderen van 5 tot 11 jaar tips van een ESF*-instructeur, aangepast aan elk niveau. Ideaal voor wie zijn skitechniek wil perfectioneren of voor wie het eerst op de latten staat.

    De kinderen worden de hele dag begeleid (lunch inbegrepen) en dit voor de hele duur van het verblijf. Dit aanbod is beschikbaar in een selectie van 18 residenties. Bij de reservering van het appartement krijgt men de kans om deze formule bij te boeken. De formule ‘Kids Ski’ is een mooie aanvulling op het huidige aanbod van Pierre & Vacances. Vanaf € 284 voor 6 dagen (lunch inbegrepen) *ESF: Ecole du Ski Français : Franse Skischool

    KINDEREN ZIJN KONING: Bij Pierre & Vacances komen kinderen ogen en tijd te kort. Het begint al bij de verwelkoming in een speciale ruimte in de meeste residenties: spelletjes, boeken en meubels in kinderformaat! Bovendien kunnen ze hier op elk moment van de dag een gezelschapsspel of Playstation®-videogame lenen om samen met de familie te spelen.

    Maar ook de ouders kunnen zich zalig ontspannen en met zijn tweetjes genieten. Bij de premium vijfsterrenresidenties voorziet Pierre & Vacances namelijk een professionele opvang voor kinderen van 2 tot 13 jaar. De animatoren begeleiden hen en bieden hen allerlei activiteiten aan, zowel binnen (creatieve kunsten, muziekworshop ...) als buiten (wandelingen op sneeuwschoenen, wedstrijdjes, een iglo bouwen …). De formule kan geboekt worden voor een halve dag of drie uur naar keuze (vast bedrag).

    Afhankelijk van het skistation kunnen de kinderen ook de omgeving leren kennen. Onder leiding van lokale partners en animatoren nemen de kinderen dan deel aan een ontdekkingstocht, ambachtelijke activiteiten en groepsspelen.

    VAST BEDRAG - Vrije kinderopvang (6 x 3 uren) - € 80,50 indien vooraf gereserveerd, beschikbaar in Avoriaz en Flaine

    Informatie en reserveringen: www.pierreetvacances.be

    20-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2016 wordt een goed wijnjaar

    Brabantia inspireert je met leuke cadeaus voor de feestdagen

    Als het aan Brabantia ligt, start je het nieuwe jaar kleurrijker dan ooit. Want met de nieuwe Tasty Tools – een serie van 19 keukenaccessoires in trendy tinten – breng je meteen pit in je keuken. En zit je straks ook niet verlegen om een eindejaarscadeautje. Vergeet de klassieke fles wijn en ga voor… een klassieke fles wijn mét een kleurrijke kurkentrekker rond de hals!

    Tasty Tools, vrolijke accessoires. Of je ze nu iemand cadeau doet of zelf op je kerstlijst zet, de kleurrijke hulpjes van Tasty Tools vrolijken je keuken instant op en helpen je bij het koken. De serie is erg compleet met lepels, spatels en openers tot messen, schillers en snijaccessoires. En ook de kleuren zijn erg smakelijk: Mint, Yellow, Pink, Red, Purple en Green. Wedden dat niemand straks jouw cadeautje – een meloenbolletjesmaker in hip paars – onder de kerstboom kan raden?

    Praktische info: De collectie Tasty Colours is beschikbaar in 6 kleuren: Purple, Mint, Green, Yellow, Pink en Red.: Spaghettilepel anti-aanbak, paars 4,95 euro, Soeplepel anti-aanbak, mint 4,95 euro, Spatel groot, mint 7,95 euro, Blikopener, rood 8,95 euro, Dunschiller paars 4,50 euro, Silicone bakborstel anti-aanbak, pink 4,95 euro, Aardappelmesje, geel 6,95 euro,     Vleesmes, mint 11,95 euro, Broodmes, roos 11,95 euro, Messenblok, rood 24,95 euro, Snijplank large, mint 9,95 euro. 5 jaar garantie op Tasty colours keukenhulpen

    Knallende kurkentrekker: Met Brabantia maak je voortaan van elke fles wijn een leuk cadeautje! Kies je favoriete kleur – Red, Yellow, Dark Grey of Mint – en hang de kurkentrekker rond de flessenhals. Hij past op alle gangbare wijnflessen en heeft een goeie grip. Met de extra grote draaihendel open je een fles vlot en gemakkelijk: draai een paar keer naar rechts en de klus is geklaard. De nieuwe kurkentrekker maakt deel uit van de Tasty Colours-lijn van Brabantia met een 45-tal kleurrijke must haves voor je keuken.

    Praktische info: kurkentrekker beschikbaar in rood, geel, mint of grijs 6,95 euro. www.brabantia.com







    19-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vers geplukt uit de designtuin: de tomatencocotte van Staub

    Aan verbeelding zal het dit najaar niet ontbreken op tafel. Staub lanceert deze herfst een nieuwe cocotte, dieprood en in de vorm van een tomaat. Een stijlvolle en smakelijke blikvanger op tafel – van een klassieke pastasaus of een ijskoude gazpacho tot een feestelijke chutney. Mange des tomates mon amour…

    Het Franse merk Staub kleurt dieprood dit najaar en brengt een unieke tomatencocotte op de markt. Een kunstwerkje op zich, in geëmailleerd gietijzer. Dit materiaal – een legering van koolstofrijk ijzer dat bedekt wordt met een glazuur dat hoofdzakelijk uit glas bestaat – houdt de hitte optimaal vast en verdeelt de warmte langzaam en gelijkmatig.

    Het resultaat? Lekker mals vlees, sappige groentjes en verrukkelijke stoofpotjes. Staub-cocottes staan dan ook synoniem voor zachtjes laten sudderen en lenen zich bij uitstek voor bakken, braden en stoven. Bovendien behoud je niet alleen aroma’s en smaken in al hun intensiteit, maar ook de voedingswaarde. Verras dus dit najaar met een pittige saus of soepje geserveerd in de tomatencocotte… of met een verfrissend gerecht, want geëmailleerd gietijzer houdt de kou net zo goed vast als de warmte. Makkelijk om uit de koelkast te halen vlak voor het serveren!

    Praktische info: materiaal: geëmailleerd gietijzer; kleur: dieprood; afmetingen: 25 cm; richtprijs: 199 euro

    Staub, een Frans merk in Duitse handen, verdeeld door Demeyere Herentals

    Het merk, dat in 1974 in de Elzas werd opgericht door Francis Staub, wordt wereldwijd verdeeld in ruim 50 landen. Het bedrijf is vandaag uitgegroeid tot een belangrijke speler in geëmailleerd gietijzeren kookgerei. Alle producten en subtiele kleurtinten zijn bedacht door Francis Staub en worden in Frankrijk vervaardigd volgens een aloud savoir-faire.

    Want sinds de creatie van de eerste ‘cocottes’ in 1974, heeft Staub maar één ambitie: perfectie nastreven. Staub ontwerpt hoogwaardige keukenartikelen die aanleunen bij het traditionele én het moderne, met een vooruitstrevende technologische kennis. Kortom, een internationaal voorkeurmerk dat perfect past bij de kwaliteitsproducten in roestvrij staal van Demeyere.

    De onberispelijke kwaliteit én het eigentijdse design hebben van Staub ook een vast merk van wereldvermaarde chef-koks gemaakt, onder wie Paul Bocuse, ambassadeur van de Franse keuken. De chefs gebruiken de cocottes zowel in de keuken als in hun prestigieuze restaurants om de gerechten in te serveren. Staub-kookproducten zijn dan ook exclusief: ze worden individueel gegoten in een zandvorm die maar één keer gebruikt wordt. Zo bezit elk stuk nuances en subtiele verschillen.







    19-10-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!