Met een verkoop van meer dan 66.000 ton salades in 2015, staat de groep Pierre Martinet op de 1ste plaats wat betreft de traiteursalades en de taboulé in Frankrijk, met bijna een derde van de markt en op de 2de plaats in Europa.
Naast salades, biedt Pierre Martinet ook een gamma van gezouten taarten, fijne vleeswaren en dranken. In 2016, maakt Pierre Martinet zijn debuut in de wereld van de aperitiefhapjes met de lancering van een gamma hartige gezouten madeleines om op te warmen.
Sinds 1981, voert de groep Pierre Martinet een actief beleid op het gebied van internationale ontwikkeling. Het merk is nu aanwezig in 7 landen. De «self-service» producten en de «traiteurproducten« van Pierre Martinet kan men terugvinden in de meest gerenommeerde winkelketens van België sinds 30 jaar.
Pierre Martinet altijd dichtbij zijn consumenten, schikt zich constant naar de marktevolutie en de nieuwe trends van de consument. Innovatie is de rode draad van zijn prestaties.
De Taboulés: de know-how van Pierre Martinet
Als topproduct van het merk wordt de taboulé voorgesteld in de vorm van verscheidene recepten, op basis van groenten of vlees, ontwikkeld in samenwerking met de chef-kok Guy Savoy: Oosterse Taboulé met olijfolie van de eerste persing, Taboulé met kip, of Taboulé met 5 groenten (verpakkingen van 300g en 500g).
Een kijk op de nieuwigheden
De quinoa salade op basis van Quinoa, groenten (tomaten, komkommer, paprika’s, rode ui) en griesmeel op smaak gebracht met olijfolie en peterselie. Een gamma van 3 gezouten taarten premium.
Producten als aperitief: Twee assortimenten van gezouten madeleines met Zuiderse smaken (geitenkaas, tomaat, pesto, olijven) en drie recepten van hummus: natuur, met groene olijven en met peper. www.martinet.fr
|