Inhoud blog
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    15-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8 campings hotspots in Rijnland-Paltz

    Het Duitse Rijnland-Palts staat bekend als een streek met veel fiets- en wandelpaden, maar wist je dat het ook een uitstekende kampeerbestemming is? Of je nu met een tentje of camper onderweg bent, er zijn tal van mooie campingplaatsen te vinden aan de rivieren, in de dalen of tussen de wijngebieden.

    Op en top natuur in de Eifel

    Wanneer je kampeert in de Eifel, word je één met de natuur en beleef je een vakantie vol afwisseling. Rond de campings valt er namelijk heel wat te beleven, van cultuurbelevenissen zoals interessante musea tot talrijke wild- en vogelparken en waterrecreatiecentra. Bezoek zeker ook de pittoreske dorpen en stadjes met vakwerkhuizen en middeleeuwse uitstraling. Ideaal voor gezinnen met kinderen maar ook voor actieve of culinaire vakanties.

    Grenzen verleggen in Hunsrück

    Hunsrück is de ideale bestemming voor natuurliefhebbers en actievelingen. Zoek met je tent of camper een plaatsje in het middelgebergte en waag je aan wandelingen door bizarre kloven en diepe dalen. Een recente attractie is trouwens de hangtouwbrug Geierlay die met 360 meter de langste van Duitsland is. De campinghouders kennen de streek op hun duimpje en geven je graag tips voor de leukste uitstapjes of mooiste fiets- en wandelroutes.

    Puur genieten in de Moezel

    Wist je dat de Moezel een van de mooiste rivier- en wijnstreken is van Europa? Laat je verwennen door de gastvrijheid van de bewoners van de Moezelstreek en geniet er zorgeloos van uitstekende streekwijnen. Ontdek de streek op je eigen tempo en verblijf op een van de verzorgde campings aan de oever van de Moezel.

    Batterijtjes opladen aan de Nahe

    Wil je het hectische dagelijkse leven even ontvluchten? Installeer dan je tent of camper in de Nahe-regio en kom er tot rust in de natuurparken en kuuroorden. Bovendien is het landschap ideaal om te wandelen en fietsen, met spectaculaire uitzichten en rotsen als decor. Langs de Nahe vind je bovendien tal van gezellige campings voor jong en oud.

    Met je kampeervrienden naar Palts

    Wat dacht je van een camping hotspot langs de 85 km lange Duitse Weinstraßeof nabij het natuurpark Paltserwoud? Meer dan de helft van alle campings in de Palts ontvangt heel het jaar door gasten en veel van hen beschikken over grote plaatsen voor campers. Maak er een familievakantie van en beklim samen de 687 meter hoge Donnersberg.

    Eeuwenoude tradities in Westerwald

    In Westerwald vind je alle ingrediënten voor een leuke vakantietijd. Geniet tijdens een fiets- of wandeltocht van de uitzichten over deze ongerepte regio, maak een tussenstop voor een picknick of ga met locals op pad tijdens een van de vele georganiseerde wandelingen of andere leuke activiteiten. Je kunt bijvoorbeeld de nacht doorbrengen op een camping in de buurt van een zwemmeer - heerlijk voor een verfrissende duik.

    Thuiskomen in het Ahrdal

    Net zoals bij het familiegevoel op een camping, voel je je in het Ahrdal eerder een vriend aan huis dan gast. Verder lokt het Duitse vakantiegebied zowel natuur- als wijnliefhebbers en is er een gevarieerd aanbod voor zowel cultuurnieuwsgierigen als sportievelingen. Mensen die waarde hechten aan natuurbelevenissen, levenskwaliteit, genot en comfort zijn hier op de juiste plaats. Wil je vanaf je kampeerplek genieten van de beboste hellingen dan is een van de rustige, groene campings in het Ahrtal een uitstekende uitvalsbasis voor jou.

    Illustraties Dominik Ketz







    15-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een speelse zomer in Koksijjde met Lego blokjes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zomerevent ‘Koksijde bouwt met LEGO® blokjes’ van 12/7 – 25/8/2019. In Koksijde pakken ze deze zomer uit met een bijzonder zomerevent dat in het teken staat van de wereldberoemde LEGO® blokjes: ‘Koksijde bouwt met LEGO® blokjes.’ Het blokjesfestijn wordt georganiseerd in samenwerking met Amazings, het bedrijf van de eveneens bekende Dirk Denoyelle die wereldwijd een van de enkelingen is die zich ‘LEGO Certified Professionals’ mag noemen. Gezinnen (en LEGO® fans) kunnen zich in het cc.CasinoKoksijde met duizenden LEGO® blokjes amuseren, door er zelf mee aan de slag te gaan of de kunstwerken in LEGO® te bewonderen. Huiswaarts keer je uiteraard niet zonder een unieke LEGO® make & take.

    Ga zelf aan de slag met LEGO® blokjes: Kinderen (en hun ouders) worden architecten in Koksijde, want van 12 juli tot 25 augustus gaan ze in het cultuurcentrum Casino aan de slag met duizenden LEGO® blokjes. Met een oppervlakte van 800 m2, onderverdeeld in verschillende thema zones, is er alleszins ruimte genoeg voor super speelplezier. Laat je fantasie de vrije loop en bouw de coolste constructies. Wat wordt het, een dinosaurus, een kasteel of een ander gek bouwproject? Ook aan de kleinsten is gedacht want zij leven zich uit in een aparte DUPLO®-zone. Tot slot kunnen jong en oud zich eveneens vergapen op de expo met creaties van Dirk Denoyelle, uiteraard volledig opgemaakt in…. LEGO® blokjes!

    Kunst met LEGO®

    Vanaf 22 juni kan je in het Abdijmuseum Ten Duinen de Expo Bouwen voor de Eeuwigheid bezoeken. Het is een onvoorstelbaar staaltje van maquettekunst met focus op de bouwgeschiedenis van de Duinenabdij. Hoogtepunt van deze expo is zonder meer de abdij in LEGO® blokjes, naar een afbeelding op een schilderij van Pieter Pourbus uit 1580. Het zijn de artiesten van Amazings die jong en oud met deze unieke creatie zullen verrassen. Nog meer kunst met LEGO® blokjes is te zien in galerij Welnis. (Astridplein 6). Amazings presenteert er het werk De Meeuwen, in 2D en 3D, gemaakt met 46.000 LEGO® blokjes.

    Make & takes: Amazings is ook de ontwerper van een reeks tafereeltjes in LEGO® blokjes die verwijzen naar de badplaats, o.a. een golfer, een garnaalvisser te paard en een surfer. Je kan deze ‘make & takes’ verzamelen en ze als aandenken meenemen naar huis, een mooi collectorsitem.

    Praktisch:

    Koksijde bouwt met LEGO® blokjes, van 12/07 tot 25/08, elke dag (behalve donderdag) van 14u tot 18u. c.c. Casino Koksijde, Casinoplein 11, Koksijde. Gratis tot 4 jaar, vanaf 4 jaar: € 5. Info: www.visitkoksijde.be

    14-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Logeren in een vuurtoren op La Palma, een unieke ervaring

    Eerste ‘faro’ geopend op de Canarische Eilanden

    Er zijn in de wereld maar weinig vuurtorens waar je kan logeren. Nu dus ook op La Palma, in een vuurtoren, nog steeds in gebruik, die 152 jaar geleden werd gebouwd boven op de klippen van de Punta Complida. Van op het 34 meter hoge terras kijk je neer op de oceaangolven die uiteenspatten op de rotsen, een spektakel dat nauwelijks in woorden is te vatten.

    Het Groene Eiland is zeer geliefd bij natuurvrienden, bij wandelaars en vooral bij rustzoekers. Je kan ongestoord genieten van de geweldige landschappen, de vulkanen, de nevelwouden, de baaien en lavastranden. Bij dit soort vakantie hoort een passend logies en ook die vind je gemakkelijk op La Palma. Er zijn bijvoorbeeld de rustige casitas rurales, kleinschalige accommodaties met een authentiek karakter, maar je vindt er ook andere, meer unieke verblijven.

    In tegenstelling tot de meeste Canarische Eilanden is La Palma geen eiland met massatoerisme. Het is een plek waar je in de natuur tot rust komt, de ideale plek voor de eerste vuurtoren accommodatie.Rustig en vooral authentiek is de Faro Punta Complida, een vuurtoren in Barlovento, die sinds maart 2019 als logies is geopend.

    De meer dan honderd jaar oude Faro Punta Complida is een echte hideaway, perfect passend bij La Palma, La Isla Bonita. Wat moet men zich daarbij voorstellen ? In ieder geval een heel aparte plek om te verblijven met een garantie op spectaculaire uitzichten, in een romantische setting, kortom een magische plek.

    Comfortabele suites

    Naast de rust, de romantiek en de spectaculaire uitzichten genieten de gasten in Faro Punta Complida van het comfort. Er zijn drie suites (1 voor 4 personen, 2 voor 2 personen) met uitzicht over de oceaan en zelfs vanuit elk bed kan je de Atlantic zien ! Er is ook een keuken met het nodige kookmateriaal en indien gewenst bestel je bij de conciërge van de vuurtoren een ontbijt of reserveer je een diner bij kaarslicht in een restaurant in de buurt.

    158 treden voeren naar de top van de toren en naar de Sky High Mini Bar waar je geniet van een aperitief en van het panorama. Het is mogelijk om bijvoorbeeld met de ganse familie of met een stel vrienden de vuurtoren in zijn geheel te huren. “Lighthouse Keepers for a Night”, dat spreekt alleszins tot de verbeelding ! Foto’s: La Palma Tourist Board - Meer info: www.visitlapalma.es





    13-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boekentassen voor de swipe generatie

    Jeune Premier lanceert ergonomische 'Easy Lock' sluiting

    Hoewel wetenschappelijk onderzoek het voorlopig niet bevestigt zijn therapeuten en kleuterjuffen ervan overtuigd dat de fijnmotorische ontwikkeling van kinderen achteruit gaat. Say what? Blame it on the iPad, deze zou moordend zijn voor de fijne motoriek. Zo blijkt dat het voor de allerkleinsten een hele uitdaging is om een standaard sluiting van een boekentas open te krijgen. Dit inzicht was voldoende om het buikgevoel en de creatieve geest van Jeune Premier oprichtster en creatief directeur Hélène Fransen te prikkelen en de gloednieuwe Easy Lock sluiting te ontwikkelen.

    Swipe down met Jeune Premier

    Gedaan met prutsen om de boekentas open te krijgen, Jeune Premier lanceert EASY LOCK. Voortaan moet je met deze ergonomische sluiting alleen maar naar beneden swipen en de boekentas gaat open. Resultaat : fiere, zelfredzame kinderen en gelukkige juffen. Het sluiten gaat bovendien ook erg gemakkelijk want door een magnetisch systeem valt de klep gewoon terug in het slot.

    Vanaf juni komen de boekentassen met deze sluiting voor het eerst op de markt. De kleinsten (tot 4 jaar) vinden hun gading bij het Mini gamma en grotere kiezen voor de Midi of Maxi boekentassen.

    Tel mee af voor deze Jeune Premier beauties met brains op https://jeunepremier.be/.

    3,2,1... Terug naar school!

    Van Parijs tot Seoel, de coolste boekentassen zijn Belgisch. Het label : Jeune Premier. Hélène Fransen ontwierp het eerste model aan haar keukentafel in Oostende omdat ze haar smaak niet vond in het marktaanbod voor haar zoon Ralph. Dat was in 2012. Het volgende schooljaar verkocht het bedrijf meer dan 100.000 schooltassen. Kinderen houden van kleuren, maar ouders verkiezen kwaliteit. En zo ook Hélène Fransen en haar man Bruno Piers die haar motiveerde om haar ontwerpen verder te commercialiseren.

     







    12-05-2019 om 07:49 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.How to go eco-friendly as a skincare brand

    Self minimizes the use of plastics : Climate marches, petitions, ocean clean ups. We are all trying our best. We take small steps and bigger steps, all for the same purpose. There is only one earth. A recurrent theme, especially with May Plastic Free now, is our evolution to a plastic free world. But how do brands develop their strategies to take those important steps to becoming a plastic free brand?

    Let's zoom in on Belgian skincare brand Self. Their products are 100 % vegan and natural and all their products and packaging are produced in Belgium. But how do they score from a plastic point of view?

    Self has been awarded with the Beat The Microbeads quality badge; brands that have been awarded with this badge can prove that none of their products contain any form of plastic ingredient.

    Tiny plastic particles are often used in your cosmetics and personal care products as a scrubbing agent, emulsifying agent or just as cheap fillers! Washing your face or brushing your teeth with the cosmetics containing micro plastics can harm the ocean, yourself and your children.

    Not all plastics are bad?

    They deliberately chose plastic pots (instead of glass jars) that are produced in Europe. Plastic? Well.. They opt for a safe, high-quality plastic recycling process because it is better for the environment. It is less cumbersome, allows for energy recovery, and it also needs less water to produce, and has lower CO2 emissions. The lids and caps are also produced in Europe. They use compressed wood waste, with a recycling process that is also done in-house.

    Ecological packaging: The secondary packaging consists of recycled paper that they use, in accordance with the minimum-waste principle. Packing and shipping of their products is organized as sustainably as possible. Shipping boxes are made from recycled cardboard, of shredded cardboard or of other compostable materials.

    SELF's future goals

    They are committed to reducing their consumption by 20% by 2021. In order to achieve this, they will work with their suppliers and manufacturers, to use more renewable energy (such as solar panels), to invest in energy recovery and to reduce CO2 foot-print, by 20 % over the next five years! And most important: They strive to work with refillable packaging within a few years.

    Being an eco-friendly brand is all about research, aiming for a minimum waste policy and honest communication. Taking important steps in minimizing the use of plastics, gradually adapting and making sustainable choices along the way.







    12-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spiegel of kunstwerk? Notre Monde doet je twijfelen

    » Notre Monde maakt bijzondere spiegels - » Mix van functie en kunst - » Vintage, arty of Hollywood: voor ieder wat wils

    Dat een spiegel een onmisbaar item is in elk interieur, staat vast. Ook nog eens mooi meegenomen als diezelfde spiegel kan fungeren als volwaardig decoratief element. En laat dat net het doel zijn van Notre Monde: hun designs zoeken steevast de grens op tussen functie en kunst.

    VINTAGE FEVER

    De aged mirrors collectie is een knipoog naar de vintage trend die tegenwoordig speelt. De combinatie van de subtiele aging techniek met de metalen frames zorgt voor een verouderde look en toch moderne uitstraling. Beschikbaar in rond maar ook rechthoekig en vierkant formaat.

    ARTY FARTY

    Ook hun M mirror is een knipoog naar het verleden. Specifieker; naar Mondriaan. De bekende schilder stond gekend voor zijn composities met kleurvlakken. Dankzij het handige ophangsysteem kun je 'm trouwens op vier verschillende manieren bevestigen aan de muur.

    HOLLYWOOD GLAM

    De Gold Leaf mirror zorgt dan weer voor een touch of Hollywood in elk interieur. De bladgouden omranding creëert een instant glamoureus moment waar en wanneer je ook naar je reflectie kijkt.

    NOTRE MONDE werd opgericht door de Amerikaanse Dawn Sweitzer in 1997. Geïnspireerd door de natuur en verre reizen, creëert zij stuk voor stuk unieke en functionele interieurobjecten, gaande van dienbladen over spiegels tot meubels. Elke NOTRE MONDE print wordt tot op de dag van vandaag ontworpen door Dawn en vervolgens met de hand gemaakt. Dit uitzonderlijke proces draagt bij aan de unieke kwaliteit en authenticiteit van het merk. Sinds 2013 werkt NOTRE MONDE dicht samen met Belgisch meubelmerk Ethnicraft voor de productie.

    www.notremonde.com

     







    11-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Get ready to wear some pretty ugly shoes this summer

     

    Buffalo SS19 X Opening Ceremony

    Hot on the heels of the 'ugly sneaker' trend, the chunkier the sandal this summer, the better! While the weather is still playing catch-up to our summer fantasies, now is the perfect time to get your head around the latest chunky sandals.

    Buffalo London has teamed up with Opening Ceremony for a second footwear collaboration highlighting the Classic sandal and Hiker Classic sneaker. The chunky new sandals are a prime example of footwear innovation where sneaker lovers don’t have to give up height or style for a bit more comfort.

    The Buffalo platform sandals pair the current utility trend with the rough techno style of the '90s. This shoe comes with a branded wording tape, nappa leather straps and the unique, now even lighter Buffalo platform sole!                    







    10-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Singles hartelijk welkom bij All Ways cruises
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Een derde van de Belgische huishoudens bestaat uit alleenwoners. All Ways heeft ook graag de soloreizigers mee op cruise en zorgt voor speciale kortingen.

    Dit is een uitgewezen opportuniteit om alleen op reis te gaan, maar toch niet alleen te zijn. Als individu kan je volledig je eigen ding doen en veel verschillende bestemmingen bezoeken. Maar 's avonds, aan tafel en in de bar heb je het gezelschap van je Belgische medepassagiers.

    Het leuke aan een cruise is dat je heel gemakkelijk contacten legt en nieuwe vrienden maakt. All Ways Cruises is de marktleider in het organiseren van cruises op kleine schepen, wat ideaal is voor de sociale interactie.

    Uitzonderlijk betaal je slechts een kleine toeslag van 10% op het alleengebruik van een kajuit. (Normaal is dit 80%). Deze uitzonderlijke actie is geldig op volgende cruises:

    • Een kunst-en geschiedeniscruise tussen Praag en Dresden, op de Elbe en de Moldau, van 4 tot 12 juni 2019.

    • Een riviercruise op de Keizerlijke Donau, van 25 juni tot 2 juli 2019.

    • Twee riviercruises in Portugal, op de Douro, ‘de rivier van goud’. Van 2 tot 9 juli, en van 23 tot 30 juli.

    • Een zeecruise rond Ierland en het Verenigd Koninkrijk, van en naar Zeebrugge, van 16 tot 28 juli 2019.

    • Een zeecruise langs Groenland, IJsland en Ierland van 14 tot 27 augustus 2019.

    Voor deze verschillende cruises krijgt een single slechts 10% toeslag op de brochureprijs (exclusief taksen en BTW, volgens beschikbaarheid en op bepaalde kajuittypes). Deze aanbieding is geldig tem 15 juni 2019 (met uitzondering van de cruise Praag en Dresden, deze is geldig tem 30 mei 2019)

    Meer informatie op 0800-82550 of via mail info@all-ways.be

    10-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liefde kost geld

    Ah hoe romantisch het huwelijksaanzoek was, zo ontnuchterend is het Excellijstje met het kostenplaatje.. Oei nog geen Excelfile aangemaakt lieve bride-to-be? Begin er dan maar snel aan. Ja het wordt gegarandeerd de dag van je leven maar één wijze raad van een married woman: bezint, eer ge begint want trouwen kost geld. Gemiddeld: 15.887 euro om precies te zijn.

    Dit was de conclusie uit de huwelijksenquête die Salino.be onlangs lanceerde. Maar liefst 1500 newly weds of verloofden namen hier aan deel en zo groeide dit uit tot het grootste trouwonderzoek in Vlaanderen.

    Naast het gemiddelde bedrag dat de Vlamingen aan hun bruiloft uitgeven, kwamen we ook volgende financiële insights te weten: 1. West-Vlamingen geven het meeste budget uit aan hun huwelijk; 2. Limburgers spenderen 14% minder dan de gemiddelde Vlaming; 3. We geven als gast gemiddeld 49,96 € uit aan een cadeau. 4. De kost per gast op een trouwfeest bedraagt gemiddeld 115 €. 5.     Ongeveer de helft van de koppels betaalt alles uit eigen zak, maar de andere helft krijgt toch nog wat sponsorgeld. 6. De big spenders wat betreft budget zaten vooral in de leeftijdscategorie 26-30j.

    Het definitieve Excelbestandje is dus ook wel afhankelijk van de eventuele bijdrage van anderen en wat je als trouwcadeau krijgt. Maar wat kunnen we dan doen om het kostenplaatje te drukken en waar geven we best wèl geld aan uit?

    Waar geef je beter wel geld aan uit?

    1) Locatie: je moet als koppel een goed gevoel hebben bij de locatie. Een goede service hoort daar ook bij. Betaal liever iets meer voor een locatie die je echt wilt. Locaties die ingespeeld zijn op het trouwgebeuren kunnen ook heel wat taken van je overnemen. - 2) Fotograaf: niets zo erg als slechte foto's van je trouwfeest! - 3) DJ: de gasten herinneren zich meestal enkel het feestje achteraf, just so you know ;-) - 4) De jurk: sluit geen compromissen op vlak van je jurk. Je wilt er toch fantastisch mooi uitzien en vooral je goed in je vel voelen achteraf. En niemand kan zich daarna nog herinneren wat de bruidegom droeg. All eyes on you! - 5) Catering: het is een waarheid als een koe, maar wie slecht eet op een trouwfeest, zal dit jaren nadien nog navertellen!

    Waar kan je creatief mee omspringen?

    1) Decoratie: bloemen aan het plafond, bloemen in de traphal, bloemen op de wc, en voor je het weet ben je 5000 euro armer. Niets tegen mooie bloemen natuurlijk, maar als het een beetje over the top wordt, denk dan eventueel aan een streepje groen. Greenery is een blijvertje en een goedkopere oplossing.

    2) Accessoires: je moet uiteraard investeren in een goed paar schoenen maar de overige accessoires kan je gerust lenen. En wie wil er nu niet die mooie oorbellen van mama lenen? Something borrowed all the way!

    3) De gastenlijst: #sorrynotsorry maar de héle voetbalploeg uitnodigen van manlief is echt niet nodig!

    4) Burgerlijke trouw: is het mogelijk om op je trouwdag ook voor de wet te trouwen? Doen! Niets zo leuk als een tikkeltje overdressed het districtshuis binnen te wandelen. Bovendien bespaar je zo op een extra outfit en extra uitgaven voor een etentje of drink. Win win!

    5) Be true to yourself: koop en bestel niet zomaar alles wat je tegenkomt op Pinterest. Vraag jezelf af of het je het echt wel mooi vindt. Is het een meerwaarde voor je trouwfeest en past het bij jullie? Straks sta je daar onder een trouwboog met roze veren maar vind je het er op de foto's maar kitsch uitzien. Een gepersonaliseerd welkomstbord waar niemand naar kijkt? Don't do it!

    Zin om zelf aan de slag te gaan en rigoureus dat Excellijstje bij te houden? Check salino.be voor prachtige locaties, de beste cateraars, muzikale toveraars en zo veel meer! Foto's: Imperish Photography & Lynn Van Baelen







    09-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fietskriebels van Amsterdam tot Brussel voor borstkankeronderzoek

    Bewegen geeft leven: daarom behoort sport – lopen, fietsen en wandelen – tot het DNA van Think Pink. Tijdens de Bike for Think Pink Cyclo van 8 tot 12 mei weet de nationale borstkankercampagne 80 enthousiaste vrouwen op de fiets te krijgen, voor het plezier én het goede doel. De deelneemsters fietsen in 4 dagen van Amsterdam naar Brussel, goed voor een tocht van 410 km. Daarnaast zamelden ze samen € 67.964,23 in voor borstkankeronderzoek via het SMART Fonds.

    “Bewegen is een belangrijke preventiemaatregel tegen borstkanker én speelt een cruciale rol in herstel tijdens en na een borstkankerbehandeling. Daarom legt Think Pink al 10 jaar de nadruk op het belang van voldoende beweging. Met de Bike for Think Pink-evenementen brengen we vrouwen met liefde voor de fiets samen en moedigen we andere vrouwen aan om het plezier van de fiets te ontdekken. Elk Bike for Think Pink-evenement is voor mij puur genieten: van het leuke gezelschap én van prachtige fietsroutes.” Think Pink-voorzitter Heidi Vansevenant

    Van Amsterdam naar Brussel

    Van woensdag 8 tot zondag 12 mei nemen 80 BikeSters deel aan de Bike for Think Pink Cyclo. In 4 etappes van ongeveer 100 km fietsen ze via mooie fietsroutes van Amsterdam naar Brussel. “De deelneemsters leggen we uiteraard goed in de watten. Een openingsreceptie op de Amsterdamse grachten, verrassende checkpoints om even uit te blazen, professionele massages, lekker eten, gezellige avondactiviteiten én een groot slotfeest met vrienden en familie. Het wordt opnieuw een onvergetelijke editie” verklapt Heidi Vansevenant.

    Van 29 mei tot 2 juni fietst een tweede groep van Parijs naar Brussel tijdens de Bike for Think Pink Challenge, terwijl een derde groep met de Bike for Think Pink Classic opnieuw van Amsterdam naar Brussel rijdt van 19 tot 23 juni. Op de fietskalender staan dit jaar nog de ŠKODA Ladies’ Classic for Think Pink op 25 augustus, een gratis rittentocht in en om het Centrum Ronde van Vlaanderen in Oudenaarde, en de ŠKODA Spa Cycling op het mythische circuit van Spa-Francorchamps op 8 september. Aan dit laatste evenement kunnen ook mannen deelnemen.

    “Naast de evenementen sporen we vrouwen ook aan om het jaar door te fietsen dankzij de vrijblijvende fietsafspraken die onze Bike Captains in heel het land organiseren. BikeSter worden is gratis en verbonden aan mooie voordelen. Daarover lees je meer op think-pink.be/bikeforthinkpink.” Think Pink-voorzitter Heidi Vansevenant

    Broodnodige steun voor het SMART Fonds

    Het ingezamelde bedrag van € 67.964,23 gaat naar het SMART Fonds van Think Pink. Dat steunt innovatief onderzoek rond borstkanker. Zo geeft Think Pink beloftevolle projecten een unieke kans en kunnen deze projecten mogelijk op relatief korte termijn een verschil betekenen. En dat is van levensbelang in de strijd tegen de ziekte die nog steeds 1 vrouw op 8 treft.

    Alle informatie over Bike for Think Pink-evenementen: think-pink.be/nl/acties. Meer informatie over het SMART Fonds think-pink.be/nl/missie/Smart-Fonds.

    THINK PINK vraagt aandacht voor borstkanker en financiert wetenschappelijk onderzoek dat de meest voorkomende kanker bij vrouwen bestrijdt. Think Pink heeft vier duidelijke doelstellingen: informeren, sensibiliseren, wetenschappelijk onderzoek financieren en zorg- en nazorgprojecten ondersteunen. Die doelstellingen maakt Think Pink waar via drie fondsen. Zo helpt het Geef om Haar Fonds vrouwen bij de aankoop van een pruik. Met een klein gebaar of extra steun wil het Share your Care Fonds van Think Pink het leven met of na borstkanker makkelijker maken, in en buiten borstklinieken. En het SMART Fonds van Think Pink financiert wetenschappelijk onderzoek naar nieuwe methodes voor opsporing, behandeling en nazorg van borstkanker in België.

     

     

     

     

     

     





    08-05-2019 om 09:07 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hema K-beauty : ga voor een glowing skin deze zomer

    De K-beauty lijn van HEMA is uitgebreid met nieuwe skin care. De lijn bestaat uit producten die passen binnen de glowing skin trend. De K-beauty producten zijn ontwikkeld in Zuid-Korea en bevatten alle innovatieve ingrediënten uit de K-beauty markt. K-Beauty staat voor Korean Beauty. Koreaanse vrouwen gebruiken wel acht tot tien skin care producten per routine. Alles draait om hydratatie. Als de huid er maar mooi, egaal en glowing uitziet.

    In het najaar van 2018 kwam HEMA al met een serie sheet masks, één van de grootste trends die uit Korea is komen overwaaien naar Europa. Sheet masks zijn gemakkelijk en snel in gebruik. HEMA Beauty heeft dieren-, klei-, peel off & beauty sleep maskers voor een frisse en dewy uitstraling in de collectie. HEMA K-beauty is verkrijgbaar vanaf € 8,50 in de winkel of via hema.com/nl-be.

    intensive hydro bomb

    Een intensieve vochtinbrengende gel met niacinamide, hyaloronzuur en caffeïne. Helpt de hydratatie van de huid te stimuleren en maakt de huidtextuur gladder. Ook helpt deze gel de huidtint te verhelderen, zorgt voor een stralende teint en een korean-beauty dewy glow.

    high moisture cream

    Extra vochtinbrengende crème met hyaluronzuur, squalaan en rozenextract. De ingrediënten in de crème helpen het vochtgehalte van de huid op peil te houden en geven de huid een natuurlijke en stralende teint. De crème is heel luchtig en trekt snel in, de huid voelt superzacht aan na gebruik.

    aloe cleansing cream

    Een zachte reinigingscrème met aloësap en bergamotolie. Verwijdert op milde wijze make-up en onzuiverheden. Gebruik: breng de crème aan op het gezicht en voeg water toe voor een compact crèmig schuim. Afspoelen met water en droogdeppen met een schone handdoek.

    clear skin pads

    Een pot met 30 reinigingspads met centella asiatica, tea tree oil en allantoïne, die helpen om de huidbarrière te kalmeren en te beschermen. Verwijdert onzuiverheden, make-up en talg en zorgt voor een zachte peeling van de huid die daarna fris en zacht aanvoelt.

    flower cleansing water

    Reinigingswater voor het gezicht met rozen-, lotus- en bloemenwater. Verwijdert grondig maar zacht make-up en onzuiverheden en geeft geen plakkerig gevoel. Maakt de huid fris en zacht. Gebruik: aanbrengen met een wattenschijfje, zachtjes over gezicht, ogen en lippen wrijven om onzuiverheden en make-up te verwijderen. Afspoelen met water.

    sleeping pack

    Een intensief nachtmasker, met niacinamide, macadamia- en avocado-olie. Het masker zit boordevol voedende ingrediënten die helpen om de doffe huid op te fleuren, fijne lijntjes te verzachten voor een stralende huid. Gebruik: zachtjes een royale hoeveelheid op de gereinigde huid aanbrengen en laten intrekken.

    Afspoelen voor het slapen gaan is niet nodig.Laat het masker het werk doen terwijl je slaapt. Maak de volgende ochtend je huid schoon zoals gewoonlijk. Niet gebruiken op een beschadigde geïrriteerde of gevoelige huid. Niet gebruiken rond de ogen.

    fluffy matte cushion foundation

    Deze lichtgewicht foundation dekt perfect en blijft lang zitten. Het is water- en zweetbestendig en talgabsorberend en zorgt voor een matte finish. Verkrijgbaar in 4 kleuren. Cushion foundation is een innovatie uit Korea. Het is een handige compacte manier om liquid foundation te gebruiken.

     









    08-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leonor Greyl: de nieuwe weekend toilettas: voor haren die intense voeding nodig hebben

    Elegant en Handig

    Deze luxe verzorgingsset past makkelijk in uw koffer en passeert de veiligheidscontroles van de luchthaven, zodat u hem overal mee naartoe kunt nemen.

    Hij bevat 3 essentiële verzorgingsproducten die speciaal bestemd zijn voor erg uitgedroogd haar:

    OLIE L’HUILE DE LEONOR GREYL 25 ML: deze onmisbare verzorging voor lang haar en punten voedt en verfraait het haar het hele jaar door. In de zomer is deze olie onontbeerlijk om de haren te beschermen tegen de uitdrogende effecten van zon en zeewater.

    DE SHAMPOO SHAMPOOING REVIVISCENCE 50 ML: deze is rijk aan amarant en proteïnen van lamsoor met ongelooflijk hydraterende eigenschappen. Hij zorgt voor een milde reiniging en geeft nieuwe vitaliteit aan het meest aangetaste haar.

    HET MASKER MASQUE QUINTESSENCE 50 ML : dit is de allerlaatste toevlucht voor geheel uitgeput haar, en verzacht alle trauma’s die het haar in het dagelijks leven en op vakantie opgelopen heeft. Een pure nectar die rijk is aan exotische oliën met geraffineerde geurnoten.

    Aanbevolen winkelprijs: € 42

    OOK BESCHIKBAAR:

    Weekend toilettas gekleurde haren - € 39 - Weekend toilettas droge haren - € 32 - Weekend toilettas extreem droge haren - € 32 - Weekend toilettas volume - € 32







    07-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Special Perfect TAN 2019: de zomer ... drie unieke specialiteiten

    Speciaal voor de zomer van 2019 zijn drie fantastische producten ontwikkeld die de beste bescherming bieden tegen schadelijke UV-stralen:

    Protective Crystal Stick SPF 50+ : IDEAAL BIJ TATOEAGES EN IMPERFECTIES

    Deze 100% transparante stick is ontwikkeld om de kwetsbare delen van het gezicht en lichaam te beschermen tegen UV-stralen, vrije radicalen en schade door ozon: neus, oogcontour, jukbeenderen, voorhoofd, schouders plus imperfecties, littekens en moedervlekjes. Tegelijkertijd blijven de kleur(helderheid) en definitie van tatoeages intact. Dit superhandige en hoogwaardige product is waterproof en bevat Schisandra Chinensis, een speciaal plantenextract dat de aanmaak van collageen bevordert zodat de huid stevig en veerkrachtig blijft. Stick 25 ml - € 29,99

    Supertanning Water Moisturizing anti-salt® : GOLD VERSIE MET ALOE MILK

    Een zijdezachte textuur met glow kenmerkt deze speciale limited edition van de iconische SUPERTANNING WATER MOISTURIZING ANTI-SALT® MET ALOE MILK, de eerste én meest geïmiteerde bruiningsspray in de beautywereld (introductiejaar 1996). Speciaal voor de zomer van 2019 krijgt deze favoriet een gouden touch door toevoeging van speciale multireflecterende shimmers die een prachtig effect geven onder de zon, zeker bij een laag decolleté of blote armen.

    Deze legendarische en verfrissende bodymist voelt fluweelzacht op de huid, elimineert doeltreffend het uitdrogende effect van zon en zeezout en geeft een sprankelende finish. De spray kan solo of over de zonbescherming worden gebruikt. Slim extraatje? Spray niet alleen op gezicht en lichaam, maar ook op het haar zodat het ondanks de zon zacht en gehydrateerd blijft. Spray Flacon 400 ml - € 26,49

    Intensive Ultra-Rapid Supertanning Treatment SPF 20

    Als je het hele jaar door prachtig gebruind wil zijn, is het wel een must om de huid op een veilige manier te blijven beschermen. In lijn met de toenemende vraag naar medium-hoge SPF zonbescherming die nog steeds in recordtempo een intense bruining biedt, introduceert Collistar met trots de SPF20 versie van INTENSIVE ULTRA-RAPID SUPERTANNING TREATMENT (waterresistent, voor gezicht en lichaam). Deze versie beschikt over een identieke formule; het is speciaal ontwikkeld als bruiningsversneller. Te danken aan het toegevoegde Unipertan. Bruint in no-time, zelfs tijdens de eerste zonnige dagen van het seizoen en wanneer de zon nog niet zo fel schijnt en biedt nu bijna drie keer meer bescherming zodat je veilig kunt genieten van elke minuut onder de zon. Flacon 200 ml - €34,49

    Self-Tanning Face Magic Gelée DIRECT HYDRATERENDE WERKING

    Een flawless en gebruinde teint, alsof je een lang weekend in de zon hebt doorgebracht. Deze belofte maakt MAGIC DROPS FACE waar, sinds 2008 de bestseller onder de zelfbruiners. De originele formule wordt nu vergezeld door een innovatieve en waanzinnig frisse gel met lichte textuur.

    Deze gelée bevat hyaluronzuur en een speciaal bestanddeel dat vocht in het huidweefsel kan vasthouden voor een diepgaande en langdurige hydratatie. Het resultaat? De huid oogt direct zacht en gehydrateerd en binnen enkele minuten verschijnt een egale en stralend bruine glow. Tube 30 ml - €26,99

     

     

     

     

     









    06-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Werelddag van de bijen op 20 mei

    Bijenland Slovenië neemt het voortouw

    De Verenigde Naties hebben 20 mei uitgeroepen tot World Bee Day. Het is de Sloveense imkersbond die in 2018 hiertoe het initiatief heeft genomen. Men wil de aandacht vestigen op de bedreiging van de bijen en de gevolgen voor de mensheid. In Slovenië kan je een rondreis of een verblijf programmeren met als thema de bijenteelt. Komt tot rust tussen de bijen, geniet van een honing sauna of eet gewoon een lekker stukje honingcake.

    De pionier van de moderne bijenkweek is de Sloveen Anton Jansa (1734-1773). Sloveense bijenkwekers vieren zijn geboortedag op 20 mei, vandaar de World Bee Day op deze feestdag. Slovenen zijn trots op hun bijenteelt en dit merk je in het dagdagelijkse leven, zo hard zelfs dat het ook in het toerisme niet kan ontbreken.

    Bee Happy

    Bijentoerisme is in Slovenië een unieke manier om via de bijenteelt ook de mooiste hoekjes van het land te ontdekken. Er worden verschillende georganiseerde bijenteelt-reizen aangeboden en de programma’s zijn veelzijdig.

    Zo kan je het Museum van de Bijenteelt in Radovljica bezoeken. Rond het meer van Cerknica is er een Beekeeping Eucation Trail langs verschillende educatieve panelen. Je kan de honing proeven van de bijenhuizen langs de route. Ook een wandeling langs de Bela Krajina Beekeeping Education Trail in het Kolpa Regionaal Park is een aanrader. (www.authentic-routes.com/apiroutes).

    Honing en wellness

    Welzijn door bijen, dat is de essentie van het apitoerisme in Slovenië. Er zijn talloze api-arrangementen voor de versterking van lichaam en geest.

    Laat je verwennen met bio-massage, honing-huidverzorging, honingbaden en kom tot rust tussen de bijen.Thermano Lasko Spa is een gereputeerd centrum voor honing wellness en in de kuuroorden van Topolsica, Banovici en Olimina word je verwend met honing massage. Wist je dat er ook honing sauna’s bestaan? Die vind je op verschillende plaatsen in de kuuroorden langs de Adriatische Zee, in het Karstgebied en de Sloveense Alpen (www.slovenia.info/spas).

    Culinaire genoegens

    De Sloveense bijenkwekers produceren smaakvolle honing, van bloemenhoning tot meer bittere kastanje- en pijnboomhoning. Maar de traditie van de bijenteelt komt ook terug in de verscheidenheid van de producten. Van het gele bijengoud wordt zelfs gebak, chocolade, bier en honing likeur gemaakt. Potica, een soort cake en het meest bekende Sloveense dessert, wordt ook soms met honing gevuld. Honing is trouwens een ingrediënt in talloze traditionele en moderne gerechten in de 24 Sloveense gastronomische regio’s.

    Volkskunst

    Tijdens je reis door Slovenië zal je geregeld kleine huisjes zien met aan de voorzijde beschilderde panelen.

    Het zijn bijenwoningen en verspreid over het land staan er circa 18.000. De panelen tonen taferelen van het dagelijkse leven en de activiteiten op het land. Er zijn afbeeldingen van bijbelse taferelen of van figuren uit oude volksverhalen. Deze volkskunst bestaat al eeuwen en er is een museum waar je de mooiste bijenpanelen kan bewonderen, het Landbouwmuseum van Radovljica.

     





    05-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Viva Las Vegas: ontdek de Vegas modellen bij Marie's Corner

     

    Marie's Corner en haute couture zitbanken, het is en blijft een liefdesverhaal. Het Belgische merk, bekend van de tailor made zitbank, haalt inspiratie uit onder meer de Verenigde Staten en benoemt modellen volgens grote Amerikaanse steden. Het meest recente model is de Vegas!

    Vegas valt op door de gebogen lijnen en de retro chic look, een eerbetoon aan de dolle jaren 20 van de 19de eeuw. De echte Marie's Corner liefhebbers kiezen voor fluwelen stof en beukenhouten poten, een versie waarmee je zomaar eventjes Gatsby in je salon zou kunnen inbeelden!

    Vegas is beschikbaar als fauteuil met armleuning (1 zitplaats) of als sofa (2 zitplaatsen). Fauteuil: vanaf 1.630€ - Sofa: vanaf 2.575€

     





    04-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hunkemöller
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hunkemöller makes a global fashion statement by announcing the arrival of the new Global Design Director

    Andrew Lane who has previously worked for Vera Wang, Donna Karen, Narcisco Rodriguez and Tommy Hilfiger, has been appointed as the new Global Design Director at Hunkemöller.

    The word is out! The new Global Design Director of lingerie brand Hunkemöller has been announced: none other than Andrew Lane himself will be taking over the vacant position. The 41-year old Lane is definitely not a stranger within the fashion industry as he has previously worked for fashion houses such as Vera Wang, Donna Karen, Narcisco Rodriguez and Tommy Hilfiger. With his creative design and vast experience, Andrew will take Hunkemöller to a higher and even more fashionable level.

    Andrew Lane “It’s an honour to start working for Hunkemöller in this new role.

    This is a unique opportunity to share and apply my fashion knowledge for this remarkable brand. I think it is fantastic that Hunkemöller believes in designing products for everyone. Together we’ll be able to take Hunkemöller to a higher level with regard to inclusiveness, innovation and design, and to be able to offer all Shero’s with collections that will bring out true excitement and inspiration.”

    CEO Philip Mountford has expressed great enthusiasm towards the arrival of Andrew Lane : “Andrew’s positive energy, creativity and experience in the fashion industry will strengthen the brand, the collection and the overall focus of the company. I’m looking forward to working closely together and to strengthen the design process with his fashion knowledge. His unique vision and fashion retail experience will take Hunkemöller from being known as a lingerie brand to becoming a global fashion brand.”

    With over sixteen years of experience in the fashion industry at international level in New York and Tokyo among other places, Andrew will contribute to Hunkemöller's brand success with his enormous knowledge in the field of lingerie, swimwear, nightwear and women's fashion.

    Andrew Lane will sit on the main Trading Board as of the 1st of May, 2019. His first collection will be available from this autumn / winter.

     

    04-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe Frosch waterverzachter met aloe vera goed voor uw huid en voor de planeet'

    Het merk Frosch, gespecialiseerd in ecologische onderhoudsproducten, breidt haar assortiment met aloë vera-producten, dat al bestond uit een afwasmiddel en een wasmiddel, nu uit met een wasverzachter. Een waar genot voor uw huid, en goed voor de planeet!

    Om een assortiment hypoallergene producten te ontwikkelen die bovendien zorg dragen voor de gevoelige huid, is het niet meer dan logisch dat Frosch zijn ogen heeft gericht op aloë vera, een authentieke plant met een verzorgende werking die een fijne en natuurlijke geur afgeeft aan vaatwerk en linnen.

    De wasverzachter met aloë vera verzacht het wasgoed en de huid en beperkt het risico op allergieën en huidirritaties. De formule combineert een kalmerende verzachtende werking met verzorgende en beschermende eigenschappen voor de gevoelige huid. Deze dermatologisch geteste formule bevat geen conserveringsmiddelen en is 100% veganistisch (bevat geen ingrediënten van dierlijke oorsprong en is niet getest op dieren). De formule vertrekt van oppervlakte-actieve stoffen van plantaardige oorsprong en hernieuwbare grondstoffen met een hoge en snelle biologische afbreekbaarheid.

    Omdat Frosch denkt aan de natuur en de gezondheid van de gebruikers, bevatten de producten geen schadelijke stoffen, dus geen fosfaten, fosforzuur, EDTA, pvc, formaldehyde, bleekwater, MIT, microplastics, ...

    Aloë vera heeft verzachtende eigenschappen (maakt de huid zacht en week) en een diep hydraterende werking. Het houdt bovendien het natuurlijke evenwicht van de huid in stand dankzij haar pH-waarde die bijna gelijk is aan die van onze huid. De gel wordt vaak gebruikt in dermatologische toepassingen, cosmetica en huishoudelijke schoonmaakmiddelen, maar heeft ook een heilzame werking, bijvoorbeeld wanneer u het inneemt als sap of verwerkt in een gerecht.

    Aloë vera is het aangewezen bestanddeel voor wasmiddelen en wasverzachters waar het via het wasgoed direct in contact komt met de huid en voor afwasmiddelen is het eveneens ideaal, want het beschermt de handen die meermaals het afwaswater in gaan. Niet alleen is aloë vera goed voor de huid, het is ook heel nuttig in reinigingsproducten, omdat het een natuurlijk antisepticum is met een bacteriedodende en schimmeldodende werking.

    De filosofie van Frosch, een engagement voor de planeet dag in dag uit...

    Frosch, een merk van de Duitse fabrikant Werner & Mertz GmbH, biedt een gamma van alternatieve huishoudproducten aan die niet alleen milieuvriendelijk zijn, maar ook biologisch afbreekbaar. De productie is over de gehele lijn ecologisch en werkt uitsluitend met 100% hernieuwbare grondstoffen.

    Het merk Frosch ontstond in Duitsland in 1986, in de naweeën van de ramp in Tsjernobyl. In 1990 kwam het merk naar België. Sindsdien werkt dit merk onophoudelijk aan een heel bijzondere filosofie: ecologie toegankelijk maken voor iedereen en natuurlijkere oplossingen op de markt brengen die zorg dragen voor onze gezondheid en het milieu, en toch zorgen dat de producten doen wat ze moeten doen.

    Frosch-producten zijn snel biologisch afbreekbaar: binnen 28 dagen (getest volgens de beproevingsmethoden van het OESO). Bovendien zijn de flessen 100% recycleerbaar en ook zelf gemaakt van 100% gerecycleerd plastic. De meeste producten van Frosch hebben het Ecolabel, het Europese kwaliteitsmerk voor ecologische bedrijven. Met de merken Frosch en Rainett (in Frankrijk) is het bedrijf de Europese marktleider op de markt van ecologische reinigings- en onderhoudsproducten.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     





    03-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scotch & Sida launches two new parfumes

    Amsterdam fashion label’s fragrance is designed as an alchemy

    Amsterdam based fashion label Scotch & Soda is launching two new perfumes that draw on the brand’s love of authentic culture combined with its desire to hunt for the unexpected. This recipe for alchemy has resulted in scents that feel at once classic and new.

    “The new Scotch & Soda perfumes for men and women typify our essence. A love of creating newness with classic elements. Of understanding the rules before you can break them. A story that is born of our heritage and from our Amsterdam-born curiosity in the world around us.” - Marlou van Engelen, Creative Director

    The Scotch & Soda perfumes are issued in heavy-based glass flacons with clean, contemporary lines. The flacon finish is courtesy of a process custom-created for the brand, resulting in an elegant, hand-crafted feel. The feminine scent has a pale-rose colour, the men’s liquid a cognac-gold tint.

    The two iconic scents are a result of a collaboration with Robertet Fragrance House. The much-loved fragrance creators worked with Scotch & Soda’s Creative Director, Marlou van Engelen, to exactify the scents’ blend of notes. The women’s edition comprises base notes of gaiac and sandal wood, top notes of bergamot and lemon with lotus and rose notes at its heart. For men, high notes of bergamot, cardamom and tarragon combined with the warmth of geranium, cashmere wood, nutmeg and vetiver. Tonka beans, musk and vanilla add comfort and softness.

    The Scotch & Soda perfumes come in two sizes. The 40ml design retailing at €44,95 and the larger 90ml flacon at €74,95.

    Scotch & Soda perfumes will be distributed through Scotch & Soda’s 150+ monobrand stores and 8000 points of sale worldwide.





    03-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza lanceert campagne 'Celebrating Women since 2001'

    5 power vrouwen, 5 inspirerende verhalen. LolaLiza: celebrating women since 2001. Met deze krachtige campagne zet LolaLiza dit seizoen de spotlight op de power van vrouwen.

    Een voorzet in de campagne was de onthulling van de Women Empowering graffiti mural in het PAKT te Berchem op Internationale Vrouwendag. De jonge kunstenares Montana Engels koos er toen voor om 10 straffe madammen te vereeuwigen die andere vrouwen geraakt hebben, dingen in beweging hebben gezet en misschien zelfs voor een kentering in de geschiedenis zorgden.

    Met de ‘Celebrating Women’ campagne die eind april van start gaat, zet LolaLiza 5 bijzondere vrouwen in de kijker die elk een heel ander verhaal hebben. Maar met de gemene deler dat ze andere vrouwen helpen én inspireren! Stuk voor stuk power ladies die negatieve ervaringen in het leven aangrepen om er een positief verhaal van te maken. Die geïnspireerd werden door anderen en tegelijkertijd zelf anderen inspireren.

    Ontdek de vijf power ladies

    Hannelore Vens (28) verloor haar beide benen toen ze viel, op het spoor terecht kwam en aangereden werd door een voorbijrijdende trein. Maar Hannelore gaf niet op, beklom de Machu Picchu en zwemt voor het Belgische paralympische team! Een echte power vrouw die zwaar verminkt werd maar elke dag de kracht vindt om het leven toe te lachen met alle ups en downs die daarbij komen.

    Johanneke van Slooten koos ervoor om vrouwen uit verschillende probleemsituaties te helpen. Johanneke is oprichtster van de organisatie Cherut en KoffieKlap. Als organisatie werken zij met meisjes en vrouwen in de prostitutie, mensenhandel, gedwongen huwelijk, huiselijk geweld ... Die groep vrouwen willen ze ondersteunen zodat ze terug sterk kunnen staan. Ze gaan daarom de straat op in de prostitutiebuurten om contact op te bouwen met de vrouwen daar. Verder hebben ze ook een inloophuis waar iedereen welkom is. Je kan er in een familiale sfeer komen lunchen of deelnemen aan een brede waaier aan activiteiten zoals taalcoaching en jobtraining. Een echte inspirerende vrouw met een hart voor andere vrouwen!

    Elke Jeurissen: Een vrouw die geïnspireerd werd om zelfstandige te worden en nu heel graag meer vrouwen aan de top wil zien. Elke Jeurissen wil andere vrouwen de steun en kracht bieden die ze nodig hebben om meer voor zichzelf op te komen, om het gezinsleven en hun carrières te combineren zonder hun vrijheden en rechten op te geven. Elke is oprichtster van een netwerk genaamd Straffe Madammen. Haar missie is om vrouwen zichtbaar te maken in de media, op congrespodia en in bedrijven. Ze doet dat vanuit haar eigen community, waar ze maandelijks bijeenkomsten organiseren zodat alle vrouwen kunnen samenwerken met andere leden. Ze hebben inspirerende rolmodellen die ze op het podium zetten en organiseren heel wat trainingen en workshops om vrouwen sneller te doen groeien, want er is veel te veel onontwikkeld vrouwelijk potentieel. Een echte ‘girl boss’!

    Liesbeth Dillen: Jarenlang heeft ze over de hele wereld voor IKEA in een toppositie gewerkt, maar uiteindelijk opteerde ze voor een grondige carrièreswitch. Liesbeth Dillen kiest voor zelfstandig en onafhankelijk zijn, 2 normen die de klassieke waarden van de jaren ’80 doorbreken. Liesbeth eigende zich bij IKEA de pionierstaak toe om de vrouw op de kaart te zetten. Nadien is dat wereldwijd doorgetrokken. In 2007 heeft zij Ikea verlaten en is ze een eigen bedrijf begonnen, namelijk She works with women. Met dat bedrijf focussen ze zich op vrouwen in leidersposities.

    Isabelle Vandevelde (Kina): Kina brak al een lans voor gekleurde vrouwen toen ze als eerste donkere model campagnes sierde in België. Bovendien richtte ze Cepia op, een organisatie die straatkinderen in Costa Rica educatie en onderdak biedt. Want de jongens en meisjes van nu zijn de mannen en vrouwen van de toekomst en Kina wil er alles aan doen om die toekomst mooi en hoopvol te maken.

    Een ode aan powervrouwen

    Klanten kunnen de verhalen van deze power ladies ontdekken op womenoflolaliza.com. Daarnaast krijgen ze de kans om een vrouw te nomineren die hen persoonlijk inspireert. Uit de inzendingen zal LolaLiza vijf dames uitkiezen om hen met vijf verschillende awards in de bloemetjes te zetten tijdens het grote Celebrating Women event op 28 mei die de campagne zal afsluiten.

    'Celebrating Women' brand event

    LolaLiza sluit de campagne af met een groots 'Celebrating Women' event op dinsdag 28 mei. De vijf powerladies zullen er hun ervaringen delen tijdens een panel discussie en op hun beurt de aanwezigen inspireren met hun levensverhaal. Verder reikt LolaLiza vijf awards uit aan inspirerende dames die door de klanten genomineerd werden. Het event zal ook tal van randactiviteiten aanbieden, van een runway show met net dat tikkeltje power extra tot het drukken van je eigen 'empowering' t-shirt.

    Let's celebrate women!







    02-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Originele zomervakantie methet gezin: op ontdekkinsgreis naar Balimet een viermater
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Stel je voor, een zomervakantie mét de kinderen aan boord van een authentieke viermaster van Star Clippers. Hijs de zeilen in Bali en zet koers naar de mooiste eilanden van Indonesië. Kies nu voor avontuur, cultuur en natuur voor het ganse gezin en profiteer van de speciale 50% korting voor kinderen tot en met 17 jaar.

    Van alle cruisemaatschappijen is Star Clippers wellicht de meest eigenzinnige. De Zweedse eigenaar, gepassioneerd door de traditionele zeilvaart, heeft de mooiste en meest authentieke vier- en vijfmasters ter wereld. Het zijn moderne schepen met alle comfort, echter volledig gebaseerd op de zeilschepen van toen. Wordt er echt gezeild? Absoluut, zodra een schip het ruime sop kiest gaan de zeilen naar boven en kunnen de passagiers genieten van een unieke zeilervaring (zonder zeeziek te worden, alle schepen zijn uitgerust met stabilisatoren).

    Het gelijknamige schip Star Clipper heeft deze zomer het gastvrije eiland Bali als thuishaven. Het is, van juni tot september, de vertrekbasis voor een opwindende exploratiereis langs de drie grote Indonesische eilanden, Bali, Lombok en Java.

    Met zijn duizenden eilanden smeekt Indonesië om over het water ontdekt te worden, met Star Clippers natuurlijk. In plaats van gesukkel met bagage en transfers, of het nemen van gammele veerboten, brengt de kapitein u elke dag naar magische bestemmingen. De reisroutes zijn evenwichtig samengesteld, met een heerlijke mix van Indonesische cultuur en natuur. Bovendien biedt het schip heel wat sportieve mogelijkheden, zoals snorkelen en duiken, kajakken, zwemmen, mastklimmen (voor wie durft), en tot slot… zalig niets doen op exotische stranden en genieten van een leuke BBQ.

    Enkele voorbeelden: Het mini-eiland Giligenteng met een paar authentieke, vredige vissersdorpjes en een prachtig strand. - De zwarte zandstranden van Lovina Beach, met het ultra-helder water en de kleurrijke traditionele vissersprauwen. - - Ga met de Zodiac (rubberboot) van het schip naar Gili Kadiz om te snorkelen bij het koraalrif. - Geniet van het een lokaal restaurant of het nachtleven in het bruisende Sengiggi, op Lombok. - Exploreer het Komodo Nationale Park op zoek naar de komodovaraan (nu het nog kan, want volgend jaar is het park gesloten). (deze uitstap is inbegrepen in de cruise met de oostelijke route) - Pink Beach of Pantai Merah is een van de zeven roze stranden op de planeet. Oorzaak is een micro-organisme. Het effect in combinatie met het azuurblauwe water is verbluffend.

    De meeste cruises duren een week, en er is alternerend een westelijke en oostelijke route. Dat betekent dat twee cruises met elkaar kunnen gecombineerd worden of je de cruise gemakkelijk kan combineren met een pre of post cruise landprogramma. Er is ook een cruise van 10 en een van 11 nachten.

    Promotie

    Tijdens de periode van 22 juni tot eind september 2019 krijgen kinderen tot en met 17 jaar een korting van 50% op het cruisegedeelte.

    Boek uw zomer 2020 Bali cruise aan boord van de Star Clipper voor 31 januari 2020 en geniet van een 10% vroegboekkorting. Programma op www.starclippers.com

     

     

     

     

    02-05-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!