:wink:
GROHE is de nieuwe hoofdsponsor van het aankomende veldritseizoen. Concreet ondersteunt de fabrikant van kranen, douches en installatiesystemen vanaf eind september alle wedstrijden van het prestigieuze regelmatigheidscriterium Trofee Veldrijden (vroegere GvA Trofee), de 4 manches van de Cyclocross Masters en de Cyclocross Masters Indoor wedstrijd, en de Wereldbeker wedstrijd. xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Marjan Pittevils, xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />Marketing Manager van GROHE, legt uit waarom deze sponsoring een perfecte manier is om GROHE te promoten: Veldrijden is een intensieve sport, waarbij de atleten vermoeid en vol zweet en modder aan de eindmeet komen. Wat is er na zo een inspanning beter dan een verkwikkende douche? GROHE wil garant staan voor deze ultieme douchesensatie, een gevoel van ontspanning dat herkenbaar is voor iedereen! Bovendien genieten we dankzij onze sponsoring van een zeer grote visibiliteit. Het veldrijden wordt steeds populairder in Vlaanderen en geniet van zeer ruime media-aandacht, waardoor GROHE het hele seizoen prominent in de kijker zal staan.
|