:-D
ABSOLUT MODE EDITION de mode weerspiegeldxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ABSOLUT zet opnieuw een stapje in de modewereld met de lancering van de beperkte editie van een nieuwe fles ABSOLUT MODE EDITION. De lancering gaat gepaard met een grensverleggende campagne van fotograaf Sharif Hamza, met in de hoofdrol supermodel Shannan Click. ABSOLUT MODE is de opvolger van ABSOLUT GLIMMER die vorig jaar een groot succes kenden. Daarvoor waren er onder meer nog ABSOLUT MASQUERADE en ABSOLUT ROCK, eindejaarsedities die stuk voor stuk een gigantische succes werden.
Het opzet van de ABSOLUT MODE EDITION is eenvoudig. De stijlvolle gefacetteerde fles is gemaakt uit hoogkwalitatief kristal en is omwikkeld in een band uit midnight blue zijde waarop een tekst geborduurd is. Bedoeling is de glamoureuze modewereld te weerspiegelen.
Voor de campagne deed ABSOLUT beroep op fotograaf Sharif Hamza, bekend van zijn werk voor onder meer Vogue Paris en Dazedand Confused. Hamza liet zich duidelijk inspireren door de vorm van de fles: hij bouwde er een grote kopie van met spiegelende vlakken, en plaatste er supermodel Shannan Click midden in, gekleed in midnight blue creaties.
ABSOLUT MODE EDITION past perfect bij het rijke erfgoed die het merk in de modewereld doorheen de jaren heeft opgebouwd. In het begin van de 1990s, werkte ABSOLUT samen met enkele van de meest succesvolle modeontwerpers, zoals Tom Ford en Versace. Daarna is de mode één van de vaste creatieve uitdrukkingsvormen geworden die ABSOLUT in samenwerking met designers zoals Stella McCartney en Jean-Paul Gaultier met succes verkend heeft.
De ABSOLUT MODE EDITION fles wordt wereldwijd in tachtg markten gelanceerd in beperkte oplage. De aanbevolen verkooprijs is 14.4 euro (zelfde prijs als een gewone fles ABSOLUT). RVH.
www.absolut.com - www.pernod-ricard-belgium.com
|