xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
RADISSON SAS LANCEERT EEN NIEUWE STIJLVOLLE UNIFORM COLLECTIE
De kledij maakt de man (vrouw)
Teneinde zijn marktpositie als hedendaags hotelmerk verder te bevestigen en te verstevigen, lanceerde Radisson SAS een nieuwe stijlvolle uniformcollectie voor zijn Front Office werknemers.
Fijne lijnen, duidelijke snit, moderne patronen en prints en mooie materialen creëren een elegante en subtiel betoverende look. Speciale accenten in de accessoires zoals dassen en sjaals, knopen in de huiskleuren blauw en zwart- , strepen en plooien creëren een professionele look met een knipoog naar plezier en uitbundigheid.
Radisson SAS prijst zichzelf als stijlvol, innovatief, hedendaags, vriendelijk en niet-pretentieus full service hotelmerk. Eén van de manieren om dit te concretiseren is de look van onze hotels en onze medewerkers, zegt Gordon McKinnon, Senior Vice President Merken bij Rezidor SAS Hospitality. Onze uiteindelijke bedoeling was om een stijlvolle kledijcollectie (we spreken hierbij bewust niet van uniformen) te ontwikkelen die niet louter functioneel is, maar het Radisson SAS merk en zijn design echt positioneert, aldus Gordon McKinnon.
De echte essentie van de nieuwe collectie ligt in de juiste mix van het nieuwe gamma en accessoires. We wilden een te eentonige en strenge look waarbij elkeen exact hetzelfde uniform draagt vermijden en onze medewerkers de keuze geven tussen de combinatie van verscheidene hemden, jassen, broeken, rokken, motieven, snits, materialen en accessoires naargelang hun eigen smaak en persoonlijkheid, zegt David Dreschner, Vice President Aankoop bij Rezidor SAS Hospitality.
De nieuwe collectie zal nog voor het einde van het jaar ingevoerd worden in alle 189 hotels in 49 landen. Het ontwerp- en productieproces werd gestart in de zomer van 2005. Een select team van ontwerpers en medewerkers uit de operationele, marketing-, en aankoopdiensten van Rezidor SAS Hospitality ontworpen samen een elegante, moderne en duurzame stijl, met respect voor individuele persoonlijkheid en comfort. RVH.