Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    04-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Themapark Puy du Fiou verkozen tot beste attractiepark van Frankrijk en Europa
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De TripAdvisor Travellers 'Choice Ranking Awards van 2018 zijn bekend! Grote winnaar is het Franse themapark Puy du Fou, die verder klimt en nu wereldwijd op nummer 3 komt te staan! Het Franse Themapark Puy du Fou is dé internationale referentie van live spektakels, totaal beleving en de nieuwste technologieën.

    TripAdvisor heeft vandaag de resultaten vrijgegeven van de Travellers' Choice 2018 Awards, de grote jaarlijkse ranglijst op basis van bezoekersbeoordelingen. Het themapark Puy du Fou gaat dit jaar weer een flink aantal plaatsen vooruit. Op de Europese ranglijst klimt het één plaats vooruit en stoot hiermee het Europa-Park in Duitsland van de troon. Op wereldniveau stijgt Puy du Fou spectaculair en wint het 12 plaatsen in slechts 2 jaar tijd. Een bronzen medaille en een plaats op het podium dus, en dat op wereldniveau!

    Ook de Belgen ontdekken het populaire themapark meer en meer. “We zijn zeer blij dat we een stijging van ruim 45% meer onlineboekingen van Belgen hebben kunnen optekenen. Met deze internationale herkenning hopen we dat nog meer Belgische toeristen de weg vinden naar ons themapark, ze zijn alvast welkom.” aldus David Nouaille, Directeur Marketing & Communication van Puy du Fou.

    Puy du Fou werd opgericht in 1978 en is een volledig atypisch themapark. Het werd twee keer verkozen tot beste park ter wereld: in maart 2012 in Los Angeles (Thea Classic Award) en opnieuw in november 2014 in Orlando (Applause Award). In 2018 kreeg het de Award van het beste park in Frankrijk en Europa en stond het op een 3de plaats in de wereldranglijst volgens de Tripsadvisor Traveller’s Choice Awards voor attractieparken. Vandaag is het het tweede grootste park van Frankrijk met meer dan 2 260 000 bezoekers in 2017. Puy du Fou is een groep die bestaat uit hoofdzakelijk een Association Loi 1901 (een vereniging zonder winstoogmerk) en een SAS (Société par Actions Simplifiées). De vereniging organiseert het Cinéscénie spektakel met 4000 vrijwilligers en heeft de SAS in handen die het Grote Park beheert (60 dag- en avondspektakels, 4 historische dorpjes, 27 restaurants en 5 themahotels). De twee organisaties verzekeren hun toekomst door Puy du Fou Academie (een lagere school ‘kunst & studies’) en Junior Academie (artistiek opleidingscentrum) te financieren. Beide leiden jaarlijks ruim 600 jongeren op in de spektakelkunsten en -technieken. Met Puy du Fou International verspreidt het park zijn knowhow over de wereld en geeft het advies over de creatie van parken en spektakels volgens het model van Puy du Fou. Sinds zijn oprichting kent Puy du Fou een constante groei dankzij zijn artistieke lef en permanente investeringen.

    www.puydufou.com

     

    04-08-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw: BENOvaties in beeld

    Plannen om je huis te renoveren? Dan moet je heel wat keuzes maken. Esthetische keuzes, functionele keuzes en uiteraard ook financiële keuzes. Maar over één iets hoef je niet te twijfelen: als je renoveert, dan doe je er best aan meteen te 'BENOveren'. BENOveren staat voor BEter reNOveren. Beter dan gebruikelijk is. En dat hoeft niet per se meer te kosten. Zolang je je BENOvatie maar goed plant en verstandig aanpakt. Zoals Tineke en Frederik bijvoorbeeld, van wie je hun BENOvatieverhaal al kon lezen in het gratis BENOmagazine. Of zoals tal van andere collega-BENOveerders met wie je weldra kan kennismaken op www.mijnBENOvatie.be, dé infowebsite bij uitstek voor iedereen met ‘betere renovatieplannen’.

    Gewoon renoveren? Beter BENOveren!

    Gewoon renoveren? Als het van de overheid, het milieu en onze portemonnee afhangt, doen wij, Vlamingen, dat niet meer. Wie verstandig is, BENOveert. BENOveren staat voor 'renoveren met de B van Beter'. Beter dan gebruikelijk is. Goed doordacht en met de verschillende BENOvatiestappen in de meest logische volgorde. Wie BENOveert, hoeft overigens niet het hele huis van A tot Z onder handen te nemen. Zolang je maar weet wat prioritair is en wat eventueel kan worden uitgesteld.

    5 BENOvatiestappen

    Een chronologie die vaak wordt gevolgd, is eerst het dak, daarna de buitenmuren en het schrijnwerk, en vervolgens de vloer en de zogenaamde ‘technieken’: verwarming en sanitair warm water, ventilatie, verlichting en elektriciteit, zo leert ons www.mijnBENOvatie.be. Bij elke stap geeft www.mijnBENOvatie een schat aan bruikbare informatie, praktische oplossingen, premie-updates en financieringsadvies.

    Maar ieder project heeft uiteraard zijn eigen aanpak, en vaak lopen er werken dooreen. Daarom raadt de overheid aan om aan de start van je BENOvatietraject een ‘masterplan’ of ‘renovatieadvies’ te laten opstellen door een architect, een algemene aannemer of een andere bouwdeskundige.

    Laat je inspireren

    Wat ook zeker geen kwaad kan - integendeel zelfs - is om je te laten inspireren door het goede voorbeeld van andere BENOveerders. Zo kan je meevolgen hoe zij hun BENOvatie aanpakten en kan je vaststellen hoe een BENOvatie niet alleen resulteert in een energiezuinige woning – die veel beter is voor je energiefactuur en voor het milieu –, maar ook in een mooiere en comfortabelere woning die in waarde stijgt.

    Daarom dat www.mijnBENOvatie.be een nieuwe rubriek 'BENOvaties in beeld' heeft geïntroduceerd, met o.a. de BENOvatiecase van Tineke en Frederik die een uitgeleefde bel-etagewoning omtoverden tot een warme en gezellige leefplek, en die van Klaar en Floris die al in 2014 ‘avant la lettre’ BENOveerden. In de loop van de volgende weken wordt de rubriek ‘BENOvaties in beeld’ met nog tal van andere voorbeeldcases aangevuld.

    Vraag het gratis magazine BENO aan

    De BENOvatiecase van Tineke en Frederik wordt eveneens besproken in het magazine BENO. Net als op de website www.mijnBENOvatie.be vind je in dit gratis magazine – een initiatief van tal van kleppers uit de Vlaamse verbouwsector – heel wat inspiratie en informatie over hoe je je BENOvatie het best aanpakt. Zo geeft BENOmagazine tips & tricks om je verbouwkosten binnen de perken te houden, overloopt het de factoren die bijdragen tot de (on)gezondheid van een woning, en laat het je kennismaken met nieuwe BENOvatieoplossingen, -apps en -tools. Het BENOmagazine gratis aanvragen? www.mijnBENOvatie.be/nl/BENOmagazine/

    www.mijnBENOvatie.be







    03-08-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Giovane HW18: Zuid-England als inspiratiebron

    De wintercollectie van het Belgische label Giovane leest als een romantisch modeverhaal dat zich afspeelt in het wondermooie landschap van Zuid-Engeland. Denk kliffen, woeste kustlijnen, stevige golven en kilometers prachtige velden. De hoofdpersonages zijn vrijgevochten, stoere en zelfverzekerde vrouwen. Krachtige types met bijbehorende krachtige silhouetten. Uiteraard, geheel volgens de huisregels, met de nodige portie vrouwelijkheid.

    De collectie is verdeeld in 6 sprekende thema’s. Elk thema bestaat uit goede basics, afgewisseld met de juiste statement pieces. Vrouwelijke winterse maxi-jurken worden gecombineerd met mouwloze bonten jasjes of stoere perfecto’s. Warme gebreide cardigans, comfortabele broeken en subtiele vrouwelijke tops vormen de basis voor een heerlijk eigentijds wintersilhouet. Subtiele prints, kwalitatieve materialen en een perfecte pasvorm vormen de ingrediënten voor dit zalig winters uniform.

    Met Zuid-Engeland als belangrijke inspiratiebron is de ruit uiteraard goed vertegenwoordigd. Dé print van dit seizoen wordt op een verassende manier gecombineerd met die andere winterse hit, de bloemenprint. Ook de luipaardprint slaat geen enkel seizoen over en is ook dit najaar opnieuw alomtegenwoordig. We zien de klassieker in een geüpdatete versie van donkerblauw en geel passeren. Strepen komen in verschillende kleurschakeringen en zijn een leuke, gesofisticeerde afwisseling.

    Deze winter trekt Giovane voluit de kleurenkaart. De kleurgradaties gaan van nostalgisch roze tot brandweerrood, van kobaltblauw tot diep navy en van winters geel tot warm oranje. Ook groen passeert de revue.







    02-08-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wabi-sabi-what? Gezelligheid is weer in!

    » Gezelligheid is in: eerst hygge, nu nog stapje verder met wabi-sabi » Authenticiteit, natuurlijke materialen, nostalgische meubelen » Verlangen naar knusse, veilige thuisbasis

    Tegenwoordig zijn we altijd en overal online. Maar wat gebeurt er als we merken dat onze persoonlijke levenssfeer steeds meer wordt ingenomen door nieuwe technologieën? Dan gaan we inzien hoe waardevol die privésfeer eigenlijk is. Dat valt niet alleen op in de nieuwe wetgeving (GDPR!), maar ook in het interieurdesign. Het is geen toeval dat cocooning, of ‘shell’, vandaag weer helemaal in is. Alles draait om ontsnappen aan de stress van alledag. We voelen de behoefte om ons terug te trekken in een veilige bubbel. Hoe pak je dat aan? Door met tactiele, natuurlijke materialen en zachte kleuren overal een gezellige sfeer te creëren.

    Wabi-sabi, een interieurtrend uit Japan, trekt deze tendens nog verder door en voegt authenticiteit en ‘de schoonheid van imperfectie’ toe aan de mix. Zowel wabi-sabi als de omvattende trend hygge zijn een reactie op de steeds toenemende stress die we ervaren in ons dagelijkse leven. Ze zijn doordrenkt met een gevoel van tactiliteit en nostalgie dat ons terugvoert naar onze kinderjaren.

    Authenticiteit ten top

    Wabi-sabi is een interieurstijl gebaseerd op een oude Japanse filosofie die imperfectie centraal stelt. Deze stijl bevat veel elementen die je ook in hygge terugvindt, maar gaat nog een stap verder: authenticiteit is hier de basis van alles. De nadruk ligt niet enkel op huiselijkheid. Wabi-sabi voegt een vleugje imperfectie toe voor een nog meer ontspannen sfeer en is dus eigenlijk een creatief antwoord op ons voortdurende streven naar perfectie. We willen de perfecte auto, het perfecte huis, het perfecte lichaam ... Als gevolg daarvan verlangen we naar een plek waar we thuis kunnen komen, onszelf kunnen zijn en ons veilig kunnen voelen.

    Verleden & toekomst

    “De authenticiteit die kenmerkend is voor wabi-sabi, manifesteert zich op heel wat verschillende manieren”, legt Fabienne Vanbrabant uit. Fabienne is zelfstandig designer, coach en eigenares van IKAb Design Studio in Borgloon (België). “Zo maakt deze stijl gebruik van oude meubels die verhalen vertellen en ons in contact brengen met een gemeenschappelijk verleden. Wabi-sabi is doordrenkt van nostalgie en daagt ons uit om gebruik te maken van wat er al is om een echte thuis te creëren."

    Natuurlijke materialen

    Een ander essentieel element van wabi-sabi is het gebruik van natuurlijke materialen zoals steen en hout om een gevoel van warmte en veiligheid te creëren. Fabienne legt uit hoe belangrijk materialen zijn om een gevoel van authenticiteit te creëren: “In wabi-sabi zijn materialen soms belangrijker dan kleuren. Natuurlijke stoffen zoals wol, vlas en (gekreukt) linnen, leer, geweven materialen, klei enz. creëren een sfeer van soberheid. Qua kleurgebruik zie je een combinatie van zwaardere tinten (donkere tinten grijs, blauw en groen), aardse kleuren (klei, zand, olijfgroen enz.) en gedempte pasteltinten. Samen zorgen deze kleuren voor een gezellige en authentieke sfeer."

    Nostalgie: yes please!

    “Dat geldt ook voor hardhouten vloeren. Die blijven ongelooflijk populair, omdat ze natuurlijk zijn en een gevoel van nostalgie oproepen. Nogal wat mensen zijn opgegroeid in een huis met een hardhouten vloer, en zijn nu op zoek naar dat verloren gevoel van huiselijkheid en veiligheid. Bij die zoektocht komen veel mensen ook terecht bij houtimitaties als laminaat en vinyl. Veel laminaat- en vinyldesigns zijn tegenwoordig niet te onderscheiden van echt hout, maar bieden tal van praktische voordelen. Zo zijn ze bestand tegen vocht en gemakkelijk te onderhouden. Bovendien is vinyl ook erg veelzijdig – je kunt het zelfs tegen de muren gebruiken.”

    Quick-Step is een eersteklas vloerenmerk geproduceerd door UNILIN. Dankzij de combinatie van doorlopend onderzoek en innovatie en een sterke focus op kwaliteit is Quick-Step uitgegroeid tot een van de toonaangevende producenten in de vloerenbranche. Het merk, dat bekendstaat om het Uniclic-installatiesysteem waarbij geen lijm nodig is, heeft zich ontwikkeld van een betaalbaar alternatief voor hout tot een volledige nieuwe categorie met een breed aanbod aan eenvoudig te installeren, onderhoudsvriendelijke designvloeren voor elke situatie. Tegenwoordig is Quick-Step een wereldwijd geproduceerd merk voor houten, laminaat- en luxe vinylvloeren dat in meer dan 100 landen actief is. Een echte leider op het gebied van design, innovatie en kwaliteit. Meer info op www.quick-step.be

     







    01-08-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Neutralen vallen weer op in het interieur

    » Neutralen, met vooral veel tinten roze, nemen een prominente rol in onze interieuren.

    Weg met wit in het interieur, dat plaats maakt voor de neutralen. Zacht, subtiel, makkelijk te combineren met sterke kleuren, maar met meer warmte dan strak wit. Roze - overgewaaid vanop de catwalk - neemt de bovenhand in het palet. Van beige over poederroze tot nude en vieux rose: de 'nieuwe neutralen' zijn er om te blijven.

    Neutralen als accentkleur

    Omdat neutralen mooi matchen met heel wat sterkere kleuren, kan je ze makkelijk als accenten toevoegen in je interieur. Denk aan kussens, poefjes, een schakelaar of behang voor een accentmuur: accessoires in zachte kleuren kunnen voor de juiste balans zorgen in het kleurenpalet.

    Neutralen als dominante eyecatcher

    Door hun zachtheid lenen neutralen zich ook perfect tot een grotere rol in je interieur. Niet enkel een accentmuur, maar een groot stuk van een ruimte in vieux rose bijvoorbeeld. Ga voor een groot meubel in een zachte tint roze of mooi beige voor een eyecatcher die zowel subtiel als dominant is.

    Ook voor buiten

    Voor de aankleding van buitenruimtes zijn neutralen zeer dankbare kleurtinten. Van buitentafels tot terrasoverkappingen: voor onze buitenruimtes willen we graag kleuren die mee opgaan in de omgeving.







    31-07-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marie Méro FW18 - Pink passion

    Pink Passion, een onweerstaanbaar aanbod met in de hoofrollen romantisch roze, winters wit en glanzend grijs. Van comfy items in luxe sweaterstoffen tot ultravrouwelijke jurkjes en zwierige plissérokken. Voor dit thema val je als een blok.







    30-07-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AMPM collectie herfst-winter 2018

    François Bernard, artistiek directeur van AMPM, presenteert u de nieuwe collectie herfst-winter 2018. Het interieur staat in het teken kunst, schoonheid en natuur, en is meer dan ooit een plaats van rust. Het beschermt, zorgt voor herbronning en geeft de voorkeur aan subtiele licht-obscure harmonieën, zachte materialen, uitnodigende en comfortabele vormen.

    Vier verhaallijnen zetten deze levenskunst in de verf: •Modern & Naturel, een beschermende en eigentijdse sfeer - •Artistiek & verfijnd, een enscenering van edele materialen en kunstvoorwerpen - •Classical Revisited, een romantische en creatieve geest die met de codes van de negentiende eeuw speelt - •Grafisch & Relaxed, een moderne stijl die dankzij een ambachtelijke uitvoering humaan aanvoelt

    De herfst-wintercollectie nodigt u uit om te delen in de ideeën en ontwerpen van AMPM. Exclusieve creaties om uw inspiratie de volle loop te laten gaan en om het interieur te creëren dat bij u past.







    30-07-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Seabourn wereldcruise 202 met buitengewone bestemmingen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    - Een onvergetelijke Seabourn wereldreis aan boord van de ‘Seabourn Sojourn’: 146 dagen, langs 62 havens, in 36 landen van 5 continenten! -

    Seabourn, dé toprederij van luxecruises komt met een uitzonderlijk aanbod in 2020. Met het luxueuze cruiseschip ‘Seabourn Sojourn’ beleef je ongetwijfeld het grootste reisavontuur ooit: een 146-daagse wereldcruise met buitengewone bestemmingen. De Seabourn Sojourn vertrekt op 4 januari 2020 oostwaarts vanuit Miami, om bijna 5 maanden later te arriveren in San Francisco op 28 mei 2020. Het volledige reisschema is beschikbaar op de website van Seabourn.

    ‘De wereldcruise met de Seabourn Sojourn wordt voor de passagiers een onvergetelijke reis met de meest unieke ervaringen en avonturen, zegt Chris Austin, senior vice president van Seabourn Global Marketing & Sales. ‘Dit is de perfecte gelegenheid om jezelf onder te dompelen in een fascinerende wereld van cultuur en mensen, terwijl onze topbemanning je thuis laat voelen aan boord van 's werelds beste resort op zee.’

    De Seabourn Sojourn doorkruist drie grote oceanen en houdt halt bij 62 havens in 36 landen van vijf continenten. De reis omvat 16 overnachtingen in juweeltjes van havens, zodat je hier meer tijd hebt om de bestemming te ontdekken. Er worden uiteraard verschillende exclusieve evenementen gepland, evenals lokale shows en al reizend kunnen de gasten proeven van de regionale gastronomie met passende wijnen.

    Een aantal hoogtepunten van de bestemmingen:

    • Dakar, Senegal (met overnachting) - De boulevards van Dakar doen je denken aan Parijs, maar de straten kleuren levendig met modieuze Senegalezen in hun Grands Boubous en weelderige tulbanden. Het Museum Théodore Monod toont voorwerpen uit de inheemse culturen, terwijl de oude slavenburcht op het eiland Gorée een ander, tragisch verhaal vertelt. De oude hoofdstad van Saint-Louis staat dan weer op de werelderfgoedlijst van UNESCO.

    • Mombasa, Kenia (twee overnachtingen) - De Seabourn Sojourn blijft drie dagen in deze oude Swahili-stad liggen, zodat de gasten de kleurrijke markten en het 16e-eeuwse Portugese fort Jesus dat ook op de werelderfgoedlijst van UNESCO staat, kunnen verkennen. Ook safaritochten naar de wereldberoemde wildparken zijn een mogelijkheid.

    • Ho Chi Minh-stad, Vietnam (met overnachting) - Tijd genoeg om de kleurrijke markt van de stad te verkennen tijdens de ‘Shopping with the Chef-tour’ en een riviertocht van een dag te maken naar de adembenemende rijstvelden en dorpjes in de Mekong Delta.

    Voor reizigers die de volledige reis van 146 dagen vóór 31 mei 2019 boeken, zijn er heel wat gratis voordelen en voorzieningen, waaronder: Reizen in Business Class Air - $ 2000 USD aan Shipboard-tegoed per persoon - • $ 3000 USD aan Shipboard-tegoed per persoon voor Penthouse en Premium Suites - • Onbeperkte WiFi - • Privé autotransfers van deur tot deur (ophaling thuis) - • Personal Valet® bagageservice (tussen eigen woonst en schip in Miami / San Francisco) - Onbeperkte was- en stomerijservice aan boord - • Gala Bon ‘Voyage-diner en hotelovernachting’ voor het vertrek in Miami - • Drie exclusieve World Cruise-evenementen - • Speciale World Cruise geschenken

    Voor gasten die niet de volledige 146-daagse reis kunnen maken, zijn ook kortere verblijven mogelijk, variërend van 30 tot 116 dagen. Voor meer informatie over de bekroonde vloot van Seabourn of het wereldwijde cruiseaanbod van Seabourn: www.seabourn.com.

    29-07-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een goeie nahctrust voor de eerste schooldag met Woody

    Dat een goede nachtrust essentieel is voor goede punten op school spreekt voor zich. Het Belgische pyjamalabel Woody helpt alvast een handje met het slaapritueel.

    Een goed slaapritueel is vanaf de prille leeftijd belangrijk en Woody helpt ouders en kinderen hierbij een handje. Typische Woody nachtkledij is herkenbaar aan de grappige beestjes, leuke verhaaltjes en “glow in the dark”. Omdat kinderen dol zijn op de diertjes en bijhorende verhaaltjes associëren ze het “slapengaan” met iets leuks en gaat alles veel vlotter. En hun angst voor het donker wordt overwonnen dankzij het alom gekende “glow in the dark” effect. Maar Woody gaat nog een stapje verder in haar educatieve rol. Bij een pyjama voor kindjes van 2 tot 4 jaar schenkt Woody hen een kwaliteitstandenborstel die én leuk is én een ergonomische handgreep heeft. Want ook tandjes poetsen maakt deel uit van het slaapritueel!

    Woody nachtkledij is niet enkel mooi maar bovendien ook heel comfortabel en aangenaam op de huid, zowel voor baby’s, kinderen als volwassenen. Er wordt dan ook veel aandacht besteed aan de keuze van duurzame materialen. Niet enkel is de single jersey die Woody gebruikt op basis van 100% katoen, de nachtkledij in velours of terry bestaat altijd uit minimum 75% katoen. Katoen is een natuurlijke plantaardige stof met uitstekende kwaliteiten. Zacht, kleurbehoudend, pluist niet, machine wasbaar, duurzaam én zweet absorberend. Duidelijk geen overbodige luxe als men weet dat we een halve tot één liter aan vocht verliezen per nacht.

    Het belang van een goede nachtrust

    Veel mensen onderschatten het belang van een goede nachtrust. En dat terwijl goed slapen ervoor zorgt dat je je vrolijker, energiek en alert voelt en het de productiviteit op je werk ten goede komt. Mensen die te weinig slapen hebben bovendien een verhoogde kans op een te hoog cholesterolgehalte, borst- en darmkanker, hartinfarct, depressie en diabetes.

    Maar hoeveel slaap hebben we met z'n allen nu eigenlijk nodig? Dit hangt vooral af van iemands leeftijd, maar het kan uiteraard ook per individu verschillen. Voor baby’s in hun eerste levensjaar gaat dat van 14 tot 17 uur per dag. Peuters tussen 1 en 3 jaar slapen best 12 tot 14 uur. Voor kleuters van 3 tot 6 jaar is dat 12 uur. Schoolkinderen (6 tot 12 jaar) slapen best nog 10 tot 11 uur per dag. Pubers (12 tot 18 jaar) hebben tussen 8 en 10 uur slaap nodig per dag. Volwassenen tenslotte (18 jaar en ouder) slapen best 7 tot 8 uur per dag.

    Bij meer dan een kwart van de tieners gaat het echter de slechte kant uit met hun slaapgewoonten. Er wordt steeds vaker gesproken over “junk sleep”. De boosdoener is het alomtegenwoordige bezit van smartphones, tablets en laptops. Het gaat niet meer om wanneer kinderen naar bed gaan, maar wel wanneer ze ophouden met chatten vanuit dat bed. Dat is niet alleen nefast voor hun concentratievermogen overdag, maar kan op langere termijn ook leiden tot leerstoornissen!

    Anderzijds is het ook belangrijk om te begrijpen dat een adolescent zich gedraagt naar zijn biologische klok. Gemiddeld worden ze pas moe rond 11u ’s avonds of later; als je hen vroeger naar bed stuurt, is de kans zelfs groter dat ze op zoek gaan naar een prikkelende, stimulerende bezigheid. Vandaar het huidige debat om de (middelbare) scholen later te laten beginnen.

    Een goede nachtrust begint met een goede slaaphygiëne

    Een goede nachtrust krijgen is mogelijk op elke leeftijd en is ook op iedere leeftijd belangrijk voor de gezondheid. Slapen klinkt bovendien als iets eenvoudigs en gaat in principe vrijwel automatisch. En toch hebben veel mensen problemen om in slaap te komen, langere tijd door te slapen of ze kunnen niet meer in slaap komen als ze eenmaal wakker zijn geworden. Belangrijk hierbij is dat er aandacht besteed wordt aan de slaaphygiëne. Minder dan zes uren slaap per nacht kan als slapeloosheid beschouwd worden, zo wordt door de wetenschap algemeen aanvaard.

    10 tips voor een goede slaaphygiëne

    1. Neem de tijd om te slapen. Hou hierbij rekening met de individuele slaapbehoefte per leeftijd. 2. Maak een middagdutje niet langer dan 45 minuten. 3. Vermijd overmatig alcoholgebruik en rook niet in de laatste 4 uur voordat je gaat slapen. 4. Vermijdt cafeïne in de laatste 6 uur voor bedtijd. Dit houdt ook thee, frisdrank en chocolade in. 5 Vermijdt zwaar, pittig of zoet voedsel in de avond. Een lichte snack kan wel. 6. Beweeg regelmatig maar niet vlak voordat je naar bed gaat. 7. Zorg voor een goed bed, matras en dekbedovertrek. 8. Ventileer de slaapkamer, zorg voor een goede kamertemperatuur en draag zweet absorberende nachtkledij. 9. Creëer een donkere, comfortabele en stille omgeving. 10. Gebruik je bed om in te slapen en dus niet als kantoor of TV-ruimte, of om gezellig te liggen chatten met vrienden!







    28-07-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trendy thuis werken met Lords & Lilies - 20 september nationale thuswerkdag

    Op 20 september is het Nationale Thuiswerkdag. Van thuis uit kunnen werken heeft zo zijn voordelen. Het biedt een oplossing voor de grote mobiliteitsdiscussie, je kan je dikwijls beter concentreren waardoor de productiviteit hoger ligt en de combinatie werk-privé wordt zo ook makkelijker omdat je de kinderen bijvoorbeeld op tijd van school kan gaan halen. Een ander voordeel is dat je niet die strakke werkkledij aan moet, maar voor leisure wear kan gaan. Het Belgische label Lords&Lilies heeft dit goed begrepen en brengt voor FW18 trendy homewear in hoogwaardige materialen met rijke details in nepbont.

    Colour your sleep, colour your every day.







    27-07-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Air Europa: luchtvaartmaatshcappij van het jaar voor de Latin American Travel association
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    LATA, de Latin American Travel Association, heeft zopas haar awards uitgereikt en Air Europa is één van de laureaten. De vereniging groepeert de luchtvaartmaatschappijen, touroperators en reisagenten die ernaar streven veiliger, efficiënter en milieuvriendelijker transport te ontwikkelen tussen het Verenigd Koninkrijk en Latijns-Amerika. Tijdens een ceremonie in Londen heeft LATA deze award uitgereikt aan Air Europa, de luchtvaartdivisie van de groep Globalia.

    De jury wees op de realisaties van Air Europa op het gebied van vernieuwing van haar vloot, haar moderniseringsplan met vooral de ingebruikname van 10 nieuwe Dreamliners, het modernste vliegtuig ter wereld, dat tussen de twee continenten een tijdswinst van 40 minuten oplevert en 20% minder schadelijke stoffen uitstoot. Bovendien daalt de geluidsimpact met 60% tegenover andere vliegtuigen van vergelijkbare omvang, wat de geluidsoverlast voor de omwonenden sterk beperkt.

    De jury van LATA loofde ook de gepersonaliseerde service aan boord van Air Europa en de voortdurende verbetering van de kwaliteit van de maaltijden, zoals de gezonde biomenu’s of de creatieve, vooruitstrevende keuken van de prestigieuze chef Martin Berasategui. Air Europa is bijzonder trots op deze award!

    Vanuit Brussel, Amsterdam, Frankfurt, Düsseldorf en Parijs biedt Air Europa vlotte verbindingen aan tegen heel competitieve tarieven in economy- en businessclass. De luchtvaartmaatschappij is gespecialiseerd in binnenlandse Spaanse vluchten en intercontinentale vluchten naar Latijns-Amerika. Air Europa is lid van Skyteam. Bovendien genieten de passagiers de voordelen van het frequent-flyer programma SUMA Air Europa.

     

     

     

     

    26-07-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winterse romantiek met Rosa Faia's nieuwe serie Mila

    A new winter romance. Het Duitse lingeriemerk Rosa Faia gaat voor romantiek met de nieuwe serie Mila. Bloemen en sierlijke ornamenten in tweekleurig Schnürliboduursel staan in stijlvol contrast met grafisch ogende motieven op zacht ongecompliceerd microvezel. Licht gewelfde borduurbandjes, satijnen lusjes aan de schouderbandjes en een charmant strikje tussen de cups zorgen voor de ultieme winterse decolleté. In tijdloos zwart met bronzen accenten of soft biscuit met vanille weet Mila menig vrouw te bekoren. Met haar drie modellen – een driedelige beugelbeha, een beugelbeha met moulded cups en een softbeha – heeft de serie bovendien voor elke smaak en elk figuur wat wils.

    Bij de beha’s passen een string, een tailleslip of tailleslip+ van zachte microvezel en samen zorgen ze voor een onweerstaanbaar winters ensemble. Van dichtbij verleidt de tailleslip met fijne tule en diagonale borduurbandjes. De tule op het voorpand van de string en de tailleslip+ is een echte blikvanger en zorgt voor een cleane finishing touch.

    Rosa Faia weet de modebewuste vrouw met oog voor comfort altijd te overtuigen met een perfecte pasvorm die zorgt voor een voelbare lichtheid tijdens het dragen. Bij grotere maten zorgen bredere schouderbandjes, een onzichtbare borststeun en een dubbel gevoerd rugpand voor een optimaal draagcomfort.

    Vanaf juli verkrijgbaar in de lingeriespeciaalzaak.

     





    25-07-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Always on the go

    HEMA Beauty introduceert een collectie gebaseerd op de Cushion technologie. De nieuwe producten zijn vanaf nu verkrijgbaar bij alle HEMA winkels en op hema.be.

    De nieuwe collectie van HEMA beauty is gebaseerd op de cushion technologie. Hierbij zit de make-up verwerkt in het product. Je hebt dus geen extra applicator nodig om de make-up aan te brengen. Hierdoor neem je de producten met een poedertextuur, makkelijk mee en breng je deze nog gemakkelijker aan.

    De cushion collectie bestaat uit zeven verschillende producten in diverse kleuren: Cushion eyeshadow in vier kleuren | € 6 - Cushion lipstick in nude, peach en golden brown | € 6 - Cushion eyebrow in brown en dark brown | € 6 - Cushion brow definer | € 6 - Cushion blusher | € 9,50 - Cushion highlighter | € 9,50 - Cushion top coat | € 6







    25-07-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blum maakt komaf met onhandige hoekkasten

    » De ideale oplossing voor je vervelende keukenhoek ! Die hoekkast in de keuken is een doorn in het oog van elke keukenprins(es). Je kunt er niets mee. Kiezen is altijd verliezen. Je verliest te veel ruimte of je kunt moeilijk het overzicht bewaren. Blum biedt met de SPACE CORNER de ideale oplossing. Je behoudt het overzicht zonder al te veel in te boeten aan ruimte.

    Innovatief, efficiënt en ergonomisch

    De beschikbare ruimte van je keukenhoek wordt vaak te weinig of niet efficiënt benut. Een eenvoudige draaideur is onhandig wanneer je arm verdwijnt in de kast, grijpend naar de achterste potten om de hoek. Een draaisysteem benut de aanwezige ruimte dan weer niet genoeg.

    De SPACE CORNER biedt the best of both worlds. De hoekvorm schuift tot in de verste hoek en beperkt zo het ruimteverlies.

    De grootste troef van de intuïtieve uittreklade is het volledige overzicht op de inhoud. Met één blik weet je meteen waar alles ligt. Daarnaast kan je ook de volledige hoogte van je keukenkast benutten. Waar een draaisysteem maar vaak maar twee niveau's benut, kan de SPACE CORNER drie tot vier lades onder elkaar plaatsen. Dankzij het Blumotion-systeem schuift je lade tot slot geruisloos weer naar binnen.

    Keep it clean in the corner

    Een handige lade die de aanwezige ruimte efficiënt invult, is één zaak. Ze altijd overzichtelijk houden een andere. De lade-indelingen van ORGALUX brengen extra overzicht en orde aan de binnenkant van jouw SPACE CORNER-lade.

    Bestek, kookpotten, kruiden, zelfs vershoudfolie ... elk keukenitem vind je makkelijk en snel terug dankzij de SPACE CORNER in combinatie met de ORGALUX-indelingen. De indeling van roestvrij staal kan eenvoudig gereinigd worden, ook in de vaatwasmachine. Afhankelijk van de items die je wilt opbergen, kun je de indeling flexibel verplaatsen. Zo kies je zelf wat voor jou het beste werkt.

     

     







    24-07-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naturino softline zool: slim van kruipen naar stappen

    Wanneer een baby leert stappen schakelt hij/zij veel tussen kruipen, staan en stappen. Niet verwonderlijk dus dat schoentjes het in die fase hard te verduren krijgen. Om de slijtage van vooral de tippen van de schoentjes te voorkomen heeft het Italiaanse kinderschoenenlabel Naturino een nieuwe Softline zool onwikkelt. De neus van de zool staat omhoog en beschermt te schoentjes tegen al te snelle slijtage. Daarnaast is dit Cocoon model net als alle andere Naturino schoentjes de ideale partner voor de eerste stapjes. Dankzij de zachte en soepele materialen hebben kindervoetjes ruimte om natuurlijk te groeien. De vorm van de schoenen ondersteunt de botten en gewrichten op de juiste manier en de ergonomische "sand effect" zool geeft stabiliteit en steun.

    De eerste modelletjes met de Softline zool werden deze zomer gelanceerd en sloegen erg aan bij de Belgische mama's. Voor HW18 wordt het succes verder gezet met enkele nieuwe kleurtjes en prints. Het Cocoon model is beschikbaar van schoenmaat 18 tot en met 26. Verkoopprijs : vanaf 60 euro







    23-07-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jong geleerd, oud gedaan: deze deigncollecties van hülsta gaan levenslang mee

    » Now! by hülsta komt met twee flexibele meubelcollecties, ideaal voor studenten - » Gebruiksvriendelijk in kleine ruimtes - » Strakke en stijlvolle elementen

    September komt eraan en dat betekent één ding: de start van het nieuwe schooljaar. De studenten stromen terug naar hun stulpjes in de studentensteden. En hoewel een kot vaak een kleine, tijdelijke ruimte is, is het toch belangrijk om gezellig en functioneel te kunnen wonen. Zeker als je hard moet blokken! De nieuwe collecties van hülsta, now! easy en now! for you, lenen zich daar dan ook helemaal perfect voor.

    Slimme investeringen

    Met de now! easy en now! for you sets biedt hülsta twee ongelooflijk flexibele all-rounders. Een schot in de roos voor studenten, moderne nomaden of voor zij die al eens graag aan feng shui doen. Beide lijnen bieden eindeloze design mogelijkheden met slechts een handvol elementen. Je kan er letterlijk alles mee doen: inrichten, arrangeren, opbergen en verschuiven.

    De elementen van now! for you hebben allemaal een bijpassend hangbeslag, zodat je spontaan kan beslissen of je ze wilt neerzetten, ophangen of stapelen. Je kan ze dus makkelijk elk moment verplaatsen. Ook de now! easy is helder in zijn vormentaal en 'easy' te verplaatsen. De tijdloze stukken zijn met andere woorden slimme investeringen die lang meegaan.

    De now! easy collectie : Keuze tussen pastelkleurige of donkere accenten

    Now! easy maakt het mogelijk om je interieur te plannen zoals jij het leuk vindt. Met 16 verschillende elementen, die allemaal handig combineerbaar zijn, heb je tal van mogelijkheden. Zo kan je er bijvoorbeeld een nachtkastje van maken, een keukenkast of gewoon een stijlvolle opbergplaats. Daarbovenop kan je ze neerzetten, hangen of stapelen naar believen.

    De modules in puurwit worden gecombineerd met kleurige accenten in mooie pasteltinten of donkere nuances. Now! easy past dus werkelijk in elk interieur. Dit maakt het een praktische set om jaren mee te gaan.

    Work & play

    Hey, bewegingsvrijheid! De 'leunende' eettafel ET 22 uit de now! easy-collectie kan iets worden verschoven. Zo kan je de beste plek vinden met de meeste beenruimte, het beste uitzicht en de handigste positie. Een multifunctioneel meubel voor zij die maar beperkte ruimte hebben. Zo kan je na het studeren met een enkele kwartslag aan je avondeten beginnen!

    Enkele elementen uit de now! for you collectie

    Now! for you

    Now! for you mixt een dubbele portie ontwerpvrijheid met een slim ontwerp van goede kwaliteit. De minimalistische elementen zijn zo ontworpen dat je ze altijd kunt verplaatsen, ophangen, stapelen en opnieuw kunt combineren. Vandaag klassiek, morgen modern, overmorgen handig.

    Uit slechts 11 typen maak je een lowboard, commode of hangkast. Met accentkubussen en acrylglas-elementen ontstaan kleine vitrines. Bed, kast en salontafel completeren de slanke lijn perfect. De accentelementen in natuurlijk eiken, beton of wit laten zich moeiteloos in het aanbouwsysteem inplannen. Het grotere accentelement kun je draaien en keren zoals je wilt, er ontstaan steeds nieuwe vakkencombinaties. En duurzaam als het is, begeleidt het jou graag door meerdere levensfasen.

    Opbergruimte 2.0

    Opvallend aan now! for you is de functionele doch mooie opbergruimte. Lades, deurtjes of compartimenten verbergen wat niet gezien mag worden; een welkome luxe voor elke (rommelige) student. En wil je net iets in de spotlight zetten, dan kan je alles mooi uitstallen in de open vitrinekasten. Tijdens het plannen kun je met de elementen spelen: vitrines bouw je zwevend, op de vloer staand of op poten. Gesloten delen plan je met schuifladen of draaideuren, smalle of brede romp – en je kunt altijd aanbouwen als je wilt. www.hulsta.com

     







    22-07-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Executive master food designer -

    Arba-Esa / Académie royale des Beaux-Arts de Bruxelles

     

    Maslow rangschikte voeding in zijn piramide helemaal onderaan als een basisbehoefte. Vandaag is de maaltijd heel wat meer dan dat. Niet langer enkel een noodzaak om te overleven, maar uitgegroeid tot een levenskunst die is verankerd in onze opvoeding en cultuur. Tafelen betekent vandaag genieten met al je zintuigen, liefst in goed gezelschap.

    De Executive Master Food Design is een labo waar volop geëxperimenteerd wordt en de vragen rond voeding worden bekeken vanuit verschillende invalshoeken: humane wetenschappen, design en kunst. In deze cursus, die meer dan 600 uur theorie, praktijk en workshops telt, kan je je op korte tijd omscholen tot een echte professional.

    De opleiding werd in september 2012 opgericht door Françoise Laskar, in 2015 nam Bénédicte Bantuelle de fakkel over. De Executive Master Food Design wil toekomstige professionals in de voedingswereld vormen. Elke student leert er een visie en een discours te ontwikkelen en een eigen wereld op te bouwen.

    Executive Master Food Design - Arba-Esa / Académie royale des Beaux-Arts de Bruxelles: duur 1 jaar. De lessen beginnen half september en eindigen medio juni. De inschrijvingen zijn open en eindigen op 1 september 2018. Circa 600 uur les met professionals van Gastronomie, Kunst en Design.

    Meer info en programma op www.masterfooddesign.be





    22-07-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trotseer de winter in stijl:

    adidas Sport eyewear lanceert nieuwe backland sneeuwbril met sferische glazen

     

    Nieuwe ultrazachte schuimlaag voor het ultieme draagcomfort en gedecentreerde sferische spiegelglazen met flashcoating, montuurloos design voor een uiterst breed gezichtsveld

    adidas Sport eyewear lanceert de nieuwe backland sneeuwbril met sferische glazen en breidt zo zijn revolutionaire backland collectie – tot nog toe enkel verkrijgbaar met cilindrische glazen – uit. Trotseer de winter in stijl! De backland S is uitermate gestroomlijnd én presteert uitstekend in alle weersomstandigheden. De bril kreeg een nieuwe superzachte schuimlaag voor optimaal draagcomfort en heeft speciale sferische spiegelglazen met flashcoating. Het ultralichte montuurloze design garandeert een bijzonder breed gezichtsveld.

    Opspattende verse sneeuw in elke bocht? Een piste met natte sneeuw afdalen in de schemering? Bergen gehuld in een dikke laag mist? Dankzij de backland S vinden wintersportliefhebbers in alle omstandigheden veilig hun weg naar beneden. De sferische glazen van duurzaam polycarbonaat bieden een kristalhelder, onbelemmerd zicht. Ze zijn verwisselbaar en zeer veelzijdig – onder andere verkrijgbaar met meerlagige spiegelende flashcoating, lichtstabiliserende LST™ technologie die oogvermoeidheid tegengaat, meekleurende VARiO filters … Het speciale, splintervrije, montuurloze design met ingenieus kliksysteem zorgt voor een maximale compatibiliteit met een groot aantal glazen op sterkte.

    Voornaamste troeven van de backland S: • Nieuwe sferische glazen – gedecentreerde glazen van polycarbonaat voor een onbelemmerd zicht. • Nieuwe ultrazachte schuimlaag – voor een perfecte pasvorm en een uitmuntend draagcomfort. • Nieuwe VARiO spiegelfilter met paarse tint – meerlagige spiegelende flashcoating en meekleurende glazen. • climacool® ventilatiesysteem – garandeert een optimale luchtcirculatie, zodat de glazen minder snel beslaan. • Antifog coating – zorgt ervoor dat de glazen minder snel beslaan. • Aanpasbare antislipband van silicone – zorgt ervoor dat de bril perfect op een helm of muts blijft zitten. • Ergonomische gespen – zorgen ervoor dat de band gemakkelijk korter of langer te maken is.• Gegoten schuim – garandeert dat de bril perfect op de neus zit. • Montuur van SPX® – uiterst licht, flexibel en antiallergeen voor het ultieme draagcomfort • Verlengd neusstuk (optie) – om de bril op maat aan te passen. • RX ready – kan worden uitgerust met glazen op sterkte (kliksysteem).

    De nieuwe backland S met sferische glazen van adidas Sport eyewear is vanaf september 2018 verkrijgbaar in acht kleur- en filtercombinaties. Prijs: vanaf € 99. De backland C met cilindrische glazen is verkrijgbaar in negen kleur- en filtercombinaties. Prijs: vanaf € 99.







    21-07-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beauflor lanceert WOW: het allereerste vinylgamma met op maat gedrukte motieven

    Beauflor drukt nog maar eens zijn stempel op de vinylsector. Dankzij een revolutionaire digitale druktechniek biedt de specialist van vloerbekleding een alternatief aan voor de repetitieve what you see is what you get decors. WOW (World of wonders) is een natuurlijk geheel dat de visuele ervaring nog meer versterkt door in reliëf geprinte details. Met WOW geeft Beauflor iedereen de vrijheid om eigen motieven ‘op maat’ te laten drukken. De kwaliteit en de afwerking van de bestaande vinylcollecties blijft hierbij behouden.

    Beauflor is al meer dan 14 jaar de specialist in vloerbekleding en zet alle kennis en knowhow in om kwalitatief hoogstaande, betrouwbare, betaalbare en milieuvriendelijke producten te maken. Het Belgische bedrijf vindt de rollen vinyl opnieuw uit en maakt van 2018 zo een schakeljaar in de eigen geschiedenis. Geen eindeloze en kunstmatig ogende repetitieve motieven meer! Het merk heeft een digitaal drukproces op poten gezet dat plaatjesachtige en reliëfvormige motieven produceert en zo een uniek decor illustreert. En de revolutie stopt niet, Beauflor is immers het enigste merk ter wereld dat 3D-effecten toevoegt aan de digitale prints, wat een verbazend realistisch resultaat oplevert.

    GEWOON… WOW !

    De nieuwe mogelijkheden binnen de interieursector lijken geen grenzen te hebben, zowel in woningen als in handelspanden. Beauflor springt op de digitale kar en ontwikkelde het programma WOW: een team van designers dat samen met de klanten decors op maat creëert, aangepast aan ieder project. Vloerbekleding maakt meer dan ooit deel uit van de expressie van ieders individuele levensstijl waarbij voorwerpen, meubels, lampen en ander decoratie-elementen de puzzelstukjes vormen van een coherent en harmonieus geheel.

    DE VOORDELEN VAN EEN VINYL VLOER

    Wie kiest voor WOW, kan kiezen tussen twee technische oplossingen die Beauflor voorstelt: Absolute (gericht op commerciële projecten) of Infinity dat zich baseert op de Texbac technologie (gericht op residentiële projecten of semi-contracten).

    Texbac is een textielrug met verschillende voordelen: Kan zonder lijm op oppervlakten tot 40 m² gelegd worden. Flexibel en tegelijk bestendig waardoor ongelijkheden van de ondergrond weggewerkt kunnen worden. Thermische isolatie en comfortabel om op te lopen, geeft een warm en zacht gevoel en is dus ideaal om op blote voeten rond te lopen. Ideaal voor in een appartement en om geluidsgevoelige vloeren te bedekken. De zachtheid van de vinyl in combinatie met het textiel zorgt ervoor dat lawaai en storende geluiden beter geabsorbeerd worden.

    Dankzij de kracht en de weerstand is Texbac ideaal om te gebruiken in ruimtes waar veel volk over de vloer komt.

    PRAKTISCHE INFORMATIE

    Om een WOW-project te ontwikkelen, is het voldoende om het contactformulier in te vullen op www.beauflor.com De productie-en leveringstermijn van een vinylrol op maat hangt af van de complexiteit van het gevraagde decor. De klant stuurt een idee / ontwerp door naar het designbureau voor een haalbaarheidsstudie. De duur van het volledige validatie-en productieproces varieert tussen 6 en 8 weken. Prijs volgens offerte

    BEAULIEU INTERNATIONAL GROUP

    Beauflor maakt deel uit van het departement Flooring, één van de Europese leiders in vloerbekleding. Beaulieu International Group is de overkoepelende Belgische groep met wereldwijd meer dan 4.500 werknemers. Alle producten van Beauflor worden volledig in België geproduceerd.

     





    20-07-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woody lanceert Pure essentials ondergoed voor dames

    High-end damesondergoed : sterk, zacht, slijtvast en uitstekende pasvorm. Woody is bijna 25 jaar onafgebroken marktleider in België in de categorie slaapmode en bodywear voor babies, kinderen én volwassenen. Wie Woody zegt denkt meteen aan kleur, doordacht strepenpatroon, guitige beestjes, glow-in-the-dark, comfort en een hoge aaibaarheidsfactor. Bovendien is kwaliteit een “conditio sine qua non” waarbij niet enkel draagcomfort prioritair is maar ook het behoud van vorm en het gemak in onderhoud.

    Het merk Woody heeft ondertussen een uitgebreide fanclub van kleine ukjes tot actieve oma’s en opa’s. En ook het productassortiment breidde mee uit van pyjama’s over homewear tot footwear, swimwear en bedtextiel.

    Het ondergoed voor kinderen ligt ondertussen bij vele duizenden gezinnen in de kast en is een must-have voor heel wat winkels. Want eens Woody, altijd Woody is geen loze belofte. Met deze know-how en jarenlange expertise als bagage, kon de ontwikkeling van dames ondergoed niet uitblijven.

    Voor het ontwerp van de “Pure Essentials” heeft Woody niets aan het toeval overgelaten om het draagcomfort te maximaliseren. Voor de materialen werd gekozen voor een combinatie van 92% natuurlijk pima katoen en 8% elastaan. Pima katoen uit Peru heeft een sterkere en fijnere vezel waardoor het veel zachter is en meer glanst. De toevoeging van elastaan is een must voor de elastische rekbaarheid. Het ondergoed voelt als een tweede huid en is tegelijk heel erg verfijnd én vrouwelijk. Er is een topje met spaghettibandjes en een singlet. Afhankelijk van het lichaamstype en de persoonlijke voorkeur kan gekozen worden uit een bikini slip, hipster, comfort slip of short.

    Wit en zwart als basiskleuren spreken voor zich, maar ook het nieuwe blauw-grijs wordt een must-have en past bij heel veel huidtypes. Alle slippen worden als tri-pack verkocht voor 27,95 euro. De topjes per stuk voor 16,95 euro.

     

    Pure Essentials van Woody heeft een hoog feel good gehalte en dat uit zich duidelijk in de campagne waar codewoorden als “intimiteit, gelukkig, welbehagen, joie de vivre, naturel en relax” van de foto’s spatten.

    Woody Pure Essentials wordt in een eerste fase gelanceerd op de Belgische markt. De collectie zal vanaf begin juni in de winkels verkrijgbaar zijn. Later volgen ongetwijfeld nog andere markten.







    19-07-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!