Meer dan 120 wijnen, champagnes en schuimwijnen van over de hele wereld aan -20% tot -30% en een gids met wine food pairing voor het hele jaar
De grote herfstwijnbeurs bij Delhaize loopt nog tot 1 oktober. Tijdens deze periode kunnen de klanten genieten van kortingen gaande van 20% tot 30% per fles op meer dan 120 wijnen, champagnes en schuimwijnen van over de hele wereld. Met haar wijnselectien wil Delhaize haar klanten het beste van elke regio voorstellen.
De Maand van de Wijn bij Delhaize is ook het moment voor de liefhebbers om heel wat nieuwe producten en de laatste tendenzen in de wereld van de wijnen te ontdekken, maar ook het moment om te kunnen genieten van de expertise van de wijnraadgevers tijdens de degustaties georganiseerd in de winkels tijdens de 4 weekends van de Beurs.
Blikvangers dit jaar bij de nieuwe producten zijn volgende wijnen: een Sloveense wijn, de "Sauvignon blanc en furmint", van bij Puklavec, een nieuwe Grüner Vetliner, een Prosecco DOCG en een bio-Cava, nieuwe Rioja's, enz.
Tot slot presenteert Delhaize ook een "Wijngids", een minigids in zakformaat die de klant het hele jaar door zal helpen om zijn wijnkeuze te maken in functie van zijn menu. Er worden een hele reeks flessen in voorgesteld, van allerlei soorten origine en voor alle budgetten, geklasseerd per soort schotel en nauwgezet geselecteerd door Delhaize-specialisten. Op de laatste pagina staat de kaart met de millesimes, zowel nuttig in de supermarkt als op restaurant.
Alle promoties en uitzonderlijke extra promoties in de winkel zullen eveneens exclusief beschikbaar zijn op www.delhaizewineworld.com, de virtuele kelder van Delhaize.
Delhaize België: Begin juni 2014 bestond het netwerk van Delhaize België uit 862 winkels. Met de verschillende winkelformules (supermarkten Delhaize, AD Delhaize, City Delhaize, Proxy Delhaize, Shop ’n Go, Tom&Co en Red Market) kan een unieke winkelervaring worden aangeboden samen met een hoogstaande service. Delhaize biedt een ruim assortiment aan van meer dan 20 000 kwaliteitsproducten tegen een toegankelijke prijs. Dankzij haar 6 huismerken (365, Delhaize, Taste of Inspirations, Bio, Eco, Care) kan de winkelketen aan alle noden van de consumenten beantwoorden. De klanten kunnen hun boodschappen ook online doen via www.delhaize.be en www.delhaizewineworld.com voor wijn, of een levering laten brengen door Caddy Home. Delhaize België, dat in 2013 een omzet van 5 miljard euro behaalde en een marktaandeel van 25,5% (Bron AC Nielsen) had in België, heeft meer dan 15 000 medewerkers. De winkelketen maakt deel uit van Delhaize Groep, die actief is in 8 landen op 3 continenten en wereldwijd ongeveer 160 000 mensen tewerkstelt. Eind 2013 telde het netwerk van Delhaize Groep 3 534 winkels.
|