EUROCAMP SPEELT IN OP STERKE MERKBELEVING MET NIEUWE HUISSTIJL
Frisse uitstraling waarbij vakantiebeleving centraal staat. Eurocamp, Europees marktleider in luxe campingvakanties, verfrist en moderniseert haar huisstijl. Na een flinke uitbreiding van het luxe campingaanbod, vernieuwt Eurocamp nu ook haar bekende logo en steekt ze de huisstijl in een fris jasje. In de nieuwe huisstijl is veel aandacht voor levendige fotografie en gebruiksvriendelijkheid waarbij keuzevrijheid in accommodaties en de vakantiebeleving centraal staan.
Eurocamp kiest na het uitbreiden van haar vakantieaanbod en een grotere diversiteit aan luxe campingmogelijkheden voor een nieuwe merkbeleving. Het logo en de huisstijl worden verfrist en krijgen een moderne en persoonlijke uitstraling. “Vakantievieren betekent genieten. Toch is de invulling daarvan voor iedereen anders”, aldus Niels Jansen, Commercial Director Eurocamp. “Met de nieuwe huisstijl spelen we in op die persoonlijke vakantiebeleving en benadrukken we de keuzevrijheid die we bieden. Met de thematische aanpak en levendige fotografie hopen we uiteenlopende doelgroepen te inspireren.” De nieuwe Eurocamp brochure verschijnt vanaf 10 december van dit jaar. De website wordt gefaseerd naar de nieuw huisstijl omgebouwd en wordt responsive voor tablets en smartphones. Deze week zal de eerste fase live gaan en begin 2014 wordt de geheel nieuwe website gelanceerd. Eerder deze maand veranderde zusterorganisatie Keycamp haar naam in Eurocamp. Dit betekent een flink uitgebreid aanbod van bestemmingen en accommodaties. www.eurocamp.nl
|