Inhoud blog
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    08-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.easyjet

     

    NIEUWE ROUTE: BRUSSEL – MILAAN MALPENSA

     

     

     

     

     

     

    easyJet, de toonaangevende low-fares airline van Europa, zet de groei van haar netwerk op Brussels Airport verder door. Na Geneve, Berlijn en Nice vliegt de oranje maatschappij nu ook dagelijks naar Milaan-Malpensa. De opening van deze vierde bestemming toont de betrokkenheid van easyJet bij Brussels Airport en is in lijn met het doel 450.000 passagiers vanaf de Belgische hoofdstad te vervoeren in 2009. Tickets vanaf € 26,99 (inclusief alle belastingen en toeslagen) zijn verkrijgbaar via www.easyJet.com.

     

    De installatie van easyJet op de luchthaven van Brussel is met recht een succes te noemen. In 2007 werden 90.000 passagiers van en naar Brussels Airport vervoerd, in 2008 wordt een totaal aantal van 350.000 passagiers verwacht. Met een vierde dagelijkse verbinding naar Italië wordt het aanbod van easyJet verder uitgebreid met als doel 450.000 passagiers via Brussel te vervoeren in 2009.

     

    easyJet is de toonaangevende low-fares airline van Europa. easyJet vliegt met 157 toestellen op 392 routes tussen 103 bestemmingen in 26 landen. Van en naar Nederland worden 10 routes uitgevoerd, in 2007 heeft de airline op deze routes 2 miljoen passagiers vervoerd. RVH.

     

    08-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cool nieuws voor insiders
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Koel nieuws voor insiders

     

     

     

     

    Professioneel, maar gemaakt voor de consument, is de koelkast thermometer. Ooit geweten dat verschillende levensmiddelen op verschillende temperaturen bewaard dienen te worden? En dat elke koelkast per hoogte een andere temperatuur heeft? Sterker nog, wie weet dat  bijvoorbeeld eieren het beste op +8 graden worden bewaard terwijl vis bij +2 en bijvoorbeeld vlees bij +7 bereiding afwacht?

     

    Rösle vertelt het in een miniboekje. Als begeleiding van de koelkast thermometer. Een handig klein apparaat dat aan de koelkastrekken wordt gehangen. En vervolgens juist aangeeft wat de temperatuur op die hoogte gemeten binnen is. Zo kan de koelkast exact worden afgesteld. Voorbij is de tijd dat voor de zekerheid de koelkast te koud werd gezet. Meten is weten. En in veel gevallen stroom besparen.

     

    Belangrijker dan de centenkwestie is het gezondheids- en smaakvoordeel. Door bewaring bij de juiste temperatuur wordt bederf en daardoor ziekte en darmkwalen voorkomen. En wie een echte smulpaap is proeft het verschil. Door de juiste koeling wordt uitdrogen van levensmiddelen voorkomen en blijft de structuur van fijn vlees en vis intact. De koelkast thermometer geeft de temperatuur per plank correct en betrouwbaar weer. De Rösle koelkast thermometer is 11 cm hoog met een doorsnee van 2,5 cm en wordt geleverd met 5 jaar garantie.   RVH.

    www.cookand.org

    08-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Palm-zomer

     

     

     

     

    PALM pakt deze zomer uit met grootschalige campagne:

    “Ben jij al inge-PALM-d ?”

     

     

    PALM, dat onlangs officieel erkend is als Vlaams Streekproduct, wil haar bier, dat model staat voor de unieke bierstijl: de ‘speciale Belge’ of ‘amber’, versterkt onder de aandacht brengen. In België is PALM veruit marktleider in dit segment maar de Steenhuffelse brouwer wil met specifieke acties op verschillende fronten nieuwe consumenten rekruteren en hen vetrouwd maken met de voordelen van haar speciaal bier! Met de zomer voor de deur gaat PALM naar de consument toe.

     

    Een nieuwe, hedendaagse 25cl fles zonder waarborg staat vanaf nu in de winkelrekken. De fles met lange hals en met reliëfletters (zonder buik- of rugetiket) is verjongend, tastbaar en ligt gemakkelijk in de hand. Doordat de flesjes per 6 in stapelbare ‘koelkastdoosjes’ zijn verpakt en er geen statiegeld op afgerekend wordt, is dit de ideale verpakkingsmaat om consumenten over de streep te trekken.

    Deze fles speelt dan ook de hoofdrol in de zomercampagne: “ben jij al inge-PALM-d?” PALM trekt in juli en augustus doorheen héél Vlaanderen en heeft als objectief 500.000 consumentencontacten te gaan leggen. De nieuwe fles zal, samen met voordeelcoupons, op brede schaal verdeeld worden.

     

    (H)echte beleving op evenementen…Tal van zomerevenementen zullen ook dit jaar door PALM ondersteund worden. Vanaf 7 juli tot en met 18 augustus nemen maar liefst 13 steden in Vlaanderen deel aan het PALM-Zomerfestival Vlaanderen 2008. Alles goed voor meer dan 105 concerten gratis ambiance en plezier.

    Dit jaar is PALM toegetreden als partner van VLAANDEREN FEEST. Vijf grote concerten laten Vlaanderen via het format ‘Zo is er maar één’ genieten van Vlaams muzikaal talent. Daarbovenop wordt Vlaanderen, de hele zomer lang, door VRT doorkruist met het programma 1000 Zonnen. Fietsen, wandelen én PALM leren kennen….

    Het PALM zomer evenementenseizoen sluit men op zondag 14 september op eigen bodem af met de organisatie van het wereldkampioenschap Barbecue en Opendeur. RVH.

    www.palmbreweries.com

     

     

     

     

     

     

    08-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leffe bekroond

    Leffe Blond en Leffe 9° opnieuw bekroond

    4de jaar op rij een Superior Taste Award ***

     

     

     

    InBev heeft als eerste en enige voor het vierde achtereenvolgende jaar de hoogste onderscheiding gekregen van het International Taste and Quality Institute (iTQi), en dit voor haar abdijbier Leffe Blond: een Superior Taste Award van drie sterren. Deze prijs stemt overeen met een score van 90% of meer en is synoniem van een uitzonderlijke smaak. Voor deze erkenning is de absolute unanimiteit van alle juryleden noodzakelijk. In 2007 was Leffe Blond het eerste product dat drie maal op rij deze hoogste onderscheiding wegkaapte. Daarom werd het abdijbier toen bekroond met een Crystal Award, een prestigieuze onderscheiding die in 2007 voor de allereerste maal en exclusief aan Leffe Blond werd uitgereikt.

     

    Ook Leffe 9° viel dit jaar opnieuw in de prijzen met een hoogste onderscheiding. In 2006 kreeg Leffe 9° de Superior Taste Award van drie sterren al een keer eerder.

     

    Deze bekroning ligt in het verlengde van het succesverhaal van Leffe, één van de vier multi-landen merken van InBev. Leffe is een bier dat in meer dan 60 landen op de markt is en zo de Belgische biertraditie in het buitenland eer aandoet. Het is een bier met een sterke traditie, dat echter ook openstaat voor innovatie.

     

    2007 was opnieuw een sterk jaar voor Leffe in West-Europa. Het merk presteerde bijzonder goed in België en Frankrijk, waar het sterk is gegroeid. Het merk wordt nog steeds gesteund door de groei van Leffe 9°, een innovatie gelanceerd in 2006. Leffe heeft in 2007 ook zijn kleinere maar groeiende aanwezigheid in de VS en Canada versterkt.

     

    Leffe is een van de oudste Belgische abdijbieren, met wortels die teruggaan tot 1240. Het is een authentiek Belgisch degustatiebier, dat tot vandaag de dag gebrouwen wordt met respect voor zijn diepgewortelde traditie. De specifieke mengeling van ingrediënten als mout, maïs en hop, creëert een rijke, volmondige, maar toegankelijke smaak die van Leffe het degustatiebier bij uitstek maakt. Met zijn uitgesproken en frisse karakter, is het ook een bier waar steeds meer mensen van genieten bij het aperitief.

     

    De bieren van de Leffe-familie zijn  rijke en volle bieren. Ze worden gebrouwen met ingrediënten van de hoogste kwaliteit en bieden een recept voor de aangename momenten in het leven, waarvan mensen moeten genieten. Leffe wordt vandaag gedeeld en gesmaakt door consumenten in meer dan 60 landen over de hele wereld.

     

    Leffe Blond (6,6%) heeft een volle, fruitige smaak met een aroma van sinaasappel en

    kruidnagel. Dit blonde abdijbier heeft een krachtige afdronk en een pittige ondertoon. Ingrediënten als bleekmout, maïs, water, hop en gist geven een mooie gouden kleur aan het bier.

     

    Leffe 9° (9%) heeft een krachtige, volle smaak met een evenwichtig samenspel van fruitigheid en bitterheid (kruidnagel, vanille), afgerond door een licht gerookte toets. Ingrediënten als bleekmout, maïs, water, hop en gist geven het bier een diepgouden kleur.

     

     

    Het iTQi baseert       zich op een jury van een honderdtal chef-koks en sommeliers die lid

    zijn van de 12 meest prestigieuze Europese culinaire instellingen waaronder de Meesterkoks van België en Frankrijk, de ‘Académie Culinaire de France’, de ‘Academy of Culinary Arts’, ‘Euro-Toques’, de ‘Federazione Italiana Cuochi’, de ‘Jeunes Restaurateurs d’Europe’, de ‘Associaciones des Cocineros de España’, de  ‘Association de la Sommellerie Internationale’ en het ‘Verband der Köche Deutschlands’. Het hoge aantal proevers staat garant voor een bijzonder objectieve jurering. RVH.

     

     

     







    08-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ijdele Belgische mannen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    KRUIDVAT ONDERZOEKT HOE IJDEL BELGISCHE MANNEN ZIJN

     

     

     

     

    Tegenwoordig willen mannen er ook goed uitzien. Het is zelfs “bon ton” om hiervoor de nodige beauty hulpmiddeltjes te gebruiken. En daar is natuurlijk niets mis mee, want waarom zou je de natuur geen handje helpen?

    Als grootste Health & Beauty retailer in België wil Kruidvat graag weten wat de specifieke beauty wensen en noden zijn van de Belgische mannen. Op die manier kan Kruidvat het productaanbod voor mannen optimaal afstemmen op de specifieke behoeftes.

     

    Dagcrème en peeling gel zijn de meest gebruikte beauty producten

    Belgische mannen smeren kwitsig met dagcrème. Maar liefst 60% van de ondervraagde mannen gebruikt dit product heel regelmatig of altijd. Ook de peeling gel heeft z’n weg gevonden naar de toilettas van de Belgische man. Maar leifst 28% van de ondervraagde mannen geeft aan dit produck regelmatig te gebruiken.

     

    Oogcrème is ook aan een opmars bezig. Bijna 20% van de Belgische mannen gebruikt regelmatig oogcrème om kraaiepootjes tegen te gaan of om wallen te camoufleren.

    Make-up of selftanning ( bruinen-zonder)zon) producten zijn voor de meste Belgische mannen “een brug te ver”.

     

    Typisch vrouwelijk? Mooi niet!

    Terwijl het vroeger een “women only” aangelegenheid was, heeft de Belgische man zich ondertussen ook het recht toegeëigend om zich te laten onder handen nemen door een beauty professional in een schoonheidsinstituut. Schoonheidsinstituten worden steeds vaker bezocht door Belgische mannen (19% van de ondervraagde mannen)

     

    Ook ontharen wint aan terrein. En dan bedoelen we uiteraard niet het scheren van de baard. Zo’n 26% van de Belgische mannen onthaart regelmatig de benen, het bovenlijf of de rug. En hoe zit het nu met haarkleuringsproducten? Bij vrouwen is het een algemeen aanvaard gegeven, maar voor mannen hangt er toch nog vaak een taboesfeertje rond. Wellicht komt daar binnenkort verandering in, immers 10% van de ondervraagde Belgische mannen gebruikt haarkleuringsproducten.

     

    Belgische mannen zijn geen fervente beauty shoppers

    De Belgische mannen mogen dan best wel ijdel zijn, toch laten ze het aankopen van beauty producten nog vaak aan anderen over. Maar een kleine meerderheid (55%) koopt effectief zelf z’n producten. Sommige mannen gaan zelfs nog verder, en grabbelen gewoon in de toilettas van hun partner. Bijna 30% van de ondervraagde Belgische mannen bekent regelmatig verzorgingsproducten of zelfs make-up van hun partner te gebruiken.  En dan zeggen dat vrouwen “big beauty spenders” zijn …RVH.

    www.kruidvat.be

     

     

    08-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laurent Perrier met Diamant!

     

     

    Laurent-Perrier Grand Siècle mét diamant

     

     

     

     

    “Een exclusief concept, getekend Laurent-Perrier en Crystal Lounge Sofitel:

    Verklaar elkaar de liefde bij een van de meest prestigieuze champagnes ter wereld:

     Diamond by Grand Siècle.

    En keer huiswaarts met een unieke koffer met uw diamant en twee gepersonaliseerde glazen, als onvergetelijke herinnering aan dit moment…”

     

    Laurent-Perrier en Sofitel Crystal Lounge slaan de handen in elkaar voor de exclusieve en originele Diamond by Grand Siècle actie die loopt van 2 juli tot 30 december. In de stijlvolle Crystal Lounge van het recent gerenoveerde Sofitel Brussels Le Louise, een ontwerp van Antoine Pinto, kan je deze unieke koffer ontdekken. Zes maanden lang kunnen geliefden of levensgenieters er de Grand Siècle savoureren in twee bijzondere glazen, waarvan één een diamant bevat. Ze gaan naar huis met een uniek juwelenkistje met daarin de diamant en de twee Grand Siècle champagneglazen. Voor dit exclusieve genoegen betaal je weliswaar 1000 euro, de waarde van de diamant.

     

    Het koffertje met de diamant is een ontwerp van Pierre De Bie & Fils. Dit Antwerpse huis heeft een uitzonderlijke reputatie in de realisatie van de fijnste juwelenkistjes en levert aan de meest gereputeerde juweliers van ons land. Ook de glazen werden speciaal voor deze gelegenheid gecreëerd. Ze zijn gegraveerd met het embleem van Laurent-Perrier Grand Siècle en het logo van Crystal Lounge.

     

    Grand Siècle is het bewijs van meesterlijk vakmanschap, de essentie van de champagnekunst. Deze cuvée, een assemblage van verschillende Grand Cru’s en van uitzonderlijke wijnjaren, staat borg voor een uitzonderlijke kwaliteit. De licht overheersende Chardonnay garandeert een opmerkelijke frisheid en finesse. Deze Grand Siècle valt in de smaak door een subtiele complexiteit die het resultaat is van de rijping in de kelder. RVH.







    08-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Replay & sons: terug naar school

     

    TERUG NAAR SCHOOL

    MET REPLAY & SONS

     

     

     

     

    Fashion Box Group, de gerenommeerde Italiaanse jeans- en casual wear groep, en New Edition kondigen de ondertekening van een licentieovereenkomst aan. Dit akkoord betekent de start van de gloednieuwe Replay & Sons lijn schooltassen en schoolbenodigdheden.

     

    “Replay&Sons is het Italiaanse merk bij uitstek van jeans en casual kledij. De collectie heeft de jongerencultuur altijd al perfect weten te vertalen. De roots van het merk zijn sterk verankerd in de jeanswereld en toch is het er altijd in geslaagd om jeans en mode elk seizoen opnieuw uit te vinden. We zijn gefascineerd door de nooit aflatende drang naar vernieuwing van dit merk en door zijn liefde voor kwaliteitsmaterialen en zin voor detail,” aldus Daan Durlacher en Margriet Timmerman, de eigenaars van New Edition.

     

    Attilio Biancardi, voorzitter van Fashion Box Industries S.p.A, licht de reden van deze nieuwe licentieovereenkomst toe: “Replay&Sons past helemaal in onze Brand Extension politiek aangezien het label een belangrijke omzet vertegenwoordigt binnen het Fashion Box zakencijfer. De oprichting van een lijn schoolbenodigdheden en boekentassen is een logische stap voor een merk van jeugdkledij aangezien de school een centrale rol speelt binnen het leven van onze kinderen.  Replay & Sons Back To School versterkt nog het imago van het merk dat nu R&S corners in de belangrijkste warenhuizen ter wereld heeft”.

     

    De collectie Replay & Sons schoolbenodigdheden 2008-09 is onderverdeeld in 4 lijnen die elk schoolagenda’s, ringmappen, oefenschriften, kaftpapier, etiketten, pennenzakken en boekentassen omvatten.

    AFRICA CORP is een thema met een ruige look en rubber prints

    LOGO is een thema dat schattig en prachtig oogt dankzij de luxueuze materialen en de rode en roze folie.

    MARINA is een thema in zwaar canvas, met een ruige kant en met bekledingen in echte stof.

    VINTAGE typeert zich door zijn gedetailleerde fotoprints voor de papierwaren en de vernieuwende dubbele wassing en kleurentechnieken voor de schooltassen.

    De collectie Replay & Sons schoolbenodigdheden wordt in Europa verdeeld via de speciaalzaak, via grootwarenhuizen en via de Replay&Sons boetieks. RVH.

    Info over de verschillende verkooppunten : 022/52.11.30

    Info Replay & Sons : 02/521 90 71.





    08-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HUSa President Park
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HUSA PRESIDENT PARK

     

     

     

     

    De Spaanse keten HUSA Hoteles heeft iets meer dan drie jaar gelden het oude WTC President hotel in het Brusselse noordkwartier overgenomen om er zijn paradepaardje buiten Spanje van te maken.

     

    Sinds deze overname heeft de groep HUSA een grondig renovatieprogramma doorgevoerd. Raulito, de HUSA mascotte, nodigt u met plezier uit om zijn nieuwe stek in de Belgische hoofdstad te ontdekken.

     

    Het HUSA President Park Brussels, met zijn typische façade in Franse steen, heeft een totaal van 297 kamers waarvan 80 Executive Rooms en een Presidentiële suite van 170m². In totaal werden reeds 248 kamers gerenoveerd, alle kamers hebben nu parketvloer, flatscreen televisie, bureel met ergonomische stoel, king size bedden in de executive kamers, badkamer met douche (rainshower in the executives), safe met plaats voor een laptop, minibar en coffee & tea making facilities. Twee verdiepingen worden in licht hout afgewerkt, de twee andere in donker hout. RVH.

    www.husapresidentpark.com

     

     

    08-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Easy Summer

    Easy Summer

     

     

     

     

     

    De hoogzomerlijn van Sora, de collectie die de jonge Deense ontwerpster Christina Julsgaard (31) tekent voor JBC, is een logisch vervolgverhaal op haar lentecollectie. Het relaxte gevoel is nog sterker aanwezig dankzij het gebruik van mooi gedrapeerde jersey, één van de favoriete materialen van Christina.

     

    Grijs blijft belangrijk, maar wordt in deze hoogzomerlijn gecombineerd met fuchsia tinten. Effen wit maakt het zomerplaatje compleet. Naast jersey maakt Christina Julsgaard ook gebruik van fris katoen en van mat satijn voor gekledere momenten. Jurken houden het heel vrouwelijk dankzij smockwerk dat voor een elegant silhouet zorgt. Daarnaast zijn er eenvoudige zonnejurken in stralend wit die desgewenst kunnen gecombineerd worden met flashy accenten.

     

    Ook deze collectie verraadt Julsgaard’s passie voor abstracte kunst. Grote motieven in sterke kleurcontrasten van fuchsia en grijs trekken de aandacht, terwijl grillige roze lijnen op een grijze achtergrond voor een subtiel kleuraccent zorgen.

     

    Hotpants, kniebroeken, leggings in verschillende lengtes en jeanspantalons laten zich vlot combineren met het aanbod van topjes en tunieken en zijn geknipt voor vrije momenten. Het wordt een zalige zomer met JBC en Sora. RVH.

     

     







    07-07-2008 om 21:39 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De harmonie, een tint donkerder

    De harmonie, een tint donkerder

     

     

     

    De nieuwe Ultratime crème dorée première anti-temps van Annayake is het resultaat van een onderzoek van jaren, gebaseerd op een uitstekende kennis van de huid en een steeds groter inzicht in de celvernieuwing.

     

    Met zijn evenwichtige herstellende en regulerende werking is Crème Première de basis van alle verzorgingshandelingen: deze is fundamenteel om een efficiënte en duurzame hydratatie van de huid te kunnen verzekeren. Ultratime Crème Première anti-temps is het eerste cosmeticaproduct dat ontwikkeld is op basis van een nieuwe theorie, de celsynchronisatie, door de laboratoria van Annayake in Japan.

     

    Behalve zijn uitstekende prestaties en doelmatigheid is de Crème Première een uitzonderlijke crème die een heerlijk zacht gevoel teweegbrengt. De huid voelt aan als fluweel. Verder geeft de crème een zeer comfortabel- en welzijnsgevoel, de huid trekt niet meer.

    Met zijn langzaam verdwijnende en toch zeer comfortabele textuur wordt de Crème Première snel door de huid opgenomen, zonder een vet gevoel achter te laten. De huid is zacht, stralend en goed gehydrateerd. Hiermee kunt u onmiddellijk en eenvoudig uw make-up aanbrengen, die uitstekend blijft zitten.

     

    De Crème Première is bestemd voor alle vrouwen, ongeacht hun leeftijd en de toestand van hun huid, aangezien iedere huid blootgesteld wordt aan agressieve invloeden. RVH.

     





    07-07-2008 om 20:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sunparks heeft ambitieuze plannen

    SUNPARKS HEEFT AMBITIEUZE EXPANSIEPLANNEN

     

     

     

     

    Sunparks heeft ambitieuze plannen. Zo wordt met 20 miljoen euro geïnvesteerd in de vier bestaande Belgische parken. Dat gebeurt door middel van het upgraden van villa’s en restyling van centrale voorzieningen en faciliteiten. Ook introduceert Sunparks in De Haan de Lake Side Villa, de bijzonder moderne verblijfsaccommodatie aan de Belgische kust. Daarnaast opent de organisatie in de komende jaren nieuwe parken in Europa als resultaat van acquisities van bestaande parken en nieuwbouw.

     

    Investeringen in de parken

    Center Parcs Europe heeft Sunparks vorig jaar april zeer bewust aangekocht om ook in het snel groeiende middensegment van de markt actief te zijn. Guido De Paepe, Managing Director Sunparks: “Waar de parken van Center Parcs als vijfsterren-bestemmingen worden gepositioneerd, zal Sunparks dé aanbieder worden in het drie- en viersterrensegment in de mooiste omgeving. Om de parken van Sunparks nog meer te differentiëren naar een echte ‘all weather’ bestemming is een investeringsprogramma gestart van in totaal 20 miljoen euro.”

     

    Comfortabele vakantievilla’s

    Hier bovenop introduceert Sunparks dit jaar in De Haan de Lake Side Villa: 62 luxueuze villa’s die plaats bieden aan groepen tot acht personen. Deze villa’s zijn voorzien van alle mogelijke comfort voor groot én klein: van een flatscreen-tv, vaatwasser en microgolf tot kinderstoel en kinderbed en een tweede douche en toilet op de bovenverdieping. De Lake Side Villa Exclusive biedt ruimte aan zes personen en heeft allerlei extra voorzieningen, zoals een privésauna voor vier personen, een dvd/cd/mp3-speler, regendouche en een tweede flatscreen-tv voor in de slaapkamer. Daarnaast introduceert Sunparks in alle parken de Comfort+ Villa. Gasten logeren in een gerenoveerde vakantievilla met een comfortabele inrichting, open haard en een buitenterras met BBQ en picknicktafel. De Exclusive Villa van Sunparks biedt topcomfort voor twee, vier of zes personen in een villa met een exclusief interieur. Zo beschikken gasten onder meer over een flatscreen-tv, een tweede tv in de slaapkamer en een privé infrarood sauna. RVH.





    07-07-2008 om 20:22 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les vins de roisin

    Les Vins de Roisin

     

     

     

     

    Meer dan 40 jaar geleden startte de familie Boucart in Roisin vanuit een passie voor wijn, de productie van fruitwijnen. Na een lang ontwikkelingsproces is Les Vins de Roisin uitgegroeid tot een professioneel bedrijf met behoud van alle traditionele venificatiemethodes.

    Aan het hoofd van de productie staat Lucovic Boucart, een gediplomeerd en erkend oenoloog. Hij behaalde zijn graduaat in biochemie/biotechnologie aan de faculteiten van Bordeaux en Dijon, en liep stages in de prestigieuze regio’s van Saint-Emilion en Puligny-Montrachet.

     

    Voor Les Vins de Roisin, is elk seizoen de aanpassing van de productie aan elke vrucht uiterst belangrijk voor de kwaliteit van de wijnen. Verschillende variaties van elke vrucht worden gebruikt in functie van hun afkomst, type, karakter en rijpingsgraad, dit met het oog op een harmonieuze samenvoeging die uiteindelijk de complexiteit van de wijn bevordert.

    De gistingskuipen werden aangepast aan de specifieke productie van fruitwijnen terwijl de nieuwe eikenhouten vaten, de wijn verrijken maar ook de complexiteit bevorderen die het juiste evenwicht in de productie moet bekomen.

     

    Bij Vins de Roisin gebruikt men methodes die de vruchtensmaak volledig tot zijn recht laat komen zodat missie, bekwaamheid en kwaliteit, facetten zijn die de wijnwereld maar vooral de consumenten kunnen bekoren.

    Het assortiment witte wijnen omvat een rabarber-, een kruisbessen- en een kweeperenwijn, terwijl de kersenwijn als droge rode wijn fungeert en de frambozenwijn en aardbeienwijn als zoete rode wijn naar voren worden geschoven. Het toetje van de taart is een mousserende rabarberwijn die zowel als aperitief, bij fruit en dessert als bij kazen kan worden gedegusteerd. RVH.









    05-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bruisend Duinkerken

     

    Een bruisende zomer in Duinkerke

     

     

     

     

    Duinkerke biedt de bezoeker een mix van verrassingen: prachtige zandstranden, een heerlijke kustpromenade met aantrekkelijke terrasjes, kunst- en scheepvaartmusea, villa’s die herinneren aan de jaren twintig en aan de Belle Epoque. Daarenboven staat de zomerse cultuur- en feestkalender bol van de evenementen.

     

    Van 4 tot 7 juli wordt Jazz Opale georganiseerd, een veelzijdig en prettig programma met Dixieland Jazz bands die flaneren op de dijk van Malo-les-Bains en die sfeer brengen in cafés en restaurants. Breng op zondag 6 juli uw fiets mee naar Duinkerke en neem, samen met 1000 andere fietsers, deel aan de Rally van de 7 Bergen, een prachtige tocht van 115 of 143 km. Van vrijdag 11 tot vrijdag 18 juli is het feest in Bray-Dunes met het Wereld Folkfestival. Muziek en dans uit tien landen (o.a. Ecuador, Indonesië, Slowakije, Servië, Ierland), vuurwerk op de dijk, een volksbal, een markt met streekproducten en tal van andere activiteiten dompelen dit kustplaatsje in een fantastische zomersfeer.

     

    Op 14 juli is er in het centrum van Duinkerke een braderie en een vlooienmarkt. Het wordt een dag die feestelijk eindigt met vuurwerk boven de haven en een groot bal n.a.v. de nationale feestdag. De maand juli blijft tot de laatste dag levendig en vrolijk met strandspelen, kioskconcerten, theater, geleide wandelingen, brocante markten.

     

    Augustus wordt minstens even leuk en het begint reeds op vrijdag 1 augustus met de Nacht van Malo waar u na het kuieren op de rommelmarkt mosselen met frieten kunt proeven. De mosselen van Duinkerke zijn heerlijk en goedkoop.

    Het verlengde weekend van 15 augustus steekt boordevol animatie en evenementen  goed voor een verblijf van enkele dagen in Duinkerke. Het begint met een braderie en een vlooienmarkt in het centrum van de stad. Er is ook de Zegening van de Zee, een traditie die wortelt in het maritieme verleden van Duinkerke. Dat gaat gepaard met de processie van de Bazennen, die verkleed zijn in traditionele kostuums. Zaterdag 16 en zondag 17 augustus is er een doorlopend programma van straattheater en andere activiteiten, allemaal in het teken van de humor en de lach.

    Het weekend van 23 en 24 augustus is er het Luchtvaartfeest in Duinkerke-Les Moëres met ondermeer een tentoonstelling, vliegsimulaties, luchtdopen en militaire voertuigen. RVH.

    www.duinkerke.fr

    03-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chef vs Vlaanderen

    CHEF VS VLAANDEREN

     

     

     

    ‘Chef vs. Vlaanderen’ is geen gewoon kookprogramma. Het is een speels kookduel waarin hobbykoks, beslagen huismoeders en keukenprinsessen hun kans grijpen om chef-kok Jeroen De Pauw uit te dagen en de loef af te steken.

    Het menu wordt bepaald door de onbekende uitdager: van kip tot zeevruchten, van puur Belgisch tot exotisch. De ene keer is het de persoonlijke topschotel van de uitdager, de andere keer de bereiding waarvan hij overtuigd is dat die niet te evenaren is. En dat laat Jeroen De Pauw zich geen twee keer zeggen…

     

    Zowel de hobbykok als de chef geven in elke aflevering het beste van zichzelf om het lekkerste gerecht te bereiden. Het is voor hen dan ook een spannend moment wanneer hun culinaire creaties geserveerd worden aan de volksjury. Deze 11 vrouwen en mannen weten niet wie welke schotel heeft bereid en laten hun smaakpupillen beslissen wie er wint: de chef of Vlaanderen.

     

    Jan Van den Bossche is host en spurtende link tussen de Chef en Vlaanderen. Hij presenteert het programma van op verschillende locaties in Vlaanderen. De kijkers met kookambitie moeten niet als een gek alle ingrediënten noteren, uit de kast halen en voor de televisie proberen mee te koken. Alle recepten van ‘Chef vs. Vlaanderen’ zijn te vinden op de website www.vtm.be

    Vanaf 1 juni wekelijks op dinsdag. RVH.

     







    28-06-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alice Keys
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

                 

    Alicia Keys komt terug naar België!

    Sportpaleis Antwerpen                                 

     

     

     

     

    Het Sportpaleis zindert nog na van Alicia Keys’ laatste bezoek op 25 maart! Deze nummer 1 souldiva bracht 16.000 fans in extase, in beroering en uitzinnig met haar all time favourites ‘fallin’, ‘You don’t know my name’ en ‘If I ain’t got you’. Ook nieuwe songs uit haar meest recente album As I Am (2007) met ‘No One’ als absoluut hoogtepunt passeerden de revue met stijl. Keys alleen achter haar piano of vergezeld van verbluffende backing vocals en sterke muzikanten. Een nokvol Sportpaleis keerde zeer tevreden huiswaarts.

    Door het overdonderende succes van haar eerste concerttournee en het grote aantal fans dat naast een ticket greep kon een tweede concerttournee dus niet uitblijven. Op 9 juli werd er aanvankelijk reeds een tweede concert gepland, maar dit kon omwille van gewijzigde tourplannen helaas niet plaatsvinden.

    Op dinsdag 28 oktober om 20u30 kunnen de fans van Alicia Keys opnieuw verwelkomen in het Anwerps Sportpaleis. RVH.

    Internet: www.aliciakeys.com - www.myspace.com/aliciakeys 

    Tickets vanaf 4 juni via teleticketservice

     

     

     

     

    25-06-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Centerparcs nature deserves a break

     

    Duurzaam genieten zit in de natuur van Center Parcs

    ‘NATURE DESERVES A BREAK’

     

     

     

     

    Al sinds de oprichting in 1968 is Center Parcs – Europa’s grootste aanbieder van korte vakanties - een voortrekker op het gebied van duurzaam ondernemen. Logisch, want natuur is één van de kernpunten van het product en duurzaamheid is essentieel in het waarmaken van de belofte aan de gasten. Nu duurzaam ondernemen steeds meer maatschappelijke relevantie krijgt, wil Center Parcs de referentie worden voor duurzaamheid in de toeristische industrie. Hiervoor is een ambitieus programma gestart: “Nature Deserves a Break”.

     

    Met de keuze voor ruimte en harmonie met de natuur stelde de oprichter Piet Derksen duurzaamheid al vroeg centraal in de bedrijfscultuur. Zo werd - lang voordat dit in de wetgeving was verankerd - regenwater van afvalwater gescheiden om hiermee de meren in de parken van Center Parcs te voeden. In 1998 bereikte Center Parcs een belangrijke mijlpaal toen zij als eerste in haar branche de ISO 14001-certificering kreeg toegekend. Nog steeds stimuleert Center Parcs biodiversiteit in haar parken door een beleid dat is gericht op een verantwoord bos- en waterbeheer, onder meer door het verplaatsen van water tussen de parken.

     

    De laatste jaren is de maatschappelijke context drastisch veranderd. Het klimaat verandert, natuurlijke bronnen raken uitgeput en natuur wordt schaarser. Toerisme speelt daarin een rol maar is tegelijkertijd niet meer weg te denken uit de huidige maatschappij. De noodzaak om de sector te verduurzamen is dus evident en Center Parcs wil daarin een leidende rol spelen met het “Nature Deserves a Break” programma.

    Zo verwijderde Center Parcs - als eerste in haar branche - begin dit jaar alle vissoorten uit de rode kolom van de VISwijzer van het menu en kiest het bewust voor, door Rainforest Alliance gecertificeerde, duurzaam geteelde koffie en biologische melk van de Groene Koe.

    Bij de bouw en onderhoud van de parken hebben gebruik van duurzame materialen, energiebesparing en CO2 reductie hoogste prioriteit. Zo komt er in het nieuwe park in Moselle- Elzas een biomassa centrale en zijn bij het receptiegebouw van Port Zélande zonnepanelen geplaatst. Maar ook de bungalows zijn uitgerust met een smart thermostaat die bij geen beweging in de cottage de temperatuur aanpast. RVH.

    www.centerparcs.be

     





    20-06-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kuieren in Brugge - Foodsquare
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kuieren in Brugge (3)

    Bar-brasserie Foodsquare

     

     

     

    Begin dit jaar werden alle openbare ruimten van het Novotel Brugge Centrum gerenoveerd. Sindsdien zijn moderniteit en gezelligheid troef in de lobby, receptie en in de bar-brasserie.

     

    De bar-brasserie werd aangepast aan het Foodsquare-concept dat de directeurs van Novotel in België en hun chef-koks in 2006 creëerden. Met deze formule willen ze de vier grote waarden verenigen: gezelligheid, smaak, moderniteit en welzijn.

    De modulaire opbouw, de verschillende sferen en tafelopstellingen typeren de bar-brasserie. Lange parelgordijnen kunnen een gezellige ruimte creëren voor groepen die afgezonderd willen zitten zonder dat ze ergens in een zaaltje achteraan worden opgesloten. En dat alles in een uniek, gestileerd en warm kader.

    Ook de kaart in de bar-brasserie van Novotel Brugge volgt het Foodsquare-concept: klanten kiezen uit een ruime keuze aan gerechten tegen een redelijke prijs. Zo zijn er de soepen, freshies (lichte gerechten), seaside (vis), countryside (vlees), Belgitude (Belgische specialiteiten), pasta’s, quickies om uit het vuistje te eten en de sweets (kazen en desserten).

     

    Naast de suggesties zijn er een aantal typische streekklassiekers zoals de kabeljauwfilet met fijne groentjes en gestoomde aardappeltjes, kroketjes van grijze garnalen en de mousse van Belgische chocolade.

    Met het programma ‘ voeding & evenwicht’ denkt Foodsquare ook aan de klanten die op hun voeding letten. De mascotte ‘Gustino’ wijst de gerechten aan die evenwicht, smaak en genot combineren, zoals het slaatje met blanke ham en kaas, kalfslapjes met sesam en Chinese groenten en de verse vruchtensalade.

    De wijnkaart is vrij gul en bevat een ruime selectie fruitige wijnen, heerlijk krachtige wijnen met lekkere ontdekkingen zoals de verbazingwekkende Argentijnse chardonnay-chenin. Alle wijnen worden per glas of per fles geschonken.

     

    Van 30 juni tot 31 augustus neemt Foodsquare Novotel Brugge deel aan het ‘pasta & saladefestival’ dat gelijktijdig wordt georganiseerd in de 9 Belgische Novotel-vestigingen. Voor dit festival werden een aantal lekkere pasta’s en erg zomerse salades geselecteerd die tegelijkertijd de culinaire rijkdom van ons land en de talenten en creativiteit van de chef-koks van alle Novotels in de kijker stellen. RVH.

     

    19-06-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WK Vierspannen

    PALM bier nieuwe sponsor WK vierspannen Beesd 2008

     

     

     

     

    Naast de Rabobank en GMB heeft het Wereldkampioenschap vierspannen, dat van 3 tot en met 7 september plaatsvindt in Beesd, er een partner bij. Het Belgische biermerk PALM heeft zich aan dit Nederlandse topevenement verbonden als sponsor en exclusief bierpartner.

     

    Wie PALM zegt denkt meteen aan Belgische Trekpaarden. Het bekende Belgische biermerk gebruikt al jarenlang het trekpaard in haar logo en in haar tv-commercials. PALM maakt zich hard voor de bescherming van het Belgisch Trekpaard, maar ook voor de mensport. Zo steunt PALM sinds 1998 de Power Horse Competition, een speciale competitie voor aanspanningen met trekpaarden. Sponsoring van het Wereldkampioenschap vierspannen in Beesd ligt in lijn met de strategie van PALM. Dit grootschalige evenement op de terreinen van landgoed Heerlijkheid Mariënwaerdt is uniek in zijn soort voor zowel publiek als deelnemers. De openhartige sfeer, de gezonde competitie en de pure natuurlijke omgeving zijn waarden die PALM onderschrijft.

    Tijdens het WK vierspannen wordt er op het hoofdterrein een gezellig PALM paviljoen ingericht, waar iedereen samen kan komen om te genieten van prachtige mensport en PALM. Bovendien verzorgen de stoere trekpaarden van de PALM stoeterij gedurende het evenement verschillende demonstraties.

     

    19-06-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Centerparcs: gast heeft altijd gelijk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Center Parcs : ‘De gast heeft altijd gelijk’

     

     

     

     

    Veertig jaar geleden opende het eerste park van Center Parcs - De Lommerbergen - de deuren. De geschiedenis van Center Parcs lijkt hier te beginnen: bij de eerste aluminium bungalows in het Limburgse Reuver. Maar eigenlijk is de geschiedenis van het bedrijf onlosmakelijk verbonden met het leven van haar oprichter: Piet Derksen. Een ondernemer in hart en nieren die een volledig nieuwe manier van vakantiebeleving in Europa introduceerde.

     

    1968. Als de wereld de adem inhoudt bij de eerste Apollo-vlucht naar de maan, gaat De Lommerbergen open. Tijdens een sobere ceremonie wordt het eerste park van Center Parcs geopend. Het is het begin van een totaal nieuwe manier van recreëren. Derksen legt in nauwe samenwerking met architect Bakema een nieuwe basis. Er komt een uitgekiende onderlinge schakeling van de bungalows die, onderling enkele meters verspringen, waardoor privéterrassen ontstaan. Een principe dat de meeste parken ook nu nog kenmerkt, wat ook geldt voor het ruime uitzicht uit de bungalow op de omringende natuur.

     

    In 1970 wordt Het Vennenbos geopend en doen kleurentelevisie en cv hun intrede. Thuis zijn de meeste gasten minder luxe gewend. Volgen Het Meerdal, in het noorden van Nederland De Huttenheugte, in Midden-Nederland De Berkenhorst en in het zuiden De Kempervennen. In 1978 besluit Derksen zich volledig op de bungalowparken te concentreren en verkoopt hij zijn winkelketen aan Koninklijk Bijenkorf Beheer. Eén jaar later opent park De Eemhof in Flevoland zijn deuren, een park dat al op de tekentafel lag toen dit deel van het IJsselmeer nog ingepolderd moest worden.

     

    1981 is het jaar waarin de contouren van de internationale expansie van Center Parcs zich beginnen af te tekenen met de opening van Erperheide in België. In hetzelfde jaar verandert Sporthuis Centrum van naam. Een naam waarmee het product naar het buitenland kan worden geëxporteerd. De eerste stap is het Verenigd Koninkrijk, waar het nieuwe recreatieconcept massaal wordt omarmd. Bijna even spectaculair is de introductie van Center Parcs in Frankrijk met de opening van Les Bois Francs in 1988. Daarna volgt Duitsland met de bouw van park Bispinger Heide. Sinds 2003 is Center Parcs onderdeel van Pierre & Vacances en heeft het concern zich sterk ontwikkeld. Zo is de opening van het ultramoderne park Le Lac d’Ailette in de Franse regio Picardie een belangrijke mijlpaal. In 2007 opent Center Parcs hiermee het grootste toeristische project van Europa. Dankzij de acquisitie van Sunparks - de Belgische keten van vakantieparken - kan het bedrijf zich bovendien richten op een versterking van haar positionering in belangrijke groeimarkten. RVH.

    www.centerparcs.be

    18-06-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meeting@novotel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kuieren in Brugge (2)

    Meeting @Novotel

     

     

     

    Dankzij de geografische ligging en de infrastructuur die alle diensten onder hetzelfde dak samenbrengt (logies, catering en vergaderruimte) is Novotel Brugge Centrum geliefd bij zowel zakenklanten als bij toeristen. Tijdens de week herbergt het hotel voornamelijk zakenreizigers, terwijl er tijdens de weekends en schoolvakanties gezinnen logeren die de stad willen leren kennen.

     

    Het hotel is bijzonder gemakkelijk toegankelijk en beschikt over een ruime openbare parking. De 8 modulaire opgebouwde zalen bieden in het totaal 500m² vergaderruimte en kunnen tot 450 personen onthalen. Ze zijn uitgerust met het recentste materiaal op het gebied van verlichting, klankinstallatie, airconditioning en projectie.

    Met het vergaderprogramma ‘Meeting@Novotel’ biedt Novotel Brugge een dienstverlening die volledig is afgestemd op de organisator van de vergaderingen. Het hotel beantwoordt gegarandeerd aan alle vereisten dankzij een service op maat: actuele online informatie over de beschikbaarheid van kamers en vergaderzalen, één centraal aanspreekpunt tijdens het hele evenement, hogesnelheids-internetaansluiting in alle zalen, … De organisatoren krijgen pasklare oplossingen zodat zij in deze unieke werkomgeving een kwalitatief hoogstaand evenement kunnen organiseren.

     

    Het hotel biedt niet alleen de organisatie van vergaderingen, personeelsfeesten en incentives aan, maar is ook gespecialiseerd in grote familiefeesten (huwelijk, communie, ..) en thema-avonden. Voor de kinderen is in de lobby trouwens een attractieve speelruimte voorzien.

    Bovendien is het hele hotel voorzien van draadloze wifi-technologie. In de lobby staat een ‘Web corner on a mac’ ter beschikking, en twee 24-inch iMacs met een gebruiksvriendelijke interface voor een makkelijke toegang tot het internet. Deze toestellen zijn – op hun hoge tafeltjes met krukken er rond – perfect geïntegreerd in het hedendaagse design van het hotel.

     

    16-06-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!