:!:
HET GAMMA MANGE TOUT: GEZONDE EN SLIMME PRODUCTEN VOOR GESLAAGDE ZOMERAPERITIEFMOMENTENxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
De zomerse culinaire geneugten van een evenwichtig aperitief tot een intelligente barbecue. Het saladegamma Mange Tout, dat uitgewerkt werd door de chef van het restaurant-traiteurzaak la Fleur dOranger te Brussel, versterkt haar aanwezigheid in de rekken van 35 Delitraiteur-zaken in België, door middel van drie nieuwe exclusieve producten: humus van koraallinzen met komijn, humus met munt en tartaar van tomaten. Hiermee omvat dit gamma van de Belgische specialist inzake gebruiksklare producten in totaal meer dan 17 gezonde salades, evenwichtig en natuurlijk, met een prijs die varieert tussen 3,69 en 7,25 .
Mange Tout is het verhaal van een geslaagde ontmoeting tussen een innovatieve restaurateur - Gabrielle Coppée van la Fleur dOranger en Delitraiteur, een gevestigd merk op vlak van gebruiksklare maaltijden. De samenwerking ging van start in 2011 met de lancering van een eerste serie salades onder het merk Mange Tout. Al snel intensifieert de samenwerking zich. Voor Alexandre Terlinden, directeur Marketing bij Delitraiteur, kwam het gamma Mange Tout als geroepen: Het was precies waar we naar op zoek waren. Een creatief gamma, gezond en evenwichtig, dat ons een ruim aanbod aan salades kon bieden in een bijzonder praktisch formaat.
Om nog meer van het mooie weer te genieten, heeft Mange Tout zopas haar assortiment uitgebreid met 3 nieuwe producten die exclusief bij Delitraiteur verkocht worden: humus van koraallinzen met komijn, humus met munt en tartaar van tomaten. Dit nieuwe gamma beantwoordt perfect aan de verwachtingen van ons cliënteel, dat continu op zoek is naar variatie, verduidelijkt Alexandre Terlinden. Deze uitbreiding van het gamma past ook perfect binnen de doelstelling van Delitraiteur om nog meer in te zetten op de pijler gezondheid en voeding. En door middel van deze lokale samenwerking versterkt Delitraiteur nog maar eens haar strategische keuze om te kiezen voor lokale spelers, een element dat integraal deel uitmaakt van de bedrijfsfilosofie.
Een ander bewijs dat er sterk gewerkt wordt rond de pijler gezondheid is de recente uitbreiding van de producten op basis van runds-, varkens- en kippenvlees die het logo « I.N. - Intelligent Nutrition® » dragen. Ook dit komt op een geroepen moment om dus ook intelligente barbecues te kunnen organiseren. In totaal kregen zon 25 nieuwe producten het label dat door het Scientific Institute for Intelligent Nutrition (S.I.I.N.) wordt uitgewerkt. De organisatie wil duurzame en doordachte voeding promoten, kortom voeding die de gezondheid van de mens, maar ook van de planeet voor ogen heeft. Om het label Intelligent Nutrition® te verkrijgen, moet Delitraiteur voldoen aan een heel streng lastenboek op vlak van voeding en gezondheid.
|