Acht cultkledingstukken, exclusief opnieuw uitgebracht in een nieuwe versie en in beperkte oplage. La Brand Boutique, de La Redoute afdeling met premium labels, nodigde acht iconische merken uit de Franse modewereld uit om hét cultkledingstuk uit hun kledinglijn voor te stellen, exclusief en in beperkte oplage.
Voor deze geweldige eindejaarsopdracht herwerkten acht trendy nieuwe Franse merken hét iconische stuk uit hun kledinglijn: de ballerina’s van Balzac, het T-shirt met hartjes van Elise Chalmin, de sweater met boodschap van Rad, de tas van Célia & Louise, de oorbellen van Gas, de trui van Manoush, de jurk van The Kooples en de boots van Jonak. Zij worden in zeer beperkte oplage (tussen de 25 en 300 stuks) te koop aangeboden.
Audrey Lombard, Instagrammer en voorheen bekend van Sushi & Pedro, showt de stukken uit deze exclusieve collectie. Negen dagen lang staan een merk en zijn exclusieve kledingstuk telkens voor één dag in de spotlights via een wedstrijd op het Instagram-account van La Redoute, gekoppeld aan die van La Brand Boutique en de verschillende betrokken merken.
|