xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
COCA-COLA : OPTIMISME IN EEN FLESJE
Innovatieve marketingcampagne legt link tussen Coke en optimisme
Taste the Coke Side of Life. Dat is de slogan voor de innovatieve en geïntegreerde marketingcampagne die Coca-Cola in België en Luxemburg voert rond zijn bekendste merk: Coca-Cola. Met deze campagne wil Coca-Cola mensen uitnodigen om de dingen van hun positieve kant te bekijken. Want Coca-Cola is optimisme in een flesje.
Taste the Coke Side of Life:
Iedere dag moeten we keuzes maken. Coca-Cola wil mensen aanmoedigen om te kiezen voor het positieve, het optimisme. In een wereld vol van verboden, waar nee op de lippen ligt, wil het frisdrankenmerk er helpen aan herinneren dat er ook een ja bestaat. Coca-Cola nodigt mensen uit om het leven van die kant te proeven: Taste the Coke Side of Life.
Coca-Cola zélf verfrist en smaakt lekker. Het geeft mensen een goed gevoel. Dat goede gevoel wil de campagne versterken.. Wie voor het merk kiest maakt een bewuste keuze voor méér aanstekelijk optimisme. Met deze marketingcampagne wil het merk een bescheiden aanzet geven tot een positieve kijk op de wereld. Deze innovatieve en geïntegreerde campagne is de lokale invulling van een wereldwijde marketinginspanning.
De campagne loopt o.m. via TV en Horeca, maar vooral via tal van outdoormanifestaties. Op 65 Belgische festivaldagen zal Coca-Cola de aanwezigen verwennen met een happiness clinic . Jongeren kunnen er in een speciaal ingerichte tent even kunnen genieten van wat ze normaal gezien op een festival allemaal moeten missen. Ze kunnen er douchen, naar klassieke muziek luisteren met een koptelefoon, een massage krijgen door de 'happy nurses' van Coca-Cola,... RVH.
www.cocacolabelgium.be
|