Deze zomer introduceert GUESS een advertentiecampagne rond de GUESS-modellen Emma Stern, Mia Kang, Tina Lozovskaia, Olga Caro, Paul Roemer en Christian Hogue. In hun felbegeerde prêt-à-porterstukken en bijpassende seizoensaccessoires doen zij de temperatuur enkele graden stijgen in het zonnige Malibu.
Bij de vrouwen bepalen vederlichte silhouetten het uitzicht van de zomercollectie met onder meer jurken, jumpsuits, bloezen met knoopjes, tanktops en afgesneden jeansshorts. De herencollectie is een mix van klassieke basisstukken met een selectie trendy items zoals in het oog springend denim en blousons met opvallend borduurwerk.
Replay
Het Italiaanse denimlabel Replay lanceert Hyperfree, een nieuwe dimensie binnen de active denim. Deze jeans geeft je de grootste bewegingsvrijheid die je ooit ervaren hebt.
Hyperfree past bij een nieuwe levenswijze gebaseerd op wellness en fitness waarbij een coole look hand in hand gaat met comfort. Met deze innoverende jeans wil het label niet alleen mensen kleden maar ook beweging stimuleren.
De toenemende link tussen sport- en vrijetijdskledij vraagt naar meer comfortabele kledij. Hyperfree is dan ook uiterst licht en gemaakt van natuurlijke vezels die super zacht aanvoelen. Bovendien is deze nieuwe jeans 100% elastisch met een verbetering van 35% extra bewegingsvrijheid vergeleken met voorgaande exemplaren in de productklasse.
Hyperfree is beschikbaar in 4 modellen voor dames (skinny, slim met laag kruis, boyfit en boyfit jogging) en 3 voor heren (slim, jogging met laag kruis en slim met laag kruis), elk in een waaier aan wassingen.
De gezichten van de campagne zijn de Braziliaanse toppers Alessandra Ambrosio en Neymar Jr. die proberen te weerstaan aan de verleiding om te bewegen met de Hyperfree jeans.
|