:wink:
TRAVELBIRD
NEEMT BOEKVANDAAG OVER
TravelBird
Nederland B.V. neemt met onmiddellijke ingang alle activiteiten over van
BoekVandaag. Met deze overname verwacht TravelBird een omzetgroei van 30%. De
merken TravelBird en BoekVandaag worden in eerste instantie volgens een
tweelabel strategie naast elkaar gevoerd. De overname is een volgende stap
binnen de internationale groeistrategie van TravelBird.
De
snelgroeiende online reisaanbieder neemt per direct alle activiteiten aangaande
het merk BoekVandaag over van Red Online Marketing B.V. van Roy Platje en Edwin
Jonker. De vakantieaanbiedingswebsite BoekVandaag werd in 2009 opgericht en
richt zich primair op de Nederlandse en secundair op de Belgische markt. Jonnie
Muis (30) wordt binnen TravelBird de manager van BoekVandaag. De aankoop van
BoekVandaag sluit goed aan bij onze groeistrategie.
Zo
namen we in september vorig jaar ook het Belgische MyTrip over. We verwachten
een directe omzetgroei van 30% door deze overname in Nederland en België aldus
Symen Jansma die samen met Dennis Klompalberts de directie van TravelBird
voert. Roy Platje van Red Online Marketing B.V. kijkt vooruit:
"BoekVandaag is een succesvolle website met kwalitatief goede reizen voor
een scherpe prijs. De site is toe aan een nieuwe fase en we kiezen om verdere
ontwikkeling over te dragen aan TravelBird en ons te richten op nieuwe
ideeën."
TravelBird
is in 2010 opgericht en één van de snelst groeiende vakantiewebsites van
Europa. TravelBird is actief in Nederland, België, Luxemburg en Duitsland en
werkt uitsluitend samen met gerenommeerde partners. Onlangs verwierf TravelBird
een IATA licentie en in september nam TravelBird MyTrip.be over. TravelBird
groeide in drie jaar van 3 naar 90 medewerkers.
www.travelbird.be - www.boekvandaag.be
|