xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Verstuur je uitgesproken quote naar FRISK en win je eigen reclamecampagne!
FRISK®, het bekende merk van ademverfrissers, daagt je uit! In een creatieve maar vooral interactieve wedstrijd wordt gezocht naar de allerleukste slogan. Die mag zelfs een beetje gewaagd zijn... De aankondiging van deze actie gebeurt via TV-spots, Boomerang-postkaarten, mousepads en advertenties in Metro. Via deze laatste kunnen quotes worden ingestuurd per SMS. De winnaar mag zich verheugen op de volledige uitwerking van zijn quote tot een grootse mediacampagne. Het initiatief past in een ruimere marketingactie die FRISK® heeft opgezet onder de titel 'Don't be afraid to open your mouth'.
Stout, assertief, gewaagd,... dat is de richting waarin je mag zoeken om een leuke quote te verzinnen. Wil je op een creatieve manier je ongezouten mening kwijt? Of je gezonde frustratie omzetten in een spitse formulering? Laat dan je fantasie de vrije loop!
Deelnemen is heel eenvoudig. Tot 13 november (12u) surf je naar www.frisk.com, waar je je originele vondst kan 'neerpennen'. Hier vind je tevens de quotes die de andere deelnemers hebben ingestuurd. Achter elke inzending staat een stemknop waarmee je een beoordeling kan achterlaten. Ofwel hemel je de beste ideeën op, ofwel sabel je de concurrentie gewoon neer. Op die manier wordt er elke week een top 10 samengesteld met de meest geapprecieerde quotes. De weekwinnaar valt al meteen in de prijzen en krijgt van FRISK® 5 t-shirts met zijn slogan erop.
Uit de 50 beste inzendingen (de top 10 van 5 weken) kiest FRISK® uiteindelijk de grote winnaar. Zijn (of haar!) quote zal gebruikt worden om een grootschalige mediacampagne mee te voeren. Zo zal de vondst van de winnaar reuzengroot geprojecteerd worden op de gevel van een gebouw, zullen er krantenadvertenties gepubliceerd worden en zal de quote massaal verspreid worden via postkaarten.
Deze actie werd uitgewerkt door 'These Days' en kende al veel succes in Nederland en Zwitserland. Ze past bovendien in een ruimere mediacampagne van het internationale reclameagentschap BBH. Onder de slogan 'Don't be afraid to open your mouth' loopt sinds juni een reeks van initiatieven die iedereen aanzet om zijn mond te openen. RVH.
|