:roll:
Euro Relais leert voortdurend van haar websitebezoekersxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Nieuwe site biedt praktische en intuïtieve zoekmogelijkheden
Euro Relais laat via haar vernieuwde site www.eurorelais.be zien goed naar internetgebruikers te luisteren. De nieuwe site is gebruiksvriendelijker, bijvoorbeeld door de primeur om webbezoekers zelf hun zoekgebied te laten tekenen en door betere aansluiting op de zoekcriteria. Mensen zijn geen computers; computers handelen exact, mensen denken over ongeveer zoiets als
. Euro Relais brengt dat op haar vernieuwde site bij elkaar. De nieuwe vormgeving en aanvullende multimediale toepassingen zorgen bovendien dat de site nog beter aansluit bij de vakantiebeleving.
Primeur: zelfgetekend zoekgebied. Op de nieuwe website www.eurorelais.be bakenen webbezoekers zelf met slechts enkele muisklikken hun toeristische bestemming af en vinden zo eenvoudig de gewenste vakantiehuizen. Met dit zoeken in een zelfgetekende vorm in Google Maps heeft Euro Relais een primeur in handen.
Dat veel mensen graag zoeken op een landkaart, leerde Euro Relais van haar websitebezoekers. Ze weten waar ze naartoe willen, maar kennen de namen van de plaatsen en de streken vaak niet. Of ze willen een weekend naar zee, maar hebben op veel websites alleen de mogelijkheid om te zoeken op provincies.
Ook de zoekmachine is er op is verbeterd en denkt nu nog verder mee met de webbezoeker. Vakantiegangers hebben wat het vakantiehuis betreft namelijk vaker ongeveer-wensen, dan exacte wensen. Een huis moet bijvoorbeeld minstens drie slaapkamers hebben, maar meer mag ook. Veel websites tonen dan alleen accommodaties met exact drie slaapkamers als zoekresultaat. De site van Euro Relais biedt de mogelijkheid om zelf het minimum in te stellen, waarna ook huizen verschijnen met meer dan die drie slaapkamers. Bij het aantal sterren kan nu het minimum en maximum worden aangegeven, omdat een super-de-luxe vijfsterrenhuis nu eenmaal niet bij ieders wensen past. RVH.
|