xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
COCA-COLA IS OPTIMISME IN EEN FLESJE
Coca-Cola gaf zopas de aftrap van een nieuwe indrukwekkende campagne: Taste the Coke Side of Life. Met deze campagne wil Coca-Cola mensen uitnodigen om de dingen van hun positieve kant te bekijken. Want Coca-Cola is optimisme in een flesje.
Taste the Coke Side of Life straalt ongebreideld optimisme uit. Het zit vaak verscholen in kleine dingen waar we niet altijd bij stilstaan. En daar draait het juist om voor Coca-Cola. Een happiness toverformule bestaat niet, maar hoe je tegen het leven aankijkt is een bepalende factor voor je persoonlijk geluk. In een wereld vol nees is een ja des te belangrijker. Dit is het verhaal over het half volle of half lege glas...
Coca-Cola wil iedereen enthousiasmeren om situaties, mensen en dingen vanuit positieve hoek te benaderen. Want gelukkige mensen leven langer!
Wereldwijd drinken mensen Coca-Cola in gezelschap van vrienden en familie. Over heel de wereld delen ze daardoor gelukkige momenten met elkaar. Dat gevoel is goud waard en enthousiasmeert je om je leven te verrijken met dingen waar je simpelweg blij van wordt.
Maak van iedere dag een mini ontdekkingstocht naar dingen die je doen glimlachen.
Ontdek de Taste The Coke Side of Lifecampagne
Een idillisch heuvellandschap waar allerlei guitige en sympathieke creaturen de productie van het Coca-Cola flesje begeleiden. Een helicopter met reusachtige tuinslang vult het flesje en een katapult zorgt voor de bevestiging van het kroonkurkje. Grappige pinguïns in een sneeuwlandschap staan in voor de koeling. Het flesje is klaar en krijgt een uitgeleide met kleurrijk vuurwerkspektakel. De geboorte van elk flesje is een feest. Coca-Cola wil dat positieve gevoel met iedereen delen.
Iedereen kan vanaf nu de Taste the Coke Side of Life-campagne ontdekken.
Happiness de wereld rond
Reizigers die België binnenvliegen via de luchthaven van Zaventem, kunnen sinds kort het nieuwe Taste The Coke Side of Belgium-bord bewonderen langs de weg die van de luchthaven naar de Brusselse Ring loopt. Typisch Belgische symbolen zoals Manneken Pis, mosselen en frieten sieren deze bill board. RVH.
|