:roll:
PrimaDonna brengt herfst op temperatuur met veelbesproken affichecampagne
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
PrimaDonna, het Belgische luxelingeriemerk voor grotere cupmaten, pakt deze week in België opnieuw uit met een voluptueuze boezem. Zijn dat die affiches die in het voorjaar voor zoveel beroering hebben gezorgd? Ja, maar dat ze toen wegens verkeersongevallen sneller uit de bushokjes moesten, was slechts een gerucht. Want PrimaDonna is back, en hoe!
Ook nu weer prijkt op de affiche een prachtig decolleté, cupmaat D, met de slogan Bedankt, PrimaDonna erbij. De BH is een andere (geen rood maar antraciet met okergele accenten), maar de boodschap is dezelfde: alleen PrimaDonna biedt vrouwen met een grotere cupmaat (en zo zijn er steeds meer en steeds jongere) lingerie die én mooi én comfortabel is.
Dat Bedankt, PrimaDonna geen loze slogan is, bewijzen de vele getuigenissen die op de site en Facebook-pagina van PrimaDonna binnenstroomden naar aanleiding van de voorjaarscampagne. Ook nu weer worden een pak spontane reacties verwacht van PrimaDonna-draagsters. Een eerdere rondvraag toonde ook al aan dat 93% van hen het merk absoluut zou aanraden aan een vriendin. Omdat ze gewoonweg niet meer moeten kiezen tussen pasvorm en fashion.
Het Belgische lingeriemerk PrimaDonna is de expert in luxelingerie tot cupmaat I, en dat sinds 1865. PrimaDonna wordt wereldwijd verkocht in meer dan 4.000 gespecialiseerde lingeriezaken, waar service hoog in het vaandel gedragen wordt. Ieder seizoen brengt PrimaDonna een volledig nieuwe lingeriecollectie voor dames met een grotere cupmaat. Wie PrimaDonna draagt, hoeft geen compromissen te sluiten. PrimaDonna is rijkelijk, stijlvol en verfijnd, maar tegelijk heerlijk comfortabel.
PrimaDonna en PrimaDonna Twist behoren tot de lingeriegroep Van de Velde, die ook xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />de merken Marie Jo en Andres Sarda in haar portefeuille heeft.
www.primadonna.eu
|