Voor de Valentijnscollectie 2018 heeft Swarovski gekozen voor een frisse en gedurfde stijl die voor elke dag relevant is. De romantische esthetiek is compleet opgefrist en vernieuwd, zo vertelt Creative Director Nathalie Colin: “De liefde overwint alles en heeft zoveel verschillende facetten. Swarovski is er trots op zich uit te spreken voor diversiteit en alle mogelijke expressies van liefde. Daarom hebben we in deze collectie naast het traditionele hart ook andere liefdessymbolen. Ik heb me laten inspireren door het geknoopte lint dat symbool staat voor levenslange toewijding maar toch ook iets verleidelijks heeft. Er is een gedurfde armband, een prachtige dubbele ring en ook meer alledaagse sieraden, dus voor ieder wat wils. Elk sieraad is doordrenkt met boodschappen van diversiteit en de vrijheid om alles lief te hebben die heel belangrijk voor me zijn. En niet alleen voor mij, maar voor iedereen.”
De nieuwe Lifelong-serie biedt een modieus perspectief op het knoopmotief dat eeuwigdurende liefde vertegenwoordigt. Organische lussen weerspiegelen de oneindige stroming van de knoop, terwijl doorschijnende kristallen op een prachtige manier zijn verweven met de met roségoud en rhodium vergulde ontwerpen. Dit is goed te zien op de opvallende tweekleurige armband en trendy dubbele ring. Er zijn ook kleinere armbanden, chokers, hangers en ringen voor een meer delicate uitstraling, die goed kunnen worden gecombineerd met andere sieraden. Maar ook als ze alleen gedragen worden, kunnen ze voor een heel elegante look zorgen.
Het iconische hart van Valentijnsdag is dit seizoen helemaal opgefrist voor de nieuwe Lovely-lijn. Het open-hartontwerp is voorzien van pavégezette kristallen en vormt een lieflijke blijk van affectie, die een trendy uitstraling krijgt in combinatie met bijvoorbeeld de eenvoudige Attract chokers, die zijn voorzien van schitterende hangende zirkonia-druppels. De combinatie zorgt voor een vrouwelijke maar hedendaagse look.
De Valentijnscampagne weerspiegelt het BrillianceForAll-concept en portretteert echte geliefden: de modekoningin Chiara Ferragni en haar verloofde Fedez, de modellen Ruth Bell en Veronika Krajplova, Malaika Firth en Nate Gill, en Kim Willecke en Sean Dubberke. Onze brand ambassador Karlie Kloss is opnieuw te zien samen met het Spaanse model Andrés Velencoso als voortzetting van hun gezamenlijke campagne voor Valentijnsdag 2017.
De campagne is geschoten in New York en belichaamt de gedurfde persoonlijkheid van Swarovski, terwijl ook wordt benadrukt dat iedereen kan schitteren. En dat bewijzen deze veelzijdige stellen op stijlvolle wijze
|