Naar aanleiding van zijn 25ste verjaardag brengt Woody een capsulecollectie uit in samenwerking met de Gentse designstudio BamBam. Grafisch designer/illustrator Benjamin Van Oost ging de uitdaging aan om een bonte print te creëren op basis van een ruime selectie iconische Woody-diertjes uit collecties van de voorbije 25 jaar. Het werd een coole all-over print in street-art stijl met zwart omrande motieven op een offwhite achtergrond, hier en daar ingekleurd met flashy accenten.
“Deze zeer geslaagde collab brengt een frisse, nieuwe blik op de interpretatie van het Woody DNA dat gebaseerd is op beestjes, strepen én kleuren. We sluiten niet uit dat er in de toekomst nog collabs zullen volgen.”
Nathalie Deschuymer - Head of Design Woody
Woody heeft aan heel het gezin gedacht. Zo zal de verjaardagscollectie vanaf half april in de winkels verkrijgbaar zijn van maatje 2 jaar tot XXL. In januari werd de collectie al in sneak peak op het verjaardagsfeest in de Art Cube in Gent getoond. De collectie is één van de projecten die deel uitmaakt van een feestjaar vol nieuwigheden zoals een nieuw logo, de nieuwe bedrijfsnaam The Woody Group, een nieuwe wind op design niveau en een smart PJ die nog op de agenda staat voor FW19.
![](http://blogimages.seniorennet.be/wozani/2233050-22ccaa4435ecdb1381202f563b6e483d.jpg)
|